Over AutoEntry
OCREX DocuRec elimineert de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer en verplaatst boekhoudkundige documenten naar het papierloze domein van de computercloud. DocuRec verwerkt en boekt automatisch gegevens uit facturen en andere boekhouddocumenten, verifieert de nauwkeurigheid van de vastgelegde gegevens en werkt geïntegreerde boekhoudtoepassingen bij. Met DocuRec kunnen gebruikers gegevens uit geïmporteerde documenten in realtime bekijken en bewerken.
DocuRec helpt gebruikers gegevens snel in te voeren in boekhoudtoepassingen. DocuRec automatiseert het proces. DocuRec heeft momenteel integraties voor Xero, Sage 50, Quickbooks, Kashflow en Fuzemetrix. Vanuit de interface van DocuRec kunnen gebruikers binnenkomende documenten integreren met bijbehorende accountmappen. DocuRec kan gegevens op intelligente wijze automatisch doorsturen naar een of meer boekhoudtoepassingen, waardoor de app in verschillende workflows past.
OCREX DocuRec beschikt over een aantal samenwerkingsfuncties waarmee boekhouders, boekhoudpartners en andere belanghebbenden veilig kunnen samenwerken aan gescande documenten. DocuRec biedt ook e-mailintegratie, waardoor documenten die in DocuRec zijn gescand naar klanten en andere ontvangers kunnen worden gemaild.
DocuRec werkt in elke browser als een webgebaseerde toepassing.
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Ondersteunde talen
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen

Functies
Totaal aantal functies van AutoEntry: 16
- Administratiebeheer
- Beveiligde gegevensopslag
- Documentautomatisering
- Documenten controleren
- Documenten opslaan
- Documentimaging
- E-mailintegratie
- Factuurbeheer
- Geautomatiseerde invoer van uitgaven
- Gegevens importeren en exporteren
- Gegevensextractie
- Integratie in de administratie
- Integratie van derden
- Klantenaccounts
- Onkosten bijhouden
- Realtime gegevens
Alternatieven
Clio

BigTime
ScaleFactor
Fidesic
Reviews
Heb je AutoEntry al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Convenient, accurate and time saving
Beoordeeld op 5/10/2017
Pluspunten
We have been using Auto Entry as a firm for a couple of months and we’re really impressed at how much time it can save, level of accuracy and convenience. As a medium sized accountancy firm we are always looking at options to save labour hours inputting data and so far it is a good inexpensive solution.
Purchase invoices are easy to process, we mostly upload all the invoices we want to process as one PDF and leave Auto Entry to process them, but there are options to process multi-page PDFs and more detailed breakdown. It will read the Date, Supplier name, and amounts, net of VAT and gross including it.
When Auto Entry and QuickBooks are linked up, all the Suppliers, Customers and the Chart of Accounts are linked, to the supplier account and relevant nominal can be selected from a drop down, which Auto Entry remembers going forward. You can ‘’Approve’’ invoices that are ready to import and sync up with QuickBooks.
Sales work very similar to Purchases.
Bank statements are processed quickly and are usually accurate, saving us many hours that our staff would have to spend manually summarising. The files at the end can then be either downloaded as an excel file or imported into QuickBooks. In terms of chargeable time it is inexpensive, freeing up time to work on other tasks.
When we first tried out Auto Entry, there is a chat box and the bottom right that lets you know what advisors are active at that time. They were very helpful at the start when navigating it.
- On behalf of Jerroms
Minpunten
Occasionally a figure may be incorrect when converting bank statements, however this is very rare.
Sometimes a duplicate items on an invoice may occur when processing purchase or sales invoices, Again quite rare.
- Sector: Kunst en nijverheid
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Our experience with AE
Beoordeeld op 2/10/2020
Excellent. Very good help desk
Excellent. Very good help desk
Pluspunten
Clear , links will in accounting products. Our staff are uploading their invoices and coding on line. Much better than paper invoices floating around.
Minpunten
Could do with expenses being a little more clear on the page for people not frequently in AE, they have a little trouble getting used to how to do their staff expenses - but we are getting there. Also some features like when an invoice was paid by debit card or credit card. not yet available for Sage users but on the development list. Now owned by Sage I expect it will work even better with sage as time goes on.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Auto Entry
Beoordeeld op 16/2/2021
Pluspunten
I like that my clients can upload all their receipts and invoices. Very little paper and storage of files. I also find that my clients do not lose receipts as often.
Minpunten
When I send the link to a client to download the app and sign in there seems to some difficulty in getting them signed up. It seems like my client ends up having to sign off then back on and reset pin number.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Still having issues with the App
Beoordeeld op 16/1/2019
There is an issue with load receipts via the App. There’s are never processed on the app even if...
There is an issue with load receipts via the App. There’s are never processed on the app even if they have been which means you have a screen full of processing receipts / invoices. All customer support can suggest is to delete and reinstall the app. It’s been on going for months.
Pluspunten
Quick and easy to upload receipts and invoices.
Minpunten
No customer support. No help at all If you have an problem
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Change how you deal with clients and your own accounts
Beoordeeld op 12/11/2020
Cut down on time spent on repetitive and labourious tasks to free up staff to work on higer paid...
Cut down on time spent on repetitive and labourious tasks to free up staff to work on higer paid tasks such as accounts preparation instead of record-keeping
Pluspunten
Easy to use
New users are enthusiastic about the package
Inexperienced users can make progress on data entry
the package skims documents to pick up dates and amounts but also picks up on invoices where the invoice is entered twice and points out duplicates
At the end of the accounts process everyone can log in and view an image of the actual invoice uploaded thereby cutting down on verbal explanations and long conversations and misunderstandings
Minpunten
Possibly too easy to use
Users sometimes click an invoice as paid which causes complications later
AutoEntry - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AutoEntry.V. Welke prijsmodellen heeft AutoEntry te bieden?
AutoEntry kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 12,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de voornaamste functies van AutoEntry?
We hebben geen informatie over functies van AutoEntry
V. Wat zijn de typische gebruikers van AutoEntry?
AutoEntry heeft de volgende typische klanten:
Klein bedrijf, Middelgroot bedrijf
V. Welke talen worden door AutoEntry ondersteund?
AutoEntry ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt AutoEntry ondersteuning voor mobiele apparaten?
AutoEntry ondersteunt de volgende apparaten:
Android, iPhone
V. Met welke andere apps kan AutoEntry worden geïntegreerd?
AutoEntry kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AccountsIQ, Clear Books Accounting, Clear Books Accounting, KashFlow, MYOB Essentials, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Sage Business Cloud Accounting, Xero, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft AutoEntry te bieden?
AutoEntry biedt de volgende ondersteuningsopties:
Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Kennisbank, Video-instructies
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AutoEntry.