
HubSpot CRM
Over HubSpot CRM
HubSpot CRM is vanaf de grond af ontworpen en staat klaar om handmatig werk te elimineren en verkoopteams daadwerkelijk te helpen. Het is ontworpen voor de moderne wereld om gebruikers te helpen meteen aan de slag te gaan en te beginnen met verkopen. HubSpot CRM regelt op een zeer intuïtieve manier alle kleine details, zoals het loggen van e-mails, het opnemen van gesprekken en het beheren van gegevens, waardoor tegelijkertijd waardevolle verkooptijd wordt vrijgemaakt.
Profiter van een up-to-the-minute beeld van de gehele verkooptrechter op een overzichtelijk visueel dashboard. Gebruikers kunnen alle gewonnen en verloren deals, geplande afspraken en contracten die over een bepaalde periode zijn verzonden, sorteren en prestaties vergelijken met quota's. Sorteer deals in een fractie van de tijd op naam, eigenaar, bedrag of fase met aangepaste filters voor bruikbare informatie.
HubSpot CRM houdt klantinteracties automatisch bij, ongeacht of dit is via een e-mail, op sociale media of tijdens een telefoongesprek. Synchroniseer met Gmail of Outlook via HubSpot Sales en leg elk(e) telefoongesprek, e-mail of vergadering vast terwijl het gebeurt. Elke interactie met een lead wordt opgeslagen in een goed georganiseerde tijdlijn, inclusief telefoongesprekken, e-mails, vergaderingen en notities. Synchroniseer met HubSpot Marketing om te weten welke content leads hebben gebruikt, zodat je de aanpak kunt personaliseren.
Prijzen vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van HubSpot CRM: 95
Alternatieven
Salesforce Marketing Cloud

Microsoft 365

HubSpot Marketing Hub

Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Reviews
Heb je HubSpot CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Improve the relationship with your customers
Beoordeeld op 9/6/2022
It is an automated software that will help you with the organization of your company's activities,...
It is an automated software that will help you with the organization of your company's activities, you can schedule appointments, schedule a client with an advisor, broadcast messages, create notes on each client, send mass emails, make calls, you can create tasks to have the optimal follow-up of this client, history of orders placed.
Pluspunten
I like HubSpot because it's a complete CRM platform, you can organize your sales, marketing campaigns, customer service. This software will help you with the business growth strategy through marketing techniques. It has several plans and different costs. You will be able to obtain information in graphs of the statistics, access your contacts that are being created (clients, prospects), you can assign advisors to attend to each client. Something that I can highlight is that it has a free version in which you can use several tools, ideal for those who want to see how it works, and then there is the Enterprise version, which is the most complete and to handle more contacts.
Minpunten
It is a platform with many functions and at first it can be difficult to understand, it would be nice if it had more tutorials on the platform to guide you through the different tools
- Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great tool to have in your arsenal
Beoordeeld op 5/5/2023
Userfriendly, great tool to have, its like if you had your own secretary.
Userfriendly, great tool to have, its like if you had your own secretary.
Pluspunten
I like the fact you can make changes and add filters to the visibility of the contacts and companies. You have the option of building campaigns for your prospects depending on where they are in the journey. Also the way that it links to your Gmail account and it automatically gets all the emails into the Hubspot CRM and track if they opened up the email or not.
Minpunten
I think the inbox feature was kind of an issue for us in the beginning and we opted out of using it but I believe now the major bugs have been fixed.
- Sector: Mediaproductie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Maybe I just don't get it....
Beoordeeld op 22/3/2023
My oveall experience is similar to what I put for the cons: This platform was like going back two...
My oveall experience is similar to what I put for the cons: This platform was like going back two decades. Maybe it has improved by now but when I was made to use it by a team member (around 2017) it was one of the most frustrating things to use. Updating client lists was hard to do and it kept replicating contacts and automatically populating graphics that were wrong.
Pluspunten
Not much...it kept replicating contacts and was very clunky to use.
Minpunten
This platform was like going back two decades. Maybe it has improved by now but when I was made to use it by a team member (around 2017) it was one of the most frustrating things to use. Updating client lists was hard to do and it kept replicating contacts and automatically populating graphics that were wrong.
- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Normal tool with expensive price
Beoordeeld op 4/2/2023
The overall experience is OK, but i prefer Salesforce.
The overall experience is OK, but i prefer Salesforce.
Pluspunten
I think is a very useful tool to use. It has a lot of functionalities and is easy to deploy in your organization
Minpunten
The price. I think the price is high regarding the functionalities of the software.
Overwogen alternatieven
Zoho CRMRedenen om over te stappen op HubSpot CRM
Because of the functionalities and the price.- Sector: Marktonderzoek
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
HubSpot CRM: Honest Review with Pros and Cons!
Beoordeeld op 22/3/2023
Pluspunten
HubSpot CRM has a simple and intuitive interface that makes it easy for users to navigate the system and complete their tasks. HubSpot CRM offers contact management, deal tracking, lead scoring, email marketing, and more. HubSpot CRM seamlessly integrates with other HubSpot tools like the HubSpot Marketing Hub and HubSpot Sales Hub to provide a comprehensive solution for your business.
Minpunten
HubSpot CRM's reporting features are basic and may not meet the needs of some businesses. This tool allows the user to create a custom his pipeline, but the customization options are limited compared to other his CRM tools. HubSpot CRM integrates well with other HubSpot tools, but has limited integration with third-party tools.
HubSpot CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HubSpot CRM.V. Welke prijsmodellen heeft HubSpot CRM te bieden?
HubSpot CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 0,00
- Prijsmodel: Gratis versie
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van HubSpot CRM?
HubSpot CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door HubSpot CRM ondersteund?
HubSpot CRM ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees, Spaans
V. Biedt HubSpot CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
HubSpot CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan HubSpot CRM worden geïntegreerd?
HubSpot CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
123FormBuilder, AWeber, Accelo, Act!, ActiveCampaign, ActiveDEMAND, AdRoll, Aircall, AllClients, AnyMeeting, Apptivo, Asana, AskNicely, Atomic AI, Attribution, Automate.io, Azuqua, Batchbook, Bedrock Data, Benchmark Email, Bidsketch, BigContacts, Bitrix24, Brevo, BrightInfo, Brightcove, Calendly, CallRail, Campaign Monitor, Capsule, Ceros, Chargebee, ChartMogul, ClearVoice, ClickUp, ClientPoint, Clio, CompanyHub, ConnectWise PSA, Constant Contact, Contactually, Copper, Creatio CRM, Cyfe, Dasheroo, DataHero, Databox, Datanyze, Debitoor, Direct Mail, DocSend, Dotdigital, Drift, Drip, Dropbox Sign, EASE, EZ Texting, Efficy CRM, Emma, Eventbrite, Formstack Forms, FreshBooks, Freshsales, Front, FullContact, GetResponse, GetSiteControl, Gmail, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Google Workspace, Gravity Forms, Groove, Grow, Help Scout, Highrise, Hotjar, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Ignition, Infer, Insightly, Instapage, Intercom, Invoca, Join.Me, Jotform, Justuno, Keap, Kissmetrics, Kixie PowerCall, Klipfolio, Kommo, Kustomer, LeadDyno, LeadGnome, LeadMaster, LeadsBridge, Less Annoying CRM, LinkedIn for Business, LiveChat, LiveHelpNow, Livespace, Lucky Orange, MailUp, Mailchimp, MailerLite, Marketo Engage, Membrain, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, MoData Suite, Mojo Helpdesk, Myphoner, Nimble, Nutshell, Olark, OnceHub, OnePageCRM, Operations Hub, Ortto, Outreach, PandaDoc, Paycove, PersistIQ, PhoneWagon, Pipedrive, Pipeline CRM, Pipeliner CRM, Podio, PowToon, Privy, Propeller CRM, Proposify, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Qwilr, RESULTS.com, Recurly, Referral Rock, Robly, Sage Business Cloud, SalesSeek, Salesflare, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Service Cloud, SalesforceIQ, Salesmate, Semrush, SendGrid, ServiceM8, Shopify, Skyvia, Slack, Slemma, Smartling, SnapEngage, Stitch Labs, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, TIBCO Scribe Online, Taboola, Teamgate, Teamleader, Teamwork, Teamwork Desk, Toky, TractionNext, Trello, Twilio, Typeform, Uberflip, Unbounce, Vidyard, Viewbix, Vtiger CRM, Wave Accounting, Weclapp, Wishpond, Wistia, WooCommerce, Woopra, WordPress, Workbooks, WorkflowMax, Workplace from Meta, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Invoice, Zoom Meetings, Zoomph, dotloop, inboundli, noCRM.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft HubSpot CRM te bieden?
HubSpot CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HubSpot CRM.
- CRM-software
- Online CRM-systemen
- Lead management software
- Predictive lead scoring software
- CRM voor de bouw
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Contactbeheer software
- Sales force automation software
- CRM-software voor makelaars
- Sales tracking software
- CRM-systemen voor Mac
- CRM systemen voor verzekeraars