Over Odoo

Odoo is een aanpasbaar open source pakket van bedrijfstoepassingen voor behoeften zoals klantrelatiebeheer (customer relationship management, CRM), verkoop, enterprise resource planning (ERP), projectmanagement, productie, voorraadbeheer, verkooppunt (point of sale, POS), boekhouding en meer. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van het bedrijf, ongeacht de grootte en het budget, en kan lokaal worden geïnstalleerd of in de cloud worden gehost.

Met de website-apps van Odoo kunnen gebruikers aangepaste sites creëren met een bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten. Naar wens kunnen oproepen tot actie, bedrijfsblogs, klantportals en andere functionaliteiten worden toegevoegd. De ingebouwde SEO-tool optimaliseert websites automatisch en beheert technische 301-omleidingen, Google-schema's, paginasnelheden, sitemaps en meer. De toepassing voor e-commerce maakt online verkopen mogelijk via aangepaste productpagina's en integraties met betalingsgateways en vervoerders.

Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun beste leads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren. De toepassing voor abonnementen stelt gebruikers in staat om abonnees te beheren en terugkerende facturering in te stellen, en bevat analysetools die zijn ontworpen om gebruikers een duidelijk overzicht van hun bedrijf te bieden.

Odoo boekhouding helpt gebruikers om de dagelijkse boekhouding moeiteloos te beheren met tools zoals banksynchronisatie, reconciliatie, facturering, onkostenbeheer en dynamische overzichten. Met Odoo inventaris kunnen magazijnbeheerders de voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Andere operationele toepassingen omvatten urenstaten, inkoop, projecten, documenten en helpdesks.

Odoo biedt toepassingen voor HR (Human Resources) voor het beheren van werving, medewerkers, vakantie/verlof, beoordelingen en wagenparken. Het pakket bevat ook toepassingen voor communicatie, registratie van elektronische handtekeningen, marketingtools, productie, een verkooppunt (POS) en meer.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Bangladesh , België, Bahrein, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Duitsland, Denemarken, Egypte, Spanje, Finland, Fiji, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Indonesië, Ierland, India, Iran, Italië, Jordanië, Japan, Cambodja, Koeweit, Libanon, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Myanmar (Birma), Mongolië, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Oman, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Puerto Rico, Portugal, Qatar, Roemenië, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Zweden, Singapore, Syrië, Thailand, Taiwan, Verenigde Staten, Vietnam, Jemen, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Odoo Software - 1
Odoo Software - 2
Odoo Software - 3
Odoo Software - 4
Odoo Software - 5
Odoo Software - 6
Odoo Software - 7
Odoo Software - 8
Odoo Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Odoo-video
Odoo Software - 1
Odoo Software - 2
Odoo Software - 3
Odoo Software - 4
Odoo Software - 5
Odoo Software - 6
Odoo Software - 7
Odoo Software - 8
Odoo Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Odoo: 381

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Accountancybedrijven
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemmen van inkooporders
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Annuleringsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Autoresponders
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Batchverwerking
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voordelen
  • Belastingbeheer
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Biedingsbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Bronnenbeheer
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Cashbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Centrale boekhouding
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Digitale handtekening
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten coderen en controleren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Drukken van streepjescodes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • EDI
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Formulierbeheer
  • Foutopsporing
  • GPS
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische gebruikersinterface
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Import- en exportbeheer
  • In- en uitchecken
  • Inkomstenbeheer
  • Inkomstenverantwoording
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopzijde (leveranciers)
  • Inschrijving/onboarding
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kitting
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Kwaliteitscontrole
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Leren en ontwikkeling
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Levering volgen
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Magazijnbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijstanalyse
  • Materiaallijsten
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Meerdere winkels
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online forums
  • Online implementatie
  • Online winkelontwerp
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Ontwerpbeheer
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Orderverwerking
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Productidentificatie
  • Productie bijhouden
  • Productiebeheer
  • Productplanning
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Promotiebeheer
  • Publicatieopties
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Registratiebeheer
  • Resourcebeheer
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Sales- en operationsplanning
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Segmentering
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Softwareontwikkeling
  • Sourcingbeheer
  • Specialiteitencontracten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende betalingen
  • Terugkerende orders
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testen van compatibiliteit
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transportbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Uitschrijven van cheques
  • VIN-lookup
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Visualisatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor de detailhandel
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor restaurants
  • Voor start-ups
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Vorderingenbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Wervingsbeheer
  • Winkelwagen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

SAP Business One

4,2
#1 alternatief voor Odoo
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Odoo
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Katana Manufacturing ERP

4,7
#3 alternatief voor Odoo
Moderne productie- en voorraadsoftware voor kleine en schaalbare bedrijven. Visuele interface en een realtime masterplan...

NetSuite

4,1
#4 alternatief voor Odoo
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(527)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,6/5

Heb je Odoo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 527 reviews worden weergegeven
Bart
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Odoo, een ware openbaring als je met andere paketten hebt gewerkt

Beoordeeld op 21/2/2021

- Positief, het heeft wat tijd gekost om iedereen op een lijn te krijgen
- Als je uit een spreadshee...

- Positief, het heeft wat tijd gekost om iedereen op een lijn te krijgen
- Als je uit een spreadsheet gedreven omgeving komt ben je de flexibiliteit wel kwijt, dit geldt echter voor alle ERP systemen

Pluspunten

- All-in-one, alle data in een systeem, geen koppelingen, geen download en upload
- Gebruiksgemak
- Flexibele rapportage

Minpunten

- Financieel is wel even wennen zeker als je een ander pakket gewend bent
- Implementatie tijd, door zijn geintegeerdheid moet je heel goed weten waar je mee bezig bent

Bobby
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Bizar slechte klantenservice, eindgebruiker is nummertje.

Beoordeeld op 3/6/2022

Mijn persoonlijke ervaring is niet goed, Odoo gedraagt zich zeer arrogant, en komt niet met...

Mijn persoonlijke ervaring is niet goed, Odoo gedraagt zich zeer arrogant, en komt niet met concrete oplossingen, eindgebruikers zijn de klos!

Als je voor Odoo gaat, denk dan eerst goed na, test alles door, en betaal pas als alles werkt!

Pluspunten

Functies, voor een goede prijs. Maar dan moet het wel werken zoals geadverteerd, en dat doet het niet.

Minpunten

Je bent voor het koppelen van een webshop afhankelijk van een 3e partij, de connector waar wij mee werken werk vanaf dag 1 niet goed. De developer van deze connector heeft het bijltje erbij neer gelegd. En Odoo zelf, doet niks om de eindgebruiker te helpen, en verwijzen naar onze partner, die net als ons ook niks kan.

Als je een platform aanbied met plugins van 3e partijen, controleer dan op zijn minst de kwaliteit, en als de developer zijn afspraken niet nakomt, dan verwijder je deze van het platform todat ze hun afspraken nagekomen zijn.

Als je als eindgebruiker niet betaald word je meteen afgesloten, maar als je een flut-plugin online zet, dan mag je hier geld mee verdienen en je bent niet verplicht om service te verlenen en het probleem op te lossen.

Bizar!

Nabin
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Complete set of business management software

Beoordeeld op 7/7/2021

Odoo has helped us to automate our business process securely while leveraging more revenue.

Odoo has helped us to automate our business process securely while leveraging more revenue.

Pluspunten

The best part about Odoo is its open-source software which you can download and run on your private server, which makes it more secure and reliable. Odoo comes with integrated apps for CRM, eCommerce, accounting, PoS, and project management. The software is easy to implement with detailed documentation and active community support.

Minpunten

The software is written in high-level open-source interpreted Python language. If the software was written in JAVA it would have been even better.

Redenen om voor Odoo te kiezen

Odoo can be implemented on-premise making it more reliable and secure.

Overgestapt van

NetSuite

Redenen om over te stappen op Odoo

Odoo is open source and can be hosted on-premise making it best for growing business.
Aninda
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Awesome ERP Experience!

Beoordeeld op 17/10/2022

Pluspunten

It has all the modules/features integrated to run a business

Minpunten

Support shall be more responsive and cost friendly

Overwogen alternatieven

Sage Intacct, NetSuite en Infor CRM

Redenen om voor Odoo te kiezen

PrideSys ERP feature development was very poor and slow to keep up the pace wit our business

Redenen om over te stappen op Odoo

Oddo seemed to offer more features/functionalities at better cost
Alberto
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Odoo is great except for the consultants and their sales team

Beoordeeld op 1/11/2022

I have to say that their sales teams have the only purpose of having the greater profit instead of...

I have to say that their sales teams have the only purpose of having the greater profit instead of find a solution for the Customer. Be careful with them. My wife bought 2 years of license and 50 hours of a consultant. After 3 hours the consultant said that the requirements of the project were not able in odoo. After 3 months they don't want to give our money back. It is sad to work with companies that have such little ethics.

Pluspunten

The software is great. Every part of your business is going to be integrated in a web of information easy to access. Every payment is linked to the invoices and the invoices to the Sales Orders. The Inventory Management is easy to use and I think it is difficult to get something as good in the same price range.

Minpunten

Their sales team just want to sell you more instead of listening to the customer requirements. I have been working with odoo for 4 years in my company. I made a presentation of some requirements that my wife's company needed to consider using odoo. The salesman said that every requirement was possible. Nevertheless, after we paid 50 hours of a consultant and 2 years of license the consultant said that the requirements were not possible. For me odoo is very difficult to rate. I had the great experience of my company in which the software worked well. Also, I have the experience of my wife's company that is a disaster. I think the problem is that the sales teams don't know the product and they are selling air. They should have a 5 hours package with a consultant to manage the feasibility of the project. My second experience with odoo was a complete scam and a lack of ethics from the company.

Overwogen alternatieven

Aspel SAE

Redenen om over te stappen op Odoo

Value for money, I think odoo was better.
5 van 527 worden weergegeven Lees alle reviews

Odoo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Odoo.

Odoo kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Odoo heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Odoo ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Odoo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Odoo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Adyen, Authorize.Net, FedEx Ship Manager, Google Docs, Instagram, Joomla, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, Stripe, UPS Ready, Zapier

Odoo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Odoo.