Over Front

Front is de gedeelde inbox voor teams die al je zakelijke communicatie samenbrengt in één enkel samenwerkingsplatform. Teams op het gebied van klantenondersteuning, verkoop, operationele activiteiten, IT en marketing kunnen [email protected], [email protected] en andere e-mailadressen van groepen, Facebook, Twitter, chat en sms-berichten op één plek beheren en erop reageren zonder tussen verschillende tools te hoeven schakelen.

Ontworpen voor teamsamenwerking: E-mails en berichten in je gedeelde inbox kunnen worden toegewezen aan teamleden om duidelijk te maken wie er verantwoordelijk is voor het reageren, en botsingsdetectie voorkomt meerdere antwoorden op hetzelfde bericht. Je kunt je rechtstreeks tot teamgenoten richten om berichten en concepten te delen en te bespreken voordat je een reactie naar een klant stuurt. Met behulp van e-mailsjablonen kun je snel op veelgestelde vragen antwoorden.

Verbetert de teamproductiviteit: Front werkt als een e-mailclient, maar het is krachtiger dan Gmail of Outlook. Met functies zoals interne opmerkingen, vervolgherinneringen, leesbevestigingen, samenvoegingen, e-mailreeksen en standaardantwoorden, kun je 2-3 keer sneller reageren op klanten. Mobiele apps op iOS en Android zijn beschikbaar om vanaf elke locatie te reageren en berichten door te sturen. De uitgebreide analyses van Front tonen je reactietijd, berichtenvolume en nog veel meer om je productiviteit te meten.

Integreert met al je apps: Front werkt met veel van de andere software die je al gebruikt, zoals Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana en meer, zodat je deze informatie in Front kunt openen en synchroniseren. Met behulp van de API kun je aangepaste integraties voor je specifieke bedrijfsbehoeften ontwikkelen.

Probeer Front gratis uit met een proefperiode van 14 dagen.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Brazilië, Canada , Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Ierland, India, Italië, Japan, Luxemburg, Monaco, Noord-Macedonië, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Polen, Portugal, Zweden, Singapore, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Front Software - 5
Front Software - 6
Front Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Front-video
Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Front Software - 5
Front Software - 6
Front Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Front: 184

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Brainstormen
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Gezondheidsscore
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Notitiebeheer
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Ontvangstbewijzen lezen
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Opzeggingenbeheer
  • Orderbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Spamblokkering
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teammanagement
  • Tekstanalyse
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Tweewegs audio en video
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor iPad-apparaten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Movidesk

4,7
#1 alternatief voor Front
Movidesk is a cloud-based help desk platform, which enables enterprises to manage the ticketing system and centralize...

Help Scout

4,7
#2 alternatief voor Front
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor Front
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Kustomer

4,5
#4 alternatief voor Front
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(230)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Front al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 230 reviews worden weergegeven
Marjolaine
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best email software ever

Beoordeeld op 12/3/2020

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails...

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Pluspunten

Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Minpunten

When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one.
I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included.
I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Front is the best Shared Inbox for collaborative customer support

Beoordeeld op 18/12/2019

Front truly is a dynamic tool for teams looking to improve their internal workflows for external-fac...

Front truly is a dynamic tool for teams looking to improve their internal workflows for external-facing communications. There is some fantastic automation that is built into the platform that has helped streamline and build in consistency for external client-facing communication.

Pluspunten

My favorite functionality would be the collaborative chat tools amongst team members for email threads. Its an amazing tool.

Minpunten

The thing I struggled the most to adapt to was the Tags functionality. It is not something we use daily but had a slight learning curve for me and my team.

Mac
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great way to keep organized with multiple inboxes

Beoordeeld op 3/11/2022

Overall great software and I would highly recommend it to teams over using outlook or any other...

Overall great software and I would highly recommend it to teams over using outlook or any other email platform.

Pluspunten

Front has been great for me to tune in to customer success email inboxes and my own personal inbox. It's awesome to have all emails filtered into one inbox, and I appreciate being able to tag a coworker on an email. The email templates are awesome and I like that I can attach files to a template.

Minpunten

I honestly do not have many complaints. The mobile app is a bit glitchy when searching for keywords in emails, but that is all.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

One of the worst email applications I've ever used

Beoordeeld op 2/4/2018

Pluspunten

The overall look of Front is simple, which is nice.

The snooze function on emails.

The support staff were friendly and quick to answer.

Minpunten

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes.

There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems.

1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc.

2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below."

3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook.

4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front.

5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller.

6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option.

7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too.

8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot.

I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

David
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great product with a few annoying things

Beoordeeld op 9/8/2022

Overall great product, really happy with the exception of the email nesting

Overall great product, really happy with the exception of the email nesting

Pluspunten

Easy to use - actually integrates well and completely replaces all other email managers. Unlike Zendesk or similar products; emails you send from Front are actually sent from your email address, not a weird routing domain like yourcompany.zendesk.com

Minpunten

When multiple emails come in on the same day with the same title (e.g., two customers respond to the same automated email they got), Front will nest them together as if they are one thread. This causes problems with the customer support team because sometimes they forget / don't know they need to scroll up to respond individually to each nested email. Pretty annoying and error prone

5 van 230 worden weergegeven Lees alle reviews

Front - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Front.

Front kent de volgende prijsmodellen:

Front heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Front ondersteunt de volgende talen:

Engels

Front ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Front kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, AskNicely, CallHippo, Caravel, Census, ChargeDesk, Chatdesk Teams, Chatra, Clearbit, ClickUp, CloudTalk, Delighted, Dialpad, Dialpad Meetings, Doorbell.io, Drift, Dropbox Business, Fivetran, Flow.ai, FormCrafts, Forumbee, FullContact, Gainsight CS, GitHub, Gmail, Google Drive, HelpCenter.io, HelpDocs, Herald, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Influx, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, JustCall, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Miuros, Nicereply, Olark, Outreach, PagerDuty, Parabola, Pipedrive, Retool, Salesforce Sales Cloud, Shipamax, Shopify, Slack, Smooch, Stitch, Stonly, Talkdesk, Toky, Trello, Twilio, Twitter, Upscope, Vyte, WhatsApp, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zonka Feedback, Zoom Meetings, monday.com

Front biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Front.