Over Front

Front is de gedeelde inbox voor teams die al je zakelijke communicatie samenbrengt in één enkel samenwerkingsplatform. Teams op het gebied van klantenondersteuning, verkoop, operationele activiteiten, IT en marketing kunnen ondersteuning@, verkoop@ en andere e-mailadressen van groepen, Facebook, Twitter, chat en sms-berichten op één plek beheren en erop reageren zonder tussen verschillende tools te hoeven schakelen.

Ontworpen voor teamsamenwerking: E-mails en berichten in je gedeelde inbox kunnen worden toegewezen aan teamleden om duidelijk te maken wie er verantwoordelijk is voor het reageren, en botsingsdetectie voorkomt meerdere antwoorden op hetzelfde bericht. Je kunt je rechtstreeks tot teamgenoten richten om berichten en concepten te delen en te bespreken voordat je een reactie naar een klant stuurt. Met behulp van e-mailsjablonen kun je snel op veelgestelde vragen antwoorden.

Verbetert de teamproductiviteit: Front werkt als een e-mailclient, maar het is krachtiger dan Gmail of Outlook. Met functies zoals interne opmerkingen, vervolgherinneringen, leesbevestigingen, samenvoegingen, e-mailreeksen en standaardantwoorden, kun je 2-3 keer sneller reageren op klanten. Mobiele apps op iOS en Android zijn beschikbaar om vanaf elke locatie te reageren en berichten door te sturen. De uitgebreide analyses van Front tonen je reactietijd, berichtenvolume en nog veel meer om je productiviteit te meten.

Integreert met al je apps: Front werkt met veel van de andere software die je al gebruikt, zoals Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana en meer, zodat je deze informatie in Front kunt openen en synchroniseren. Met behulp van de API kun je aangepaste integraties voor je specifieke bedrijfsbehoeften ontwikkelen.

Probeer Front gratis uit met een proefperiode van 14 dagen.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 26 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Front Software - 5
Front Software - 6
Front Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Front-video
Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Front Software - 5
Front Software - 6
Front Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Front: 201

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Brainstormen
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Discussies/forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensherstel
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Gezondheidsscore
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Notitiebeheer
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Ontvangstbewijzen lezen
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Opzeggingenbeheer
  • Orderbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Spamblokkering
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teammanagement
  • Tekstanalyse
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Tweewegs audio en video
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Virtuele assistent
  • Visuele analyse
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor iPad-apparaten
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Werknemersdatabase
  • Widgets
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Help Scout

4,6
#1 alternatief voor Front
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Front
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor Front
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Calendly

4,7
#4 alternatief voor Front
Calendly is software voor het plannen van vergaderingen en afspraken voor zakelijke professionals en hun klanten.

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(250)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Front al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 250 reviews worden weergegeven
Laurens
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Front, a must need in your business!

Beoordeeld op 27/6/2020

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the...

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the employees at Front are also equally capable. Through the e-mails they send and the experience I've had with their customer service, I noticed they really care about their program and what the consumer thinks of it. If you have any questions, they will answer it properly. If you have any suggestions, they will sincerely think about it.

Front has impacted my work, by making my work easily manageable. I can clearly see incoming e-mails being divided into different inboxes. Everyone can have different rights, so not everyone can see how cases are handled. Furthermore I can easily search my sent e-mails, even by using formula's such as ‘from:’ or ‘to:’, which makes searching older conversations or e-mails for bigger cases very easy. This can be very though in other e-mail clients.

I can conclude that my overall experience with Front is very good!

Pluspunten

I like how everything is organized and therefore is easy to see. I can clearly see the divided inboxes on the left, making it easy to see how much work still needs to be done. Also, the e-mail conversations itself are shown like they are in e.g. iMessage or Whatsapp. This feels really familiar and makes it easy to read really long conversations.

Moreover, there are many settings, which can make the difference for various different users. For example, I use the 'Paste as text' setting, so everything I paste is stripped of its formatting. I know some of my colleagues dislike this, but I love it.

Furthermore, shortcuts are easy to learn and this makes it possible to work even faster.

Overall, I think Front feels very intuitive, it is easy to learn, and makes e-mailing a lot easier.

Minpunten

At the moment, there is but 1 thing I dislike. When you’ve just sent a new e-mail, it takes a while to show up in the ‘sent’ folder. We used to be able to see that immediately. Because of the way we work, we copy and paste the text of the sent e-mail in our other systems. This delay, especially when one sends many e-mails, is particularly annoying. This is the only minor thing I think can be improved.

Adam
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great software, hard to be without

Beoordeeld op 22/4/2020

Pluspunten

The best part of Front is that it only adds a layer on top of already existing things, such as an e-mail inbox. Other helpdesk software systems tend to be built around their own database structures and add e-mail on top of that instead. The approach that Front uses also means that if one were to ever leave Front, every single correspondence with customers is still sitting in your e-mail account (s).

Minpunten

There's not really anything I've ever disliked about the software. My pet peeve is that they've raised the prices quite dramatically over the last years. I'm disappointed that software creators these days seem to lure customers in with low prices to build their base and then raise the prices once they have a big enough customer base. But all in all, the software in itself is great.

Overwogen alternatieven

Freshdesk en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Front

Because Front uses a completely approach which I think is a much more logical one, especially for a company like hours where each "ticket" or correspondence is usually resolved quickly.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Buggy and slow product, with lack of attention to detail

Beoordeeld op 6/5/2018

Ability to respond to and manage emails as a team.

Ability to respond to and manage emails as a team.

Pluspunten

I can share and comment on threads with the rest of my team. As an admin, I also have granular control over users' access permissions to email inboxes.

Minpunten

The disregard the little details over and over again in favor of new updates. The app (iOS especially) makes me wait a lot of times when it shouldn't, making it feel slow in stark contrast to other mail apps. Things don't load instantly. Contacts aren't cached. Their UI designers blatantly disregard Android / iOS / Mac / web design conventions (which are there for a reason) in favor of their own convoluted system. Their release notes are boring and they make me update my app even when it's perfectly usable (this condescending attitude is particularly annoying). Many of these small glitches have actually led to catastrophic disasters within my team like unwittingly sending followup emails ("sequences") to 200+ recipients. My advice to them: focus on stabilizing your current, buggy product rather than trying to introduce a million features that don't work 100%.

Jessica
Totaalscore
  • Sector: Biotechnologie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Multiplayer email! Can't believe some people don't use this

Beoordeeld op 25/5/2020

Fantastic! We are a team of two, and one of us is the main visionary, the other is the one...

Fantastic! We are a team of two, and one of us is the main visionary, the other is the one communicating with customers. We needed a quick and efficient way of having one person write an email, the other person check it and add notes, and both parties okaying it before sending. Also, with customer support, it's nice to be able to store responses I use a lot, and quickly modify them to suit the individual recipient. Front helps us in these two ways, primarily, and that makes it by far worth the money.

Pluspunten

Being able to chat with coworkers about emails before they send. Being able to take over a draft someone else wrote, and send from my account, and share drafts with colleagues and have them edit, take them over, OR just give them back to me. Basically it's multiplayer mode for email. And I love the canned responses feature.

Minpunten

There are issues with the canned responses that make it not 100% efficient. Example: hard to filter canned responses other than by keyword in the title, not easy to make quick edits to them or replace an old one. Maybe because not everyone likes that feature other than me. But it still works and I have confidence it will improve in the future.

Justin
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Communication Between Departments and Easy Automation

Beoordeeld op 28/8/2020

Experience with Front App has been great. All the way from Pre-Sales, Implementation, Deployment,...

Experience with Front App has been great. All the way from Pre-Sales, Implementation, Deployment, and ongoing support.

Pluspunten

The ability to simply @mention someone in an email thread helped smooth out efficiency with our external communications.

Before using FrontApp, we would either have to forward email threads or link to email threads in Slack. Now, if our teams need assistance from other departments, they can use an @mention to give immediate context to the helping party.

Creating Rules using conditions is a breeze and is powerful using their rules editor.

Minpunten

Some of the "Comment" features were lacking--rich text formatting needed to be in markdown format, no pinned comments, closing edited comments. That being said, they had a recent update that completely addressed all those issues.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Front

We really did not enjoy the "type over this line" experience that Zendesk presented to our customers. We're humans and we wanted to make sure that we could preserve that in our customer interactions. It also helped that the User Interface and set up of Front was intuitive.
5 van 250 worden weergegeven Lees alle reviews

Front - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Front.

Front kent de volgende prijsmodellen:

Front heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Front ondersteunt de volgende talen:

Engels

Front ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Front kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, AskNicely, CallHippo, Caravel, Census, ChargeDesk, Chatdesk Teams, Chatra, Clearbit, ClickUp, CloudTalk, Delighted, Dialpad, Dialpad Meetings, Doorbell.io, Drift, Dropbox Business, Fivetran, Flow.ai, FormCrafts, Forumbee, FullContact, Gainsight CS, GitHub, Gmail, Google Drive, HelpCenter.io, HelpDocs, Herald, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Influx, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, JustCall, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Miuros, Nicereply, Olark, Outreach, PagerDuty, Parabola, Pipedrive, Retool, Salesforce Sales Cloud, Shipamax, Shopify, Slack, Smooch, Stitch, Stonly, Talkdesk, Toky, Trello, Twilio, Twitter, Upscope, Vyte, WhatsApp, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zonka Feedback, Zoom Meetings, monday.com

Front biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Front.