Over Front

Front is de gedeelde inbox voor teams die al je zakelijke communicatie samenbrengt in één enkel samenwerkingsplatform. Teams op het gebied van klantenondersteuning, verkoop, operationele activiteiten, IT en marketing kunnen [email protected], [email protected] en andere e-mailadressen van groepen, Facebook, Twitter, chat en sms-berichten op één plek beheren en erop reageren zonder tussen verschillende tools te hoeven schakelen.

Ontworpen voor teamsamenwerking: E-mails en berichten in je gedeelde inbox kunnen worden toegewezen aan teamleden om duidelijk te maken wie er verantwoordelijk is voor het reageren, en botsingsdetectie voorkomt meerdere antwoorden op hetzelfde bericht. Je kunt je rechtstreeks tot teamgenoten richten om berichten en concepten te delen en te bespreken voordat je een reactie naar een klant stuurt. Met behulp van e-mailsjablonen kun je snel op veelgestelde vragen antwoorden.

Verbetert de teamproductiviteit: Front werkt als een e-mailclient, maar het is krachtiger dan Gmail of Outlook. Met functies zoals interne opmerkingen, vervolgherinneringen, leesbevestigingen, samenvoegingen, e-mailreeksen en standaardantwoorden, kun je 2-3 keer sneller reageren op klanten. Mobiele apps op iOS en Android zijn beschikbaar om vanaf elke locatie te reageren en berichten door te sturen. De uitgebreide analyses van Front tonen je reactietijd, berichtenvolume en nog veel meer om je productiviteit te meten.

Integreert met al je apps: Front werkt met veel van de andere software die je al gebruikt, zoals Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana en meer, zodat je deze informatie in Front kunt openen en synchroniseren. Met behulp van de API kun je aangepaste integraties voor je specifieke bedrijfsbehoeften ontwikkelen.

Probeer Front gratis uit met een proefperiode van 14 dagen.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Ierland, India, Italië, Japan, Luxemburg, Monaco, Noord-Macedonië, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Polen, Portugal, Zweden, Singapore, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Front Software - 5
Front Software - 6
Front Software - 7
View 8 more
Front-video
Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Front Software - 5
Front Software - 6
Front Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Front: 127

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Brainstormen
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Externe ondersteuning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Notitiebeheer
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Orderbeheer
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Teamchats
  • Teammanagement
  • Tekstanalyse
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Front
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Freshdesk

4,5
#2 alternatief voor Front
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Calendly

4,7
#3 alternatief voor Front
Calendly is software voor het plannen van vergaderingen en afspraken voor zakelijke professionals en hun klanten.

Intercom

4,5
#4 alternatief voor Front
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(224)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Front al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 224 reviews worden weergegeven
Shari
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A Great Software to Communicate With Customers

Beoordeeld op 5/7/2022

Pluspunten

I've used Zendesk for years, which is a really popular customer ticket support software, and this software is way better than it! The UI is already familiar as its set up like the main inbox to your Gmail or Outlook account and you can actually see when a customer has 'Seen' your message! The software has its own Desktop app unlike a lot of others, but I mostly use it through the web to sift through multiple tickets easily. A great benefit, as well, is how easily you can integrate other software into their plug in feature. So you can connect it with your business' Shopify, Salesforce, WhatsApp, Google drive and many many other apps! There's a comment section on each conversation that you can use to communicate with team members and because it's a true emailing software, you can CC and BCC other people on your customer's messages, if necessary. You can set a time limit for how long you have to cancel a sending response and you can create templates for canned responses/macros that you will have to use on a regular. It's a really great software and I wish I could use it for every email/ticket customer support role I'm ever in.

Minpunten

The only dislike I have is when I was first given access to it, I selected the option to log in with my work's Google account to make the process easier. I then realized that my work emails were actually coming into the main Front's inbox and all the other teams could see those messages. I found the option to turn off all personal incoming messages but I could not unlink my Google account from it so I can still see all my old messages in my inbox and have no way of removing them without them being deleted from my actual work account's email.

John
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Great Software, Terrible Billing and Support Policies

Beoordeeld op 31/7/2020

Pluspunten

It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Minpunten

-Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat.

-During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high.

-Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good tool - but SaaS typical pricing issues

Beoordeeld op 20/6/2022

Overall, a great tool with great potential that could be even better if it were more targeted. The...

Overall, a great tool with great potential that could be even better if it were more targeted. The high complexity, mediocre documentation, and poor practice of hiding basic features in the overpriced "Enterprise/Scale" level bring the rating to only three stars.

Pluspunten

It's great as a multi purpuse tool for a lot of different scenarios. Has a lot of features and well made integrations.
It helps working and collaborating as a team on messages, requests and tasks very efficiently.

Minpunten

As it does offer a lot of functions, it's kind of bloated with options to configure and customize it. It can be tricky to find the right config and approach for the usecase you have. As it can be used for a lot of different scenarios (helpdesk, crm, communication, ...) it's not fitting to a specific usecase as good as tools that are specialised to one - it would help if Front would try to focus on something rather trying to be a solution for "everything".
The pricing of Front is unintuitive - basic features like a user and team management are exclusive to the highest tier. For this even managing just a few users and their permission and settings is a real pain as long as you're not willing to upgread to the highest tier (99$/user/month). Hiding essential/basic features in highly overpriced tiers is a disease a lot of SaaS tool have - a practice that really needs to end.

Felipe
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Experience with Front

Beoordeeld op 15/4/2022

I love Front. It's a great tool, very easy to implement, teach and use. The communication between...

I love Front. It's a great tool, very easy to implement, teach and use. The communication between teams is great and we can track and talk to our customers in a great way.

Pluspunten

The interface and how is easy to teammates collaborate and organize conversations with customers.

Minpunten

Language only in English
Some features were thought exclusive for emails and we use a lot WhatsApp and Chat channels (custom channels) that not might work that great
API Rate Limit for custom channels that we always talked that would be our main channel and after purchasing, we discovered this "limitation"

Overwogen alternatieven

Freshdesk, MessageBird, Movidesk, Intercom en Zendesk

Redenen om voor Front te kiezen

We didn't like Zendesk layout and support

Overgestapt van

Zendesk

Redenen om over te stappen op Front

Layout, features, support, sales proccess, pricing.
John
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

The best email software I've used

Beoordeeld op 24/4/2020

It's revolutionised the way we run things.
For a company that interacted with 90% of it's...

It's revolutionised the way we run things.
For a company that interacted with 90% of it's customers on Etsy, it was always a bit of a chore when someone wanted to email. Now with front, I would say we're 80% emails and we encourage even our Etsy customers to email us directly.

Pluspunten

It's simplifies complex processes, breaks down your work into digestible chunks. It's intuitive, straightforward and has lots of time saving tricks and tips.

Minpunten

There's a couple of features that would be really handy, that I've requested a couple of times .
For example, dragging and dropping a jpeg into an email, adds it as an inline image. I would like a preference to select to have all files - regardless of format, to be added as an attachment.
I'm also unable to change my Download Location in my preferences, it simply doesn't work when I try to change this. Granted, I haven't reported this yet and I'm sure they'd be very helpful in solving this.

5 van 224 worden weergegeven Lees alle reviews

Front - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Front.

Front kent de volgende prijsmodellen:

Front heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Front ondersteunt de volgende talen:

Engels

Front ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Front kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, AskNicely, CallHippo, Caravel, Census, ChargeDesk, Chatdesk Teams, Chatra, Clearbit, ClickUp, CloudTalk, Delighted, Dialpad, Dialpad Meetings, Doorbell.io, Drift, Dropbox Business, Fivetran, Flow.ai, FormCrafts, Forumbee, FullContact, Gainsight CS, GitHub, Gmail, Google Drive, HelpCenter.io, HelpDocs, Herald, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Influx, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, JustCall, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Miuros, Nicereply, Olark, Outreach, PagerDuty, Parabola, Pipedrive, Retool, Salesforce Sales Cloud, Shipamax, Shopify, Slack, Smooch, Stitch, Stonly, Talkdesk, Toky, Trello, Twilio, Twitter, Upscope, Vyte, WhatsApp, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zonka Feedback, Zoom Meetings, monday.com

Front biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Front.