Over Helpshift

Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Door het aantal binnenkomende ondersteuningsverzoeken te verminderen met een in-app kennisbank en gebruik te maken van diepgaande gebruikers- en apparaatgegevens om mobiele klanten proactief aan te spreken met gerichte pushmeldingen en enquêtes binnen de app, verbetert het klantenservicepakket van Helpshift de snelheid waarmee medewerkers problemen oplossen en zijn klanten meer tevreden over hun ervaring met de app.

Helpshift begrijpt dat het belangrijk is om klanten tegemoet te komen in hun favoriete context. Deze oplossing maakt het gemakkelijker voor zowel kleine als grote bedrijven om voor hun klanten te zorgen via in-app veelgestelde vragen, in-app chat en relevante apparaatgegevens, om klantenservice te bieden over de hele ervaring van de mobiele gebruiker.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3
Helpshift Software - 4
Helpshift Software - 5
Helpshift Software - 6
Helpshift Software - 7
Helpshift Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Helpshift-video
Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3
Helpshift Software - 4
Helpshift Software - 5
Helpshift Software - 6
Helpshift Software - 7
Helpshift Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Helpshift: 85

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Overdrachten en routering
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Virtuele assistent
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk Suite

4,4
#1 alternatief voor Helpshift
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Salesforce Service Cloud

4,4
#2 alternatief voor Helpshift
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Zoho Desk

4,5
#3 alternatief voor Helpshift
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

LiveAgent

4,7
#4 alternatief voor Helpshift
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

3,9 /5
(28)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,7/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Helpshift al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 28 reviews worden weergegeven
Fabiana
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Effective Ticketing Software for Chats

Beoordeeld op 20/2/2020

We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay...

We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay given the features and functionalities were very similar at the exception of the really goo chat features that HelpShift includes.

Pluspunten

The macros and shortcuts surely improve an agent's productivity. Creating several different views and queues that users have access improves the tier distribution. Their In App messaging is a life saver and extremely polished.

Minpunten

Microsoft PowerBI as their reporting system was very hard to work with. If you're not on the enterprise plan with the customer support fee, there's no way you're going to find any help or online resources that are helpful to answer your question.

Richard
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Customer facing first

Beoordeeld op 27/3/2017

HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users....

HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users. Easily updatable FAQs and in-game support has been really well received by our players. Engagement is high and the easily searchable FAQs have been extremely helpful for self service support.

Pluspunten

Helpshift is a great user experience, and integrates easily with our products.
The easily updatable FAQs have been a massive win for me over other competing products.

Minpunten

The analytics are thin and not quite usable.
Management of user roles is extremely limited and messy (not able to add admins to groups).
Views are a nightmare to manage as an admin and its far to easy to break them.

Marcio Hoerlle
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good platfom to reply Mobile app support tickets, but it lacks features.

Beoordeeld op 16/10/2018

It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues,...

It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues, even classifying it with tags, but don't expect a fully developed solution like Zendesk. Helpshift is just no there yet.

Pluspunten

The feature so far is the cod you can inject in your app to query the remote mobile device hardware and software spec that helps a lot when troubleshooting tickets received.

Minpunten

it totally lacks a module do some BI number crunching providing basic information like, how much time an agent spent on a ticket ? What's the agent RPH ? there are no statistics at all to help managers to improve the service quality.

Nikhilesh
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review as a Team leader

Beoordeeld op 20/8/2021

Efficient

Efficient

Pluspunten

Ease of use
Can create different types of views as per the requirement
Reports and analysis

Minpunten

Can't export to tickets in excel
Slow while assigning tickets in bulk

Overwogen alternatieven

Salesforce Service Cloud

Redenen om over te stappen op Helpshift

In game support
Marcel
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Helpshift has improved our support significantly

Beoordeeld op 27/3/2017

The service itself is of good level, especially the integration in the game is of good value. Also...

The service itself is of good level, especially the integration in the game is of good value. Also the different tag options make it easy to prioritize the answering of the issues.

The only disadvantage of Helpshift so far was slow response to a significant issue on iOS and the difficult negotiations about renewing the contract whereby the price was increased in a non logical way. In the end this was resolved.

Pluspunten

Easy to use in the game and quite easy integration

5 van 28 worden weergegeven Lees alle reviews

Helpshift - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Helpshift.

Helpshift kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Helpshift heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Helpshift ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Helpshift ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Helpshift kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Mailchimp, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Twitter, Zendesk Suite

Helpshift biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Helpshift.