Helpshift

3,9 (29)
Schrijf een review!
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps

Over Helpshift

Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Door het aantal binnenkomende ondersteuningsverzoeken te verminderen met een in-app kennisbank en gebruik te maken van diepgaande gebruikers- en apparaatgegevens om mobiele klanten proactief aan te spreken met gerichte pushmeldingen en enquêtes binnen de app, verbetert het klantenservicepakket van Helpshift de snelheid waarmee medewerkers problemen oplossen en zijn klanten meer tevreden over hun ervaring met de app.

Helpshift begrijpt dat het belangrijk is om klanten tegemoet te komen in hun favoriete context. Deze oplossing maakt het gemakkelijker voor zowel kleine als grote bedrijven om voor hun klanten te zorgen via in-app veelgestelde vragen, in-app chat en relevante apparaatgegevens, om klantenservice te bieden over de hele ervaring van de mobiele gebruiker.


Afbeeldingen

Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3
Helpshift Software - 4
Helpshift Software - 5
Helpshift Software - 6
Helpshift Software - 7
Helpshift Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Helpshift-video
Helpshift Software - 1
Helpshift Software - 2
Helpshift Software - 3
Helpshift Software - 4
Helpshift Software - 5
Helpshift Software - 6
Helpshift Software - 7
Helpshift Software - 8

Twijfels over Helpshift? Vergelijk met een populair alternatief

Helpshift

3,9 (29)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

83
199

Integraties

12
22

Gebruiksgemak

4,1 (29)
4,1 (755)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (29)
4,1 (755)

Klantenservice

4,1 (29)
4,2 (755)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Salesforce Service Cloud

4,4
#1 alternatief voor Helpshift
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform...

Zendesk Suite

4,4
#2 alternatief voor Helpshift
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor Helpshift
Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software.

Zoho Desk

4,5
#4 alternatief voor Helpshift
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor...

Reviews

Totaalscore

3,9 /5
(29)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Helpshift al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 29 reviews worden weergegeven
Fabiana
Fabiana
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Effective Ticketing Software for Chats

Beoordeeld op 20/2/2020

We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay...

We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay given the features and functionalities were very similar at the exception of the really goo chat features that HelpShift includes.

Pluspunten

The macros and shortcuts surely improve an agent's productivity. Creating several different views and queues that users have access improves the tier distribution. Their In App messaging is a life saver and extremely polished.

Minpunten

Microsoft PowerBI as their reporting system was very hard to work with. If you're not on the enterprise plan with the customer support fee, there's no way you're going to find any help or online resources that are helpful to answer your question.

Richard
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Customer facing first

Beoordeeld op 27/3/2017

HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users....

HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users. Easily updatable FAQs and in-game support has been really well received by our players. Engagement is high and the easily searchable FAQs have been extremely helpful for self service support.

Pluspunten

Helpshift is a great user experience, and integrates easily with our products.
The easily updatable FAQs have been a massive win for me over other competing products.

Minpunten

The analytics are thin and not quite usable.
Management of user roles is extremely limited and messy (not able to add admins to groups).
Views are a nightmare to manage as an admin and its far to easy to break them.

Marcio Hoerlle
Marcio Hoerlle
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good platfom to reply Mobile app support tickets, but it lacks features.

Beoordeeld op 16/10/2018

It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues,...

It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues, even classifying it with tags, but don't expect a fully developed solution like Zendesk. Helpshift is just no there yet.

Pluspunten

The feature so far is the cod you can inject in your app to query the remote mobile device hardware and software spec that helps a lot when troubleshooting tickets received.

Minpunten

it totally lacks a module do some BI number crunching providing basic information like, how much time an agent spent on a ticket ? What's the agent RPH ? there are no statistics at all to help managers to improve the service quality.

Nikhilesh
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review as a Team leader

Beoordeeld op 20/8/2021

Efficient

Efficient

Pluspunten

Ease of use
Can create different types of views as per the requirement
Reports and analysis

Minpunten

Can't export to tickets in excel
Slow while assigning tickets in bulk

Overwogen alternatieven

Salesforce Service Cloud

Redenen om over te stappen op Helpshift

In game support
Abimbola
Abimbola
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Artificial intelligence is the future,so is Helpshift.

Beoordeeld op 6/9/2018

Helpshift enable my organization communicate with customers more efficiently.While also assisting...

Helpshift enable my organization communicate with customers more efficiently.While also assisting customers find answers to their queries and concerns faster ,without always needing to reach out to the customer service team.

Pluspunten

In a period when it seems companies are forgetting how to build intuitive user dashboards, I am very impressed with how intuitive the Helpshift user dashboard is,therefore making it easier to use this great product.
Its ease of use has saved us important resource such as time, allowing us train new staffs on how to use Helpshift easily in a matter of hours as against days or weeks ; which is the case with most of the other software we use . Very importantly too, I love the quality of support offered my team by the Helpshift customer service desk..

Minpunten

We have used this for less than a six month period,however I have been satisfied with the quality of service so far.

5 van 29 worden weergegeven Lees alle reviews

Helpshift - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Helpshift.

Helpshift kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Helpshift heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Helpshift ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Helpshift ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Helpshift kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Campaign Monitor by Marigold, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Mailchimp, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Twitter/X, Zendesk Suite

Helpshift biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Helpshift.