Helpshift
Over Helpshift
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Door het aantal binnenkomende ondersteuningsverzoeken te verminderen met een in-app kennisbank en gebruik te maken van diepgaande gebruikers- en apparaatgegevens om mobiele klanten proactief aan te spreken met gerichte pushmeldingen en enquêtes binnen de app, verbetert het klantenservicepakket van Helpshift de snelheid waarmee medewerkers problemen oplossen en zijn klanten meer tevreden over hun ervaring met de app.
Helpshift begrijpt dat het belangrijk is om klanten tegemoet te komen in hun favoriete context. Deze oplossing maakt het gemakkelijker voor zowel kleine als grote bedrijven om voor hun klanten te zorgen via in-app veelgestelde vragen, in-app chat en relevante apparaatgegevens, om klantenservice te bieden over de hele ervaring van de mobiele gebruiker.
Afbeeldingen
Twijfels over Helpshift?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
LiveAgent
Salesforce Service Cloud
Zendesk Suite
Zoho Desk
Reviews
Heb je Helpshift al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Outsourcing/Offshoring
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Effective Ticketing Software for Chats
Beoordeeld op 20/2/2020
We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay...
We changed from Zendesk to Helpshift and must admit that it would've been the experience to stay given the features and functionalities were very similar at the exception of the really goo chat features that HelpShift includes.
Pluspunten
The macros and shortcuts surely improve an agent's productivity. Creating several different views and queues that users have access improves the tier distribution. Their In App messaging is a life saver and extremely polished.
Minpunten
Microsoft PowerBI as their reporting system was very hard to work with. If you're not on the enterprise plan with the customer support fee, there's no way you're going to find any help or online resources that are helpful to answer your question.
- Sector: Computergames
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Customer facing first
Beoordeeld op 27/3/2017
HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users....
HelpShift has been a paradigm shift in terms of quality and up to date support for our users. Easily updatable FAQs and in-game support has been really well received by our players. Engagement is high and the easily searchable FAQs have been extremely helpful for self service support.
Pluspunten
Helpshift is a great user experience, and integrates easily with our products.
The easily updatable FAQs have been a massive win for me over other competing products.
Minpunten
The analytics are thin and not quite usable.
Management of user roles is extremely limited and messy (not able to add admins to groups).
Views are a nightmare to manage as an admin and its far to easy to break them.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Good platfom to reply Mobile app support tickets, but it lacks features.
Beoordeeld op 16/10/2018
It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues,...
It does the basic job of getting a ticket and responding, splitting incoming tickets into queues, even classifying it with tags, but don't expect a fully developed solution like Zendesk. Helpshift is just no there yet.
Pluspunten
The feature so far is the cod you can inject in your app to query the remote mobile device hardware and software spec that helps a lot when troubleshooting tickets received.
Minpunten
it totally lacks a module do some BI number crunching providing basic information like, how much time an agent spent on a ticket ? What's the agent RPH ? there are no statistics at all to help managers to improve the service quality.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Review as a Team leader
Beoordeeld op 20/8/2021
Efficient
Efficient
Pluspunten
Ease of use
Can create different types of views as per the requirement
Reports and analysis
Minpunten
Can't export to tickets in excel
Slow while assigning tickets in bulk
Overwogen alternatieven
Salesforce Service CloudRedenen om over te stappen op Helpshift
In game support- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Artificial intelligence is the future,so is Helpshift.
Beoordeeld op 6/9/2018
Helpshift enable my organization communicate with customers more efficiently.While also assisting...
Helpshift enable my organization communicate with customers more efficiently.While also assisting customers find answers to their queries and concerns faster ,without always needing to reach out to the customer service team.
Pluspunten
In a period when it seems companies are forgetting how to build intuitive user dashboards, I am very impressed with how intuitive the Helpshift user dashboard is,therefore making it easier to use this great product.
Its ease of use has saved us important resource such as time, allowing us train new staffs on how to use Helpshift easily in a matter of hours as against days or weeks ; which is the case with most of the other software we use . Very importantly too, I love the quality of support offered my team by the Helpshift customer service desk..
Minpunten
We have used this for less than a six month period,however I have been satisfied with the quality of service so far.
Helpshift - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Helpshift.V. Welke prijsmodellen heeft Helpshift te bieden?
Helpshift kent de volgende prijsmodellen:
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Helpshift?
Helpshift heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Helpshift ondersteund?
Helpshift ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt Helpshift ondersteuning voor mobiele apparaten?
Helpshift ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Helpshift worden geïntegreerd?
Helpshift kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Campaign Monitor by Marigold, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Mailchimp, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Twitter/X, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Helpshift te bieden?
Helpshift biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Helpshift.