Over eDesk

xSellco is een helpdesk die is ontworpen voor e-commerce. Het product centraliseert vragen om klantenondersteuning vanuit je webwinkel, marktplaatsen zoals Amazon, eBay en je sociale media in één dashboard. Klantinformatie, bestelgegevens, eerdere aankopen, bezorginformatie en gespreksgeschiedenis worden automatisch bij elk inkomend bericht gevoegd, zodat je snel met een paar klikken gepersonaliseerde berichten kunt verzenden. Met de unieke automatische vertaalfunctie kun je ook uitbreiden naar internationale markten zonder een meertalig team te hoeven inhuren.

XSellco is ontworpen voor e-commerce en helpt je meer te verkopen met een betere klantervaring, terwijl je tijd kunt vrijmaken om je bedrijf te laten groeien. Met een volledig beeld van je klant, een groot aantal tijdbesparende functies en krachtige rapporten waarmee je verbeterpunten kunt identificeren, maakt xSellco het verkopen via meerdere kanalen net zo eenvoudig als via één kanaal.


Afbeeldingen

eDesk Software - 1
eDesk Software - 2
eDesk Software - 3
eDesk Software - 4
eDesk Software - 5
eDesk Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
eDesk-video
eDesk Software - 1
eDesk Software - 2
eDesk Software - 3
eDesk Software - 4
eDesk Software - 5
eDesk Software - 6

Twijfels over eDesk? Vergelijk met een populair alternatief

Beginprijs

US$ 0,00
maand
€ 0,01
eenmalig

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

76
102

Integraties

25
20

Gebruiksgemak

4,4 (70)
4,8 (6)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (70)
4,8 (6)

Klantenservice

4,4 (70)
5,0 (6)

Alternatieven

CM.com Communications Platform

5
#1 alternatief voor eDesk
Engage met je klanten op hun favoriete kanalen en verbeter je klantervaring. Met het Communications Platform van...

Freshsales

4,5
#2 alternatief voor eDesk
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor eDesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Gorgias

4,7
#4 alternatief voor eDesk
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(70)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je eDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 70 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great experience

Beoordeeld op 6/2/2018

Pluspunten

I like that the interface is very easy to use. It helps me to seamless manage my customer service across all of the online marketplaces.

Minpunten

I do not like the fact that i cannot create new messages to customer directly through the online software portal.

Antwoord van xSellco

Hi there,

Thank you for your review! We always appreciate customer feedback.

If you are trying to contact a customer through a marketplace such as eBay or Amazon, you need to go to the Orders tab in your xSellco dashboard > locate the order > Create new ticket.

If you have any other questions, please feel free to reach out to us at [email protected]

Jerry
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use, effective, effecient

Beoordeeld op 29/8/2023

Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.

Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.

Pluspunten

Best help desk software out there. Excellent automation, easy to set up, good reporting, able to integrate to all channels, multi-language support,

Minpunten

Nothings comes to mind as eDesk solves all our needs

Overwogen alternatieven

Freshdesk, Gorgias en Zendesk Suite

Redenen om voor eDesk te kiezen

Better product, easier to use, ability to integrate to all channels natively vs needing assorted plugins which did not work for us

Overgestapt van

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op eDesk

Considered eDesk the best all in one solution
Frank
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

eDesk Review: Poor Communication and Overbilling Issues

Beoordeeld op 19/9/2023

As the CEO of a small business, I regretfully have to advise others to steer clear of eDesk based...

As the CEO of a small business, I regretfully have to advise others to steer clear of eDesk based on our experiences.Multiple Plans Added to Cart:The very first problem arose during the checkout process. We had initially placed the Professional plan into our cart but reconsidered and chose the Performance+ plan the following day. However, the checkout process didn't give us a chance to review our cart, and we were unknowingly billed for both plans.Customer Service's Misstep:During the setup, we sought assistance through eDesk’s customer support feature. The customer service representative informed us that we were running two plans simultaneously and offered to remove one. Assuming it was a system glitch possibly related to a trial we used previously, we agreed. To our surprise, they removed the less expensive Performance+ plan that we had intended to use.Misleading Ticket Counts:Adding to the confusion, eDesk claimed that we had 130 support tickets when we actually had no more than 5. They used this claim to justify not allowing us to switch to the more suitable Performance+ plan. After a strenuous review of the Json file ourselves, it became clear that their ticket count included emails processed even before we had an eDesk account.Lack of Accountability:When we confronted eDesk's Customer Success Manager, about these egregious errors, they stated that they had no understanding of how their own billing or ticket system works or ticket system works.

Pluspunten

It centralized our messages and the AI feature, although extremely limited by comparison to most other program's, did organize our inbox somewhat automatically.

Minpunten

Glitchy check out, I was shopping their website one day, and decided to come back to it the next day. I did not realize I had their more expensive program in our "cart" as I was now on a new tab. When I went to check out the program most fitting for us, it checked out both services which we didn't know until several days laater.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite
Norbert
Totaalscore
  • Sector: Afdrukken en drukwerk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

eDesk review

Beoordeeld op 29/8/2023

I was a bit disappointed that my latest inquiry about a new feature went unanswered. This lack of...

I was a bit disappointed that my latest inquiry about a new feature went unanswered. This lack of response impacted my overall experience with the platform.

Pluspunten

I’ve been using eDesk as a support ticket management platform for Etsy, eBay, Amazon, and Shopify. Overall, I find it to be an average solution.

Minpunten

The platform is slightly expensive but offers decent features for managing multiple channels.

Loic
Totaalscore
  • Sector: Computerhardware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Nice solution for Customer Service

Beoordeeld op 30/8/2023

Pluspunten

. Without doubt, the biggest plus is the connection to all marketplaces. No need to go to every marketplace to answer every customer, everything is synchronized in the eDesk inbox. . Another plus is the immediate availability of all customer information, including order and tracking numbers. If a customer has sent us a message directly, without going through the marketplace, we can also easily link it to their order. . Last but not least, snippets and templates. You can prepare full responses or partial responses, and use them very easily to reply to customers.

Minpunten

One of the key features highlighted by eDesk is its artificial intelligence. We'd have dreamt of a solution that could scan all past exchanges with customers and produce appropriate responses. But very objectively, there's nothing behind it, it's a feature that we never use at all. The number of cases for which it is possible to use their tool is very limited, and a response based on a template is generally much more effective.

5 van 70 worden weergegeven Lees alle reviews

eDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eDesk.

eDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 0,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

eDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

eDesk ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

eDesk ondersteunt de volgende apparaten:

eDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, AfterShip, Aircall, BigCommerce, Brightpearl, ChannelAdvisor, ChannelEngine, Gmail, Instagram, Linnworks, Meta for Business, Microsoft Outlook, Mirakl, PrestaShop, ShipStation, Shippingbo, Shopify, StoreFeeder, Twitter/X, Veeqo, Volo, WhatsApp, Wix, WooCommerce, Yahoo Mail

eDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eDesk.