Over eDesk

xSellco is een helpdesk die is ontworpen voor e-commerce. Het product centraliseert vragen om klantenondersteuning vanuit je webwinkel, marktplaatsen zoals Amazon, eBay en je sociale media in één dashboard. Klantinformatie, bestelgegevens, eerdere aankopen, bezorginformatie en gespreksgeschiedenis worden automatisch bij elk inkomend bericht gevoegd, zodat je snel met een paar klikken gepersonaliseerde berichten kunt verzenden. Met de unieke automatische vertaalfunctie kun je ook uitbreiden naar internationale markten zonder een meertalig team te hoeven inhuren.

XSellco is ontworpen voor e-commerce en helpt je meer te verkopen met een betere klantervaring, terwijl je tijd kunt vrijmaken om je bedrijf te laten groeien. Met een volledig beeld van je klant, een groot aantal tijdbesparende functies en krachtige rapporten waarmee je verbeterpunten kunt identificeren, maakt xSellco het verkopen via meerdere kanalen net zo eenvoudig als via één kanaal.

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

eDesk Software - 1
eDesk Software - 2
eDesk Software - 3
eDesk Software - 4
eDesk Software - 5
eDesk Software - 6
View 6 more
eDesk Software - 1
eDesk Software - 2
eDesk Software - 3
eDesk Software - 4
eDesk Software - 5
eDesk Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van eDesk: 45

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configureerbare workflow
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kanaalbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepen routeren
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime rapportage
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Visuele analyse
  • Voicemail
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Freshdesk

4,5
#1 alternatief voor eDesk
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Gorgias

4,7
#2 alternatief voor eDesk
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en...

Replyco

4,8
#3 alternatief voor eDesk
Replyco is the affordable eCommerce helpdesk platform that centralises all your customer messages into one intuitive...

CM.com Communications Platform

5
#4 alternatief voor eDesk
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(60)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je eDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 60 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent customer support software

Beoordeeld op 7/2/2018

Pluspunten

Plugs and integrates into all the various channels we need to plug into and provides customer information and data within the help desk ticket. Being able to provide Multi-lingual support in our native language is a fantastic feature as is the ability to utilize response templates. Feedback mechanism works very well and easy to customize to our assorted needs.

Minpunten

Needs to offer an integrated and customizable knowledge base. Ticket numbers are difficult to find. In general, reporting is good but simplistic and needs to be enhanced.

Andrew
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Has saved us time and money

Beoordeeld op 6/12/2021

Pluspunten

Brings all customer queries from all platforms into a single mailbox. Templates are great and the system has saved us so much time. When I had a problem with messages not sending I contacted the chat and spoke to Aine whom was very helpful.

Minpunten

There was an update and now the AI suggestions are difficult to select. You have to hover and try and select the response which can be tricky. In the past before the update you could click on the option easier.

Overwogen alternatieven

Replyco

Redenen om over te stappen op eDesk

Quicker sending and receiving messages. Less glitches.
Rachel
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

It used to be so good

Beoordeeld op 29/5/2020

Overall, we are disappointed with the product and the service.

Overall, we are disappointed with the product and the service.

Pluspunten

When "eDesk" was "xsellco" it actually worked, so that was nice.

Minpunten

It doesn't work. You have to close out the software sometimes to get it to refresh. You will occasionally not be able to open attachments, use snippets, or copy/paste. You will check all folders to make sure there are no overdue messages and then come in the next day to several messages that spontaneously appeared overnight. The "To Do" folder will say one number but then there is not that number of messages in the folder, so the information it displays isn't correct. Every time we try to talk to customer service, they tell us how to sort the messages within the folder, which is not even the complaint we have (though the filters do reset every single time you leave the folder, so you have to re-organize all of your filters every time). Overall it is a terrible site that took away all of the functionality that it previously had. They claim that it is six times faster to answer emails, but it takes twice as long. It reformats your snippets in messages to add extra spaces that need to be taken out every time. It is all ridiculous, especially because it USED to work.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great chat support

Beoordeeld op 4/2/2022

Pluspunten

Clean easy to use User Interface, snap shot view, grouping priority messages based on smart AI messaging.

Minpunten

Nothing to mention at present everything works as it should do.

Reyna
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

E-desk Techincal Support

Beoordeeld op 29/11/2021

I have practically trained myself on how the application works, I went from reading the material to...

I have practically trained myself on how the application works, I went from reading the material to appliying it hands on with creating rules, setting tags, and assigning tickets automatically. It is very user friendly and the fact that we have technical support available during our work hours is excellent when reporting issues or asking for help, they are always ready and willing to assist.

Pluspunten

The ability to create rules, also the ability to be able to have the tickets automitcally assigned, and the tags are excellet to have as well so we can sort out the workload and see where we need to have priority.

Minpunten

Would love to have the ability for e-desk to not assign tickets if the agents are not logged in. Since they belong to a rule the distribution continues to happen even when they are not here.

5 van 60 worden weergegeven Lees alle reviews

eDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eDesk.

eDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

eDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

eDesk ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

eDesk ondersteunt de volgende apparaten:

eDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, BigCommerce, Instagram, Linnworks, Meta for Business, Mirakl, PrestaShop, Shopify, Twitter, WooCommerce

eDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eDesk.