Zoho Social
Over Zoho Social
Zoho Social helpt marketeers in kleine tot grote organisaties om de aanwezigheid van hun merk op sociale media te vergroten met actiegerichte inzichten die zijn gericht op content en betrokkenheid.
Zoho Social biedt marketeers voorafgaand aan publicatie inzichten op basis van het betrokkenheidsniveau van eerdere berichten en de activiteit van hun publiek. Zoho Social gaat zelfs nog een stap verder, doordat het gebruikers het percentage van hun publiek laat zien dat hun bericht nu waarschijnlijk zal zien, het volgende beste tijdstip voorstelt om een bericht te plaatsen en hen een bericht laat inplannen om op hetzelfde tijdstip van de dag in verschillende tijdzones te verzenden.
Het realtime monitoring dashboard van Zoho Social helpt marketingteams te luisteren naar wat er over hun merk wordt gezegd. Gebruikers kunnen op een trefwoord zoeken en dit volgen, en reageren wanneer dat nodig is. Directe meldingen zorgen voor snelle reacties en garanderen dat er geen relevante gesprekken worden gemist.
Binnen Zoho Social zijn getallen opgenomen als een toegevoegde waarde, rond publicatie- en luisterfunctionaliteiten. Een speciaal tabblad voor rapporten biedt specifieke statistieken en gedetailleerde analyses over sociale netwerken, zodat gebruikers meer inzicht ontwikkelen over hun publiek en hoe mensen omgaan met hun content.
Afbeeldingen
Twijfels over Zoho Social?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Feedly
Zoho Mail
Woop
Vtiger CRM
Reviews
Heb je Zoho Social al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great!
Beoordeeld op 29/2/2020
Pluspunten
Fijn programma, gebruiksvriendelijk en makkelijk te gebruiken!
Minpunten
Integratie met diverse sociale platforms valt regelmatig weg, waardoor je steeds weer moet synchroniseren.
- Sector: Computernetwerken
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Highly recommended!
Beoordeeld op 19/7/2024
ZS has become an indispensable tool in my daily workflow. I use it to publish content across all my...
ZS has become an indispensable tool in my daily workflow. I use it to publish content across all my company’s social media channels simultaneously, which greatly amplifies our reach and ensures a consistent message. The ease of scheduling posts and tracking engagement metrics helps me manage our online presence more efficiently. By centralizing all my social media activities.
Pluspunten
Zoho Social has completely transformed how I manage my social media. Its intuitive interface allows me to control all my accounts from a single dashboard, making it easy to track key metrics and analyze post performance. The ability to schedule posts in advance is incredibly useful, saving me time and ensuring a consistent presence across platforms. Additionally, the detailed analytics tools provide valuable insights to optimize my strategy. In summary, Zoho Social is a comprehensive and efficient solution that streamlines social media management, letting me focus on creating quality content.
Minpunten
The learning curve for new users can be a bit steep
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Zoho Social Review: What I like and Dislike
Beoordeeld op 11/12/2024
My experience has been good it really pumped up my performance in social because of the real time...
My experience has been good it really pumped up my performance in social because of the real time update due to which I can quickly respond to any comment. The collaboration feature is also great so we can take approval in app before uploading anything.
Pluspunten
I like how Zoho Social makes using different social media in one place and I can schedule my post as per required time. The report helps me to sees the performance of my post so I can know where I can improve.
Minpunten
I dislike the performance speed of Zoho Social while loading the analytics also the integration options are limited which restrict me from connecting it to different software.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Zoho Social Review
Beoordeeld op 4/9/2024
Pluspunten
The ability to teach people the platform was simple.
Minpunten
Limited capability in terms of customisation
- Sector: Omroepen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best social media management tools for news website
Beoordeeld op 20/9/2024
Pluspunten
I am using Zoho social for last 2 months and this was one of the best post publishing and post scheduling tools with very less price that I see in years of my experience at the field.
From one interface I can publish my posts on all of my social media handles in just one click and also I can schedule posting during the other time zones.
Minpunten
while I post videos, only the video on YouTube get file name as title with extension that I already report it to costumer services and they promise to solve this problem.
Zoho Social - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Social.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Social te bieden?
Zoho Social kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 10,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho Social?
Zoho Social heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho Social ondersteund?
Zoho Social ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Spaans
V. Biedt Zoho Social ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho Social ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho Social worden geïntegreerd?
Zoho Social kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Instagram, LinkedIn for Business, Meta for Business, Twitter/X, Zoho CRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho Social te bieden?
Zoho Social biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Social.