Over Agile CRM

Agile CRM is een alles-in-één-platform met toegewijde functies voor verkoop, marketing en service.

Alles-in-één: automatiseert de verkoop, marketing en service in één enkel, geïntegreerd platform om datalekken te voorkomen en een consistente boodschap mogelijk te maken.
Betaalbaar: moderne functies en integraties, eenvoudige implementatie en geweldige ondersteuning tegen een betaalbare prijs voor kleine en groeiende bedrijven.
Cloudgebaseerde SaaS-service die mobiel, snel en eenvoudig te gebruiken is.

Agile levert een kant-en-klare, eenvoudig te gebruiken oplossing om de inefficiënties en technische uitdagingen te overwinnen door middel van naadloze integratie van verkoop-, marketing- en serviceactiviteiten, en het omvat integraties met meer dan 60 toonaangevende toepassingen van derden.
Agile CRM centraliseert realtime klantgegevens, waardoor deze gemakkelijk toegankelijk en bruikbaar zijn voor alle teams.
Volledige telefonie-integratie samen met marketingondersteuning voor het verzenden van e-mailnieuwsbrieven, sociale campagnes en sms-berichten. Agile CRM automatiseert de betrokkenheid op het web met klantbewuste berichten, pop-ups, aanbiedingen, enquêtes en aanmeldingsformulieren.

Agile CRM beschikt over uitgebreide analyse- en rapportagefuncties voor het bewaken van bedrijfsprestaties.


Afbeeldingen

Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9

Twijfels over Agile CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Agile CRM

4,1 (518)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 8,99
US$ 50,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

226
103

Integraties

38
231

Gebruiksgemak

4,0 (518)
4,3 (5.861)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (518)
4,2 (5.861)

Klantenservice

4,0 (518)
4,4 (5.861)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor Agile CRM
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

HubSpot Sales Hub

4,5
#2 alternatief voor Agile CRM
HubSpot Sales is een reeks op inbox gebaseerde e-mailtracking en productiviteitstools waarmee verkoopteams hun...

Sellsy

4,3
#3 alternatief voor Agile CRM
De alles-in-één verkoopsuite die klantrelaties makkelijk maakt. Beheer je CRM, klantenondersteuningsportal, facturering...

Insightly

4,0
#4 alternatief voor Agile CRM
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(518)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je Agile CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 518 reviews worden weergegeven
Sunitha
Sunitha
Totaalscore
  • Sector: Programmaontwikkeling
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use and integrate

Beoordeeld op 26/2/2023

I have found it to be a great tool for managing customer relationships, automating marketing tasks...

I have found it to be a great tool for managing customer relationships, automating marketing tasks and tracking leads. It is easy to use and has a lot of features that make it a great choice for small businesses.

Pluspunten

Agile CRM is an ideal CRM for small business owners and professionals looking for an easy-to-use tool to help manage their customer relationships. Its user-friendly design and array of features, such as email marketing, sales automation, customer service, and a mobile app, make it an ideal choice for streamlining workflow and maximizing customer interactions. Additionally, its reporting feature allows me to track customer relationships and sales performances, which is invaluable to any business.

Minpunten

One of the main drawbacks of Agile CRM is its limited customization options. The software is designed to be used in a specific way, and customizing it to fit your business requirements can be a challenge.

Javier
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great Customer Support and Features

Beoordeeld op 29/1/2020

Pluspunten

Their customer support is great as the hability to send personalized bulk emails.

Minpunten

User interface and report customization.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM, Insightly en Pipedrive

Redenen om voor Agile CRM te kiezen

The relationship beetween price and features

Overgestapt van

OnePageCRM

Redenen om over te stappen op Agile CRM

It's a platform full of great features with no surprises in the fee.
Tom
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good CRM but with some major ongoing bugs that they will not resolve

Beoordeeld op 30/11/2020

I have been using since 2008 - connecting JSON nodes to read data directly from Google sheets. I...

I have been using since 2008 - connecting JSON nodes to read data directly from Google sheets. I know more about Agile then most of their own staff. I have brought this exact issue many times.... and no change.

So beware of this company, and the stupid bugs they refuse to fix.

Pluspunten

Emails are cheap to send -- JSON node is very powerful allowing high levels of integration and automation.

Minpunten

Bug when trying to "copy" a campaign.
It just gets stuck after adding the word "copy" to the start of the campaign name, and a pop up saving "saved" does not show. If you don't realise you did not see the popup, then you then think it has made the copy.... but you are still working in the old campaign. Many times this has lead us to overwrite our original campaign.

Right now, I simply need to copy the campaign so send another our email for Black Friday.
After 30min trying everything, including restarting my computer. I still have this bug and cannot complete a very simple task --- which now is proving very costly.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Agile CRM

Hubspot is very expensive, and most thing you can do in Agile -- and Agile is "agile", if you know how to use the tools they have like the JSON nodes.

Antwoord van Agile CRM

Hi Tom,
We are really sad that you had a bad experience with Agile CRM. We have always been a customer focused company and constantly endeavor to deliver the best services. Our product team also focuses on regularly rolling out more advanced and robust features. However, in this process, there remains certain features which are more complex to operate or have a bigger learning path. I recommend you to contact our customer success team for a personalized training so that you can get a better understanding on how to use them more efficiently.
Thank you

Jennifer
Totaalscore
  • Sector: Directiekantoor
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to Use, Configure, and Implement

Beoordeeld op 5/5/2022

I have used and recommended Agile CRM for many years. It is very easy to use and configure and the...

I have used and recommended Agile CRM for many years. It is very easy to use and configure and the cost is low compared to other CRM systems.

Pluspunten

It is very user friendly. You can add custom fields and setup pipelines without the need of a developer.

Minpunten

Having to add DNS records to synch email makes it difficult to setup email with agile.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om over te stappen op Agile CRM

The UI and functionality is just better than Zoho
Derek "Storme"
Derek "Storme"
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good overall system with a few glitches

Beoordeeld op 15/8/2018

We've got LOTS of information in here now, so at this point it would be more work to move than to...

We've got LOTS of information in here now, so at this point it would be more work to move than to just deal with the downfalls. Overall, my team has enjoyed the experience. I am a bit more technical so I am not as happy as they are. It has kept a great log of our consultants past and present, so in that respect - it has done it's job. I just feel like the cost (for 3 operators) does not justify the tool.

Pluspunten

Tags make it easy to compartmentalize different customers and the path to completion.

Minpunten

Organization is a bit tough, and the separation of different features between Sales, Marketing, and Service areas is a bit disconnected. Creating a "path" for different actions can be quite confusing, and the fact that LOTS of actions (such as send an email when a certain tag is entered) do not happen. I think these run on cron jobs (say, every 15 minutes) and I feel like LOTS of the actions get missed. This is my biggest beef. The price structure is a bit nickle and dimey as well, and it seems like a big jump between I can do 3 actions and I can do 5 actions.

Antwoord van Agile CRM

Hi Derek,

Thanks for your feedback. Our goal is to meet the needs of a growing business irrespective of its size. Our pricing model is the most affordable one in the market today and has been designed according to business requirements and its size. The tags feature helps you to segment your contacts and trigger necessary actions which take place instantly. For any further doubts on how to better use our tool for your needs, please contact our support team at [email protected].

5 van 518 worden weergegeven Lees alle reviews

Agile CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Agile CRM.

Agile CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 8,99
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Beschikbaar

Agile CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Agile CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Agile CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Agile CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Braintree, ClickDesk, CreateForm, Drupal, Drupal Commerce, FreshBooks, FullContact, Gravity Forms, Help Scout, Joomla, JoomlaLMS, Leadpages, LinkedIn for Business, LiveHelpNow, Mailchimp Transactional Email, Meta for Business, Plivo, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Contact Center, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Stripe Billing, Tidio, Twilio, Twitter/X, Unbounce, UserVoice, WebMerge, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Agile CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Agile CRM.