Over Agile CRM

Agile CRM is een alles-in-één-platform met toegewijde functies voor verkoop, marketing en service.

Alles-in-één: automatiseert de verkoop, marketing en service in één enkel, geïntegreerd platform om datalekken te voorkomen en een consistente boodschap mogelijk te maken.
Betaalbaar: moderne functies en integraties, eenvoudige implementatie en geweldige ondersteuning tegen een betaalbare prijs voor kleine en groeiende bedrijven.
Cloudgebaseerde SaaS-service die mobiel, snel en eenvoudig te gebruiken is.

Agile levert een kant-en-klare, eenvoudig te gebruiken oplossing om de inefficiënties en technische uitdagingen te overwinnen door middel van naadloze integratie van verkoop-, marketing- en serviceactiviteiten, en het omvat integraties met meer dan 60 toonaangevende toepassingen van derden.
Agile CRM centraliseert realtime klantgegevens, waardoor deze gemakkelijk toegankelijk en bruikbaar zijn voor alle teams.
Volledige telefonie-integratie samen met marketingondersteuning voor het verzenden van e-mailnieuwsbrieven, sociale campagnes en sms-berichten. Agile CRM automatiseert de betrokkenheid op het web met klantbewuste berichten, pop-ups, aanbiedingen, enquêtes en aanmeldingsformulieren.

Agile CRM beschikt over uitgebreide analyse- en rapportagefuncties voor het bewaken van bedrijfsprestaties.

Prijzen vanaf:

US$ 8,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 8,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9
View 12 more
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Agile CRM: 237

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Apparaattargeting
  • Archiveren en retentie
  • Automatic Outbound Dialer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contextgevoelige targeting
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • For Mac Devices
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Geplande berichtgeving
  • Handmatig kiessysteem
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Influencers bijhouden
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Meldingen over vervaltijden en -datums
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Netwerkcontrole
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online implementatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Outbound callcenter
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Planning van kennisgevingen
  • Portefeuillebeheer
  • Postplanning
  • Predictief kiezen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preview dialer
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Progressief kiessysteem
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale media monitoren
  • Spamblokkering
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Tools voor exploratie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trefwoorden filteren
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Veelgestelde vragen
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorstellen genereren
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Agile CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Agile CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Pipedrive

4,5
#3 alternatief voor Agile CRM
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor Agile CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(433)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Agile CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 433 reviews worden weergegeven
Erik
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

Beoordeeld op 17/4/2018

Pluspunten

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Minpunten

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All I need to work in one place

Beoordeeld op 19/7/2019

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do...

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Pluspunten

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Minpunten

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Jasmine
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Do not use Agile if you want a service that you can trust

Beoordeeld op 7/6/2022

My overall experience with them was awful. They refused to give me any compensation for all the...

My overall experience with them was awful. They refused to give me any compensation for all the months of their product not working. trying to extract my data was a living nightmare and they wont give refunds even when their product fails.

Pluspunten

when i first signed up for agile it was quite good. it had a few bugs that i overlooked and decided not to use like webhooks and scheduling.

Minpunten

I used only the campaigns and tags. Over the last year the campaigns stopped sending emails and the last 6 months they stopped sending altogether. I was told this would be fixed time and time again for over 6 months and it got to the point where the guy on the chat told me to make an appointment call. I never received that call or any of the othersi tried to book in. They never sent me correspondence as they promised and if you try to call their customer care number it is cancelled.
They did finally get my emails working and all of the email that had been in a cue for the past year got email that had thousands of dollars worth of updates that they werent entitled to in them.
Then when i wanted to cancel they wouldn't call me to cancel (they require a phone call to cancel) and charged me ANOTHER month.

you also cannot download your campaigns and have to apistakingly go through and either have a replacement app ready or post everything into a word document so you dont lose your data.

Zandrich
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Agile - More than just CRM

Beoordeeld op 17/5/2022

With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential...

With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

Pluspunten

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

Minpunten

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.

Overwogen alternatieven

Neon CRM

Redenen om over te stappen op Agile CRM

Agile CRM was somewhat cheaper at the lower price point for SMBs, and offered greater functionality.
Joshua
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good little CRM for a great price

Beoordeeld op 4/4/2021

Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementat...

Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementation phases of the customer relationship.

Pluspunten

Agile has a very expansive set of features that I could not find on other similarly priced products. It is reasonably priced for solopreneurs and offers a grown-up set of features for even small companies. The system is very configurable and offers user-defined fields for contact, company, and deal records - most other CRM solutions don't.

Minpunten

It looks like it needs a facelift - the UI could be improved as it doesn't look like there has been an update in many years. I would like to see a view that combines the information from contact, company, and deal records on one screen.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en HubSpot CRM

Redenen om voor Agile CRM te kiezen

Hubspot was much more money for similar features

Overgestapt van

HubSpot Marketing Hub en HubSpot CRM
5 van 433 worden weergegeven Lees alle reviews

Agile CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Agile CRM.

Agile CRM kent de volgende prijsmodellen:

Agile CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Agile CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Agile CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Agile CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Braintree, ClickDesk, CreateForm, Drupal, Drupal Commerce, FreshBooks, FullContact, Gravity Forms, Help Scout, Joomla, JoomlaLMS, Leadpages, LinkedIn for Business, LiveHelpNow, Mailchimp Transactional Email, Meta for Business, Plivo, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Contact Center, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Stripe Billing, Tidio, Twilio, Twitter, Unbounce, UserVoice, WebMerge, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk

Agile CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Agile CRM.