Over Agile CRM

Agile CRM is een alles-in-één-platform met toegewijde functies voor verkoop, marketing en service.

Alles-in-één: automatiseert de verkoop, marketing en service in één enkel, geïntegreerd platform om datalekken te voorkomen en een consistente boodschap mogelijk te maken.
Betaalbaar: moderne functies en integraties, eenvoudige implementatie en geweldige ondersteuning tegen een betaalbare prijs voor kleine en groeiende bedrijven.
Cloudgebaseerde SaaS-service die mobiel, snel en eenvoudig te gebruiken is.

Agile levert een kant-en-klare, eenvoudig te gebruiken oplossing om de inefficiënties en technische uitdagingen te overwinnen door middel van naadloze integratie van verkoop-, marketing- en serviceactiviteiten, en het omvat integraties met meer dan 60 toonaangevende toepassingen van derden.
Agile CRM centraliseert realtime klantgegevens, waardoor deze gemakkelijk toegankelijk en bruikbaar zijn voor alle teams.
Volledige telefonie-integratie samen met marketingondersteuning voor het verzenden van e-mailnieuwsbrieven, sociale campagnes en sms-berichten. Agile CRM automatiseert de betrokkenheid op het web met klantbewuste berichten, pop-ups, aanbiedingen, enquêtes en aanmeldingsformulieren.

Agile CRM beschikt over uitgebreide analyse- en rapportagefuncties voor het bewaken van bedrijfsprestaties.

Prijzen vanaf:

US$ 8,99

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch , Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 8,99

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Agile CRM: 237

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Apparaattargeting
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contextgevoelige targeting
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Geplande berichtgeving
  • Handmatig kiessysteem
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Influencers bijhouden
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Meldingen over vervaltijden en -datums
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online implementatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Outbound callcenter
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Planning van kennisgevingen
  • Portefeuillebeheer
  • Postplanning
  • Predictief kiezen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preview dialer
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Progressief kiessysteem
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale media monitoren
  • Spamblokkering
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Tools voor exploratie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trefwoorden filteren
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Veelgestelde vragen
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voorstellen genereren
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot Sales Hub

4,5
#1 alternatief voor Agile CRM
HubSpot Sales is een reeks op inbox gebaseerde e-mailtracking en productiviteitstools waarmee verkoopteams hun...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Agile CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Neon CRM

4,4
#3 alternatief voor Agile CRM
Duizenden non-profitorganisaties gebruiken de CRM-software van Neon voor non-profitorganisaties om hun fondsenwerving,...

Mailchimp

4,5
#4 alternatief voor Agile CRM
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen,...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(444)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Agile CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 444 reviews worden weergegeven
Guillermo
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All I need to work in one place

Beoordeeld op 19/7/2019

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do...

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Pluspunten

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Minpunten

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Adam
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Agile is a Fantastic Solution in a Crowded Market

Beoordeeld op 28/11/2018

I feel like I am becoming a CRM expert. I have used and suggested many CRMs over the years, and I...

I feel like I am becoming a CRM expert. I have used and suggested many CRMs over the years, and I feel like I have seen it all. When I look for a CRM in 2018, I ask myself 3 questions. Question 1: Who is going to use these features? If my team lacks tech savviness, if they are going to be picky about the UI, or if they are used to a different platform, you could run into problems. At the end of the day, a CRM should be invisible, and it should be as natural as using your body. If you team struggles to use their tools, you will run into problems. There's no point in blaming your team if the tool is hard to learn. The job needs to be done either way. (Keeping a mobile option in mind is a good idea as well. Don't underestimate the value of client's won at a bar.) Question 2: How quickly will the system be up to 100% functionality? Every day that you team has to track client data on Post-Its is a day that you're throwing information in the trash (and hanging your Marketing + Support out to dry). Expect a month to get set up, but anything over 3 months is too long. Even if you're an enterprise, you can't afford to fly blind for that long. Also, integrations, integrations, integrations... If the sales rep can't demo a tool you use daily running on their CRM, demand a "no commitment demo" period. Most companies will try to lock you into a one year commitment, but it is perfectly reasonable to know everything works together in harmony. Question 3: Is this the right price for me? The thing about CRMs is that there are hundreds of them. It's impossible to say which one is right for you because in reality, there are probably a dozen you will love. If you feel that you are down to 2 or 3 CRMs that seem identical, they probably are... Go for the one that is priced right and ready to scale WITH YOU.

Agile is great on all these fronts. Easy to use. Beautiful UI. Easy to set up. Very affordable option. Love 'em. You won't be disappointed.

Pluspunten

Agile is so clean. The UI is easy to use right out of the box.
Great for small to medium customer bases that use social media.
Quick and easy to set up.
Support is FANTASTIC!
Great automated features.
All the great things you would expect from a cloud based CRM: Customer + Deal tracking, notes and communication history, marketing analytics, scheduling, etc.

Minpunten

It's hard to call all of these "cons", but let's say "growing pains". Agile is still a young software.

We had some problems setting up links between our WordPress site. They were quickly resolved to 100% satisfaction, but they had my boss pulling his hair out for a few days.

We have run into a few other issues that I would call "buggy". Some graphical, some needing to refresh a page, but nothing has halted production. All have resolved themselves.

Jaime
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for...

Beoordeeld op 24/11/2016

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small...

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price.

After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.

Pluspunten

- Super affordable for the amount of tools, features and applications it includes. Starting at $10/user/month for it's starter version.
- Great user interface
- Easy to setup and use
- Lots of native integrations with lots of web-based (Saas) apps such as Gmail, Quickbooks, Twilio and many many others.
- Integration with Zapier, which basically let's you now integrate AgileCRM with 700+ other web apps, so this feature was a KEY for me.
- All your emails automatically load from your Gmail inside AgileCRM, no need to BCC some email address.
- Lots of sales, marketing, support, landing page, and amazing features added on at no additional cost.
- Now you can purchase add-ons such as user permissions, triggers, additional automation campaigns and others without having to upgrade all your users to the next subscription level (this is something I requested, and their team listened and did implement this).
-Their tech support is great, they care, they listen, and they modify/improve their system based on your feedback
- Their team update the app every few days

Minpunten

- Their standard subscription is $30/user/month if pre-paid for 2 years, otherwise $50/month, without too many added benefits for this level
- Their starter subscription limits your marketing campaigns (automation) to only 5 campaigns, with 10 nodes (steps) on each. The standard gives you 10 campaigns, with 25 nodes each (much better).
- Some updates happen without prior notifications to the user, and sometimes changes the User interface too drastically for some features.
- Their E-mail templates are limited, but you can still bring in your HTML templates or use their WYSIWYG editor.

Antwoord van Agile CRM

Hi Jaime,

Thanks for your appreciation and support.

Joshua
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good little CRM for a great price

Beoordeeld op 4/4/2021

Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementat...

Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementation phases of the customer relationship.

Pluspunten

Agile has a very expansive set of features that I could not find on other similarly priced products. It is reasonably priced for solopreneurs and offers a grown-up set of features for even small companies. The system is very configurable and offers user-defined fields for contact, company, and deal records - most other CRM solutions don't.

Minpunten

It looks like it needs a facelift - the UI could be improved as it doesn't look like there has been an update in many years. I would like to see a view that combines the information from contact, company, and deal records on one screen.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en HubSpot CRM

Redenen om voor Agile CRM te kiezen

Hubspot was much more money for similar features

Overgestapt van

HubSpot Marketing Hub en HubSpot CRM
Zandrich
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Agile - More than just CRM

Beoordeeld op 17/5/2022

With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential...

With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

Pluspunten

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

Minpunten

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.

Overwogen alternatieven

Neon CRM

Redenen om over te stappen op Agile CRM

Agile CRM was somewhat cheaper at the lower price point for SMBs, and offered greater functionality.
5 van 444 worden weergegeven Lees alle reviews

Agile CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Agile CRM.

Agile CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 8,99
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Beschikbaar

Agile CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Agile CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Agile CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Agile CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Braintree, ClickDesk, CreateForm, Drupal, Drupal Commerce, FreshBooks, FullContact, Gravity Forms, Help Scout, Joomla, JoomlaLMS, Leadpages, LinkedIn for Business, LiveHelpNow, Mailchimp Transactional Email, Meta for Business, Plivo, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Contact Center, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Stripe Billing, Tidio, Twilio, Twitter, Unbounce, UserVoice, WebMerge, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Agile CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Agile CRM.