Over Samepage

Samepage is een compleet samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten teams. Samepage faciliteert samenwerking binnen teams door het samenstellen van takenlijsten, groepsvideochats, chatberichten, bestanden, vergaderagenda's, discussieonderwerpen, planning, realtime mede-auteurschap van documenten en meer, op één platform.

Samepage is geschikt voor organisaties in alle soorten en maten, inclusief marketingbureaus, HR-afdelingen, educatieve en non-profitorganisaties, en kan worden geïmplementeerd in teams van werknemers, klanten, consultants, partners en verkopers. Bestanden, foto's, video's, kaarten, diagrammen, conversaties en meer worden op één pagina verzameld zodat alle betrokkenen ze kunnen bekijken en kunnen bijdragen.

Pagina's in Samepage kunnen met iedereen worden gedeeld (afhankelijk van de toegangsrechten voor gebruikers en de deelrechten die zijn ingesteld door beheerders), waardoor ze actueel en gesynchroniseerd blijven. Een native mobiele app betekent dat projecten op Samepage overal en vanaf elk apparaat toegankelijk zijn voor teamleden. Een native desktop-app maakt het gemakkelijk om Samepage toegankelijk te houden vanaf laptops en desktops.

Bestanden die zijn opgeslagen op Dropbox, Google Drive, OneDrive of Box kunnen allemaal worden opgenomen op een Samepage-pagina. Samepage integreert ook met meer dan 100 andere populaire apps via Zapier.

Prijzen vanaf:

US$ 7,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Samepage

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere, Japans, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Prijzen vanaf:

US$ 7,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Samepage

Afbeeldingen

Samepage Software - 1
Samepage Software - 2
Samepage Software - 3
Samepage Software - 4
Samepage Software - 5
Samepage Software - 6
Samepage Software - 7
Samepage Software - 8
Samepage Software - 9
Samepage Software - 10
Samepage Software - 11
Samepage Software - 12
Samepage Software - 13
Samepage Software - 14
Samepage Software - 15
Samepage Software - 16
Samepage Software - 17
Samepage Software - 18
Samepage Software - 19
Nog 20 andere bekijken
Samepage Software - 1 Samepage Software - 2 Samepage Software - 3 Samepage Software - 4 Samepage Software - 5 Samepage Software - 6 Samepage Software - 7 Samepage Software - 8 Samepage Software - 9 Samepage Software - 10 Samepage Software - 11 Samepage Software - 12 Samepage Software - 13 Samepage Software - 14 Samepage Software - 15 Samepage Software - 16 Samepage Software - 17 Samepage Software - 18 Samepage Software - 19

Functies

Totaal aantal functies van Samepage: 227

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audio-oproepen
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Back-up en herstel
  • Backlog-beheer
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van vergaderingen
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsherstel
  • Bestandsoverdracht
  • Bestuursvergaderingen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Commissiebeheer
  • Commissievergaderingen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflicten bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Databases maken
  • Discussies / forums
  • Document embedding
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Donorenbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Eenmalige aanmelding
  • Encryptie
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Feedbackbeheer
  • Forum / Discussiebord
  • Fouten bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • In- en uitchecken van documenten
  • Indexering
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne vergaderingen
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Ledendatabase
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Materialenbeheer
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • Netwerkdiagram
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Notitiebeheer
  • Office Suite
  • Offline toegang
  • Ondersteuning van agile-software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen routeren
  • Organigrammen
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Priorisering
  • Privéchat
  • Problemen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reclamebeheer
  • Reisgerelateerde diensten
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Retrospectievenbeheer
  • Revisiegeschiedenis
  • Roadmaps van producten
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Schuldenbeheer
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Sprint planning
  • Status bijhouden
  • Stembeheer
  • Streamen van presentaties
  • Stroomdiagram
  • Subsidiebeheer
  • Subtaken maken
  • Synchronisatie op afstand
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Tools voor opvolging van vergaderingen
  • Tweerichtingssynchronisatie
  • Tweewegs audio en video
  • Tweewegs audio en video
  • Uitnodigingsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergaderen
  • Verificatie/authenticatie
  • Versiebheer
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
  • Video-ondersteuning
  • Videobeheer
  • Videostreaming
  • Videovergaderen
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Volgen van actie-items
  • Voor meerdere talen
  • Voor technische documenten
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webservices
  • Werknemersdatabase
  • Wetgevende vergaderingen
  • Wiki
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Samepage
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Asana

4,4
#2 alternatief voor Samepage
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

Wrike

4,2
#3 alternatief voor Samepage
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Ravetree

4,2
#4 alternatief voor Samepage
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(813)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Samepage al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 813 worden weergegeven
Kim B.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All-in-one project management solution

Beoordeeld op 14/11/2019

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Pluspunten

I love the ease of use and being able to manage all of my team's communication all in one place. We create project plans, chat, share files, set up private communications with clients, and so much more.

Minpunten

It is hard to find something that I like least about Samepage. Since I've been using project management software for many years so the transition into using Samepage was easy for me. For newbies, there may be a steep learning curve at first to learn how Samepage manages content in teams instead of projects. Otherwise, I would say it was easy for me to get started with.

Kevin T.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Effective for small teams

Beoordeeld op 3/1/2020

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage....

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Pluspunten

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Minpunten

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Overwogen alternatieven

Diligent Boards, OnBoard, Slack en Asana

Redenen om voor Samepage te kiezen

Samepage is easier to use (for non-techies) and is more cost effective for small teams.

Overgestapt van

Asana

Redenen om over te stappen op Samepage

Samepage had the core features we needed for a small organization (project management, internal communications, and file sharing) and was more cost-effective.
Hani khalilah A.
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gamechanger for communication and team communication.

Beoordeeld op 31/8/2021

Pluspunten

Ability to communicate with the entire team in a seamless manner and to do so promptly and efficiently Samepage enables us to more efficiently share documents, vital information, and communicate amongst ourselves by streamlining communication. It's incredible to be able to edit and update in real time.

Minpunten

We'd want to see more integrations from services other than those offered by Zapier. I'd like the application to be a little more clear about which files are shared with people I add. I'd like to see more categories or format for that can be shared directly from this application.

Carolyn S.
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

so simple to use

Beoordeeld op 30/9/2019

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Pluspunten

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Minpunten

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Overwogen alternatieven

Wrike, Trello en Zoho Projects

Redenen om voor Samepage te kiezen

we had chosen Insightly for two features - task management and to generate progress reports, neither of which it did well for us... it wasn't worth it to retain paid subscriptions for the task management when Samepage does as well and we are now exploring options with another product for the reporting.

Overgestapt van

Insightly
Shahila A.
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Feedback for Samepage

Beoordeeld op 17/6/2021

Pluspunten

SamePage has a feature that allows me to tag a task and keyword to the messenger platform while discussing with my colleague. I can access a file on my computer, edit it, and then publish it back to the server by just storing it in the software. The ability to upload any file type into the page's structure is the unique feature of this software.

Minpunten

I'd be delighted for the team and sub-team structure if it allowed me to establish a project or a concept first and then add others to it. Everything begins with the formation of a team. Another issue is that the software's main page is not particularly appealing. I'd rather have a straightforward dashboard.

5 van 813 worden weergegeven Lees alle reviews

Samepage - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Samepage.

Samepage kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 7,50/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Samepage heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Samepage ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Samepage ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Samepage kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bitium, Box, Dropbox Business, Drupal, Egnyte, Facebook, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Instagram, Jira, LeadMaster, Marketo Engage, Microsoft 365, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, OneDrive, Salesforce Sales Cloud, Slack, SugarCRM, Twitter, Typeform, WordPress, Zapier, Zendesk, Zoho CRM

Samepage biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Samepage.