Over OneDesk

OneDesk is software van ondernemingsklasse die projectmanagement en een helpdesk combineert in één app. OneDesk is gericht op het MKB en biedt een gebruiksvriendelijke, maar toch veelzijdige softwareoplossing die zowel ticketverkoop als taakworkflows op één plek kan beheren.

Met het cloudplatform van Onedesk is het niet nodig om verschillende omgevingen aan te schaffen, te integreren en ertussen te schakelen om je werk gedaan te krijgen. Jij en je team kunnen een verscheidenheid aan efficiënte workflows inschakelen voor tickets en taken die niet mogelijk zouden zijn met autonome oplossingen.

Helpdesk-functies omvatten: ticketing, e-mailworkflow, livechat, klantenportaal, kennisbank, selfserviceportal, aanpasbare ticketformulieren, SLA's en meer. Met OneDesk kun je een groot deel van je workflow automatiseren, inclusief automatische triage, verzorging, antwoorden, meldingen, opdrachten en meer.

Functies voor projectmanagement omvatten: weergave voor zowel traditionele als flexibele methoden, Gantt-diagrammen, statusborden, urenstaten, taaktimers, rapportage, realtime chat en samenwerking, en nog veel meer.

Bij OneDesk zijn alle functies inbegrepen in alle pakketten, waardoor de prijzen duidelijk, eenvoudig en eerlijk zijn.


Afbeeldingen

OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
OneDesk-video
OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5

Twijfels over OneDesk? Vergelijk met een populair alternatief

OneDesk

4,2 (9)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 11,99
maand
US$ 9,80
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

83
411

Integraties

16
81

Gebruiksgemak

4,0 (9)
4,1 (2.487)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (9)
4,1 (2.487)

Klantenservice

4,2 (9)
4,3 (2.487)

Alternatieven

Wrike

4,3
#1 alternatief voor OneDesk
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor OneDesk
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Trello

4,5
#3 alternatief voor OneDesk
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Jira

4,4
#4 alternatief voor OneDesk
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(9)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je OneDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 9 reviews worden weergegeven
Magaly
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

User review with one year of use

Beoordeeld op 12/8/2023

In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Pluspunten

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Minpunten

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Flor
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A project management solution

Beoordeeld op 10/4/2023

From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable...

From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Pluspunten

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Minpunten

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Beoordeeld op 16/9/2022

Pluspunten

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Minpunten

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Overwogen alternatieven

Jira
Gabriela
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Review of about a leading management software

Beoordeeld op 11/7/2023

In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive...

In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Pluspunten

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Minpunten

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.

Alexandros
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform

Beoordeeld op 31/12/2022

Pluspunten

1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.

Minpunten

Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.

5 van 9 worden weergegeven Lees alle reviews

OneDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OneDesk.

OneDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 11,99/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

OneDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

OneDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

OneDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

OneDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Dropbox Business, FreshBooks, Gmail, Joomla, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Slack, WordPress, Zapier

OneDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OneDesk.