Over OneDesk

OneDesk is software van ondernemingsklasse die projectmanagement en een helpdesk combineert in één app. OneDesk is gericht op het MKB en biedt een gebruiksvriendelijke, maar toch veelzijdige softwareoplossing die zowel ticketverkoop als taakworkflows op één plek kan beheren.

Met het cloudplatform van Onedesk is het niet nodig om verschillende omgevingen aan te schaffen, te integreren en ertussen te schakelen om je werk gedaan te krijgen. Jij en je team kunnen een verscheidenheid aan efficiënte workflows inschakelen voor tickets en taken die niet mogelijk zouden zijn met autonome oplossingen.

Helpdesk-functies omvatten: ticketing, e-mailworkflow, livechat, klantenportaal, kennisbank, selfserviceportal, aanpasbare ticketformulieren, SLA's en meer. Met OneDesk kun je een groot deel van je workflow automatiseren, inclusief automatische triage, verzorging, antwoorden, meldingen, opdrachten en meer.

Functies voor projectmanagement omvatten: weergave voor zowel traditionele als flexibele methoden, Gantt-diagrammen, statusborden, urenstaten, taaktimers, rapportage, realtime chat en samenwerking, en nog veel meer.

Bij OneDesk zijn alle functies inbegrepen in alle pakketten, waardoor de prijzen duidelijk, eenvoudig en eerlijk zijn.


Afbeeldingen

OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
OneDesk-video
OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5

Twijfels over OneDesk? Vergelijk met een populair alternatief

OneDesk

4,3 (11)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 11,99
maand
US$ 7,75
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

79
160

Integraties

16
20

Gebruiksgemak

4,0 (11)
4,0 (14.009)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (11)
4,3 (14.009)

Klantenservice

4,1 (11)
4,2 (14.009)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor OneDesk
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Scoro

4,6
#2 alternatief voor OneDesk
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes,...

Trello

4,5
#3 alternatief voor OneDesk
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

CloudBlue PSA

4,5
#4 alternatief voor OneDesk
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(11)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je OneDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 11 reviews worden weergegeven
Magaly
Magaly
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

User review with one year of use

Beoordeeld op 12/8/2023

In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Pluspunten

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Minpunten

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Christine
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Flexible Application with a Strong Feature Set

Beoordeeld op 8/11/2023

We were very pleasantly surprised. I was concerned that we would have to go with one of the "big...

We were very pleasantly surprised. I was concerned that we would have to go with one of the "big box" products so we could hire a consultant to customize and implement. We have recently expanded from using almost exclusively for product development to open up the system to our billable business and help desk management on our own. The team on their chat is incredibly knowledgeable about the product and they are very responsive to enhancement requests.

Pluspunten

We are a small but complex organization. OneDesk has been able to hit the mark on almost all of our issues which we never expected "out of box" with any system.

Minpunten

We allow our users a lot of autonomy. We are looking forward to some more granular security for more variation between a "regular user" and an admin. We have seen positive updates on this already.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Beoordeeld op 16/9/2022

Pluspunten

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Minpunten

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Overwogen alternatieven

Jira
Flor
Flor
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A project management solution

Beoordeeld op 10/4/2023

From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable...

From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Pluspunten

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Minpunten

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

Gabriela
Gabriela
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Review of about a leading management software

Beoordeeld op 11/7/2023

In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive...

In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Pluspunten

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Minpunten

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.

5 van 11 worden weergegeven Lees alle reviews

OneDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OneDesk.

OneDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 11,99/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

OneDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

OneDesk ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Engels, Frans, Grieks, Italiaans, Nederlands, Noors, Portugees, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

OneDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

OneDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Dropbox Business, FreshBooks, Gmail, Joomla, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, QuickBooks Online, Salesforce Sales Cloud, Slack, WordPress, Zapier

OneDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OneDesk.