
OneDesk
Over OneDesk
OneDesk is software van ondernemingsklasse die projectmanagement en een helpdesk combineert in één app. OneDesk is gericht op het MKB en biedt een gebruiksvriendelijke, maar toch veelzijdige softwareoplossing die zowel ticketverkoop als taakworkflows op één plek kan beheren.
Met het cloudplatform van Onedesk is het niet nodig om verschillende omgevingen aan te schaffen, te integreren en ertussen te schakelen om je werk gedaan te krijgen. Jij en je team kunnen een verscheidenheid aan efficiënte workflows inschakelen voor tickets en taken die niet mogelijk zouden zijn met autonome oplossingen.
Helpdesk-functies omvatten: ticketing, e-mailworkflow, livechat, klantenportaal, kennisbank, selfserviceportal, aanpasbare ticketformulieren, SLA's en meer. Met OneDesk kun je een groot deel van je workflow automatiseren, inclusief automatische triage, verzorging, antwoorden, meldingen, opdrachten en meer.
Functies voor projectmanagement omvatten: weergave voor zowel traditionele als flexibele methoden, Gantt-diagrammen, statusborden, urenstaten, taaktimers, rapportage, realtime chat en samenwerking, en nog veel meer.
Bij OneDesk zijn alle functies inbegrepen in alle pakketten, waardoor de prijzen duidelijk, eenvoudig en eerlijk zijn.
Prijzen vanaf:
US$ 9,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Verenigde Arabische Emiraten, Curaçao, Argentinië, Oostenrijk, Australië , België, Bulgarije, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, Colombia, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guernsey, Groenland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Israël, IJsland, Italië, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Luxemburg, Monaco, Montenegro, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Peru, Filipijnen, Polen, Puerto Rico, Portugal, Roemenië, Servië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Taiwan, Verenigde Staten, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Zuid-Afrika en nog 50 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 9,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van OneDesk: 50
Alternatieven
Jira

monday.com

CloudBlue PSA

4me

Reviews
Heb je OneDesk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
A complete project management software
Beoordeeld op 22/12/2022
Pluspunten
Offers a range of tools and features for managing tasks, projects, and customer interactions. Includes a customizable interface and a range of integrations with other business tools and services.
Minpunten
The interface is a little complex to navigate.
- Sector: Civiele techniek
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform
Beoordeeld op 31/12/2022
Pluspunten
1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.
Minpunten
Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Using as a service desk but unfortunately not the most ideal
Beoordeeld op 16/9/2022
Pluspunten
There is automated timesheet tracking for each tickets.
Minpunten
Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)
Overwogen alternatieven
Jira-
Bron van de reviewer
Totaalscore
Good solution to combine voice of the customer with product management
Beoordeeld op 4/5/2011
It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products....
It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/
Pluspunten
For a first-time user of the product, I thought support was excellent
- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Beoordeeld op 8/5/2017
OneDesk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OneDesk.V. Welke prijsmodellen heeft OneDesk te bieden?
OneDesk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 9,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van OneDesk?
OneDesk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door OneDesk ondersteund?
OneDesk ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt OneDesk ondersteuning voor mobiele apparaten?
OneDesk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan OneDesk worden geïntegreerd?
OneDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Box, Dropbox Business, FreshBooks, Jira, Mailchimp, Microsoft Azure, Microsoft Project, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Slack, WordPress, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft OneDesk te bieden?
OneDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OneDesk.