
OneDesk
Over OneDesk
OneDesk is software van ondernemingsklasse die projectmanagement en een helpdesk combineert in één app. OneDesk is gericht op het MKB en biedt een gebruiksvriendelijke, maar toch veelzijdige softwareoplossing die zowel ticketverkoop als taakworkflows op één plek kan beheren.
Met het cloudplatform van Onedesk is het niet nodig om verschillende omgevingen aan te schaffen, te integreren en ertussen te schakelen om je werk gedaan te krijgen. Jij en je team kunnen een verscheidenheid aan efficiënte workflows inschakelen voor tickets en taken die niet mogelijk zouden zijn met autonome oplossingen.
Helpdesk-functies omvatten: ticketing, e-mailworkflow, livechat, klantenportaal, kennisbank, selfserviceportal, aanpasbare ticketformulieren, SLA's en meer. Met OneDesk kun je een groot deel van je workflow automatiseren, inclusief automatische triage, verzorging, antwoorden, meldingen, opdrachten en meer.
Functies voor projectmanagement omvatten: weergave voor zowel traditionele als flexibele methoden, Gantt-diagrammen, statusborden, urenstaten, taaktimers, rapportage, realtime chat en samenwerking, en nog veel meer.
Bij OneDesk zijn alle functies inbegrepen in alle pakketten, waardoor de prijzen duidelijk, eenvoudig en eerlijk zijn.
Prijzen vanaf:
US$ 9,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Bedrijfsgrootte
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Verenigde Arabische Emiraten, Curaçao, Argentinië, Oostenrijk, Australië, België, Bulgarije, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, Colombia, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guernsey, Groenland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Israël, IJsland, Italië, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Luxemburg, Monaco, Montenegro, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Peru, Filipijnen, Polen, Puerto Rico, Portugal, Roemenië, Servië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Taiwan, Verenigde Staten, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Zuid-Afrika en nog 50 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 9,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van OneDesk: 52
Alternatieven
4me

CloudBlue PSA

CloudOffix

monday.com

Reviews
Heb je OneDesk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Beoordeeld op 8/5/2017
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
Good solution to combine voice of the customer with product management
Beoordeeld op 4/5/2011
It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products....
It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/
Pluspunten
For a first-time user of the product, I thought support was excellent
OneDesk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OneDesk.V. Welke prijsmodellen heeft OneDesk te bieden?
OneDesk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 9,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van OneDesk?
OneDesk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door OneDesk ondersteund?
OneDesk ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt OneDesk ondersteuning voor mobiele apparaten?
OneDesk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan OneDesk worden geïntegreerd?
OneDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Box, Dropbox Business, FreshBooks, Jira, Mailchimp, Microsoft Azure, Microsoft Project, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Slack, WordPress, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft OneDesk te bieden?
OneDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OneDesk.