Over Outreach

Outreach is een intuïtief platform voor verkoopautomatisering. De toepassing is gebaseerd op "reeksen" en helpt verkoopteams e-mailcampagnes en contactpunten op te zetten op basis van een willekeurig aantal criteria die ze zelf kiezen. Teams kunnen een reeks e-mails en oproepen creëren om elke prospect te laten doorlopen.

Outreach helpt verkoopteams vakkundig om te gaan met al hun prospects, ongeacht hoeveel het er zijn. Outreach waarschuwt verkoopteams wanneer leads berichten beantwoorden en plant degenen die hebben geantwoord voor het volgende contactpunt of de volgende stap in de reeks. Het detecteert zelfs de best presterende tijden van de week om e-mails te verzenden en plant vervolgens e-mailcampagnes op basis van die informatie.

Dankzij de analysefuncties van Outreach hebben verkoopteams een overzicht van hun activiteiten en prestaties. Dankzij de reeksenanalyse van Outreach kunnen teamleden precies ontdekken waar elke prospect zich in de communicatietrechter bevindt, en managers kunnen de prestaties van elk teamlid observeren.


Afbeeldingen

Outreach Software - 1
Outreach Software - 2
Outreach Software - 3
Outreach Software - 4
Nog 9 andere bekijken
Outreach-video
Outreach-video
Outreach-video
Outreach-video
Outreach-video
Outreach Software - 1
Outreach Software - 2
Outreach Software - 3
Outreach Software - 4

Twijfels over Outreach? Vergelijk met een populair alternatief

Outreach

4,4 (293)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 15,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

81
104

Integraties

19
231

Gebruiksgemak

4,2 (293)
4,3 (5.950)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (293)
4,2 (5.950)

Klantenservice

4,1 (293)
4,4 (5.950)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor Outreach
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Outreach
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Groove

4,5
#3 alternatief voor Outreach
Met Groove kunnen kleine of grote teams op één lijn blijven en hun klanten de gepersonaliseerde ervaring bieden die ze...

Freshsales

4,5
#4 alternatief voor Outreach
Freshworks CRM Sales Cloud is een complete oplossing voor verkoopteams om kwaliteitsleads aan te trekken, deel te nemen...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(293)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Outreach al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 293 reviews worden weergegeven
Morgan
Morgan
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Outreach Multiplies Each of Your Employees by 10

Beoordeeld op 21/1/2021

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily...

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily think you'll get much out of the onboarding. I found doing it side by side a written article was my favorite approach to learning.

Pluspunten

Outreach is a product that has blown me away. It's every Director and Manager's dream when it comes to sending e-mails and keeping up with annual engagement with customers of any lifecycle. From Sales to Customer Service to Marketing, Outreach can help every member on your team.

For years I A/B tested e-mail subject lines and calculated this on an excel spreadsheet. Outreach does it for me. I have increased my cold e-mail sales open rate from 25% to 60%! The e-mails look personalized and don't look like any other e-mail campaign. Even the signatures are consistent.

The LinkedIn feature allows people on teams/enterprise to engage within the platform. For others it takes you to the person's page in a new tab. It makes it easy to increase engagement trifold in this manner by creating sequences (day 1 call, day 2 linkedin, day 3 email, etc.).

Minpunten

One improvement would be a better LinkedIn integration. I wish the Sales Navigator e-mails fed through in order to create a task in SalesForce just as an e-mail through OutReach does.

There absolutely needs to be more personalizations (i.e. Dear {{first name}}, Hope you're having a great {{day_of_weeek}}). Which, this seems rather simple to code. Any real time data should be in there. Instead I have to do a long {{if/then}} that takes forever.

Erin
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Worth the Investment

Beoordeeld op 15/11/2023

Pluspunten

Outreach.io is an easy-to-use tool and incredibly helpful for our Sales Department. Whether you are a Sales Representative, Enablement/Operations, or a Sales Leader, it helps provide visibility into all activity metrics, keeps reps on track with daily/monthly activity, and takes the guess-work out of identifying prospects a rep needs to follow up with or prioritize throughout their outbound sales motion.

Minpunten

Some of the reporting functionality could be improved. For example, daily activity metrics has a 15-minute delay or so for pulling accurate metrics, which can make it difficult to identify underperforming reps in real-time. Also limited reporting in terms of filtering custom dates (currently cannot pull total activity metrics for 3 months - which creates a manual effort when reporting on quarterly activity goals for an organization)

Brenda
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Use of Outreach and support

Beoordeeld op 8/7/2019

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just...

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just one horrible mess after another. I get having growing pain for a company but your's seems to not be anywhere ready for widespread use! And learn to treat your customer's better. They are your bread and butter!

Pluspunten

It's pretty easy to use and figure out. Not much help is needed to make it work.

Minpunten

Quality and support! Outreach experiences issues regularly. There's always something wrong with it. What's worse is when you put in a support ticket, they always give you some generic issue that its on the customer's side. That's not the case! You then later find out that they lied and are exeriencing an outage. Then you ask repeatedly for a call back because your manager is upset with them and they can't bother to do that! They won't even acknowledge your request!

DavidLee
DavidLee
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Outreach helps me Make more Money

Beoordeeld op 1/7/2019

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for...

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for itself ten-fold.

Pluspunten

I love how I can increase my intake and outtake with minimal effort on my end. Outreach allows automation in places that has saved me hundreds of hours since i've started using it.

Minpunten

There are a few simple things that the platform does not allow. One is a "Select-All" feature where you can also unselect some. Select-All is an all-or-nothing. If there are 500 things and 1 of them is missplaced. You have to figure out another way besides Select-All minus 1.

Michael
Michael
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing software that immediately generates return on investment

Beoordeeld op 27/12/2018

Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution,...

Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution, but that is also its power. Any question I asked was answered immediately by whatever level of support was required.

Pluspunten

Ability to setup complex user journey sequences for multiple personas, it's ease of setup and use, and that our inside sales team says they CANNOT work without this solution. We increased our rate of meetings set immediately and already have generated enough revenue to pay for the system many times over. It is not the cheapest solution out there, but you get what you pay for.

Minpunten

The reporting could be more robust, but we pipe all the data in SFDC and use the reporting tools there.

5 van 293 worden weergegeven Lees alle reviews

Outreach - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Outreach.

Outreach kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Outreach heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Outreach ondersteunt de volgende talen:

Engels

Outreach ondersteunt de volgende apparaten:

Outreach kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo Sales

Outreach biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Outreach.