Over Hubstaff

Eenvoudige tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, bewaking van activiteiten, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking en GPS. Zowel online als offline trackingmogelijkheden. Ook beschikbaar voor Apple, Windows, Linux en iOS. Integreert met meer dan 30 populaire tools, zoals Trello, Asana, Podio en PayPal.

Hubstaff is ideaal voor teams op afstand, MKB en consultants/freelancers. Het wordt vertrouwd en gebruikt door meer dan 8000 externe teams. Hoeveel projecten of verschillende teams je ook hebt, ze kunnen allemaal onder dezelfde account worden ondergebracht in afzonderlijke projecten. Ook kunnen verschillende werknemers verschillende instellingen en machtigingen hebben.

Prijzen vanaf:

US$ 7,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Hubstaff

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Argentinië, Australië, Bangladesh, Brazilië , Canada, Chili, China, Colombia, Duitsland, Egypte, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guatemala, Honduras, Indonesië, India, Italië, Japan, Kenia, Mexico, Maleisië, Nigeria, Nederland, Nepal, Filipijnen, Pakistan, Polen, Roemenië, Servië, Rusland, Singapore, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten, Venezuela, Vietnam, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 7,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Hubstaff

Afbeeldingen

Hubstaff Software - 1
Hubstaff Software - 2
Hubstaff Software - 3
Hubstaff Software - 4
Hubstaff Software - 5
Hubstaff Software - 6
Hubstaff Software - 7
Hubstaff Software - 8
Hubstaff Software - 9
Hubstaff Software - 10
Hubstaff Software - 11
Hubstaff Software - 12
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Hubstaff-video
Hubstaff-video
Hubstaff Software - 1
Hubstaff Software - 2
Hubstaff Software - 3
Hubstaff Software - 4
Hubstaff Software - 5
Hubstaff Software - 6
Hubstaff Software - 7
Hubstaff Software - 8
Hubstaff Software - 9
Hubstaff Software - 10
Hubstaff Software - 11
Hubstaff Software - 12

Functies

Totaal aantal functies van Hubstaff: 104

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van chauffeurs
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking
  • Browsegeschiedenis
  • Budgettering/prognoses
  • Compliancebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Historische verslaglegging
  • Inactiviteit controleren
  • Inkoop en ontvangst
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Loonadministratierapportage
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Servicegeschiedenis
  • Status bijhouden
  • Taak/project bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Thuiszorgbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdzones bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor creatieve bureaus
  • Voor de cloud
  • Voor mkb-bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Werkstations bijhouden
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

QuickBooks Time

4,7
#1 alternatief voor Hubstaff
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of...

Clockify

4,7
#2 alternatief voor Hubstaff
Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en geschikt voor...

Time Doctor

4,5
#3 alternatief voor Hubstaff
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd...

DeskTime

4,5
#4 alternatief voor Hubstaff
DeskTime is een oplossing voor projecturenregistratie die de analyse van productiviteit, kostenberekening en efficiëntie...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.311)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Hubstaff al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.311 reviews worden weergegeven
Ewan
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The best solution for integrated task management and thorough time tracking and reporting.

Beoordeeld op 20/7/2020

Very happy I moved from Time Doctor to Hubstaff. Huge improvements on all areas and a satisfying...

Very happy I moved from Time Doctor to Hubstaff. Huge improvements on all areas and a satisfying product to use. The experience is so good that I find myself wanting to stay with Hubstaff regardless of whether my need for time tracking reduces.

Pluspunten

- Integrated Task Management platform (Hubstaff Tasks) allows for agile style task management that feeds appropriate tasks to user's timers.
- Nice user interface
- Good reporting functions
- Thorough tracking options
- Client/project budgets
- Very good Customer Support

Minpunten

- I discovered some bugs during usage (which the developers have ironed out)
- Time off / holiday allowance policy function is a great addition, but doesn't allow enough granularity as decimals of hours (or minutes) can't be used.

Overwogen alternatieven

Everhour, Harvest, Clockify, Wrike, Toggl Track, Insightful en TMetric

Redenen om voor Hubstaff te kiezen

More accurate and granular control of task management needed. Also felt that Time Doctor was outdated from a UI perspective.

Overgestapt van

Time Doctor

Redenen om over te stappen op Hubstaff

Combination of functionality (thorough time tracking and agile task/project management), pricing, user experience and reviews.

Antwoord van Hubstaff

Hey Ewan, hope all is well with you and thank you for the kind words. You can now request time off exactly down to the minute. Cheers!

Roldan
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Using Hubstaff for 5 years more. Seem it has improved!

Beoordeeld op 27/3/2022

Really just fine. What more should I look for as a freelancer who just need to track time for a...

Really just fine. What more should I look for as a freelancer who just need to track time for a project. Then send a a simple invoice at the end. As far as I'm concerned, I have a good experience with the app. If I have to suggest, maybe as a UX/UI Designer, they can enhance the looks an feel of the software to make it more professional and appealing to users.

Pluspunten

Straightforward. Just the thing you need, you'll find it. Pretty much like any other time tracking software - as freelancer it has screen capture, invoicing, offline tracking and all...

Minpunten

It's just straight forward. Maybe they can add quick chat for client. Instead of additional login to browser when you need to quick communicate with your client.

Antwoord van Hubstaff

Hey Roldan, thank you for submitting this review for Hubstaff! We are happy to hear that you are enjoying using Hubstaff for your time tracking needs.

We want to continually improve the platform and our offerings, so we do welcome all feedback onboard. Please feel free to go to https://roadmap.hubstaff.com/ and add any ideas for features to be implemented.

abdullah
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

My experience with Hub Stuff for over 4 years

Beoordeeld op 31/10/2022

Pluspunten

Ease of use, flexibility and availability at all times

Minpunten

The large amount of reports and their presentation format :)

Overwogen alternatieven

Calamari

Redenen om over te stappen op Hubstaff

I work on both systems, but for remote work I rely on Hapstaff

Antwoord van Hubstaff

Hello Abdullah,

Thank you for leaving us this review for the platform. Indeed, at the moment, we do have a large number of different reports that are used to provide detailed information about a specific aspect of the time tracked on the organisation.

However, please keep in mind that we are in the process of releasing Hubstaff Insights, which is a paid add-on for Hubstaff, that offers analysis of various different reports together, using parameters set up by the organisation that utilises this add on. I believe this will be of great benefit to both yourself and other users, or organisations, that are wanting to have a quicker and easier way to analyse the information recorded by Hubstaff.

For more information about the add on, we do have the following support article here - https://support.hubstaff.com/hubstaff-insights-add-on/

Jesse
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

API Support Needs some work

Beoordeeld op 28/10/2022

Like eating cold left overs

Like eating cold left overs

Pluspunten

The Application User Interface is nice and it looks good

Minpunten

I recently attempted to use your API to link my CRM to employee availability and it is absolute trash and the support team has been everything except helpful. I ask for server logs from your end and they dont have access to them, I ask for data and they tell me they cant see it. I can provide a timestamp from my server, why cant you? They even asked me to record a video so they could see what im doing instead of offering to set up a call and watch! What kind of dev asks for a video when they can look at the server log? Just the worst service I've had in years and thought you might care to know. I'd love for Hubstaff to continue to meet our needs.

Kissara
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A great software for time tracking!

Beoordeeld op 1/11/2022

Pluspunten

Hubstaff is great software for the time tracking. I am just a user but when comparing it to other time- tracking software I've used in the past, Hubstaff is less complicated and easy to handle/manage, especially when it comes to adjusting time. It can be intimating at first, but using it on a daily basis proved to be easy.

Minpunten

Sometimes it doesn't reset after 24 hours so the time for the new day gets added to the previous day.

Antwoord van Hubstaff

Hello Kissara,

Thank you for taking the time to provide us with this detailed review of Hubstaff, we are happy to hear that overall your experience has been a positive one on the platform.

When it comes to the time tracker not having its time reset at the start of each day, the most likely cause for that is a temporary connection issue - affecting the connectivity between your time tracker and our servers.

Typically, the time tracker will refresh at the start of each day, at midnight local time. If, however, this doesn't happen, it will mean that the time tracker is in an offline state. That's not too much of an issue, though, as Hubstaff is well equipped to track time in an offline state as well.

Your time will be accurately recorded and uploaded to our servers, the next time the connection can be made. Feel free to reach out to our support team, should you have any prolonged issues with the time tracker itself.

5 van 1.311 worden weergegeven Lees alle reviews

Hubstaff - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Hubstaff.

Hubstaff kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 7,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Hubstaff heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Hubstaff ondersteunt de volgende talen:

Engels

Hubstaff ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Hubstaff kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCollab, Asana, Basecamp, Breeze, ClickUp, FreshBooks, Freshdesk, GitHub, GitLab, Gusto, Hubstaff Tasks, Humanity, Insightly, Jira, Kantata, LiquidPlanner, PayPal, Paymo, Payoneer, Pivotal Tracker, Podio, Producteev, QuickBooks, Redbooth, Redmine, Salesforce Sales Cloud, Slack, Teamwork, Trello, Unfuddle STACK, Wrike, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Projects

Hubstaff biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Hubstaff.