Over 7shifts

7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan de arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor personeelsplanning, communicatie, naleving van de arbeidsvoorschriften en betrokkenheid. 7shifts maakt het gemakkelijk voor restauranteigenaren en -bedrijven om de roosters, communicatie en arbeidskosten van medewerkers te beheren op één eenvoudig platform.

Zo kan je restaurant profiteren van 7shifts :

Bespaar 80% van de tijd besteed aan plannen en krijg 5 uur terug in je week met de intuïtieve 7shifts-roosterplanner op basis van slepen en neerzetten.

Verminder het aantal telefoontjes en sms'jes van medewerkers met 70% dankzij ingebouwde communicatietools zoals chat en mededelingen.

Verlaag de arbeidskosten met 3% door je POS- en salarisadministratiesystemen te integreren om verkoop- en arbeidsgegevens te synchroniseren en efficiëntere planningen te creëren.

Verlaag het personeelsverloop met proactieve statistieken over de medewerkersbetrokkenheid voor elke locatie, plus een leaderboard om de meest en minst betrokken werknemers aan te geven.

Blijf overal conform de voorschriften met nalevingsfuncties voor Californië, Oregon, Seattle, New York en meer.

Neem 7shifts "met je mee" met gratis mobiele apps voor managers en werknemers om de beschikbaarheid en verlofaanvragen te beheren, met je team te chatten, de restaurantprestaties bij te houden en meer.

7shifts wordt vertrouwd door meer dan 300.000 restaurantprofessionals en is te vinden in restaurants van elke omvang, van kleine buurtrestaurants tot nationale ketens zoals Bareburger, Jamba Juice en Five Guys. Begin vandaag nog met je gratis proefversie om te plannen voor succes.

Prijzen vanaf:

US$ 34,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor 7shifts

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 34,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor 7shifts

Afbeeldingen

7shifts Software - 1
7shifts Software - 2
7shifts Software - 3
7shifts Software - 4
7shifts Software - 5
7shifts Software - 6
7shifts Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
7shifts-video
7shifts Software - 1
7shifts Software - 2
7shifts Software - 3
7shifts Software - 4
7shifts Software - 5
7shifts Software - 6
7shifts Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van 7shifts: 89

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Audittrail
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Chatten/messaging
  • Compliancebeheer
  • E-mailbeheer
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Feedbackbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kosten bijhouden
  • Live chatten
  • Loonkosten rapporteren
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verkooppunt
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

TimeCamp

4,7
#1 alternatief voor 7shifts
TimeCamp is een urenregistratieplatform waarmee kleine en middelgrote bedrijven tijd kunnen bijhouden en de winstgevendh...

Timely

4,7
#2 alternatief voor 7shifts
Timely is slimme software voor kappers, schoonheidssalons en wellnesscentra. Timely draait op al je apparaten. Beheer...

Hubstaff

4,6
#3 alternatief voor 7shifts
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische...

Homebase

4,6
#4 alternatief voor 7shifts
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(889)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je 7shifts al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 889 reviews worden weergegeven
Leandro
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

7 Shifts for restaurant schedule Management

Beoordeeld op 5/11/2020

My managers and employees love it.

My managers and employees love it.

Pluspunten

It is easy to use and anybody with a phone can have easy access to their schedule, send messages using it, and letting anybody know about changes. It is a very practical and professional tool for the schedules that we use in our Restaurant. We have the scheduling available on our P/R processor, but we prefer to pay for this service as it is more agile and practical than our P/R company.

Minpunten

To be honest, I do not have any complaints, but we only use the scheduling module as we have other systems.

Antwoord van 7shifts

Thanks for the review Leandro! It's great to hear that even though you have the option, you see so much value in 7shifts that it goes above and beyond what is offered to you in your payroll provide. Know that we will always be looking to increase the value of our services for folks like yourself. Cheers!

Tracy
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for small business with lots of moving parts!

Beoordeeld op 31/8/2021

It pays for itself in employee management. Time off, scheduling, basic HR tasks (address, phone #,...

It pays for itself in employee management. Time off, scheduling, basic HR tasks (address, phone #, hire date, etc.) are great things to utilize.

Pluspunten

I absolutely adore 7Shifts. To start off with a HUGE bonus, they have a free app for employees, so that already helps get this software in the pockets of those you're reaching. I only have 10 employees, but they are all being pulled in different directions/departments, so we're able to keep up with time off requests, coordinate with other managers and see what shifts covered where all in one place. It's incredibly easy to use once you get used to it!

Minpunten

I don't like that you can't post events for certain departments. Ex: the taproom has trivia on Wednesday. The Brewery has a brew day, cleaning, etc. scheduled and there's not a brewery specific place to post.

This is small, but something that would help. I would also LOVE an end of day logbook feature.

Overwogen alternatieven

When I Work, HotSchedules en Hubstaff

Redenen om voor 7shifts te kiezen

We were using a spreadsheet and it was getting impossible to keep up with the schedule. I went from a basic spread sheet, taking about an hour to schedule 8 employees to now 20 minutes tops across 3 departments.

Overgestapt van

Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op 7shifts

Price, ease of use, had features I needed.

Antwoord van 7shifts

Thanks for the detailed review Tracy! We love your feedback and am happy to hear that 7shifts has provided so much value to your business.

Danielle
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

7Shifts simplified scheduling, switching shifts, and communication

Beoordeeld op 12/11/2022

I was able to ensure that in the event I would need pick up a shift for more hours, or have someone...

I was able to ensure that in the event I would need pick up a shift for more hours, or have someone else cover a shift for me, I could do that quickly and efficiently with the software.

Pluspunten

The ability to have a clear view of shifts for the week, as well as who I was scheduled to work with. I was also able to find co-workers contact info in case something came up and I needed to switch shifts. Very helpful.

Minpunten

Not sure if anything was missing. We used a different software for payroll and time tracking, but even in 7 shifts I was able to see quickly the number of hours I was collectively scheduled for the upcoming week.

jose luis
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

7 shit

Beoordeeld op 9/11/2022

Pluspunten

Las caracteristica en las tareas al planificar

Minpunten

Lento en la.carga de muchos datos,se bloqueea

Aliya
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I absolutely love 7shifts!

Beoordeeld op 4/8/2022

Never had a single issue! Easy to use, navigate, trouble shoot, and I would recommend it to a...

Never had a single issue! Easy to use, navigate, trouble shoot, and I would recommend it to a friend!

Pluspunten

7shifts is easy to navigate for all, easily accessible,
And free of charge in the App Store. This app made it easy to stay organized and worked quickly to do so.

Minpunten

I love absolutely everything about 7shifts!

Antwoord van 7shifts

You love to hear it. Thanks so much for the kind words Aliya :)

5 van 889 worden weergegeven Lees alle reviews

7shifts - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over 7shifts.

7shifts kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 34,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

7shifts heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

7shifts ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Spaans

7shifts ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

7shifts kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, Brink POS, CAKE, CAKE POS, Clover, GoTab POS, Gusto, Harbortouch POS, Heartland Payment Processing, Heartland Payroll, Heartland Restaurant, Lightspeed, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYR POS, NCR Aloha, POSitouch, Paycom, Paycor, Paylocity, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Restaurant Manager, Revel Systems, Rezku POS, Solink, Speakap, Square Point of Sale, Squirrel POS, Tenzo, Toast POS, TouchBistro, UltiPro, Upserve, Vexilor POS, Wagepoint

7shifts biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor 7shifts.