Timely

4,7 (700)
Schrijf een review!
Boekingssoftware voor professionals in de haar-, schoonheids- en welzijnssector

Over Timely

Beheer en ontwikkel vanaf elke gewenste locatie een succesvol bedrijf. Timely is gebruiksvriendelijke software voor bedrijven.

Timely draait op al je apparaten, waardoor je de vrijheid hebt om je bedrijf onderweg te runnen.

Maak het leven van je klanten gemakkelijker met online boekingen en geautomatiseerde afspraakherinneringen via sms en e-mail. Vergroot het klantbehoud met VIP-kortingen en e-mailmarketing. Bewaar al je klantinformatie op één plek met notities en geautomatiseerde verkoop- en afsprakenregistratie.

Het beheren van je team is een fluitje van een cent dankzij Timely. Stel personeelsmachtigingen in, schakel automatische dagkaarten in en krijg gemoedsrust in de wetenschap dat je team ook op hun eigen apparaten toegang heeft tot Timely. Word een gegevensgestuurd bedrijf met realtime verkoop- en productiviteitsrapporten van medewerkers.

Pas Timely aan op je bedrijf met add-ons zoals Microsoft Outlook, Google Agenda of Apple Calendar. Verbind krachtige add-ons voor de boekhouding (Xero, MYOB, Quickbooks), detailhandel (Vend) en e-mailmarketing (MailChimp).

Het instellen van je account is eenvoudig. Als je uit een ander systeem komt, heeft dit platform een toegewijd migratieteam klaar staan om je gegevens over te brengen. Het ondersteuningsteam van wereldklasse is snel en vriendelijk en beschikbaar via livechat, e-mail of telefoon.

Geen contracten, verborgen kosten of annuleringskosten. Maandelijkse abonnementen beginnen vanaf $ 20.


Afbeeldingen

Timely Software - 1
Timely Software - 2
Timely Software - 3
Timely Software - 4
Timely Software - 5
Timely Software - 6
Timely Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Timely-video
Timely Software - 1
Timely Software - 2
Timely Software - 3
Timely Software - 4
Timely Software - 5
Timely Software - 6
Timely Software - 7

Twijfels over Timely? Vergelijk met een populair alternatief

Timely

4,7 (700)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 39,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

106
99

Integraties

13
23

Gebruiksgemak

4,7 (700)
4,7 (2.908)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (700)
4,5 (2.908)

Klantenservice

4,7 (700)
4,4 (2.908)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Square Point of Sale

4,6
#1 alternatief voor Timely
Square Point of Sale is een POS-oplossing voor Android- en iOS-apparaten met tools voor het beheer van betalingen,...

ZENOTI

4,4
#2 alternatief voor Timely
Cloudsoftware voor salons. Meer dan 12.000 bedrijven in 50 landen vertrouwen op Zenoti om hun bedrijf te ondersteunen....

Square Appointments

4,4
#3 alternatief voor Timely
Square Appointments is online software voor het plannen van afspraken waarmee klanten afspraken kunnen boeken,...

Ovatu

4,8
#4 alternatief voor Timely
Ovatu Manager is een tool voor planning en online boekingen met terugkerende afspraken, geautomatiseerde herinneringen,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(700)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Timely al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 700 reviews worden weergegeven
Janelle
Janelle
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Beoordeeld op 24/10/2017

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book...

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Pluspunten

The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Minpunten

It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Monika
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent product

Beoordeeld op 12/9/2023

Pluspunten

Very easy product for scheduling your meetings etc.....very easy to navigate

Minpunten

Software update happens quite often which leads you to learn again about new features.

Carmen
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Program needs work and better customer service

Beoordeeld op 7/11/2015

Timely is definitely beautiful and effortless. It is one of the better salon software programs I...

Timely is definitely beautiful and effortless. It is one of the better salon software programs I have come across in my 15 years in this industry however, if you live in Canada/United States this is not the software for you. It does not separate taxes on reports so you can never distinguish between your GST and your PST. Also, it does not offer the tip option and as tips are a massive part of the service industry in Canada and the United States this is one of their biggest downfalls. Its overall program is easy to use and very nice looking however it isn't a program that should be offered worldwide. I used the free trial for a few days just to test it out and see, I did have a few questions that I wanted answered and it took their customer service team an entire two days to reply (I sent in my query during the week so there is no excuse for this). I do hope that they add to their program because I believe they have a good thing going they just need a little more work.

Antwoord van Timely

Hi Carmen, thanks for your feedback - it's great to hear you found Timely to be one of the best.
We're sorry it didn't quite fit your needs. We are constantly adding new features and there's lots more to come.
Apologies also for a slow reply, it looks like it took 30 hours for us to respond to your request. This is certainly slower than normal, and replying within 10 hours is something we work hard to achieve. We understand how important it is to hear back quickly when you're working through things, so we place huge value on fast, helpful customer service (it's one of the main reasons our customers love Timely!). Your feedback reassures us of the importance of that focus, so thank you.
Adding a tip to a service is a feature we will likely add in future, you can vote for it here: http://bit.ly/1SEcirR
Thanks again for the thoughtful feedback, really appreciate your time :-)

Jose
Jose
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

The revolution of my business

Beoordeeld op 6/7/2023

The ability to send automatic reminders to my clients has greatly improved timeliness and reduced...

The ability to send automatic reminders to my clients has greatly improved timeliness and reduced last minute cancellations. Also, the service and product recommendation feature has helped increase my income by offering personalized suggestions to my customers.

Pluspunten

I can't believe how it has revolutionized my business! What I like the most is its magnificent and customizable calendar. It's so easy to use and puts me in complete control of the customer experience! I no longer have to deal with those old paper booking methods, everything is digitized and impeccably organized!

Minpunten

My least favorite thing is that it can be a bit tricky to set up at times. Being a low-tech person, it took me a bit of time to understand all the features and customize the software to my specific needs.

Juan
Juan
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

My business thrives and my customers keep coming back

Beoordeeld op 10/7/2023

My overall experience has been excellent. From the moment I started using it, I realized how easy...

My overall experience has been excellent. From the moment I started using it, I realized how easy it was to use and how intuitive it was. The calendar is very clear and customizable, which allows me to organize and schedule appointments efficiently.

Pluspunten

What I like the most is its ease of use and customer-centric approach. With its beautiful customizable calendar, I am able to manage and schedule my clients' appointments quickly and efficiently. I also love the automatic appointment reminders feature.

Minpunten

I don't have many complaints. However, one small improvement I could suggest is the option to further customize the appearance and layout of the calendar. Although the calendar is incredibly functional and easy to use, I would like more customization options to further tailor it.

5 van 700 worden weergegeven Lees alle reviews

Timely - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Timely.

Timely kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Timely heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200

Timely ondersteunt de volgende talen:

Engels

Timely ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Timely kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Tag Manager 360, MYOB Business, Mailchimp, Meta for Business, QuickBooks Online Advanced, Stripe, WordPress, Xero, Zapier, authorize.net

Timely biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Timely.