Over HotSchedules

HotSchedules is een toepassing voor personeelsplanning en personeelsbeheer die is ontworpen voor gebruik in restaurants, winkels, de horeca en andere klantgerichte bedrijven. Het HotSchedules-platform automatiseert operationele taken zoals planning, ploegendienstcommunicatie, rapportage, prognoses, werving en training.

Gebruikers kunnen aanvragen voor vrije tijd en het omwisselen van diensten op afstand beheren met behulp van de systeemeigen mobiele Android- en iOS-apps, die toegankelijk zijn voor alle werknemers. Bewaar documenten en werknemersinformatie in een cloudgebaseerde database zodat je altijd en overal toegang hebt. Gebruik de wervingstool van HotSchedules om personeel te vinden en in dienst te nemen, en de 'Schoox'-tool om trainingen voor werknemers te regelen.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor HotSchedules

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Spaans

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor HotSchedules

Afbeeldingen

HotSchedules Software - 1
HotSchedules Software - 2
HotSchedules Software - 3
HotSchedules Software - 4
HotSchedules Software - 5
HotSchedules Software - 6
HotSchedules Software - 7
HotSchedules Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
HotSchedules-video
HotSchedules-video
HotSchedules-video
HotSchedules-video
HotSchedules Software - 1
HotSchedules Software - 2
HotSchedules Software - 3
HotSchedules Software - 4
HotSchedules Software - 5
HotSchedules Software - 6
HotSchedules Software - 7
HotSchedules Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van HotSchedules: 77

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantgeschiedenis
  • Kostenbeheer
  • Loonkosten rapporteren
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opnieuw plannen
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teamkalenders
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

NCR Aloha

3,7
#1 alternatief voor HotSchedules
NCR Aloha is a cloud-enabled restaurant management and point-of-sale (POS) platform that helps restaurants focus on...

Altametrics

3,8
#2 alternatief voor HotSchedules
Altametrics is a suite of enterprise back-office software for global restaurant chains. It offers tools for inventory...

ADP Workforce Now

4,4
#3 alternatief voor HotSchedules
ADP Workforce Now is cloudgebaseerde software voor het beheer van menselijk kapitaal, talenten en secundaire arbeidsvoor...

Opsyte

4,7
#4 alternatief voor HotSchedules
Opsyte is an online portal dedictated to optimising back of house tasks in any hospitality setting.

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(436)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je HotSchedules al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 436 reviews worden weergegeven
Brittany
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

HotSchedules made life easier

Beoordeeld op 6/11/2022

Pluspunten

I used this software when I worked at Cheddars Scratch Kitchen as a server, made it much easier to keep up with my schedule and trade,drop,or pick up shifts. And really easy to use and understand!

Minpunten

Sometimes there was a bit of a time delay on the app that made me to late to drop or pick up shifts but only sometimes.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great tool to schedule your employees

Beoordeeld op 18/3/2020

Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it...

Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Pluspunten

I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Minpunten

Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.

Ryan
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best in the business!!!

Beoordeeld op 14/11/2022

Pay the money, reap the rewards, save time and be on the floor with your team where you should be!

Pay the money, reap the rewards, save time and be on the floor with your team where you should be!

Pluspunten

RELIABILITY!!!It never goes down, support is always helpfulBest scheduler features in the gameTemplates for quick entry are great weekly startersColor coding makes my life so much easierTransparency, every stroke documented

Minpunten

Takes getting used to and learning as it is complex software but get hot keys down and you've got it! Make sure you have a fairly beastly computer...it's a lot of real time processing.

Jack
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Powerful

Beoordeeld op 3/11/2022

I miss using it in many respects, it feels very HR orientated which I enjoyed - I don't miss the...

I miss using it in many respects, it feels very HR orientated which I enjoyed - I don't miss the slow and clunky loading and saving of data though.

Pluspunten

A lot of really useful templates in terms of recording personnel records, plus a lot of really powerful automation ie. sick pay and holiday calculation - employee checklists etc - The payroll integration was excellent also.

Minpunten

unfortunately we found it to be very slow and glitchy, often having to refresh the webpage, or being unable to load properly.

Mindy
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

So convenient!

Beoordeeld op 1/9/2022

The convenience of NOT having to drive to the restaurant like in the old days to swap a shift or...

The convenience of NOT having to drive to the restaurant like in the old days to swap a shift or request off, or even look at the new schedule!

Pluspunten

I come from working in restaurants in late 90s & 2000s, so this app is a dream come true! It’s so awesome to be able to view schedule, swap shifts, & send messages to staff all in one place!

Minpunten

I dislike not being able to request off past a certain point (less than 3wks before the shift, I think?). But that’s likely a restaurant decision vs the app.

5 van 436 worden weergegeven Lees alle reviews

HotSchedules - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HotSchedules.

HotSchedules kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

HotSchedules heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

HotSchedules ondersteunt de volgende talen:

Engels, Spaans

HotSchedules ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

HotSchedules kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Brink POS, Future POS, Heartland Restaurant, JTECH Table Management, NCR Aloha, POSitouch, Plate IQ, Restaurant Manager, Revel Systems, Silverware Avrio, Squirrel POS, Toast POS, Upserve, onePOS

HotSchedules biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HotSchedules.