Over Issuetrak

IssueTrak is krachtige software voor het bijhouden van problemen en bedrijfsprocesbeheer met een 20-jarige reputatie voor succesvolle implementatie bij duizenden bedrijven wereldwijd in IT, gezondheidszorg, financiën, horeca, overheid, militaire en non-profitorganisaties. Tot de klanten behoren Ralph Lauren, Pepsi, UPS, Verizon, het Amerikaanse Ministerie van Defensie en Raytheon.

Met deze software kun je automatisch nieuwe problemen toewijzen op basis van je voorkeuren, en het bespaart je tijd met vooraf ingevulde formulieren voor terugkerende problemen die je zelf definieert. Je kunt taken toewijzen aan iedereen in je organisatie, nieuwe taken creëren of een vooraf gedefinieerde groep taken selecteren om aan een probleem toe te voegen. Problemen die via e-mail binnenkomen worden direct op basis van de inhoud bijgehouden en worden automatisch toegewezen, waarbij alle daaropvolgende correspondentie automatisch wordt opgeslagen binnen hetzelfde probleem.

SLA's worden gedefinieerd en gecontroleerd met e-mailmeldingen voor naderende deadlines. Prestatiegegevens worden snel beoordeeld in een aangepast dashboard op basis van KPI's die je zelf selecteert.

Controleer, registreer en onderhoud automatisch gegevens over IT-middelen, waarbij middelen worden gekoppeld aan specifieke gebruikers of omgekeerd. Met functies voor het zoeken van middelen of ingebouwde rapporten kun je snel items zoeken, trends ontdekken en gedetailleerde informatie over je middelen binnen en buiten IT ophalen.

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Issuetrak

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Issuetrak

Afbeeldingen

Issuetrak Software - 1
Issuetrak Software - 2
Issuetrak Software - 3
Issuetrak Software - 4
Issuetrak Software - 5
View 6 more
Issuetrak-video
Issuetrak Software - 1
Issuetrak Software - 2
Issuetrak Software - 3
Issuetrak Software - 4
Issuetrak Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Issuetrak: 112

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Facility asset management
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Levensduurbeheer van assets
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Onderhoudsbeheer
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Wijzigingen bijhouden
  • Wijzigingsplanning
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Spiceworks

4,4
#1 alternatief voor Issuetrak
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert...

EcholoN

4,7
#2 alternatief voor Issuetrak
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

Vivantio

4,3
#3 alternatief voor Issuetrak
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor Issuetrak
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(172)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Issuetrak al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 172 reviews worden weergegeven
Valery
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.

Beoordeeld op 8/2/2018

Resolves the complexity of tracking issues.

Resolves the complexity of tracking issues.

Pluspunten

Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.

Minpunten

Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.

Alexander
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Tracking 23 Organizations at Once

Beoordeeld op 12/5/2022

Very positive. This is the thing that keeps us moving. I was with this company a decade ago before...

Very positive. This is the thing that keeps us moving. I was with this company a decade ago before Issuetrak and recently came back as a manager. Let me tell you, this software has revolutionized our technical department.

Pluspunten

Data tracking, hands down. I can research past issues with confidence. It takes a bit of management to keep people from being lazy when entering tickets, but when all the information is there this becomes a very powerful tool that can be used to track day to day problems, but it can also compile them over years to see larger trends that otherwise would have gone unnoticed. It also helps me and others cover our bases and provide evidence to either support or refute vague claims that otherwise would be anecdotal in nature.

Minpunten

The search function can, at times, can feel clunky. It's not bad, but if you are asking me to pick nits here, this would be it. One annoyance is searching users, where I have to pick between active or non-active. I don't know why I can't search both at the same time, which would speed up my process. Also it seems like the main search tool at the top could be a little more robust. I almost never come up with anything useful out of it as I think it only looks at subject line searches. When searching names or terms often times the search gets confused by one letter or capital difference. I feel like to be truly effective the search function could have more intelligence (speaking from a place of not knowing at all how that works).

This is not a con, but in my opinion the mobile settings are not sufficient for use on the phone. As we move further and further remote in our jobs, it would be very handy to have an Issuetrak app. A dedicated mobile device application that is not through the web browser would elevate this experience ten fold if done properly. As of right now I use Issuetrak almost exclusively on my PC, but I could see the benefits of a mobile experience, keeping notifications within the app and reducing email accumulation. Right now I basically ignore Issuetrak when traveling, and it would be wonderful if this didn't have to be the case.

Justin
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Horrible for anything but canned actions

Beoordeeld op 30/9/2015

Pluspunten

Small footprint on server and runs on Windows. We didn't have to install some appliance or other modified Linux variation to get the software up and running. Able to leverage our existing SQL and IIS servers when needed.

Minpunten

Functionality, they claim it is highly flexible and has workflow but there is no logic short of a yes no response system. The flexibility for any department outside of a single use is frustrating and process automation only really sends notifications there is no automation but instead reporting of when you completed something. Simple workflow related tasks are non-existent such as creating a new issue to handle a flow item, this causes you to have to try and include all outcomes for a workflow item.

Richard
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great product and amazing support. IssueTrak Support is always just a phone call away.

Beoordeeld op 10/10/2017

Asset management, Helpdesk ticketing solution, Auditing assets to verify software updates are...

Asset management, Helpdesk ticketing solution, Auditing assets to verify software updates are complete, Reporting, Surveys, a good all around solution that is customize-able and affordable.

Pluspunten

Easy customize-able solution for tracking issues, assets, billing, and surveys. Pricing setup so that you can pick which features you need and can really customize to suit the needs of your organization. Anytime I find something I feel IssueTrak can improve on or do better they are always there to listen and have a community of IssueTrak users to really listen to their customers. They go above and beyond in this area truly and are a pleasure to work with.

Minpunten

Not able to Scan/Audit Non-Windows devices (luckily for us that is a minor detail). Locations are a little weird for a single site location such as an educational institution but it works. Just takes a bit of learning how the system functions.

Jeromy
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Issuetrak for SaaS Customer Support Management

Beoordeeld op 20/5/2022

Our overall experience with Issuetrak has been wonderful. It enables our teams to focus on...

Our overall experience with Issuetrak has been wonderful. It enables our teams to focus on development and management while providing full-service support to our customers.

Pluspunten

As a medium sized business developing and maintaining Software as a Service application for Federal, State, and Local governments, our ability to leverage Issuetrak as a full-fledged issue ticket management and help desk system is critical to our operations. Our customers appreciate the full-service ticketing system and feel they're being treated professionally.

Minpunten

Issuetrak has a definite learning curve. Because of its high extensibility and customization, it is very easy to get lost in the options. However, Issuetrak trainers and support personnel are extremely helpful and quick to respond.

5 van 172 worden weergegeven Lees alle reviews

Issuetrak - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Issuetrak.

Issuetrak kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Issuetrak heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Issuetrak ondersteunt de volgende talen:

Engels

Issuetrak ondersteunt de volgende apparaten:

Issuetrak kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azure Active Directory, SwaggerHub

Issuetrak biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Issuetrak.