Copper

4,4 (582)
Schrijf een review!
(voorheen ProsperWorks) De enige CRM die wordt aanbevolen voor Google.

Over Copper

Copper - voorheen ProsperWorks - is een app voor klantrelatiebeheer (CRM) die volledig kan worden geïntegreerd met de G Suite-tools die je al gebruikt om naadloze gegevensuitwisseling tussen deze toepassingen mogelijk te maken. Met de Gmail-integratie kun je alle contactgegevens van je e-mails rechtstreeks vanuit je inbox bekijken. Dit omvat de basisgegevens van de contactpersoon, zoals bedrijf, functie en telefoonnummer, samen met alle interactiegeschiedenis en bijbehorende bestanden en notities.

Met Copper kun je ook contacten buiten Gmail beheren, zodat je vanuit de Copper-app een uitgebreid overzicht van de klant krijgt. Deze klantprofielen worden automatisch ingevuld met gegevens die van het internet worden gekopieerd en met bestandsbijlagen die uit je e-mails worden gehaald. De profielen tonen je volledige interactiegeschiedenis, een logboek van je e-mails en al je afgelopen en aankomende agenda-evenementen. Je kunt ook rechtstreeks vanuit deze profielen bellen via een geïntegreerde Google Hangouts-knop.

Naast klantenbeheer biedt Copper ook het beheer van mogelijkheden. Je kunt een visuele weergave van al je mogelijkheden bekijken via een aanpasbare pijplijn op basis van slepen en neerzetten. Je kunt aangepaste filters gebruiken om dieper in informatie te graven en de app stuurt je meldingen wanneer deals oud lijken te worden. Copper biedt ook een rapport van de pijplijnvoortgang om te zien hoe de deals van week tot week vorderen.

Copper biedt naast het beheer van klanten en mogelijkheden ook het beheer van leads. Je kunt leads vanuit elk van je geïntegreerde apps importeren en een lijst van al je leads bekijken met namen, bedrijf, e-mailadres, telefoon, status en eigenaar. Je kunt deze functie gebruiken om nieuwe leads en taken aan teamleden toe te wijzen. De app biedt voorgestelde acties voor vervolgtaken en je kunt de Google Hangout-interactie gebruiken om naar leads te bellen.


Afbeeldingen

Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Copper-video
Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5

Twijfels over Copper? Vergelijk met een populair alternatief

Copper

4,4 (582)
VS.

Beginprijs

US$ 9,00
maand
US$ 39,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

96
33

Integraties

45
3

Gebruiksgemak

4,5 (582)
3,9 (81)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (582)
4,2 (81)

Klantenservice

4,3 (582)
3,9 (81)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Redtail CRM

4,1
#1 alternatief voor Copper
Redtail CRM is een cloudgebaseerde CRM-oplossing die is ontworpen voor financiële professionals en die tools bevat voor...

Buildertrend

4,5
#2 alternatief voor Copper
Buildertrend is webgebaseerde software voor projectmanagement voor woningbouwers en -verbouwers om een betere bouwervari...

Salesforce Starter

4,4
#3 alternatief voor Copper
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijn...

TOP PRODUCER

4,0
#4 alternatief voor Copper
Top Producer CRM is een CRM-systeem waarmee gebruikers hun klanten in de hele verkooppijplijn kunnen beheren in één...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(582)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Copper al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 582 reviews worden weergegeven
Andrew
Andrew
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great CRM for Gmail users

Beoordeeld op 25/2/2020

Pluspunten

It works as a plug-in for Gmail. That sounds odd at first, but it actually works great assuming most of your sales activity happens by email - because you can add contacts, companies and opportunities (and access all email history with those contacts) with just a few clicks.

Minpunten

The sidebar takes up too much space when working on a laptop with a small screen (so I turn it off).

Overwogen alternatieven

Pipedrive

Redenen om voor Copper te kiezen

Recommendation of a friend.

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op Copper

Gmail integration

Antwoord van Copper

Love this feedback, Andrew. Really helpful for us as we continue to evolve the product. Thanks!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Cool Copper

Beoordeeld op 20/10/2019

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in...

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in Copper.

Pluspunten

Copper tracks activity well and ability to make it a custom application for my use is helpful. I also like that it integrates with Gmail our company's email platform.

Minpunten

A bit expensive. No ability to attach files to emails sent within the system. Files can be attached if using Gmail.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om over te stappen op Copper

Its ability to integrate with Google products.

Antwoord van Copper

Greatly appreciate the review! As for the con you've listed, we do have a feature on the horizon that will address that concern and positively impact Copper users in a big way.

Erik
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Disappointed on many fronts

Beoordeeld op 28/1/2020

I had high hopes when making the transition from Pipedrive to Copper. I was interested in custom...

I had high hopes when making the transition from Pipedrive to Copper. I was interested in custom reports and overall more customization of the product when compared to Pipedrive. The trial period went well with the software and the help from support in the transition, but ultimately we were pushed to commit to the paid account before we could test everything needed for our business. We paid the annual subscriptions for our team and ended up wanting to leave the CRM after about 6 months because the CRM wasn't meeting our needs after we worked with it for some time. When asking to cancel and refund the balance of payment not used they were unwilling to offer any refund, stating the contract says no refunds :( So we left with a bad taste in our mouths and overall disappointment with the software and support.

Pluspunten

I liked the ability to do customized reporting, gsuite integrations and overall customization of the CRM.

Minpunten

The customer service was helpful to certain level. They helped us transition through the trial period in the software but ultimately I was pushed to commit to the product before we could fully test everything we needed.

The CRM is somewhat cluttered and the UI is a little too subtle. Specifically the opportunities pipeline and tasks due really don't come forward visually because the status color dots for upcoming task, ect are too small and the color contrast is too low. Pipedrive did a much better job at this quick visual communication for the user showing what might be overdue, coming due, etc.

Antwoord van Copper

Hi Erik, sorry to hear that Copper wasn't able to meet your expectations and really appreciate your thoughtful feedback this helps us continue to develop our product and customer engagement motions to better serve you.

We're also sorry to hear that you had an issue with your account terms. We aim to offer flexible terms across our monthly and annual contracts, and adhere to standard SaaS contract terms to align with other software tools that our customers are leveraging.

We commit a high level of post-sale and ongoing Customer Success resources for our customers that make a commensurate, annual commitment to us.

To that end, we would love to continue working with you through the remainder of your contract to help you find value from Copper.

Kamatara
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Daily Use = Time Saved

Beoordeeld op 20/2/2020

Time management, task management, contact information, opportunity pipelines, email logs, project...

Time management, task management, contact information, opportunity pipelines, email logs, project logs, contracts and calling management.

Pluspunten

I love being able to read my teammates emails to our clients so when I speak to that client, I can see what was said or offered or attached. Then we are a united front in communication with no extra time spent.

Minpunten

I haven't experienced anything yet that I don't like.

Antwoord van Copper

Love that you're saving a ton of time with Copper, Kamatara!

Phillip
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great interface and easy to integrate with other software

Beoordeeld op 11/8/2021

Pluspunten

The UI is very easy to use and I like the fact that it tracks emails and you can see when customers open the emails. I like that you can log notes and also that it integrates with PandaDoc and MailChimp.

Minpunten

I feel like the speed of the sync could be improved.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud en Method CRM

Redenen om over te stappen op Copper

Copper (at the time Prosperworks) synced with GSuite and had a friendly UI.
5 van 582 worden weergegeven Lees alle reviews

Copper - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Copper.

Copper kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 9,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Copper heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Copper ondersteunt de volgende talen:

Engels

Copper ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Copper kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, Adobe Commerce, Asana, Constant Contact, Docusign, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Voice, Google Workspace, Grow, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JustCall, Keap, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Operations Hub, Outfunnel, Outreach, PandaDoc, PersistIQ, Proposify, QuickBooks Online, Reply, SendPulse, Slack, Smartsheet, Surfe, TimeHero, Tray.io, Trello, Twitter/X, Typeform, VOGSY, WebMerge, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Copper biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Copper.