Over Copper

Copper - voorheen ProsperWorks - is een app voor klantrelatiebeheer (CRM) die volledig kan worden geïntegreerd met de G Suite-tools die je al gebruikt om naadloze gegevensuitwisseling tussen deze toepassingen mogelijk te maken. Met de Gmail-integratie kun je alle contactgegevens van je e-mails rechtstreeks vanuit je inbox bekijken. Dit omvat de basisgegevens van de contactpersoon, zoals bedrijf, functie en telefoonnummer, samen met alle interactiegeschiedenis en bijbehorende bestanden en notities.

Met Copper kun je ook contacten buiten Gmail beheren, zodat je vanuit de Copper-app een uitgebreid overzicht van de klant krijgt. Deze klantprofielen worden automatisch ingevuld met gegevens die van het internet worden gekopieerd en met bestandsbijlagen die uit je e-mails worden gehaald. De profielen tonen je volledige interactiegeschiedenis, een logboek van je e-mails en al je afgelopen en aankomende agenda-evenementen. Je kunt ook rechtstreeks vanuit deze profielen bellen via een geïntegreerde Google Hangouts-knop.

Naast klantenbeheer biedt Copper ook het beheer van mogelijkheden. Je kunt een visuele weergave van al je mogelijkheden bekijken via een aanpasbare pijplijn op basis van slepen en neerzetten. Je kunt aangepaste filters gebruiken om dieper in informatie te graven en de app stuurt je meldingen wanneer deals oud lijken te worden. Copper biedt ook een rapport van de pijplijnvoortgang om te zien hoe de deals van week tot week vorderen.

Copper biedt naast het beheer van klanten en mogelijkheden ook het beheer van leads. Je kunt leads vanuit elk van je geïntegreerde apps importeren en een lijst van al je leads bekijken met namen, bedrijf, e-mailadres, telefoon, status en eigenaar. Je kunt deze functie gebruiken om nieuwe leads en taken aan teamleden toe te wijzen. De app biedt voorgestelde acties voor vervolgtaken en je kunt de Google Hangout-interactie gebruiken om naar leads te bellen.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Nederland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5
View 6 more
Copper-video
Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Copper: 108

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Voor de AEC-sector
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Copper
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Copper
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Copper
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Pipedrive

4,5
#4 alternatief voor Copper
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(555)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Copper al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 555 reviews worden weergegeven
Scott
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The CRM for sales team on Gsuite

Beoordeeld op 1/7/2020

I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use,...

I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Pluspunten

Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click.
The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail.
Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Minpunten

I'd like to see a better native integration with an email automation software

Overwogen alternatieven

Pipedrive, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor Copper te kiezen

I kept losing track of my conversations and follow up actions.

Overgestapt van

Google Sheets

Redenen om over te stappen op Copper

Salesforce clunky, very expensive and the team hated it. As a small business we didn't use 30% of it. Pipedrive was ok, but very simple and seemed to suit a very small team. It lacked multiple pipelines and didnt have the integration to Gsuite that Copper provided. Hubspot free was very simple and the full paid version of hubspot was super expensive. I didn't need the marketing features at all. Copper also had a better user experience and gsuite integration.
Michael
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The ONLY Fully-Integrated CRM Solution for Google Workspace

Beoordeeld op 2/2/2022

Our small business has been a Copper client for the last 2-3 years and we have been incredibly...

Our small business has been a Copper client for the last 2-3 years and we have been incredibly happy with the Copper CRM product and the team that supports it. As our business grows, so do our CRM needs.

Copper has been able to fulfill each of these needs as they arise, often from regular updates on their product roadmap. It's almost like Copper has been "inside our head" and developed exactly what we needed prior to us asking.

@TeamCopper - Great job listening to your clients in the community and actually developing your product to suit our needs. This is what encouraged us to sign a 5-year agreement with you!

Pluspunten

Full functionality within Google Workspace plug-in (Gmail, Calendar). Ability to pull a list view of Opportunities, Leads, etc and update individual records without leaving the screen (HUGE time-saver).

Minpunten

Import function needs work in the area of duplicate management and add/ overwrite tags. Third-party integration with Zapier makes this seamless but can add unnecessary expenses.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM, Insightly en HubSpot CRM

Redenen om voor Copper te kiezen

Eat your heart out, Salesforce. Copper just packed your lunch! If you are looking for a robust CRM/ lead management/ marketing suite that has all the lipstick but WITHOUT the Dev cost of Salesforce et al, then you need to try Copper. We did. And we couldn't be happier. Just try it. You won't regret it.

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Copper

Copper was the robust, affordable solution to our growing CRM needs. Without the Dev cost.
Josh
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A great CRM for a small to mid-sized company

Beoordeeld op 1/8/2022

Copper has been a great experience overall. Their Customer Success Managers are the most helpful,...

Copper has been a great experience overall. Their Customer Success Managers are the most helpful, prompt and friendly people whenever there's a hiccup with Copper. The price per user is a bit expensive

Pluspunten

What I like most about Copper is its built-in connectivity to all things Google. Auto-logging calendared events, easily adding files to records from our Google Drive, using the Copper add-on to easily push data out to Google Sheets and then Google Data Studio...it's great.

Minpunten

I believe Copper needs to focus on tightening up existing features before rolling out new features to compete with other platforms. There's a delicate balance between building new things and maintaining what already exists and I feel that sometimes their focus is too dedicated towards building new.

bob
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Extremely Limited

Beoordeeld op 22/11/2016

Tried PW for my insurance biz. It was a total waste of time. It took 20+ hours to set up for my...

Tried PW for my insurance biz. It was a total waste of time. It took 20+ hours to set up for my business and did very little to help organize contacts/meetings/notes as I required. Also needed to be able to filter/search for data.

Overall, it lacked customization.

Wanted to add custom fields like birthdates. This proved impossible, as the date field required input via pop up calendar, so you'd have to click through every month to get back to January 1 1965. I talked to their support people for a total of 3 hours and the conclusion of it all was "the software can't do that and we're not going to implement that unless a ton of people ask for it." That should have been a red flag because it just got worse.

Importing data is super annoying. If you have a google sheet you want to import, you have to download it as a CSV then re-upload it, and hope the fields match up. It also adds a bunch of tags to crap that makes a huge data mess you end up wasting hours to fix.

The dashboard is a total waste of space. There is no useful information. The People section is basically a glorified Excel spread sheet. When you export your data it grabs the fields, but leaves all of the activity notes behind, so you cannot back those

Custom filters are another massive failure. If you want to filter by X but exclude everyone who already has Y, it's impossible. I think an undergrad designed this system because it lacks advanced features severely.

If you want to set up a daily to-do queue, forget it. You might as well use paper checklist or a spreadsheet.

Another major problem is that it will pull info out of your google contacts and if you check the box for Sync with Contacts, it will completely destroy your hardwork in contacts. It deletes data out of fields, such as addresses and phone numbers. You have to pay for another software called Pieworks to fix that, but it's also terrible. A simple basic feature that should be included is not, and you have to pay yet another monthly sub for something really stupid that should be there.

It has an app for android, and it was convenient when out of the office. You can pull up the contact and if you just had a meeting with them, dictate the notes into logging a meeting. If you need to call them, just tap their phone number, and at the end of the call PW is already logging your call, just enter the notes about topics of discussion. However, the app needs improvement in terms of the dashboard, such as calendar and to do list like a call queue or other service tasks.

You have to submit tickets for every little thing. It's extremely annoying and waste of your time.

I decided to cancel this, pulled all of my data out of PW and set it up in a spreadsheet. PW is barely more than a spreadsheet with a pretty interface. It's not worth the money. You might as well use something free -- or spend the money and get a real CRM with all the features you really need.
They will not let you cancel. There is no place to remove your billing information or cancel your plan. You have to submit a ticket and hope they answer it, but more likely, they'll ignore it because they are a greedy company that ignores the requests users make on their website for changes.

They claim they are the CRM google uses, but that's not true. This is a very immature piece of software that cannot handle a serious business with specialized needs. They may have partnered with

Pluspunten

Interface is OK but needs improvement. The app was convenient, but needs a better dashboard.

Minpunten

High cost, lack of customization and features. Have to submit tickets for any help. Lack of training videos.

Patrick
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great product for new client prospecting

Beoordeeld op 29/4/2022

Pluspunten

Copper is easy to sync with Gmail and email notifies the user when tasks are due.

Minpunten

The software works great while working within the Google Suite but if you are operating on a different platform it is restrictive.

5 van 555 worden weergegeven Lees alle reviews

Copper - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Copper.

Copper kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Copper heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Copper ondersteunt de volgende talen:

Engels

Copper ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Copper kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, Adobe Commerce, Asana, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Voice, Google Workspace, Grow, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JustCall, Keap, Leadjet, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Operations Hub, Outfunnel, Outreach, PandaDoc, PersistIQ, Proposify, Quickbooks Online, Reply, SendPulse, Slack, Smartsheet, TimeHero, Tray.io, Trello, Twitter, Typeform, VOGSY, WebMerge, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk

Copper biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Copper.