Copper

4,4 (582)
Schrijf een review!
(voorheen ProsperWorks) De enige CRM die wordt aanbevolen voor Google.

Over Copper

Copper - voorheen ProsperWorks - is een app voor klantrelatiebeheer (CRM) die volledig kan worden geïntegreerd met de G Suite-tools die je al gebruikt om naadloze gegevensuitwisseling tussen deze toepassingen mogelijk te maken. Met de Gmail-integratie kun je alle contactgegevens van je e-mails rechtstreeks vanuit je inbox bekijken. Dit omvat de basisgegevens van de contactpersoon, zoals bedrijf, functie en telefoonnummer, samen met alle interactiegeschiedenis en bijbehorende bestanden en notities.

Met Copper kun je ook contacten buiten Gmail beheren, zodat je vanuit de Copper-app een uitgebreid overzicht van de klant krijgt. Deze klantprofielen worden automatisch ingevuld met gegevens die van het internet worden gekopieerd en met bestandsbijlagen die uit je e-mails worden gehaald. De profielen tonen je volledige interactiegeschiedenis, een logboek van je e-mails en al je afgelopen en aankomende agenda-evenementen. Je kunt ook rechtstreeks vanuit deze profielen bellen via een geïntegreerde Google Hangouts-knop.

Naast klantenbeheer biedt Copper ook het beheer van mogelijkheden. Je kunt een visuele weergave van al je mogelijkheden bekijken via een aanpasbare pijplijn op basis van slepen en neerzetten. Je kunt aangepaste filters gebruiken om dieper in informatie te graven en de app stuurt je meldingen wanneer deals oud lijken te worden. Copper biedt ook een rapport van de pijplijnvoortgang om te zien hoe de deals van week tot week vorderen.

Copper biedt naast het beheer van klanten en mogelijkheden ook het beheer van leads. Je kunt leads vanuit elk van je geïntegreerde apps importeren en een lijst van al je leads bekijken met namen, bedrijf, e-mailadres, telefoon, status en eigenaar. Je kunt deze functie gebruiken om nieuwe leads en taken aan teamleden toe te wijzen. De app biedt voorgestelde acties voor vervolgtaken en je kunt de Google Hangout-interactie gebruiken om naar leads te bellen.


Afbeeldingen

Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Copper-video
Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5

Twijfels over Copper? Vergelijk met een populair alternatief

Copper

4,4 (582)
VS.

Beginprijs

US$ 29,00
maand
US$ 99,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

96
33

Integraties

45
3

Gebruiksgemak

4,5 (582)
3,9 (81)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (582)
4,2 (81)

Klantenservice

4,3 (582)
3,9 (81)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Redtail CRM

4,1
#1 alternatief voor Copper
Redtail CRM is een cloudgebaseerde CRM-oplossing die is ontworpen voor financiële professionals en die tools bevat voor...

Buildertrend

4,5
#2 alternatief voor Copper
Buildertrend is webgebaseerde software voor projectmanagement voor woningbouwers en -verbouwers om een betere bouwervari...

Salesforce Starter

4,4
#3 alternatief voor Copper
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijn...

TOP PRODUCER

4,0
#4 alternatief voor Copper
Top Producer CRM is een CRM-systeem waarmee gebruikers hun klanten in de hele verkooppijplijn kunnen beheren in één...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(582)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Copper al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 582 reviews worden weergegeven
Andrew
Andrew
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great CRM for Gmail users

Beoordeeld op 25/2/2020

Pluspunten

It works as a plug-in for Gmail. That sounds odd at first, but it actually works great assuming most of your sales activity happens by email - because you can add contacts, companies and opportunities (and access all email history with those contacts) with just a few clicks.

Minpunten

The sidebar takes up too much space when working on a laptop with a small screen (so I turn it off).

Overwogen alternatieven

Pipedrive

Redenen om voor Copper te kiezen

Recommendation of a friend.

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op Copper

Gmail integration

Antwoord van Copper

Love this feedback, Andrew. Really helpful for us as we continue to evolve the product. Thanks!

Janna
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Copper is helping me keep track of my customers

Beoordeeld op 2/4/2020

Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for...

Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for the lower price point, like marketing and email features.

Pluspunten

I like that it syncs to my Gmail and automatically goes back through 1 year of communication to add all those emails to my connections with my contacts. The Gmail extension makes it super easy to add new contacts to my CRM and keep track of our conversations. It also makes it easy to keep track of leads and opportunities and what stage they are at. The Task function is nice how it adds to-do items to my calendar and sends me reminders. That is helpful so I don't forget to do things daily.

Minpunten

It's pretty expensive for only one user and many of the best features of it are only available for the higher pay level. Also, it's doable to use from Gmail on a phone but not easy. I wish the app extension worked better.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor Copper te kiezen

Mailchimp was really just my email list and I couldn't use it as a proper CRM to keep track of leads and projects, etc.

Overgestapt van

Mailchimp

Redenen om over te stappen op Copper

Syncing to gmail automatically.
Bronwyn
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Copper Has Failed

Beoordeeld op 3/9/2019

A CRM is a great thing, but Copper has not delivered! The software is unreliable, the customer...

A CRM is a great thing, but Copper has not delivered! The software is unreliable, the customer service has fallen short. What we were promised is not what we have received. It is too bad, because I love a lot of the features.

Pluspunten

It is easy to use, once you get the hang of it. Good customization. Phone App. Copper integrates with all things Google.

Minpunten

The Software isn't solid!
In a matter of 6 weeks the CRM has had 2 major malfunctions, called "bugs" according to Copper support staff.
1)People Records Malfunction - I am the admin of this software and the person responsible for uploading 28 years of Legacy Data (all of our customer records). In attempting to update some of the outdated contact info changing phone numbers and addresses, emails etc. which I populated into Copper from various spreadsheets, work order lists, Quick Book records, and email contact lists. The "People" records began to malfunction; phone numbers literally began jumping around. Example, I would open someone's customer's record and another customers number would populate, I would end up calling the wrong customer. Copper engineers have been "working" on this for a month, still no fix.
2.) Opportunity Pipeline Malfunction - Imports are mapping to the wrong Pipeline. I have hundreds of business opportunity records, Google sheet based spreadsheets, that I am attempting to import (bulk) thousands of cells of data to the CRM, despite properly mapping the import (correct methods on my part) this crucial business information imports to the wrong pipeline & tons of data is lost in the process. This is huge, if you can't import and map your customers spreadsheet records (bulk) you have to hand enter each record. What should take 5 mins will take days/weeks/months! This has been going on for over a week now, and no one at Copper seems to care.

Antwoord van Copper

Thank you for the honest review, Bronwyn. This is beyond helpful and we'll be taking your feedback to the team and look into improving where we were unable to provide a stellar user experience for you.

Terry
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

easy to use, decent value

Beoordeeld op 2/2/2022

Good. The support is good. I havent taken enough time to really understand how to maximize it.

Good. The support is good. I havent taken enough time to really understand how to maximize it.

Pluspunten

Easy to get started. Easy to import. Easy to learn with good documentation.

Minpunten

Not being able to have an attachment to a group email. No SMS tracking. Appointment reminders are email. There has to be a better way. It is pretty expensive when you add in the cost of gSuite, per seat.

Kamatara
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Daily Use = Time Saved

Beoordeeld op 20/2/2020

Time management, task management, contact information, opportunity pipelines, email logs, project...

Time management, task management, contact information, opportunity pipelines, email logs, project logs, contracts and calling management.

Pluspunten

I love being able to read my teammates emails to our clients so when I speak to that client, I can see what was said or offered or attached. Then we are a united front in communication with no extra time spent.

Minpunten

I haven't experienced anything yet that I don't like.

Antwoord van Copper

Love that you're saving a ton of time with Copper, Kamatara!

5 van 582 worden weergegeven Lees alle reviews

Copper - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Copper.

Copper kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Copper heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Copper ondersteunt de volgende talen:

Engels

Copper ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Copper kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, Adobe Commerce, Asana, Constant Contact, Docusign, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Voice, Google Workspace, Grow, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JustCall, Keap, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Operations Hub, Outfunnel, Outreach, PandaDoc, PersistIQ, Proposify, QuickBooks Online, Reply, SendPulse, Slack, Smartsheet, Surfe, TimeHero, Tray.io, Trello, Twitter/X, Typeform, VOGSY, WebMerge, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Copper biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Copper.