Over Zoho Subscriptions

Zoho Subscriptions is bedoeld voor groeiende abonnementsbedrijven die het volledige abonnementsbeheerproces moeiteloos willen automatiseren.

Vanaf het moment dat een klant zich abonneert op jouw service/product, verzendt Zoho Subscriptions facturen, brengt hen kosten in rekening voor verlengingen, verzendt bedankbriefjes voor betalingen, stelt jou en je klanten op de hoogte als er een betaling mislukt, probeert deze betalingen opnieuw en herhaalt dit alles steeds weer opnieuw, totdat hun abonnement verloopt. En het doet dit allemaal automatisch.

Ervaringsniveau: beginner tot gevorderd
Bedrijfsgrootte: kleine tot middelgrote bedrijven
Prijzen: vanaf $ 39 per organisatie per maand, jaarlijks gefactureerd. (Geen installatiekosten, geen creditcard vereist.)
Tevreden klanten: FilterSnap, EuroBox, Phillip's Flags, Mobile Loyalty, Bentley Parking Services

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, Brazilië, Canada, Duitsland , Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, India, Italië, Mexico, Saoedi-Arabië, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans , Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho Subscriptions Software - 1
Zoho Subscriptions Software - 2
Zoho Subscriptions Software - 3
Zoho Subscriptions Software - 4
Zoho Subscriptions Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Zoho Subscriptions-video
Zoho Subscriptions-video
Zoho Subscriptions-video
Zoho Subscriptions Software - 1
Zoho Subscriptions Software - 2
Zoho Subscriptions Software - 3
Zoho Subscriptions Software - 4
Zoho Subscriptions Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Subscriptions: 71

  • API
  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonnementenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Annuleringsbeheer
  • Belastingbeheer
  • Belastingberekening
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Betalingsuitstel
  • CRM
  • Contactendatabase
  • Creditcardbeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • Integraties van derden
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Kortingsbeheer
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Overzichtsrapporten
  • PCI-naleving
  • Persoonlijke betalingen
  • Productcatalogus
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Schattingen
  • Status bijhouden
  • Teruggavebeheer
  • Terugkerende facturering voor meerdere perioden
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties controleren
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Keap

4,1
#0 alternatief voor Zoho Subscriptions
Infusionsoft van Keap is krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoop-automation om je bedrijf te...

Chargebee

4,4
#1 alternatief voor Zoho Subscriptions
Met Chargebee kun je je terugkerende facturering en abonnementen beheren doordat het werkt als een laag van facturerings...

Stripe

4,7
#2 alternatief voor Zoho Subscriptions
Stripe is een online betalingsverwerkingstool voor internetbedrijven. Stripe regelt alles voor je, waaronder het...

MoonClerk

4,4
#3 alternatief voor Zoho Subscriptions
MoonClerk is een cloudgebaseerde facturerings- en online betalingsoplossing waarmee gebruikers online betalingsformulier...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(86)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Zoho Subscriptions al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 86 reviews worden weergegeven
Ari
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Top Notch Subscription Service

Beoordeeld op 29/4/2019

Very solid subscription service, honest, reliable, doesn't demand a percentage of your sales, but...

Very solid subscription service, honest, reliable, doesn't demand a percentage of your sales, but simply functions as a reliable subscription management service.

Pluspunten

This is a highly competent subscription service, more features than we could possibly use, and we get to use our own billing. Many subscription services also want to do your billing, or getting a percentage of our sales, charging more than our bank, and then they "own" our customers, which is a deal-breaker for us. Zoho Subscriptions is what a subscription service should be, a highly competent web service that does all the heavy lifting, and plugs into our website and payment processors. We've been with Zoho for two years without an outage. We couldn't be happier.

Minpunten

The lack of an easily integrated customer portal results in us having to write a lot of user-facing pages on our site simply to do what is already available in the admin interface. But every time we've had a genuinely poorly designed thing on Zoho's end, they listened and rolled out changes within a few months. They obviously care about making this the best service.

Joe
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A good Subscriptions solution

Beoordeeld op 10/12/2020

When it comes to subscriptions software, there are not many good choices out there, and the monthly...

When it comes to subscriptions software, there are not many good choices out there, and the monthly cost is high and this is the case for Zoho subscriptions and it lacks many features available in other software for the same cost. The interface needs to be polished as many features are hidden and hard to find and needs more integrations

Pluspunten

It does what it supposed to do, handle subscriptions and payments for recurring billing, the interface is ok but can be better

Minpunten

Some features are not available and no API , the cost is kind of high if you have a high number of clients

Antwoord van Zoho

Hi Joe,

Thanks for taking the time to review Zoho Subscriptions!

Zoho Subscriptions does have an extensive REST API library that has almost all functionalities as the app. You can check out our API doc here:

https://www.zoho.com/subscriptions/api/v1/

If you have any other questions, feel free to get back to us at [email protected]

Regards,
Harikrishna
The Zoho Subscriptions Team

Sebastian
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Beoordeeld op 15/11/2015

Ashley
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy and efficient

Beoordeeld op 31/5/2019

We have been using Zoho subscriptions for about a year now and so far so good. We have had some...

We have been using Zoho subscriptions for about a year now and so far so good. We have had some road blocks in the bringing trying to figure out where all the functions we needed where and now to handle special circumstances, but we have figured out most of its workings and its been pretty much smooth sailing since then.

Pluspunten

I like that you can postpone payment if someone wishes to suspend their membership without have to cancel the whole subscription. I also like that emails are so easy to send the customers right through the website.

Minpunten

My only complainant is that the initial set up when adding a new customer could be a little more simplified and straight forward. Some of our sales team says it takes a few times to get used to where all the information is that is required and is doesn't point you in the right direction (i.e. high lighting a tab you missed) it just tells you you missed for example the address. Also I would like to see a reminder for when someone's postponed payment will be due again.

Chris
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Great Potential but a Few Key Failures

Beoordeeld op 30/5/2019

We offer subscriptions to our services to make it easier for customers to access agency services...

We offer subscriptions to our services to make it easier for customers to access agency services and manage their payments instead of getting a $100 bill one month and a $1200 bill the next. It also helps us structure client relationships with responsibilities and on going work.

Pluspunten

You can build plans for whatever you want with products and that is pretty simple in and of itself. It is tightly integrated to other Zoho Apps so that get's an A+, the testing environment is not too hard to configure. Add-on products can be created but not listed on the hosted page so an Add On essentially has to be added down the road as an invoiced item which means clients cannot configure their solution.

Minpunten

Spent about 3 hours configuring Test and when I created the Live environment - had to to it all over again. Nothing you create in Test is in Live. I have checked it twice - it asks you to copy an environment and when I did - poof - had to recreate the products and addons all over again. That seems like a glaring error and opens the solution to errors in subscriptions, wording, pricing, everything. Very odd way to build the solution.

5 van 86 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Subscriptions - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Subscriptions.

Zoho Subscriptions kent de volgende prijsmodellen:

Zoho Subscriptions heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Subscriptions ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Zoho Subscriptions ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Subscriptions kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, Authorize.Net, Avalara, Box, CSG Forte, Dropbox Business, Evernote Teams, Gmail, Google Analytics 360, Google Drive, Google Workspace, Joomla, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, PayPal, Pi., Razorpay, Slack, Strikingly, Stripe, Twilio, Unbounce, WePay, Weebly, Wix, WordPress, Worldpay, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Docs, Zoho Flow, Zoho Inventory, Zoho Mail, Zoho Sites, Zoho WorkDrive

Zoho Subscriptions biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Subscriptions.