
Over webCRM
Onder de klanten van webCRM bevinden zich franchises, productie, professionele en financiële diensten, media, telemarketing, training, detailhandel en beheer van onroerend goed, IT, consulting en nog veel meer.
<strong>Een CRM-oplossing die verkopers graag gebruiken</strong>
webCRM werkt er hard aan om de complexiteit uit CRM te halen. Het resultaat is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke interactieve en snelle CRM-oplossing die verkopers graag gebruiken. Bovendien is webCRM snel te implementeren en zeer eenvoudig te personaliseren en aan te passen. webCRM heeft een geweldige API voor eenvoudige integratie met andere systemen zoals je ERP, e-mail, e-commercesite en nog veel meer.
<strong>No-nonsense</strong>
Klanten willen weten dat ze hun bedrijf begrijpen en dat ze zich abonneren op een dienst die voor hen zal werken. De CRM-consultant die je helpt bij het kiezen van webCRM is ook dezelfde persoon die je zal helpen het te implementeren als je die service nodig hebt. Als we denken dat het niet werkt voor de klant, dan laten we hen dat weten. Het bespaart veel tijd en geannuleerde abonnementen, waar niemand bij gebaat is.
<strong>Succesvolle implementatie</strong>
webCRM-medewerkers zijn allemaal zorgvuldig geselecteerde CRM-experts met meer dan 10 jaar ervaring in het begrijpen van verkoopprocessen en het beheren van verkooppijplijnen, verkoopteams en leveringen. Het platform biedt gekwalificeerde en relevante assistentie om een succesvolle en korte implementatieperiode te bereiken die de implementatiekosten minimaliseert en de kans op het behalen van de verwachte voordelen maximaliseert.
<strong>Echte langetermijnwaarde</strong>
Het platform onderscheidt zich door continuïteit van de dienstverlening te bieden, vanaf het eerste verzoek tot en met evaluatie en ondersteuning na de verkoop. Hierdoor begrijpen onze accountmanagers de bedrijfsactiviteiten van onze klanten en bieden ze de juiste en meest efficiënte oplossing. webCRM draait om het onderhouden en behouden van onze klanten. Dit kan alleen als hun systemen een aanzienlijk rendement op hun investering opleveren.
"Met meer dan 90% abonnementsvernieuwing moeten we wel iets goed doen"
Prijzen vanaf:
£ 22,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
België, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten
Prijzen vanaf:
£ 22,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen

Functies
Totaal aantal functies van webCRM: 27
Alternatieven
Dynamics 365

Salesforce Sales Cloud

Zoho CRM

Agile CRM

Reviews
Heb je webCRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
WebCRM has revolutionised the way we work
Beoordeeld op 30/4/2018
Pluspunten
- Amazing customer service. They're always happy to help
- The ability to bespoke the platform to our business
Ease of use
- The seamless transfer between Activities (Lead Generation Team) and Opportunities (Sales)
- Email marketing capabilities
- Excellent reporting facilities
- Easy for managers to see workload of employees
Minpunten
- None! It's totally changed the way we work. We have transformed from a sub company to a projected organisation this year while using WebCRM. It is perfect for our business.
Antwoord van Efficy
Thank you James. Very kind and so glad webCRM has been a tool to help you grow so rapidly. Long may it continue.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
WebCRM - work from home
Beoordeeld op 7/5/2020
I use it daily and can register every video consultation during this pandemic as well as all...
I use it daily and can register every video consultation during this pandemic as well as all packages sold during this time. Making working from home a blessing during this time.
Pluspunten
No matter where I am in the world, as long as I have internet connectivity I am able to work.
Working from home is easy with this product.
Minpunten
Only that the amount of users are limited depending on which package you buy. It is a pity that not more users are able to make use of this great software at our company. To add video calls would be a great option!
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Administrative customer Software
Beoordeeld op 28/2/2022
To organize an online customer administrative process is helpfull for working together with a team .
To organize an online customer administrative process is helpfull for working together with a team .
Pluspunten
Funktions for teamwork with several tasks at administrative customer invoice process are helpfull.
Minpunten
Reports are better showing up since some month. But complicated to use.
Antwoord van Efficy
Hi Margrit and thank you for your review !
Concerning your comment, we're planning to organize quite soon webinars for our customers. Reports could be one topic, you're right.
Thanks again and see you online ;-)
The Efficy Team
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great CRM syste
Beoordeeld op 20/9/2018
Excellent experience. The customer services was second to none, everyone at WebCRM are always happy...
Excellent experience. The customer services was second to none, everyone at WebCRM are always happy to help with any issues, nothing is too much trouble.
Pluspunten
This software is easy to use, easy to set up and has excellent editable reporting facilities. I have used several CRM systems but this is by far the easiest to use. I started using WebCRM with little or no knowledge of how to adapt the system but with the help of a trainer, I was able to adapt the sytem to my requirements, where necessary ultimately creating a system that was personalised to our needs.
Minpunten
It doesn't make the tea! Nothing apart from that.
Antwoord van Efficy
Thank you for sharing your experience Lynne. Really pleased you have integrated webCRM into your business so successfully and smoothly.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
James Bouge & The CRM Team - spent the time to understand our business, A pleasure to work...
Beoordeeld op 8/5/2018
saved man hours, we know just where our business is at any minute,
saved man hours, we know just where our business is at any minute,
Pluspunten
A great System - the team ensured it easily taylored to fit our business, importantly the ongoing support has been second to none,
As our business is quiet dynamic (no doubt as per most) an off the shelf CRM< just didint cut it, webCRM has saved numerous man hours, and the reports are great for us to monitor easily,
Minpunten
hmmm - nothing it couldnt do !
Drag and drop for documents - which i was told will be avilable later this year,
webCRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over webCRM.V. Welke prijsmodellen heeft webCRM te bieden?
webCRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: £ 22,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van webCRM?
webCRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door webCRM ondersteund?
webCRM ondersteunt de volgende talen:
Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds
V. Biedt webCRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
webCRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan webCRM worden geïntegreerd?
webCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Apps for Work, Mailjet, Microsoft Outlook
V. Welke mate van ondersteuning heeft webCRM te bieden?
webCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor webCRM.