Over webCRM

Onder de klanten van webCRM bevinden zich franchises, productie, professionele en financiële diensten, media, telemarketing, training, detailhandel en beheer van onroerend goed, IT, consulting en nog veel meer.

<strong>Een CRM-oplossing die verkopers graag gebruiken</strong>
webCRM werkt er hard aan om de complexiteit uit CRM te halen. Het resultaat is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke interactieve en snelle CRM-oplossing die verkopers graag gebruiken. Bovendien is webCRM snel te implementeren en zeer eenvoudig te personaliseren en aan te passen. webCRM heeft een geweldige API voor eenvoudige integratie met andere systemen zoals je ERP, e-mail, e-commercesite en nog veel meer.

<strong>No-nonsense</strong>
Klanten willen weten dat ze hun bedrijf begrijpen en dat ze zich abonneren op een dienst die voor hen zal werken. De CRM-consultant die je helpt bij het kiezen van webCRM is ook dezelfde persoon die je zal helpen het te implementeren als je die service nodig hebt. Als we denken dat het niet werkt voor de klant, dan laten we hen dat weten. Het bespaart veel tijd en geannuleerde abonnementen, waar niemand bij gebaat is.

<strong>Succesvolle implementatie</strong>
webCRM-medewerkers zijn allemaal zorgvuldig geselecteerde CRM-experts met meer dan 10 jaar ervaring in het begrijpen van verkoopprocessen en het beheren van verkooppijplijnen, verkoopteams en leveringen. Het platform biedt gekwalificeerde en relevante assistentie om een succesvolle en korte implementatieperiode te bereiken die de implementatiekosten minimaliseert en de kans op het behalen van de verwachte voordelen maximaliseert.

<strong>Echte langetermijnwaarde</strong>
Het platform onderscheidt zich door continuïteit van de dienstverlening te bieden, vanaf het eerste verzoek tot en met evaluatie en ondersteuning na de verkoop. Hierdoor begrijpen onze accountmanagers de bedrijfsactiviteiten van onze klanten en bieden ze de juiste en meest efficiënte oplossing. webCRM draait om het onderhouden en behouden van onze klanten. Dit kan alleen als hun systemen een aanzienlijk rendement op hun investering opleveren.

"Met meer dan 90% abonnementsvernieuwing moeten we wel iets goed doen"

Prijzen vanaf:

£ 22,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

België, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands , Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

£ 22,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

webCRM Software - 1
Nog 1 bekijken
webCRM Software - 1

Functies

Totaal aantal functies van webCRM: 27

  • API
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leads beheren
  • Offertes
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Territoriumbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopprognose
  • Voorstellen genereren
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Dynamics 365

4,3
#1 alternatief voor webCRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor webCRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor webCRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Agile CRM

4,0
#4 alternatief voor webCRM
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(19)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je webCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 19 reviews worden weergegeven
James Dean
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

WebCRM has revolutionised the way we work

Beoordeeld op 30/4/2018

Pluspunten

- Amazing customer service. They're always happy to help
- The ability to bespoke the platform to our business
Ease of use
- The seamless transfer between Activities (Lead Generation Team) and Opportunities (Sales)
- Email marketing capabilities
- Excellent reporting facilities
- Easy for managers to see workload of employees

Minpunten

- None! It's totally changed the way we work. We have transformed from a sub company to a projected organisation this year while using WebCRM. It is perfect for our business.

Antwoord van webCRM

Thank you James. Very kind and so glad webCRM has been a tool to help you grow so rapidly. Long may it continue.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

WebCRM - work from home

Beoordeeld op 7/5/2020

I use it daily and can register every video consultation during this pandemic as well as all...

I use it daily and can register every video consultation during this pandemic as well as all packages sold during this time. Making working from home a blessing during this time.

Pluspunten

No matter where I am in the world, as long as I have internet connectivity I am able to work.
Working from home is easy with this product.

Minpunten

Only that the amount of users are limited depending on which package you buy. It is a pity that not more users are able to make use of this great software at our company. To add video calls would be a great option!

Margrit
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Administrative customer Software

Beoordeeld op 28/2/2022

To organize an online customer administrative process is helpfull for working together with a team .

To organize an online customer administrative process is helpfull for working together with a team .

Pluspunten

Funktions for teamwork with several tasks at administrative customer invoice process are helpfull.

Minpunten

Reports are better showing up since some month. But complicated to use.

Antwoord van Efficy

Hi Margrit and thank you for your review !

Concerning your comment, we're planning to organize quite soon webinars for our customers. Reports could be one topic, you're right.

Thanks again and see you online ;-)
The Efficy Team

Lynne
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great CRM syste

Beoordeeld op 20/9/2018

Excellent experience. The customer services was second to none, everyone at WebCRM are always happy...

Excellent experience. The customer services was second to none, everyone at WebCRM are always happy to help with any issues, nothing is too much trouble.

Pluspunten

This software is easy to use, easy to set up and has excellent editable reporting facilities. I have used several CRM systems but this is by far the easiest to use. I started using WebCRM with little or no knowledge of how to adapt the system but with the help of a trainer, I was able to adapt the sytem to my requirements, where necessary ultimately creating a system that was personalised to our needs.

Minpunten

It doesn't make the tea! Nothing apart from that.

Antwoord van webCRM

Thank you for sharing your experience Lynne. Really pleased you have integrated webCRM into your business so successfully and smoothly.

Tim
Totaalscore
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

This CRM has changed the way we keep track of our clients/projects

Beoordeeld op 9/4/2018

Pluspunten

This product has allowed us to easily centralize our workflows, clients, projects, and other items which saves us countless hours and keeping us headache free. The program is very good at allowing our team to keep track of different tasks no matter when or where they are which is vital when you have people in different times zones or across the world.

Minpunten

The program can be a little tough to get the hang of and the user interface seems a touch out of date compared to some of the other CRMs we use but it't not horrible. Like any product, there is a breaking in period that it takes in order to get used to the program and how to use it effectively. Once you get over that hump you will be happy with this program.

Antwoord van webCRM

Thank you for your kind and honest review. I think it is fair to say that webCRM is more focused on organising and processing than very pretty interfaces, however we are always striving to improve the system to make the customer experience as easy as possible. CRM should help not get in the way!

5 van 19 worden weergegeven Lees alle reviews

webCRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over webCRM.

webCRM kent de volgende prijsmodellen:

webCRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

webCRM ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

webCRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

webCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Apps for Work, Mailjet, Microsoft Outlook

webCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor webCRM.