Time Tracker

4,4 (3.016)
Schrijf een review!
Tijdregistratiesoftware voor meerdere apparaten

Over Time Tracker

Time Tracker is een volledig functionele app voor tijdregistratie en facturering die op elk apparaat werkt, zowel offline als online. De app kan door medewerkers worden gebruikt om factureerbare en niet-factureerbare uren te registreren en door managers om tijdsinvoer goed te keuren en bij te houden, en dit alles vanaf hun smartphones, laptops, tablets en zelfs MS Outlook. Medewerkers kunnen hun uren registreren met behulp van een ingebouwde timer en vervolgens deze uren ter goedkeuring aan jou voorleggen.

Time Tracker geeft je vanuit een centraal dashboard een overzicht van alle tijdsinvoer, zodat je alle noodzakelijke bewerkingen kunt uitvoeren voordat je de invoer omzet in facturen of deze exporteert naar de loonadministratie. Je kunt ook een uitsplitsing krijgen van alle in behandeling zijnde, ingediende en goedgekeurde tijdregistraties. Time Tracker biedt de tools om samen te werken met je team en het te beheren met herinneringen voor tijdsinvoer, taaktoewijzingen en interne berichten. Je kunt ook verschillende teamleden aan verschillende klanten toewijzen, zodat je kunt bijhouden en rapporteren hoeveel tijd medewerkers aan verschillende klanten besteden. Met de functie voor kostprijsberekening van het werk kun je de winstgevendheid per klant en project bekijken.

De automatische tweerichtingssynchronisatie met QuickBooks, Xero, ZenPayroll en Concur die wordt aangeboden door Time Tracker maakt facturering en loonverwerking soepeler en nauwkeuriger. De app biedt ook een extra +Billing-module, waarmee je automatisch professionele merkeigen facturen kunt creëren op basis van factureerbare uren en kosten. Je kunt de integratie met Stripe gebruiken om koppelingen voor creditcardbetalingen toe te voegen aan je facturen. Bovendien biedt Time Tracker een optionele reeks van juridische factureringstools, zoals ABA-codes, LEDES-facturering en een conflictcontrole om advocaten te helpen hun factureerbare tijd te beheren.


Afbeeldingen

Time Tracker Software - 1
Time Tracker Software - 2
Time Tracker Software - 3
Time Tracker Software - 4
Time Tracker Software - 5
Time Tracker Software - 6
Time Tracker Software - 7
Time Tracker Software - 8
Time Tracker Software - 9
Nog 9 andere bekijken
Time Tracker Software - 1
Time Tracker Software - 2
Time Tracker Software - 3
Time Tracker Software - 4
Time Tracker Software - 5
Time Tracker Software - 6
Time Tracker Software - 7
Time Tracker Software - 8
Time Tracker Software - 9

Twijfels over Time Tracker? Vergelijk met een populair alternatief

Time Tracker

4,4 (3.016)
VS.

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 7,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

51
72

Integraties

11
70

Gebruiksgemak

4,3 (3.016)
4,5 (527)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3 (3.016)
4,4 (527)

Klantenservice

4,3 (3.016)
4,4 (527)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Time Doctor

4,5
#1 alternatief voor Time Tracker
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd...

Bill4Time

4,8
#2 alternatief voor Time Tracker
Bill4Time is eersteklas cloudgebaseerde software voor urenregistratie, onkosten, klanten en projecten. Maak binnen...

Deputy

4,6
#3 alternatief voor Time Tracker
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en...

Jobber

4,5
#4 alternatief voor Time Tracker
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning,...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(3.016)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Time Tracker al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 3.016 reviews worden weergegeven
Sujit Kumar
Sujit Kumar
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Nice tool for creating a good working culture

Beoordeeld op 20/9/2022

It has been very easy to use since now. I do like the softwares which improve the productivity of...

It has been very easy to use since now. I do like the softwares which improve the productivity of the team and our brand. Keep adding new features.

Pluspunten

I have been working with the team for the ongoing projects. Keeping track of each every activity was going tougher. The day since I started using time tracker, Tracking was very easy and workflow become smooth.
Highly recommended.

Minpunten

I don't count any cons but I do have some suggestions to grow the users.
They should charge lesser and they needs to work more on billing and invoicing.

Overwogen alternatieven

Google Workspace

Redenen om voor Time Tracker te kiezen

Not productive at all.

Overgestapt van

Google Forms
Mfundo
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best to keep track on everything

Beoordeeld op 9/6/2023

my experience with time tracker has been nothing but the change in my life and how i get to track...

my experience with time tracker has been nothing but the change in my life and how i get to track my time to do some errands of the day, time track to focus on clients things and it help with my our personal things when it comes to my work outs and time with family as well

Pluspunten

Well i all honesty i have used time tracker way back before i started working, as a professional Fashion Model and Fashion Designer. for me i always say time is money and if you waste it it becomes a problem for me and my business hence i keep my time on track and everyday and that makes things very easy for me.

Minpunten

i would not say i least liked it at all. it has shows much improvement with my time management

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

The bare minimum in time tracking. Irritating UX, dated pile of Windows 98, not beyond saving.

Beoordeeld op 10/7/2018

I was able to track my time and tell my boss what I did. (That's about it, it made little to no...

I was able to track my time and tell my boss what I did. (That's about it, it made little to no difference in my ability to communicate value in my organization).

Pluspunten

It does what my management team needs it to do. I suppose the integration between their billing set up is satisfactory. They probably feel like changing this system would be such an overhaul that they're willing to stick with this system. That said I guess eBillity accomplishes what the business owner wants.

Minpunten

This tool does not have enough demonstrated empathy for the actual end user. It certainly accomplishes enough for the controller / billing / CEO. However this tool actually makes it harder to communicate my value to the boss, and I'm not complaining about having to use timers. I've worked in a freelance/client service environment long enough to know that every minute of efficiency matters. What I'm talking about is eBillity's specific UI and interaction design. Furthermore, for mid-tier managers, I've heard that they're also irritated by the system's lack of accommodation. I've heard my managers say that it's very difficult to scale in an org with many clients and even more service offerings. They've said that being able to even parse logs out (who worked on what, for how long, and how) is a headache. Managers would like to manage how employees log their time and this tool does not help them do that. It's an input output box. There are few controls or features that make the life of a manager any easier. Thankfully we deliver enough value to our clients that they don't make us jump through hoops to demonstrate a granular level of time reporting. I would suggest eBillity take a serious look at competitors from a UX and design standpoint. This vertical, as you may now, is maturing and design is ever more important to a successful product.

Goerge
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Time Tracker: The Best Time Tracking Solution

Beoordeeld op 20/3/2024

Pluspunten

Time Tracker is a reliable time tracking tool that has easy to implement features.
Time Tracker is highly reliable.

Minpunten

I have no problem with the features of Time Tracker.
Time Tracker is highly reliable.

Youngsook
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

My Time Tracker Review

Beoordeeld op 8/4/2023

Its user-friendly interface, reporting capabilities, and seamless integration make it a valuable...

Its user-friendly interface, reporting capabilities, and seamless integration make it a valuable tool for businesses and individuals alike.

Pluspunten

Time Tracker has such an user-friendly interface. Im personally using it for its time track features mostly. But also its robust reporting tools enable users to view their time usage, set project budgets, and export data in various formats. The mobile app also so smooth.

Minpunten

Some of our coworkers has found it complex to navigate, particularly when setting up integrations. Additionally, the app's limited integration options may make it less effective for businesses that rely on multiple tools for time management.

5 van 3.016 worden weergegeven Lees alle reviews

Time Tracker - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Time Tracker.

Time Tracker kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Time Tracker heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Time Tracker ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Spaans

Time Tracker ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Time Tracker kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, Clio, Gusto, MYOB Business, Paychex Flex, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, SAP Concur, Sage 50cloud Accounting, Sage Intacct, Xero

Time Tracker biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Time Tracker.