Over CRM Analytics

Salesforce Analytics Cloud biedt een tool voor gegevensanalyse die niet uitsluitend wordt gebruikt door gegevensanalisten. De mobielgerichte app kan worden gebruikt door allerlei zakelijke gebruikers die op zoek zijn naar snelle en doorzoekbare toegang tot bedrijfsgegevens. De interface is ontworpen om inzicht in gegevens intuïtiever te maken. Salesforce Analytics Cloud combineert gegevens van andere Salesforce-apps die de verkoop, dienstverlening en marketing beheren, evenals systemen van derden en door machines gegenereerde gegevens.

Met Salesforce Analytics Cloud kun je datasets creëren, implementeren en beheren, en je kunt ook datasets combineren en interactieve dashboards bouwen om de gegevens visueel weer te geven. Met de ultrasnelle, op zoekopdrachten gebaseerde query-index kun je vanaf elke locatie gegevensinzichten en dashboards detecteren, meten, personaliseren, groeperen, filteren en met teamleden delen. Einstein Analytics biedt gegevensbescherming op hoog niveau en op rollen gebaseerde toegang om al je belangrijke statistieken veilig te houden.


Afbeeldingen

CRM Analytics Software - 1
CRM Analytics Software - 2
CRM Analytics Software - 3
CRM Analytics Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
CRM Analytics-video
CRM Analytics Software - 1
CRM Analytics Software - 2
CRM Analytics Software - 3
CRM Analytics Software - 4

Twijfels over CRM Analytics? Vergelijk met een populair alternatief

CRM Analytics

4,3 (75)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 70,00
jaar
US$ 75,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

78
135

Integraties

6
24

Gebruiksgemak

4,1 (75)
4,1 (2.259)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (75)
4,2 (2.259)

Klantenservice

4,1 (75)
4,2 (2.259)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Tableau

4,5
#1 alternatief voor CRM Analytics
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor CRM Analytics
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Microsoft Power BI

4,6
#3 alternatief voor CRM Analytics
Microsoft Power BI converteert gegevens naar rijke interactieve visualisaties, met behulp van bedrijfsanalysetools om...

SAP BusinessObjects Business Intelligence

4,3
#4 alternatief voor CRM Analytics
SAP BusinessObjects is een pakket voor business intelligence met rapportage- en visualisatietools waarmee je inzicht...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(75)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je CRM Analytics al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 75 reviews worden weergegeven
Sophia
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Helpful software

Beoordeeld op 16/7/2021

Overall, I've had a good experience with Salesforce. The software has streamlined processes in our...

Overall, I've had a good experience with Salesforce. The software has streamlined processes in our organization.

Pluspunten

Product is easy to use and has the option for a lot of different functionality. Reports are helpful and the chatter function is great to have as a cross-check feature.

Minpunten

It takes me 5-10 tries to login to the software every day. I enter the same username/pw but I have to click login multiple times before I can actually get in.

Nicole
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Nicole's review

Beoordeeld op 6/7/2021

I love the software and use it daily. It is so simple to utilize and honestly I can't picture...

I love the software and use it daily. It is so simple to utilize and honestly I can't picture myself continuing to work without it anymore.

Pluspunten

I love how user friendly this is as you can customize the software to your liking and understanding and things are easily accessible.

Minpunten

I would love to have more power on customizing the software as it can be complicated to give instructions to another person to do so for me.

Donny
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Sales force Analytics Cloud has unresolved issues

Beoordeeld op 21/12/2021

Needs the bugs fixed

Needs the bugs fixed

Pluspunten

Sales force Analytics Cloud has an easy to use dashboard.

Minpunten

Sales force Analytics Cloud has many unresolved issues. After spending many hours working some of my data will have just disappeared or possibly ended up in someone else's account in the company.

Samantha
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Salesforce

Beoordeeld op 20/7/2021

Keeping tabs on all of my accounts, as well as future pipelines with ease.

Keeping tabs on all of my accounts, as well as future pipelines with ease.

Pluspunten

Ease of use, easy to navigate, in addition to the data that Salesforce is able to bring to the table + additional widgets.

Minpunten

Because of the layers of data and reporting, some areas are difficult to get to without clicking multiple times/multiple tabs.

Kevin
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Amazing platform for Amazing Analytics

Beoordeeld op 27/3/2018

Pluspunten

Amazing visual experience for your data. Users find it so much easier to use and view data as well, which allow them to drive their performance in the right directions. The visualization of data not just from salesforce but also from outside systems is a huge plus as well, as now we can see all of our data in one place.

Minpunten

It is a heavy lift to implement and at first it can take a little bit of time to understand what you are looking at. But once it clicks it is off to the races.

5 van 75 worden weergegeven Lees alle reviews

CRM Analytics - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over CRM Analytics.

CRM Analytics kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 70,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

CRM Analytics heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

CRM Analytics ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans

CRM Analytics ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

CRM Analytics kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Cloud BigQuery, Google Sheets, Microsoft SQL Server, Presto, SAP HANA, Snowflake

CRM Analytics biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor CRM Analytics.