Over Efficy CRM

Eindelijk, een CRM-oplossing die zich echt aan uw behoeften aanpast. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat elk bedrijf en iedere organisatie succesvol is, door hen te helpen hun klantgegevens om te zetten in klantkennis en tegelijkertijd het werk van hun medewerkers te vereenvoudigen. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-oplossingen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten en 330.000 gebruikers in 60 landen op ons.En we zijn niet van plan om het hier bij te laten. Onze ambitie? Om #EuropeanCRMChampion worden.

Onze CRM-oplossingen zijn de meest flexibele op de markt. Wij verbeteren de productiviteit van uw marketing-, verkoop- en klantenserviceteams door het bieden van een heel assortiment aan tools: klanten database, verkoopkansen opvolgen, leads onderhouden of online formulieren, om er maar een paar te noemen. Onze expertteams staan altijd voor u klaar.Wij kunnen uw CRM-oplossing aanpassen aan uw organisatie, processen, teams, projecten, verkoopstructuur, klantenondersteuning en helpdesk-systeem.

Verspil geen tijd met administratieve taken; leidt uw medewerkers op en zorg dat uw bedrijf kan groeien dankzij de CRM-oplossingen van Efficy.

Prijzen vanaf:

€ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van Efficy CRM

• Biedt een 360°weergave van uw klantgegevens
• Centraliseert al uw klantgegevens op één plek.
• Automatiseert uw dagelijkse administratieve taken en zorgt dat u meer tijd krijgt voor wat echt belangrijk is.
• Helpt om alle aspecten van de projectplanning te vereenvoudigen en te beheren.
• Onbeperkte opslagom al uw documenten op te slaan.
• Beschikbaar op elk gewenst moment, overal en op elk gewenst apparaat.

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Argentinië, België, Bolivia, Brazilië en nog 31 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 18 andere

Prijzen vanaf:

€ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Efficy CRM Software - 1
Efficy CRM Software - 2
Efficy CRM Software - 3
Efficy CRM Software - 4
Efficy CRM Software - 5
Efficy CRM Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Efficy CRM-video
Efficy CRM-video
Efficy CRM Software - 1
Efficy CRM Software - 2
Efficy CRM Software - 3
Efficy CRM Software - 4
Efficy CRM Software - 5
Efficy CRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Efficy CRM: 154

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bellijstbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledenportal
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepscripts
  • Opzeggingenbeheer
  • Outbound callcenter
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor meerdere talen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Sellsy

4,4
#1 alternatief voor Efficy CRM
De alles-in-één verkoopsuite die klantrelaties makkelijk maakt. Beheer je CRM, klantenondersteuningsportal, facturering...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Efficy CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor Efficy CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Microsoft SharePoint

4,3
#4 alternatief voor Efficy CRM
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals,...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(88)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je Efficy CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 88 reviews worden weergegeven
Pieter
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services

Beoordeeld op 28/2/2022

De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met...

De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.

Pluspunten

Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.

Minpunten

Grootste nadelen zijn:
- de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren.
- de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig.
- de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.

Antwoord van Efficy

Hi Pieter and dankje wel for your review

I'm sure it could help people to understand better our solution.

Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected]

Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/

Have a nice day and thanks again
The Efficy team

Lisa
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Goede CRM maar niet geschikt als opleidingssoftware

Beoordeeld op 28/2/2022

Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via...

Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via efficy en loopt wel goed.

Pluspunten

De integratie met office is een groot voordeel, zodat je mails meteen kan opslaan in efficy. Het feit dat alle onderdelen in het programma aan elkaar kunnen gelinkt worden is ook een groot voordeel.

Minpunten

Het is en blijft een crm, er werd gekozen om onze noodzaak naar een nieuwe opleidingssoftware ook in efficy te laten ontwikkelen, maar dat is niet de juiste keuze geweest. Efficy kan niet bieden wat wij op dat gebied nodig hebben.

Antwoord van Efficy

Hi Lisa and thank you for your review

As you say our integration with Office is a huge advantage that makes every employee's lilfe easier. They fill in the CRM without notiing it almost.

Concerning your usage as a training software, I will dig into that a bit deeper and see what we could improve together. Do not hesitate to contact me directly on my address [email protected]

To follow-up then
The Efficy Team

thomas
Totaalscore
  • Sector: Chemicaliën
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Goede CRM en leuk om mee te werken

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Aanpasbaar aan noden
Cloud-based
Efficy team is super responsive

Minpunten

Veel tools op andere CRMs zijn indrukwekkend maar niet per se must-haves.

Antwoord van Efficy

Thank you Thomas for your comment!!

It's nice to see such reviews... I'll make sure our developemnt teams see that. They're always super happy to receive this kind of compliments :-)

Thanks again
The Efficy Team

Hiske
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Ongeschikt wekelijks gebruik door een support specialist

Beoordeeld op 9/3/2022

Pluspunten

Ongetwijfeld combineert Efficy alle informatie van een klant die nuttig is voor sales doeleinden. Het vinden, aanpassen en gebruiken van deze informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Minpunten

Het vinden, aanpassen en gebruiken van informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Antwoord van Efficy

Hi Hiske,
And thank you for your review.
In order to onboard your users, we organize regularly webinars on our solutions. Do not hesitate to register.
See you soon online
The Efficy Team

Elon
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

mijn ervaring met Efficy

Beoordeeld op 28/2/2022

hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.

hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.

Pluspunten

redelijk gemakkelijk om te gebruiken
documenten rechtstreeks per mail te versturen, indien mailadres ontvanger in Efficy bekend is

Minpunten

vooral gericht op verkoop
loopt wel eens vast
foto's moet je per stuk openen
telefonische hulplijn is slecht bereikbaar
mappen overzetten van verkenner niet mogelijk
indien het mailadres niet in Efficy staat, moet het te versturen document eerst in verkenner worden opgeslagen om het te kunnen versturen

Antwoord van Efficy

Hi Elon,
and thank you for your review.

Nice to see that you benefit a bit from Efficy.

Concerning your requests, I may have answer for some of them. Photos, don't forget you can use the Gallery view in your CRM, you'll see the pictures without haing to open each of them. Concerning folder, I'll get answers for you ;-) Don't hesitate to remind me, here's my address [email protected] Sorry but Ik sprak geen nederlands but English should work

Talk to you soon
The Efficy Team

5 van 88 worden weergegeven Lees alle reviews

Efficy CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Efficy CRM.

Efficy CRM kent de volgende prijsmodellen:

Starter: 20€/user/month SMB: 40€/user/month Enterprise: 60€/user/month Corporate: 80€/user/month

Efficy CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Efficy CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Italiaans, Japans, Kroatisch, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Efficy CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Efficy CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ACTITO, BlueMind, Connective eSignatures, Creditsafe, DigDash, DocuSign, Flexmail, Gmail, Google Docs, Kiamo, Mailchimp, Mailjet, Mapotempo Web, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Nomination, Plezi, Qlik Catalog, QlikView, Universign, Vocalcom, Yousign, altares-ExpoConnect

Efficy CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Efficy CRM.