
Over KeyedIn
KeyedIn Projects biedt een oplossing voor het vanaf één platform beheren van projecten, programma's en volledige portefeuilles. KeyedIn is ideaal voor zowel teams die net zijn begonnen met formele projectmanagementpraktijken (PMO) als voor diegenen die hun project- en portfoliobeheer willen verbeteren, en biedt een uitgebreid overzicht van de status van elk project van boven naar beneden en gecombineerd met bruikbaarheid en functionaliteit van onderaf. KeyedIn Projects wordt gebruikt door projectmanagers, besluitvormers in de directiekamer en eerstelijnsgebruikers, en verhoogt de succespercentages en winstmarges, ondersteunt betere beslissingen over de selectie, planning en prioritering van projecten en optimaliseert het gebruik van personeel in het hele bedrijf.
De oplossing van KeyedIn Projects is ideaal voor 3 verschillende gebruiksscenario's:
Projectportfoliomanagement voor de PMO
Moeiteloos je portfolioprojecten plannen en beheren. Deze zeer intuïtieve functionaliteit voor portefeuillebeheer biedt vanuit één oogopslag inzicht van bovenaf voor alle projecten binnen het portfolio, evenals alle tools die nodig zijn om projecten en middelen met succes te beheren. Van de taakplanning op basis van slepen en neerzetten tot het unieke rapportageproces over de projectstatus stelt KeyedIn Projects gebruikers in staat om tijdens de duur van hun projecten doorlopend de vinger aan de pols te houden over de voortgang en prestaties van het project.
KeyedIn Projects voor teams met geïntegreerde diensten
Organisaties voor geïntegreerde diensten maken gebruik van KeyedIn om hun inkomende dienstenopdrachten te helpen plannen, hun vraag naar personeelsmiddelen en leveringscapaciteit te voorspellen, de uitvoering van serviceprojecten te beheren met nauwkeurige informatie en statusrapportage, en de effectiviteit van projecten te meten voor een betere planning voor de volgende keer. ESO's die werken aan de implementatie van software, het bijhouden van het gebruik van personeelsmiddelen voor projecten op basis van een vaste vergoeding, of het verbeteren van hun marges gebruiken KeyedIn om projecten te helpen verbeteren en hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken.
KeyedIn Projects voor afdelingen met een bedrijfstransformatie
Voor teams die bezig zijn met een initiatief voor bedrijfstransformatie maakt het een groot verschil om een degelijke praktijk voor project- en portfoliomanagement (PPM) te hebben om te helpen met verandermanagement. PPM helpt afdelingen die bezig zijn met een bedrijfstransformatie bij het plannen en beheren van veranderingen in de hele organisatie, het centraliseren van informatie op één locatie en het volgen van voortgang ten opzichte van doelen. Bevorder de communicatie en stimuleer verandering van boven naar beneden voor de beste implementatie van je strategische transformatie door middel van degelijke PPM.
Prijzen vanaf:
N.v.t
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Bedrijfsgrootte
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Finland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, IJsland, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Zweden, Verenigde Staten en nog 11 andere
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds en nog 6 andere
Prijzen vanaf:
N.v.t
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
















Functies
Totaal aantal functies van KeyedIn: 69
Alternatieven
JobBOSS²

Planview Clarizen

Planview Daptiv

E2 Manufacturing System

Reviews
Heb je KeyedIn al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
We have really begun to enjoy using KeyedIn and have seen the benefits.
Beoordeeld op 21/2/2018
Pluspunten
I like that we can track project plans based on tasks. It really works well for our company and helps keep our projects on point. I also like that we can set objectives (deliverables) and dates for those deliverables. This allows us to see when tasks are starting to "creep up" on the due date and either add more resources or push the deliverable date out. I also like that if we do push the deliverable out, we have to give a reason and the SW keeps track each time we push the date. This allows me to go back when the project is done, determine which dates we missed and see the reaons for the delay. I think this will help us find holes in our processes and fix them going forward.
I really like the resource management tool, but are still pretty new to using it, so my knowledge is somewhat limited. Thus far, I am seeing some promise and anticipate it will become a very valuable tool.
We are also just getting started in learning the reporting functions, but so far they are able to give us the exact information we need. It has made my weekly reporting to our Senior Team much more manageable and accurate.
Minpunten
I don't like that there isn't a customer portal available. We also manage customer installs with this software and it would be nice to give the customer a link or temporary sign on they can use to view the progress of their project. We can setup a user, but believe it take a license and we have around 50 - 100 customer installs going at any given time. Managing those users would be a nightmare, so we are opting to just email them reports from the system.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
KeyedIn Review
Beoordeeld op 4/11/2021
It has helped us stream line our business and we look forward to using more of it as our company...
It has helped us stream line our business and we look forward to using more of it as our company grows.
Pluspunten
Tracey ability on jobs. Ease of use on the shop floor.
Minpunten
To edit jobs you have to go to many fields just to change quantities on orders. Some functions dead end and you have to go backwards to move forward. IE Create a job from a SO you have to then go back to the SO to get to the work order. No communications from the shop floor back to the office. IE a message that could be submit for review on why there might have been issues with a certain operation. Ease of use for a small shop is difficult as there are many components to go through to use the software in full.
Overwogen alternatieven
JobBOSS²Redenen om voor KeyedIn te kiezen
E2 was not browser based and is very clunky.Overgestapt van
E2 Manufacturing SystemRedenen om over te stappen op KeyedIn
Seemed like the most complete software out there for the price point.- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Dennis' Review
Beoordeeld op 12/11/2021
Pluspunten
accessibility to the data
cloud based
Shop floor accessibility
Minpunten
reporting is dismal.
implementation significantly lacking.
been a customer for nearly 5 years, and still cannot get accounting, scheduling, or job costing to function properly.
Redenen om over te stappen op KeyedIn
Thought that Keyed IN was more mature than it was, we liked that the reporting was customizable.- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
KeyedIn Projects - Customer Feedback
Beoordeeld op 13/9/2019
Since making the decision to work with KeyedIn and adopt their product, the relationship with the...
Since making the decision to work with KeyedIn and adopt their product, the relationship with the KeyedIn team has been excellent; which made the configuration, build, test and implementation as painless as possible.
We were able to request / have applied minor modifications to the "out of the box" package to suit our internal operating model and existing processes and we have thus far managed to roll out KeyedIn to all those that use it day to day as a project / programme management tool and feedback / adoption rates are very positive.
KeyedIn appear to treat their customers as "partners" and are very flexible / agile and open to negotiation (which has made things easier when selling into our business). We never have an issue engaging with KeyedIn and their tech support team are quick to respond when we have technical queries that we are unable to solve internally.
I would say that although this product is not the market leader right now, KeyedIn's flexibility, agility and desire to build the best value add / simple to use product (in partnership with their customers whom are readily invited to forward ideas for improvements) will take them to the next level.
Pluspunten
KeyedIn Projects is very intuitive / easy to utilise and is extremely feature rich; with an excellent user interface and bags of potential for the future (given regular "releases" that introduce an array of major / minor enhancements).
Navigation around KeyedIn is relatively straight-forward to get to grips with, and bottom up / top down views all seem to work seamlessly together.
On screen dashboards and data "widgets" (out of the box) are very useful / neat and can be easily configured / tailored for different users / executives / role types across any organisation.
Powerful data mining / search / filter features allow us to very easily understand how our portfolio is progressing (in real time) and gives you instant ability to drill down to the heart of any risks / issues and the user interface is such that anyone within our organisation is able to be presented with their own customised dashboard and focus on what matters to them.
Minpunten
A little more work is required to improve reporting outputs and ability to construct and run custom reports. However, major KeyedIn Project enhancement releases (scheduled in coming months appear to be addressing this), together with addressing customer feedback on the product and modifying where customer suggestions add real value across their customer base.
Overwogen alternatieven
JiraRedenen om over te stappen op KeyedIn
Although the alternative products reviewed were all capable of providing E2E PPM functionality / outputs, KeyedIn Projects stood out as the best; in terms of ease of use, great visual / user experience, rich functionality, great customer service and the product most likely to provide us with exactly what we needed (both now and in the future).- Sector: Magazijnen/opslag
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
KeyedIn First Impressions
Beoordeeld op 12/9/2019
We are creating a PMO within the business and using KeyedIn to replace a far simpler project...
We are creating a PMO within the business and using KeyedIn to replace a far simpler project planning tool. Hence the learning curve has been quite steep for both the project teams in terms of the complexity of the KeyedIn administration and for the project managers in terms of managing the change from running a simple plan to running a KeyedIn project.
Pluspunten
Feature rich, graphically rich, intuitive user interface, with strong portfolio and programme capabilities.
Minpunten
Inability to easily manage task-based dependencies across multiple projects and surface this at programme or portfolio level, thereby making it harder to effectively prioritise resources across multiple projects
KeyedIn - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over KeyedIn.V. Welke prijsmodellen heeft KeyedIn te bieden?
KeyedIn kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van KeyedIn?
KeyedIn heeft de volgende typische klanten:
501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door KeyedIn ondersteund?
KeyedIn ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds
V. Biedt KeyedIn ondersteuning voor mobiele apparaten?
KeyedIn ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan KeyedIn worden geïntegreerd?
KeyedIn kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Dynamics 365, Jira, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Pivotal Tracker, QuickBooks Online Advanced, SAP Customer Experience, Sage Intacct, Salesforce Platform, SugarCRM, VersionOne
V. Welke mate van ondersteuning heeft KeyedIn te bieden?
KeyedIn biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor KeyedIn.
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Project portfolio management software
- IT-project management software
- Resource planning software
- Project management software voor de non-profitsector
- ERP-systemen
- Project tracking software
- Project planning software