Over Tipalti

Tipalti ondersteunt op dit moment meer dan 3 miljoen leveranciers en verwerkt jaarlijks meer dan $ 5 miljard aan internationale overschrijvingen. Klanten zijn onder andere Amazon Twitch, Google, GoPro, Zumba, Twitter, Nikon, DreamWorks, Vimeo en GoDaddy.

Tipalti automatiseert de volledige wereldwijde crediteurenadministratie, waardoor het gemakkelijk is om overal ter wereld leveranciers te betalen in verschillende valuta's en betaalmethoden, terwijl 80% van de werklast voor het beheren van crediteurenadministratie wordt geëlimineerd. Verminder risico's op het gebied van belastingen, regelgeving en financiële controle, versnel je financiële afsluiting met realtime afstemming van betalingen, genereer inkomsten met vroege betalingen en verbeter je relaties met leveranciers, dit alles met behulp van Tipalti.

Prijzen vanaf:

€ 129,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaans-Samoa, Argentinië, Australië, Belarus, België en nog 47 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 6 andere

Prijzen vanaf:

€ 129,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Tipalti Software - 1
Tipalti Software - 2
Tipalti Software - 3
Tipalti Software - 4
Tipalti Software - 5
Tipalti Software - 6
Tipalti Software - 7
Tipalti Software - 8
Tipalti Software - 9
Tipalti Software - 10
Tipalti Software - 11
Nog 19 andere bekijken
Tipalti-video
Tipalti-video
Tipalti-video
Tipalti-video
Tipalti-video
Tipalti-video
Tipalti-video
Tipalti-video
Tipalti Software - 1
Tipalti Software - 2
Tipalti Software - 3
Tipalti Software - 4
Tipalti Software - 5
Tipalti Software - 6
Tipalti Software - 7
Tipalti Software - 8
Tipalti Software - 9
Tipalti Software - 10
Tipalti Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Tipalti: 200

  • 1099-voorbereiding
  • @mentions
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Affiliatebeheer
  • Afstemmen van inkooporders
  • Agentenprovisie
  • Anomaliedetectie
  • Antecedentenonderzoek
  • Auditbeheer
  • Auditplanning
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer ondernemingsstructuur
  • Beheer van entiteitgegevens
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van overmakingen
  • Belastingaangifte
  • Belastingberekening
  • Belastingformulieren
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestuur van dochterondernemingen
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligd aanmelden
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Budgetcontrole
  • Cashbeheer
  • Casusbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactendatabase
  • Content scannen
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controls Audit
  • Creditcardbeheer
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Declaraties
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • E-mailherinneringen
  • ERP-integratie
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische geldoverdracht
  • Elektronische handtekening
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële gegevens bijhouden
  • Financiële verslaglegging
  • Forfaitaire provisies
  • Fraudedetectie
  • Fraudedetectie controleren
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gedifferentieerde provisies
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevensverificatie
  • Goedkeuring van financiële transacties
  • Grootboek
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Identiteitsverificatie
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie met betalingsgateways
  • Integraties van derden
  • Kasstroombeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Klantenportal
  • Kortingsbeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Multi-jurisdictioneel
  • Multi-onderneming
  • Multilevelmarketing (MLM)
  • Multilocatie
  • Naleving van AML
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Ondersteuning voor meerdere beleggers
  • Onderzoeksbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Ontvangsten
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Orderbeheer
  • PCI-naleving
  • Percentageprovisies
  • Positiebeheer
  • Preventie van betalingsfraude
  • Prijsgarantie
  • Provisiebeheer
  • Provisieplanning
  • Provisies met glijdende schaal
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime bewaking
  • Realtime chatten
  • Realtime data
  • Realtime koersnoteringen
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Risicowaarschuwingen
  • Rode vlaggen voor FACTA
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Sourcingbeheer
  • Split Commissions
  • Status bijhouden
  • Taaldetectie
  • Tekst extraheren
  • Terugkerende betalingen
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Toezicht op activiteiten
  • Transactiebeheer
  • Transactiebevestigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties bijhouden
  • Transacties controleren
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgavencontrole
  • Uitschrijven van cheques
  • Uniforme directory
  • Valutarisico's
  • Vergelijken van gekoppelde valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkooppunt
  • Vernieuwingsbeheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Volgen van gedrag
  • Volglijst
  • Voor hedgefondsen
  • Voor het wisselen van geld
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor meerdere talen
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wisselkoersen
  • Workflowbeheer
  • Zelfbedieningsrapportage
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

AvidXchange

4,5
#1 alternatief voor Tipalti
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven....

Payoneer

4,3
#2 alternatief voor Tipalti
Payoneer is een grensoverschrijdend betalingsplatform dat beschikbaar is in meer dan 200 landen en 150 valuta's, met...

BILL Accounts Payable & Receivable

4,2
#3 alternatief voor Tipalti
Krijg tot 2x sneller betaald met Bill.com. Accepteer forfaitaire ACH-betalingen, verstuur terugkerende elektronische...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#4 alternatief voor Tipalti
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(137)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Tipalti al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 137 reviews worden weergegeven
Ehud
Ehud
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

An easy and elegant solution for one of the biggest pains a finance department gas

Beoordeeld op 29/11/2020

Pluspunten

- The product is clean, simple and easy to use, which makes the implementation easier
- There's an option to have a full dialog about the purchase with no involvement of other forms of communication
- User onboarding is fast

Minpunten

Would like to have more control as an admin in the system - approval flow, optional fields etc.

Catina
Totaalscore
  • Sector: Vermogensbeheer
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

My POINT of view...

Beoordeeld op 6/11/2020

Pluspunten

I like the new ACH Debit feature that allows us to save time from manually transferring funds from our bank to Tipalti. This saves us a great deal of time!
I also appreciate being able to create unique Payee ID's.

Minpunten

One of the issues I have is when you need to cancel an approval request, you are not able to let the approver know that the request has been cancelled. I
It would be nice to be able to add bills to a payment order that has already been scheduled.
No option to chat with the Support team when needing to reach out to them. It appears the only way to reach them is via email.

Mattias
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Neo4j

Beoordeeld op 7/6/2021

- Good approval system for vendor bills.
- Implementation process was not "top-class", delivery of...

- Good approval system for vendor bills.
- Implementation process was not "top-class", delivery of answers to questions and issues was promised a specific date but was rarely delivered accordingly.

Pluspunten

Approval functionality for users, both in a email and in app.

Minpunten

Users can see and access historical bills for same vendor when approving via email. No VAT or GST functionality between Tipalti and Intacct. Not able to have attachment for credit memos sync from Tipalti to Intacct.

Antwoord van Tipalti

Thanks for your review Mattias. We are working on improvements for VAT support with integration to Intacct. We look forward to our continued partnership with you with a dedicated customer success manager and support teams for your global payables operations.

Dylan
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great product!

Beoordeeld op 1/6/2021

Pluspunten

The software is very user friendly and automated.

Minpunten

Having to fund our Tipalti account to pay vendors.

Antwoord van Tipalti

Hi Dylan,

We greatly appreciate your positive review of the product! The user-friendliness and automation capabilities are where we hang out hat, and I'm glad that you're finding value with us.

Your feedback on the payments is also appreciated and I am passing it on so that we can continue to prioritise these enhancement ideas.

Sarah
Totaalscore
  • Sector: Online media
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Timesaver! Efficient, Transparent and Organized Payments

Beoordeeld op 26/1/2023

I prefer Tipalti over all other AP software. It implores the help of vendors to get their respective...

I prefer Tipalti over all other AP software. It implores the help of vendors to get their respective invoices paid, which means there is less back and forth between the Finance Team and vendors. There is full visibility on where the invoices are in the payment process and that eliminates a lot of back and forth between vendors regarding payment status as well. All in all, a great tool for vendor management, invoice processing and payments!

Pluspunten

The software was easy to use, and made the process for onboarding vendors quick and seamless. Vendors were able to assist with the creation of their own profiles and were able to navigate the portal pretty easily. This eliminated a lot of tedious work on our AP side. It allowed us to have vendor profiles setup quickly and allowed us to process payments in a timely manner. I also really like the fact that the software recognizes past invoices and vendors we've worked with, and can populate future invoice processing based on these past transactions. We work with the same vendors on a consistent basis, so when the software recognizes that and helps us create invoices based on past projects, it helps speed things up on our end. An incredible timesaver!

Minpunten

We send out batches of payments each week since we work with tons of vendors, but unfortunately we don't get alerts when a payment for a specific vendor doesn't go through. This could be for numerous reasons, but we don't realize that the payment was denied until a vendor reaches out. Then we need to navigate back to the transactions to figure out why it didn't go through. So maybe more alerts/notifications when something gets denied especially in regards to payment processing as that is the main reason for our utilization of this software and we can't afford any delays in remittance.

5 van 137 worden weergegeven Lees alle reviews

Tipalti - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tipalti.

Tipalti kent de volgende prijsmodellen:

Tipalti heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Tipalti ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Tipalti ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Tipalti kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ALERE, Acumatica, Affise, BoldTrail Back Office, Brightpearl, CAKE, Dynamics 365 Business Central, Epicor, Everflow, Extensiv Order Management, FinancialForce ERP, Genius ERP, HitPath, Infor Cloud ERP, Kinetic, LinkTrust, Macola, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, NetSuite, Odoo, Oracle Cloud Financials, Orion, Paladin, PayPal, QuickBooks Enterprise, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SAP Business ByDesign, SAP Business One, SYSPRO, Sage 100, Sage 300cloud, Sage 50cloud Accounting, Sage Intacct, Sage X3, Striven, TUNE, WORKetc, Wherefour, Workday HCM, Xero

Tipalti biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tipalti.