Qualtrics CoreXM

Qualtrics CoreXM

Platform voor ervaringsbeheer

4.8/5 (324 review)

Qualtrics CoreXM - Overzicht

Wat is Qualtrics CoreXM?

Ervaringsmanagement helpt organisaties hun ervaring te meten, te prioriteren en te optimaliseren in de vier fundamentele bedrijfservaringen:

Met Qualtrics Experience Management beheer je de vier kernervaringen van elk bedrijf. Dit is hoe je geweldige producten creëert waar mensen enthousiast over worden. Hoe je klanten bij elk contactpunt verrast. Hoe je een fenomenale werknemerscultuur opbouwt. En hoe je iconische merken opbouwt.

Klantervaring is meer dan het volgen van promotors of het scoren van tevredenheid. Je moet weten hoe je klanten veranderen, welke het belangrijkst zijn en, in wezen, hoe je hen kunt aantrekken met jouw merk. Qualtrics Customer Experience helpt je bij het volgen, beantwoorden en verbeteren van elk contactpunt tijdens het traject van de klant.

Het is lastig om je vinger aan de pols te houden en verbonden te blijven met werknemers. HR-leiders moeten opleidingslacunes markeren, toppresteerders koesteren en de frontlijn betrekken. Qualtrics Employee Experience helpt de betrokkenheid te verbeteren, ongewenst verloop te verminderen en sterkere teams te creëren door sleutelmomenten in de hele levenscyclus van medewerkers te optimaliseren.

Merkwaarde kan je meest waardevolle bezit zijn, maar ook het meest vluchtige. Omdat het pad naar bewustzijn, voorkeur en loyaliteit steeds moeilijker te navigeren is, helpt Qualtrics Brand Experience je bij het benchmarken en volgen van je merkbekendheid, merkwaarde en percepties. En vervolgens ga je van inzicht naar actie.

Hoe groot is je markt; zou hij groter kunnen zijn? Vandaag de dag moet je je product, functies en prijzen scheppen lang voordat je iets gaat verzenden. En als je markt aan het veranderen is, moet jij niet de laatste zijn die het te weten komt. Qualtrics Product Experience helpt je bij het ontdekken van onvervulde productbehoeften, het prioriteren van kenmerken, het meten van gebruikerservaringen en het voorspellen van marktacceptatie en gebruik.

Qualtrics CoreXM - Overzicht

Prijzen

Vanaf
N/A

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Qualtrics CoreXM - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Azië, Australië, Brazilië, Canada, China en nog 5 andere, Europa, Duitsland, India, Japan, Latijns-Amerika
Ondersteunde talen
Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Nederlands, Engels, Fins en nog 8 andere, Frans, Duits, Iers, Italiaans, Japans, Koreaans, Spaans, Taiwanees

Screenshots

Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey results
Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey results Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM ExpertReview survey quality score Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey creation Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM engagement distribution reports Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM survey results Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM NPS company overview Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM NPS store overview Schermopname van Qualtrics CoreXM: Qualtrics CoreXM Optimization feature

Qualtrics CoreXM reviews

Qualtrics CoreXM reviews

Totaalscore
4.8
/
5
Uitstekend
256

Zeer goed
63

Gemiddeld
5

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4.5
Functies
4.6
Gebruiksgemak
4.5
Klantenondersteuning
4.7
98% heeft deze app aanbevolen
Andrew P.

Designed to Advance your metrics

This tools is fantastic for working with our Faculty and Researchers. They expect in-depth analysis and appreciate the power of Qualtrics. Our staff and administrative personnel have all learned to use Qualtrics and most of my co-workers find it easy to use and can adapt it to their various needs. This is a great option for anyone looking for a variety of analytics for surveying, and can be adapted to simpler projects as well.


Vertalen met Google
Ho'omana nathan H.

Most powerful and versatile paid data collection tool I've used

If you're willing to invest the time in exploring their documentation and tutorials and your experience will be much easier and more productive. Qualtrics allows for a huge amount of customization in order to collect and safely store, organize, and analyze a wide variety of data. Highly recommend it!


Vertalen met Google
Madeline M.

Great for preliminary understanding of the market

This has been a great tool for us as we start initial marketing strategies with our clients. I would definitely recommend it.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Highly reliable software

It is very reliable software to collect responses which use can extend from students' feedback, tracking of students experiments to collect event registrations and abstract submissions. With some updates, it can become a fantastic multi-tasking software.


Vertalen met Google
Steve B.

An adequate tool for measuring customer experience

Qualtrics offers a nice dashboard that shows all of your current projects. It is intuitive to create new projects and offers a diverse array of options for those projects. However, I find that it is not as easy to create "advanced" projects in Qualtrics as in other software.


Vertalen met Google
Andrew P.
Sector: Hoger onderwijs
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Designed to Advance your metrics

Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 3/9/2019
Bron van de reviewer: Capterra

This tools is fantastic for working with our Faculty and Researchers. They expect in-depth analysis and appreciate the power of Qualtrics. Our staff and administrative personnel have all learned to use Qualtrics and most of my co-workers find it easy to use and can adapt it to their various needs. This is a great option for anyone looking for a variety of analytics for surveying, and can be adapted to simpler projects as well.

Pluspunten

The most useful part of Qualtrics is the depth of analytics you receive on your surveys, questionnaires, and other tools. In real time, as you develop your surveys you are given insights into how your data can be analyzed. It is designed to help you get the data you need back without asking unnecessary questions. The menu for building out surveys is very easy to use and the number of options and variety in types of questions gives you the ability to develop them exactly how you want. Conditional formatting is easy to implement, and there are many ways to incorporate other media into your survey/questionnaire. The surveys are built to be compatible in mobile without any additional design input as well.

Minpunten

At times Qualtrics is a more powerful tool than you need. I find that there are some users who adapt to Qualtrics quickly, but others simply do not need it. If you are asking straight-forward surveys and only need basic analysis, you can find easier and lower cost tools. Some people can be overwhelmed by the options and the "analysis" that come with the variety of question-types. That being said, this can be a one-size-fits-all solution, but there will be some training and trial and error involved.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Ho'omana nathan H.
Sector: Hoger onderwijs
Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Most powerful and versatile paid data collection tool I've used

Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 18/9/2019
Bron van de reviewer: Capterra

If you're willing to invest the time in exploring their documentation and tutorials and your experience will be much easier and more productive. Qualtrics allows for a huge amount of customization in order to collect and safely store, organize, and analyze a wide variety of data. Highly recommend it!

Pluspunten

Qualtrics offers more options for survey creation and distribution than nearly any other survey platform I've used, and makes data collection, storage, and analysis a fairly painless process. I'm currently using Qualtrics to distribute linguistic research to a targeted population. The anonymizing features make the software particularly attractive for the sensitive nature of some of the data I'm collecting. The output format of the data is also highly pliable and can be output into any number of analysis platforms, from Excel to SPSS and others.

Minpunten

It's not always very user friendly up front, but they have great documentation and with a little work, you can become an expert quickly.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Madeline M.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Great for preliminary understanding of the market

Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 21/2/2020
Bron van de reviewer: Capterra

This has been a great tool for us as we start initial marketing strategies with our clients. I would definitely recommend it.

Pluspunten

I have used Qualtrics for surveys and data analysis for a couple of years now, part from market research projects during college. But now, we use Qualtrics as an effective way to send surveys to customers of our clients and get their feedback on the client's products/services. I love how easy it is to build out the surveys and analyze the results. Customer support/our Qualtrics rep has also been great in helping us structure the questions to make sure they are phrased correctly and are fair to the people answering them.

Minpunten

From the experiences I've had with Qualtrics, I wouldn't say there are many cons. I think depending on how in-depth of research you are doing, the phrasing of questions can get kind of tricky. For instance, when using the tool for an undergrad research project, we had to be very careful in choosing the types of questions we asked in order for it to be relevant to our initial hypothesis. But this is a more general word of caution than a drawback to the tool itself.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Hoger onderwijs
Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Highly reliable software

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 18/12/2019
Bron van de reviewer: Capterra

It is very reliable software to collect responses which use can extend from students' feedback, tracking of students experiments to collect event registrations and abstract submissions. With some updates, it can become a fantastic multi-tasking software.

Pluspunten

Highly user-friendly and most of its features require no programming skills (as a user, not as an administrator) with a nice working environment. It is quite flexible software and can be used as a conference management tool to track registrations and even handle the abstract submission, review and the subsequent revisions

Minpunten

Some parts require basic skills of programming (eg in the appearance of the form, the adjustment of the font style and position, or in the design of the automatic replies). More flexibility in uploading data from other forms would make this product very helpfull and more versatile. Moreover, deleting selected responses takes forever and decrease its ease of use. Similarly, it would be ideal if the data file wouldn't be disturbed once there is an addition of a question (currently it doesn't move the old data to the relevant cell when a new column is added). Last but not least, it would be great if the data mapping from other forms could be used in a user-friendly way to create automatic responses (currently even with the help of academic staff from Computer Sciences, we couldn't resolve the issue)

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Steve B.
Sector: Financiële dienstverlening
Bedrijfsgrootte: 10.001+ werknemers
Vertalen naar het Nederlands

An adequate tool for measuring customer experience

Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 19/10/2019
Bron van de reviewer: Capterra

Qualtrics offers a nice dashboard that shows all of your current projects. It is intuitive to create new projects and offers a diverse array of options for those projects. However, I find that it is not as easy to create "advanced" projects in Qualtrics as in other software.

Pluspunten

Easy to configure an NPS question and link into existing studies, offers industry standard studies like SUS "out of the box." (Or our administrator made templates that look like built-in features)

Minpunten

It was more difficult to customize the questions in Qualtrics than in other products used to manage user surveys.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Gebruikersaanbeveling
9/10
Gebaseerd op 324 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Qualtrics CoreXM

Prijzen van Qualtrics CoreXM

Vanaf
N/A
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4.5/5
Gebaseerd op 324 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Qualtrics CoreXM - Functies

Qualtrics CoreXM - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
CRM-integratie
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Realtime gegevens
Functies
4.6/5
Gebaseerd op 324 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Qualtrics CoreXM - Veelgestelde vragen

Qualtrics CoreXM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Qualtrics CoreXM.

V. Welke prijsmodellen heeft Qualtrics CoreXM te bieden?

Qualtrics CoreXM kent de volgende prijsmodellen:

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Qualtrics CoreXM?

We hebben geen informatie over functies van Qualtrics CoreXM

V. Wat zijn de typische gebruikers van Qualtrics CoreXM?

Qualtrics CoreXM heeft de volgende typische klanten:

Freelancers, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Non-profit, Openbare diensten, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door Qualtrics CoreXM ondersteund?

Qualtrics CoreXM ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Iers, Italiaans, Japans, Koreaans, Spaans, Taiwanees

V. Welke prijsmodellen heeft Qualtrics CoreXM te bieden?

Qualtrics CoreXM kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Qualtrics CoreXM ondersteuning voor mobiele apparaten?

Qualtrics CoreXM ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Qualtrics CoreXM worden geïntegreerd?

Qualtrics CoreXM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Marketing Cloud, Contegro, Datagame, Decibel, Domo, Marketo, Quantum Metric, Rippling, Slack, Tableau

V. Welke mate van ondersteuning heeft Qualtrics CoreXM te bieden?

Qualtrics CoreXM biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies