Avaza
Over Avaza
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Avaza is een geïntegreerde cloudoplossing voor professionele dienstverleners en is geoptimaliseerd voor tablets en mobiele apparaten.
Gebruikers kunnen eenvoudig hun hele klantgerichte bedrijf in Avaza runnen, waardoor ze efficiënte projecten kunnen uitvoeren met ondersteuning voor resource management, volgen van projecten en taken, uren- en kostenbeheer, offertes, facturen en online betalingen. Hou klanten tevreden met online projectsamenwerking. Je kunt taken en bestanden naar wens slepen en neerzetten. Bekijk taken in lijstweergave, Kanban-boards of in Gantt-diagrammen.
Avaza helpt bedrijven tijd te besparen met het eenvoudig bijhouden van tijd en kosten, maar ook om sneller te worden betaald met online betalingen rechtstreeks vanuit hun facturen. Krachtige rapportage over statistieken zoals schattingen per status, financiële transacties, uitgaven per klant en meer, om bedrijfsinzicht te geven.
Afbeeldingen
Twijfels over Avaza?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Forecast
Zoho Projects
Kantata
Professional Services Cloud
Reviews
Heb je Avaza al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
With Avaza, everything is streamlined, easy, and available
Beoordeeld op 14/3/2023
We've simplified and made Avaza easy to use so that everyone may have access to it. When compared...
We've simplified and made Avaza easy to use so that everyone may have access to it. When compared to previous systems, their straightforward billing process and seamless integration with Quickbooks have made all the difference in the accuracy of our accounting records. Their support staff is fantastic; I've brought them some difficult issues, and they've gone out of their way to help me.
Pluspunten
One of Avaza's strongest points is how comprehensive it is as a tool. What I like best is that I can manage my time, expenses, and projects all in one location. Furthermore, I appreciate the ability to keep track of expenses and the app's compatibility with others, such as Xero and Trello.
Minpunten
Avaza seems to have its limits at times. The tools are straightforward, although the interface occasionally presents obstacles. Additionally, I believe there is room for improvement in the reporting functionality and would welcome the addition of additional adaptable report types.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great for admin
Beoordeeld op 6/9/2024
Pluspunten
The billing, reports y and invoicing.
Minpunten
The project management, I Believe it should be mora automated, like click up.
Redenen om voor Avaza te kiezen
Cost mostly, it was a better fit financially speakingOvergestapt van
monday.comRedenen om over te stappen op Avaza
Because of the billing and administrative featuresAntwoord van Avaza Software
Thank you for your review! We're glad you find Avaza’s billing, reporting, and invoicing features valuable. We’re always looking to improve, and your feedback on project management automation is appreciated. If you'd like, our support team can help explore ways to streamline your workflow within Avaza.
Thanks again for choosing us!
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Avaza a software that is worth your time
Beoordeeld op 17/4/2020
It helps me stay organized and on track wherever I am, in the office, at home or on the go through...
It helps me stay organized and on track wherever I am, in the office, at home or on the go through the app.
Nice interface, easy to use and understand, I miss a little more color and the possibility to personalize it maybe with your company colors or with the ones you like, but the experience overall has been great so far.
Pluspunten
- Easy to use, just a couple of minutes to get everything set
- Nice Phone app with available dashboard to get a quick glance at where you are at.(For me the possibility to check your task on the go is a must in my everyday life)
- You can personalize priorities and different clients without any hustle
- The Timer! This is great, it has an incorporated timer that lets you track how much time you are really spending on each task.
Minpunten
- I really miss a Dark theme for the phone app, it will better in the eyes.
- It does not allow you to personalize the background color of your tasks, that will be nice for a quick glance at priorities and better in my opinion that the flags
Antwoord van Avaza Software
Hi Leonardo,
Thanks for your review. We plan to add support for a dark theme across the web and phone apps.
We have added your vote to the feature request and our support team will reach out to you as soon as it becomes available for use.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A very complete task and project management tool with time & budget native tools
Beoordeeld op 29/8/2024
I am an early adopter and still there ;-)
The platform grew during time and it's very complete...
I am an early adopter and still there ;-)
The platform grew during time and it's very complete right now.
Pluspunten
The implementation of a project & task management tool with time measurement, export automation, budget/invoice support, internal chat, all-in-one. Avaza solves more problems all at once.
Minpunten
Not cons, but opportunities:
- Single subtasks are a bit complex to edit and not so visible in the overview.
- Gant diagram could be more clear and "playable".
- A basic CRM could complete the suite to support small businesses (we all look for a "one-place-solution").
- Time measurements and time planning could play better together and be more visually actionable (now a lot of manual input & digits input are needed)
Redenen om over te stappen op Avaza
Becose it is simple, complete and competitive- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great System!
Beoordeeld op 4/9/2024
Great, efficient and an easy to use system!
Great, efficient and an easy to use system!
Pluspunten
The ease of use and tying all of our systems from invoicing the tracking time on jobs into one system.
Minpunten
Its only a small thing but not being able to have duplicate contacts / emails against other company details.
Avaza - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Avaza.V. Welke prijsmodellen heeft Avaza te bieden?
Avaza kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 11,95/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Avaza?
Avaza heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Avaza ondersteund?
Avaza ondersteunt de volgende talen:
Engels, Spaans
V. Biedt Avaza ondersteuning voor mobiele apparaten?
Avaza ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Avaza worden geïntegreerd?
Avaza kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, ActiveCollab, Asana, Basecamp, Constant Contact, Dropbox Business, Evernote Teams, GetResponse, GitHub, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jira, Mailchimp, Microsoft To Do, PayPal, Payoneer, Pipedrive, QuickBooks Online, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Typeform, Wave, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Avaza te bieden?
Avaza biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Avaza.
- Debiteurenbeheer software
- Factuurprogramma's
- Urenregistratie- en declaratiesoftware
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Taakbeheer software
- Urenregistratie software
- Declaratiesoftware
- Business management software
- Reclamebureau software
- Display advertising software
- Project portfolio management software
- Juridische facturatiesoftware
- Tijdregistratie software