Avaza

4,6 (454)
Schrijf een review!
Alles-in-één, klantgericht projectmanagement voor teams.

Over Avaza

Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Avaza is een geïntegreerde cloudoplossing voor professionele dienstverleners en is geoptimaliseerd voor tablets en mobiele apparaten.

Gebruikers kunnen eenvoudig hun hele klantgerichte bedrijf in Avaza runnen, waardoor ze efficiënte projecten kunnen uitvoeren met ondersteuning voor resource management, volgen van projecten en taken, uren- en kostenbeheer, offertes, facturen en online betalingen. Hou klanten tevreden met online projectsamenwerking. Je kunt taken en bestanden naar wens slepen en neerzetten. Bekijk taken in lijstweergave, Kanban-boards of in Gantt-diagrammen.

Avaza helpt bedrijven tijd te besparen met het eenvoudig bijhouden van tijd en kosten, maar ook om sneller te worden betaald met online betalingen rechtstreeks vanuit hun facturen. Krachtige rapportage over statistieken zoals schattingen per status, financiële transacties, uitgaven per klant en meer, om bedrijfsinzicht te geven.


Afbeeldingen

Avaza Software - 1
Avaza Software - 2
Avaza Software - 3
Avaza Software - 4
Avaza Software - 5
Avaza Software - 6
Avaza Software - 7
Avaza Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Avaza-video
Avaza Software - 1
Avaza Software - 2
Avaza Software - 3
Avaza Software - 4
Avaza Software - 5
Avaza Software - 6
Avaza Software - 7
Avaza Software - 8

Twijfels over Avaza? Vergelijk met een populair alternatief

Avaza

4,6 (454)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 11,95
maand
US$ 5,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

175
149

Integraties

39
33

Gebruiksgemak

4,6 (454)
4,2 (723)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (454)
4,4 (723)

Klantenservice

4,7 (454)
4,3 (723)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Forecast

4,2
#1 alternatief voor Avaza
Prognose organiseert de planning van je team in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt...

Zoho Projects

4,5
#2 alternatief voor Avaza
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard...

Kantata

4,2
#3 alternatief voor Avaza
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het...

Professional Services Cloud

4,0
#4 alternatief voor Avaza
FinancialForce Accounting is een schaalbare cloudgebaseerde boekhoudtoepassing voor groeiende verkoop- en servicegericht...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(454)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Avaza al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 454 reviews worden weergegeven
Krishna
Krishna
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

With Avaza, everything is streamlined, easy, and available

Beoordeeld op 14/3/2023

We've simplified and made Avaza easy to use so that everyone may have access to it. When compared...

We've simplified and made Avaza easy to use so that everyone may have access to it. When compared to previous systems, their straightforward billing process and seamless integration with Quickbooks have made all the difference in the accuracy of our accounting records. Their support staff is fantastic; I've brought them some difficult issues, and they've gone out of their way to help me.

Pluspunten

One of Avaza's strongest points is how comprehensive it is as a tool. What I like best is that I can manage my time, expenses, and projects all in one location. Furthermore, I appreciate the ability to keep track of expenses and the app's compatibility with others, such as Xero and Trello.

Minpunten

Avaza seems to have its limits at times. The tools are straightforward, although the interface occasionally presents obstacles. Additionally, I believe there is room for improvement in the reporting functionality and would welcome the addition of additional adaptable report types.

Liliana
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great for admin

Beoordeeld op 6/9/2024

Pluspunten

The billing, reports y and invoicing.

Minpunten

The project management, I Believe it should be mora automated, like click up.

Overwogen alternatieven

Trello, monday.com en ClickUp

Redenen om voor Avaza te kiezen

Cost mostly, it was a better fit financially speaking

Overgestapt van

monday.com

Redenen om over te stappen op Avaza

Because of the billing and administrative features

Antwoord van Avaza Software

Thank you for your review! We're glad you find Avaza’s billing, reporting, and invoicing features valuable. We’re always looking to improve, and your feedback on project management automation is appreciated. If you'd like, our support team can help explore ways to streamline your workflow within Avaza.

Thanks again for choosing us!

Leonardo Andrés
Leonardo Andrés
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Avaza a software that is worth your time

Beoordeeld op 17/4/2020

It helps me stay organized and on track wherever I am, in the office, at home or on the go through...

It helps me stay organized and on track wherever I am, in the office, at home or on the go through the app.
Nice interface, easy to use and understand, I miss a little more color and the possibility to personalize it maybe with your company colors or with the ones you like, but the experience overall has been great so far.

Pluspunten

- Easy to use, just a couple of minutes to get everything set
- Nice Phone app with available dashboard to get a quick glance at where you are at.(For me the possibility to check your task on the go is a must in my everyday life)
- You can personalize priorities and different clients without any hustle
- The Timer! This is great, it has an incorporated timer that lets you track how much time you are really spending on each task.

Minpunten

- I really miss a Dark theme for the phone app, it will better in the eyes.
- It does not allow you to personalize the background color of your tasks, that will be nice for a quick glance at priorities and better in my opinion that the flags

Antwoord van Avaza Software

Hi Leonardo,

Thanks for your review. We plan to add support for a dark theme across the web and phone apps.

We have added your vote to the feature request and our support team will reach out to you as soon as it becomes available for use.

Tommaso
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A very complete task and project management tool with time & budget native tools

Beoordeeld op 29/8/2024

I am an early adopter and still there ;-)
The platform grew during time and it's very complete...

I am an early adopter and still there ;-)
The platform grew during time and it's very complete right now.

Pluspunten

The implementation of a project & task management tool with time measurement, export automation, budget/invoice support, internal chat, all-in-one. Avaza solves more problems all at once.

Minpunten

Not cons, but opportunities:
- Single subtasks are a bit complex to edit and not so visible in the overview.
- Gant diagram could be more clear and "playable".
- A basic CRM could complete the suite to support small businesses (we all look for a "one-place-solution").
- Time measurements and time planning could play better together and be more visually actionable (now a lot of manual input & digits input are needed)

Overwogen alternatieven

Harvest, monday.com en Wrike

Redenen om over te stappen op Avaza

Becose it is simple, complete and competitive
Suzie
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great System!

Beoordeeld op 4/9/2024

Great, efficient and an easy to use system!

Great, efficient and an easy to use system!

Pluspunten

The ease of use and tying all of our systems from invoicing the tracking time on jobs into one system.

Minpunten

Its only a small thing but not being able to have duplicate contacts / emails against other company details.

5 van 454 worden weergegeven Lees alle reviews

Avaza - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Avaza.

Avaza kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 11,95/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Avaza heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Avaza ondersteunt de volgende talen:

Engels, Spaans

Avaza ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Avaza kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, ActiveCollab, Asana, Basecamp, Constant Contact, Dropbox Business, Evernote Teams, GetResponse, GitHub, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jira, Mailchimp, Microsoft To Do, PayPal, Payoneer, Pipedrive, QuickBooks Online, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Typeform, Wave, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, monday.com

Avaza biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Avaza.