Over Zoho Desk

Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Behoed de wereld voor slechte klantenservice!


Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.

Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.

Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.

Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.

Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.

Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.

Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.

Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Duitsland, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Italië, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Peru, Filipijnen, Polen, Portugal, Saoedi-Arabië, Singapore, Turkije, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees (Brazilië), Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9
Zoho Desk Software - 10
View 11 more
Zoho Desk-video
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9
Zoho Desk Software - 10

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Desk: 144

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Audittrail
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve inhoud
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Offertes
  • Offline formulier
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opzeggingenbeheer
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgifteplanning
  • Video-ondersteuning
  • Virtuele assistent
  • VoIP-verbinding
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Freshdesk

4,5
#1 alternatief voor Zoho Desk
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Zendesk

4,4
#2 alternatief voor Zoho Desk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

HubSpot Service Hub

4,4
#3 alternatief voor Zoho Desk
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen...

HappyFox Help Desk

4,6
#4 alternatief voor Zoho Desk
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(1.752)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Zoho Desk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.752 reviews worden weergegeven
Sarah
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

The gold standard in customer service!

Beoordeeld op 17/7/2022

Invaluable progress has been made in facilitating communication. Helping us more effectively assist...

Invaluable progress has been made in facilitating communication. Helping us more effectively assist and guide customers who have questions or concerns about our offerings. Because of the faster resolution of customer issues, we have also seen a rise of at least 10% in the number of new customers requesting our services.

Pluspunten

Currently, we're using the Zoho Desk application to aid our customers and foster deeper connections between our products and services. And in this way, we can speed up the resolution of any issues or complaints our users may have inside the service.

Minpunten

If we were using an issue tracking application, the ability to drag and drop items across categories would be really helpful. To my knowledge, the ability to receive and transmit voice memos has also been introduced. What you propose is novel in the extreme.

Muhammad
Totaalscore
  • Sector: Tekstschrijvers
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zoho Desk

Beoordeeld op 15/7/2022

Zoho Desk is the best for customer care as it provides the facility to assign tickets automatically....

Zoho Desk is the best for customer care as it provides the facility to assign tickets automatically. It is stable for use.

Pluspunten

Ticket assignment is automatically
It helps to enhance the relationship with clients
It is a stable tool

Minpunten

Workflow is sometimes not instinctive
There are limitations to living chat
confusing settings

Shaik
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Helpful tool for management

Beoordeeld op 6/7/2022

It is better than previously used app and gets things done,

It is better than previously used app and gets things done,

Pluspunten

It is optimised for initial starting business and tasks can assigned reassigned and updated, u can divide the task, categories them based upon the projects

Minpunten

It has some glitches and maintenance time is little bit high

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Powerful ticketing system with lots of options.

Beoordeeld op 27/5/2022

We are using the system to log all customer faults making it easy to invoice for the time spent and...

We are using the system to log all customer faults making it easy to invoice for the time spent and also as a handy knowledge base for future reference.

Pluspunten

I like the fact it is hosted online with all updates taken care of to save having to run our own internal systems. There are lots of options and even the free one can easily take care of a small helpdesk. The software can be accessed on line so is useful if you need to work from different locations. There are a lot of extra features you can easily add for only small incremental price increases if you need to expand as you grow.

Minpunten

Some of the features are not as simple to implement as they could be making a bit of a learning curve for new staff members.

Redenen om over te stappen op Zoho Desk

It had more of the features we need and we use other Zoho products so they link together quite easily.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to set up and use

Beoordeeld op 9/6/2022

Pluspunten

Zoho is undoubtedly evolving as a market leader in providing suite of business apps on SaaS model. Zoho's interfaces are easy to understand and use, and does not require lots of training for the administrators as well.

Minpunten

Ease of use, constantly evolving features, fast and secure.

Overwogen alternatieven

ManageEngine ServiceDesk Plus en Freshdesk
5 van 1.752 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees (Brazilië), Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Kookoo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Subscriptions, Zoho Survey, babelforce

Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.