Over Zoho Desk

Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Behoed de wereld voor slechte klantenservice!


Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.

Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.

Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.

Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.

Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.

Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.

Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.

Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Australië, België, Brazilië , Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, India, Italië, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Peru, Filipijnen, Polen, Portugal, Saoedi-Arabië, Singapore, Turkije, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels , Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees (Brazilië), Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Desk: 159

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve inhoud
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opzeggingenbeheer
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Planning voor terugbellen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Rich Text Editor
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgifteplanning
  • Video-ondersteuning
  • Virtuele assistent
  • VoIP-verbinding
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#0 alternatief voor Zoho Desk
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

ManageEngine ServiceDesk Plus

4,3
#1 alternatief voor Zoho Desk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en...

Twilio

4,6
#2 alternatief voor Zoho Desk
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor Zoho Desk
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(1.923)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Zoho Desk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.923 reviews worden weergegeven
Tacho
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho desk allows me to track all incoming requests and to convert website visitors to real...

Beoordeeld op 1/9/2021

A good-looking dashboard and customizable reports make a significant difference from other products...

A good-looking dashboard and customizable reports make a significant difference from other products I used. I am a visual man and it is very important for me to have a great visualized report.

Pluspunten

The most valuable feature for me is the ability to create different tickets for customer's requests. After delegates the ticket to the specific team I am sure the customer will be served in high quality... The custom dashboard gives me the all information I need to make better decisions and to take any action if there is any significant problem.

Minpunten

I would like to have an opportunity to make more customization to web forms in the same way as Zoho CRM.

Ana
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho Desk: easy to use, customizable, and evolving service desk suite

Beoordeeld op 16/8/2022

We looked at a few others (Salesforce, FreshDesk, and others) and were surprised by many of the...

We looked at a few others (Salesforce, FreshDesk, and others) and were surprised by many of the features. There were many Zoho branded products and services available that seemed to work well during testing. The interface and mobile apps were fairly intuitive and we were able to get a fully functional demo up and running in a matter of hours without much trouble. We evaluated it with other software at the same time, so let's compare how long it took us to get it up and running and use it functionally with other systems.

Pluspunten

The initial setup wizard worked smoothly. Navigation through the configuration menus is simple and intuitive. The customer access portal home page is in place and ready for further customization of content. A clean design that displays the functions that are needed at this time.

Minpunten

The initial 14-day trial period is fine for "getting started", but trying to juggle a new set of desktop services and day-to-day work seems to work against the clock. A 30 to 45-day trial period would be excellent, as it allows you to become so familiar with the software that you are more willing to use it.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om voor Zoho Desk te kiezen

We are creating the first in-house service solution for the company. Having a managed solution to handle requests that other team members can monitor and resolve is much better than trying to handle email support requests that sit in an inbox with many other unrelated emails.

Overgestapt van

Freshdesk

Redenen om over te stappen op Zoho Desk

We are a growing company and we need to track our issues not only by the customer but also by specific serial number. We had a very rudimentary system to do this, but our size is pushing us to modernize to stay on top of everything. This system should help us.
Emilio
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Efficient and User-Friendly: A Review of Zoho Desk

Beoordeeld op 14/1/2023

In conclusion, Zoho Desk is a comprehensive and powerful customer service software that can help...

In conclusion, Zoho Desk is a comprehensive and powerful customer service software that can help businesses streamline their communication and support efforts. The platform offers a wide range of features, including email, phone, and social media integration, as well as customizable ticketing and reporting capabilities. The software is user-friendly and efficient, allowing teams to quickly and easily respond to customer inquiries. However, it may have a steeper learning curve for new users and some features may need to be purchased separately. Overall, Zoho Desk is a strong option for businesses looking to improve their customer service operations.

Pluspunten

Zoho Desk is a customer service software that streamlines communication and support for businesses. The platform offers a variety of tools to manage customer interactions, including email, phone, and social media integration. The software is intuitive and easy to use, allowing teams to quickly and efficiently respond to customer inquiries. The ticketing system is also highly customizable, allowing businesses to tailor it to their specific needs. Additionally, Zoho Desk offers a range of reporting and analytics features, which can help managers track performance and identify areas for improvement. Overall, Zoho Desk is a great choice for businesses looking for an efficient and user-friendly customer service solution.

Minpunten

One potential con of Zoho Desk is that the platform may have a steeper learning curve for new users compared to other customer service software. Some users may find the interface and navigation of the software to be overwhelming or difficult to navigate. Additionally, while Zoho Desk offers a wide range of features, some businesses may find that certain features they need are not included in the basic package and need to be purchased separately as add-ons.

Kalpana
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho is a effective support system for customer services

Beoordeeld op 25/12/2022

We have been trying Zoho Work area for quite a while and we can say that the underlying setup is...

We have been trying Zoho Work area for quite a while and we can say that the underlying setup is easy to the point that in several hours your IT office will be working with this device. Before Zoho Work area, we utilized other help programming, yet the setup and revealing device needs a ton of design and backing from a specialist in the device, to get the maximum capacity, not at all like Zoho Work area which in couple of steps improves on the execution .

Pluspunten

Zoho Desk can be customized as per business needs. It is a very effective tool to support sales support and tracking of sales, customer satisfaction and ongoing customer support

Minpunten

It is a good software and at present it has served our requirement

Cherry
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho Desk Is Best so Far

Beoordeeld op 15/12/2022

Overall, zoho makes life easier. Ai assisted chats are helpful if you are set up properly. Most...

Overall, zoho makes life easier. Ai assisted chats are helpful if you are set up properly. Most importantly, it is user friendly and you do not need special training to be able to set it up, thay have it all in their help page.Zoho also is not sensitive to IP addresses, it is accessible everywhere and is very helpful to companies that employ remote workers.

Pluspunten

For more than 2 years, My company, Sweetberry Bowls, which is based in the US has been using Zoho Desk and so far the best we've tried. The most feature I like is the organization of tickets and your ability to correct AI responses. You will be able to review chats at a later time and you can reach out to customers using ZOho Desk if you need to and that for sure is really needed especially to customers whom you think did not get the right answer to their queries from your AI responses.Try and thank me later.

Minpunten

There is only 1 thing I did not like about Zoho desk. While the main thing I like the most is the ability to respond or reach out to clients at a later time when you think the customer did not get the answer they wanted, Zoho desk allows customers to input a fake email, this will make you not be able to respond at a later time because your message will not get through their inbox. In my experience, 1 out of 50 inputs fake emails though, so not a big deal for me.

5 van 1.923 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees (Brazilië), Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Kookoo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Subscriptions, Zoho Survey, babelforce

Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.