Over BenchmarkONE

Hatchbuck is een geïntegreerd platform voor marketing automation en CRM dat gebruikers helpt om zowel potentiële als bestaande klanten effectiever te volgen en te behouden. Met tools voor CRM, e-mailmarketing en marketing automation in één app kunnen gebruikers meer business stimuleren, contactpersonen organiseren, responspercentages verhogen en in één oogopslag hun voortgang bekijken. Hatchbuck heeft de missie om ervoor te zorgen dat geen van je zwaarbevochten kansen door de mazen van het net glippen.

In tegenstelling tot andere oplossingen voor CRM en marketing automation die worden aangeboden aan kleine bedrijven, is Hatchbuck gemakkelijk te leren en te gebruiken, zelfs voor drukke eigenaren van kleine bedrijven. Met dit platform kun je binnen enkele uren in plaats van enkele weken aan de slag. Bovendien is het ook echt betaalbaar voor kleine bedrijven.

Je bedrijf is goed georganiseerd, dus als jij hulp nodig hebt, heb je het nu meteen nodig. Het vriendelijke ondersteuningsteam van dit platform is er altijd wanneer je het nodig hebt. Praat met een echte persoon zonder vast te lopen in een wachtrij.

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BenchmarkONE

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BenchmarkONE

Afbeeldingen

BenchmarkONE Software - 1
BenchmarkONE Software - 2
BenchmarkONE Software - 3
BenchmarkONE Software - 4
BenchmarkONE Software - 5
BenchmarkONE Software - 6
BenchmarkONE Software - 7
BenchmarkONE Software - 8
BenchmarkONE Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
BenchmarkONE-video
BenchmarkONE Software - 1
BenchmarkONE Software - 2
BenchmarkONE Software - 3
BenchmarkONE Software - 4
BenchmarkONE Software - 5
BenchmarkONE Software - 6
BenchmarkONE Software - 7
BenchmarkONE Software - 8
BenchmarkONE Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van BenchmarkONE: 65

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Autoresponders
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Priorisering
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#0 alternatief voor BenchmarkONE
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Insightly

4,0
#1 alternatief voor BenchmarkONE
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor BenchmarkONE
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Customerly

4,6
#3 alternatief voor BenchmarkONE
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren,...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(155)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je BenchmarkONE al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 155 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Fantastic software with so many features!

Beoordeeld op 5/3/2020

Pluspunten

I love Hatchbuck because it is fairly easy to use, but also has several different features and capapbilities.

Minpunten

Sometimes there is too much to process when it comes to all of the features, however, thesre are several articles and videos to help remedy that.

Chelsey
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Hands down, the best CRM system I've ever used.

Beoordeeld op 12/6/2017

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and...

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and MailChimp. Now that our data is all together, we're already starting to make it work for us, instead of us working with it. As we're further into the program as well, and we've executed some campaigns and targeted emails, we're getting to know our database. The tag feature is amazing, and helps to give a more real-time picture of where our prospects are at, whether they've been browsing the website, what pages they've visted (and multiple times), etc.

Pluspunten

The support, hands down. The team at Hatchbuck is amazing, and has answered all of my questions promptly, and helped me to think creatively about how best to use the software. I also love the automation available - the ability to trigger emails, campaigns, tasks, reminders, and deals based on contact actions. The new built-in advanced filtering system is great and makes it easier than ever to segment our database based on location, tags, whether they have an email address or not, and more. We've also used the email reporting to our advantage, helping us to get to know our contacts - what they interact with, what they click on, what they do and don't care about - our database has new life!

Minpunten

As we've been in the system more, we're finding that we're not using the "deals" tracker tool as effectively as we could, simply based on the fact that for our specific line of business, we could easily use 3-4 pipelines separately. (We are M&A Advisors/Business Brokerage Advisors, and so we have separate pipelines for Sellers, Buyers, Clients doing Exit Planning, and Valuations). If we were given the ability to have multiple Deals pipelines, it would immediately enable us to keep track of that pipeline.
Additionally, if I could change a couple things, like the ability to automate contact notes within the record the same way that other things can be automated, I would, but this is such a minor thing that I wouldn't count it as a dislike.

Brad
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Great Email platform and CRM for small businesses

Beoordeeld op 11/2/2019

If you're a small business and you're using it as a CRM it's worth looking into.

If you're a small business and you're using it as a CRM it's worth looking into.

Pluspunten

We were able to send large emails batches and weren't as restricted as other platforms. Easy to pull stats, reports, and data.

Minpunten

We had decent sending results, but towards the end of us using it as our primary email service our results were atrocious. We had a great sender reputation, great sending results, but horrid numbers. When we looked asked other businesses that used Hatchbuck they weren't having any issues and they were sending more emails that we were. We never got a good answer as to why and what was the problem.

Susan
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

You Won't Be Disappointed With Hatchbuck!

Beoordeeld op 2/6/2017

I'd recommend Hatchbuck to anyone looking for a sleek, easy to use platform that handles both your...

I'd recommend Hatchbuck to anyone looking for a sleek, easy to use platform that handles both your CRM and Email Campaigns.

Pluspunten

I love the ease of creating email templates, especially with the new update, and being able to track their success as soon as they are sent out. I primarily use it for creating email campaigns and tracking contacts who click through. It's a very organized system with ways to easily find contacts and emails. While the older version definitely had some kinks, I think they did an awesome job with the update I've found it much more user-friendly. Also it is a bit pricey, but it is a CRM and email campaign creator/tracking tool so I think it's worth it.

Minpunten

Again, with the old version, the email building templates were difficult to use, especially compared to MailChimp. Much improvement has been made to make the process much easier. It was frustrating to have to create new templates since the old ones were rendered useless. Sometimes it's a bit hard to navigate through the system, looking for the exact data or rare thing you might need or filter you might want, the good thing is their support is outstanding and always there to help.

Mayur
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A great CRM and marketing system for small businesses.

Beoordeeld op 15/7/2018

Pluspunten

The application offers user-friendly graphical user interface. The customer service is very knowledgeable and responsive. Based on the actions of your contact, you can automate trigger emails and reminders. One of the best features is that you can see who all open your emails and the email marketing gets you know about what the users click on. You can track the progress of your campaigns and how well they were received. You can easily merge your contacts from your earlier CRMs. You can categorize the application for clients from several industries. The application does great contact management and is well integrated with social media.

Minpunten

It's quite difficult to get used to the email templates. the application, in comparison to other similar CRM systems, does not provide many plugins. Reporting capabilities and tags management require improvement. The absence of advanced features. It is very difficult to make edits or copy the campaigns.

5 van 155 worden weergegeven Lees alle reviews

BenchmarkONE - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BenchmarkONE.

BenchmarkONE kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

BenchmarkONE heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200

BenchmarkONE ondersteunt de volgende talen:

Engels

BenchmarkONE ondersteunt de volgende apparaten:

BenchmarkONE kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Acuity Scheduling, Alchemer, BigCommerce, Bookafy, Chargify, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Chat, HubSpot CRM, KickoffLabs, LiveChat, Microsoft Outlook, PayPal, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Re:amaze, Rezdy, Shopify, Slack, Stripe, Sumo, SurveyMonkey, Twitter, Typeform, Unbounce, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoom Meetings, appointlet

BenchmarkONE biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BenchmarkONE.