Over BenchmarkONE

Hatchbuck is een geïntegreerd platform voor marketing automation en CRM dat gebruikers helpt om zowel potentiële als bestaande klanten effectiever te volgen en te behouden. Met tools voor CRM, e-mailmarketing en marketing automation in één app kunnen gebruikers meer business stimuleren, contactpersonen organiseren, responspercentages verhogen en in één oogopslag hun voortgang bekijken. Hatchbuck heeft de missie om ervoor te zorgen dat geen van je zwaarbevochten kansen door de mazen van het net glippen.

In tegenstelling tot andere oplossingen voor CRM en marketing automation die worden aangeboden aan kleine bedrijven, is Hatchbuck gemakkelijk te leren en te gebruiken, zelfs voor drukke eigenaren van kleine bedrijven. Met dit platform kun je binnen enkele uren in plaats van enkele weken aan de slag. Bovendien is het ook echt betaalbaar voor kleine bedrijven.

Je bedrijf is goed georganiseerd, dus als jij hulp nodig hebt, heb je het nu meteen nodig. Het vriendelijke ondersteuningsteam van dit platform is er altijd wanneer je het nodig hebt. Praat met een echte persoon zonder vast te lopen in een wachtrij.


Afbeeldingen

BenchmarkONE Software - 1
BenchmarkONE Software - 2
BenchmarkONE Software - 3
BenchmarkONE Software - 4
BenchmarkONE Software - 5
BenchmarkONE Software - 6
BenchmarkONE Software - 7
BenchmarkONE Software - 8
BenchmarkONE Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
BenchmarkONE-video
BenchmarkONE Software - 1
BenchmarkONE Software - 2
BenchmarkONE Software - 3
BenchmarkONE Software - 4
BenchmarkONE Software - 5
BenchmarkONE Software - 6
BenchmarkONE Software - 7
BenchmarkONE Software - 8
BenchmarkONE Software - 9

Twijfels over BenchmarkONE? Vergelijk met een populair alternatief

BenchmarkONE

4,4 (155)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 49,00
maand
US$ 0,00

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

61
82

Integraties

42
205

Gebruiksgemak

4,5 (155)
4,4 (4.056)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (155)
4,3 (4.056)

Klantenservice

4,6 (155)
4,4 (4.056)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor BenchmarkONE
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#2 alternatief voor BenchmarkONE
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor BenchmarkONE
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Insightly

4,0
#4 alternatief voor BenchmarkONE
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(155)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je BenchmarkONE al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 155 reviews worden weergegeven
Mark
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

CRM made simple

Beoordeeld op 27/2/2018

Great for small scale companies.

Great for small scale companies.

Pluspunten

Very user friendly, easy to use and implement. You need to setup marketing campaigns and templates for the tool to work properly for you. This tool helps you send periodic marketing efforts to your CRM contacts.

Chelsey
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Hands down, the best CRM system I've ever used.

Beoordeeld op 12/6/2017

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and...

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and MailChimp. Now that our data is all together, we're already starting to make it work for us, instead of us working with it. As we're further into the program as well, and we've executed some campaigns and targeted emails, we're getting to know our database. The tag feature is amazing, and helps to give a more real-time picture of where our prospects are at, whether they've been browsing the website, what pages they've visted (and multiple times), etc.

Pluspunten

The support, hands down. The team at Hatchbuck is amazing, and has answered all of my questions promptly, and helped me to think creatively about how best to use the software. I also love the automation available - the ability to trigger emails, campaigns, tasks, reminders, and deals based on contact actions. The new built-in advanced filtering system is great and makes it easier than ever to segment our database based on location, tags, whether they have an email address or not, and more. We've also used the email reporting to our advantage, helping us to get to know our contacts - what they interact with, what they click on, what they do and don't care about - our database has new life!

Minpunten

As we've been in the system more, we're finding that we're not using the "deals" tracker tool as effectively as we could, simply based on the fact that for our specific line of business, we could easily use 3-4 pipelines separately. (We are M&A Advisors/Business Brokerage Advisors, and so we have separate pipelines for Sellers, Buyers, Clients doing Exit Planning, and Valuations). If we were given the ability to have multiple Deals pipelines, it would immediately enable us to keep track of that pipeline.
Additionally, if I could change a couple things, like the ability to automate contact notes within the record the same way that other things can be automated, I would, but this is such a minor thing that I wouldn't count it as a dislike.

Alissa
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Good features, poor customer service

Beoordeeld op 2/6/2017

Pluspunten

- Easy to use
- Great user interface
- Robust email tracking and reporting
- Social media integration allows you to put a face with a name

Minpunten

After being promised excellent customer service, we've received anything but that. There is never an available rep to answer the phone, and it's difficult to get customer support to validate any bugs or errors you are receiving. It takes multiple emails to the support address to get updates on pending issues, if you get a response at all. Our team has had to troubleshoot more issues than we've actually been helped with, and none of our requests and suggestions on improvements have been taken seriously.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Farmaceutica
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent CRM for small company

Beoordeeld op 5/12/2019

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Pluspunten

I really love Hatchbuck. It has transformed my company in terms of lead tracking and management. It's so easy to set up and use, and is extremely well-priced.

Minpunten

The interface to send emails to clients is a bit clunky, and I'd value greater options. There are a few bugs with creating new emails, and formatting. It's hard to see what clients you've communicated with that day.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor BenchmarkONE te kiezen

needed a full CRM

Redenen om over te stappen op BenchmarkONE

Value for money
Mayur
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A great CRM and marketing system for small businesses.

Beoordeeld op 15/7/2018

Pluspunten

The application offers user-friendly graphical user interface. The customer service is very knowledgeable and responsive. Based on the actions of your contact, you can automate trigger emails and reminders. One of the best features is that you can see who all open your emails and the email marketing gets you know about what the users click on. You can track the progress of your campaigns and how well they were received. You can easily merge your contacts from your earlier CRMs. You can categorize the application for clients from several industries. The application does great contact management and is well integrated with social media.

Minpunten

It's quite difficult to get used to the email templates. the application, in comparison to other similar CRM systems, does not provide many plugins. Reporting capabilities and tags management require improvement. The absence of advanced features. It is very difficult to make edits or copy the campaigns.

5 van 155 worden weergegeven Lees alle reviews

BenchmarkONE - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BenchmarkONE.

BenchmarkONE kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

BenchmarkONE heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200

BenchmarkONE ondersteunt de volgende talen:

Engels

BenchmarkONE ondersteunt de volgende apparaten:

BenchmarkONE kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Acuity Scheduling, Alchemer, BigCommerce, Bookafy, Chargify, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Chat, HubSpot CRM, KickoffLabs, LiveChat, Microsoft Outlook, PayPal, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Re:amaze, Rezdy, Shopify, Slack, Stripe, Sumo, SurveyMonkey, Twitter/X, Typeform, Unbounce, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoom, appointlet

BenchmarkONE biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BenchmarkONE.