
Sprinklr
Over Sprinklr
De modules voor social CRM en sociaal bestuur van Sprinklr kunnen worden gebruikt om al je sociale profielen vanaf één platform te beheren. Het Social Engagement-product van Sprinklr kan worden gebruikt om het grote aantal gesprekken op meerdere social mediakanalen te volgen en erop te reageren. Scheid berichtenverkeer in wachtrijen en stel workflows in om gesprekken naar de juiste teams te sturen. Label berichten met behulp van aangepaste macro's en regels en bekijk gespreksthreads.
Gebruik de sociale inzichten van Sprinklr om de concurrentie te volgen, de betrokkenheid van het publiek bij te houden en het sentiment, de stemmingen en de markttrends te meten. Social publishing kan worden gebruikt om inhoud te creëren, delen en targeten. De redactionele kalender en de naleving- en goedkeuringsregels van de organisatie kunnen worden gebruikt om consistente inhoud en merkberichten te garanderen. Al je sourced en geproduceerde inhoud kan worden beschermd met behulp van de module voor het beheer van sociale middelen. Deel en hergebruik succesvolle inhoud en identificeer de best presterende inhoud en inhoudproducenten.
Sprinklr kan worden gebruikt om samen te werken aan sociale campagnes, van ontwerp tot lancering. Gebruik rapportagestatistieken van meerdere kanalen om de effectiviteit van je inhoud op het rendement weer te geven. Je kunt Sprinklr ook gebruiken om sociale apps te bouwen en sociale activiteiten overal en altijd vanaf elk mobiel apparaat te volgen.
Afbeeldingen




Twijfels over Sprinklr?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho CRM

Percolate

TweetDeck

Talkwalker

Reviews
Heb je Sprinklr al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Fantastic Social Media Management Software
Beoordeeld op 17/9/2020
I really liked Sprinklr and it's a software that I always tell people to check out. It's on the...
I really liked Sprinklr and it's a software that I always tell people to check out. It's on the upper end of price for social media software so be aware of that. If you're just starting out in social or have a small business, this may not be the software for you. But if youre a mid size company and above, Sprinklr is awesome.
Pluspunten
The part of Sprinklr that I loved the most was their reporting. Not only was it easier to run reports but it was super easy to pass these reports on to senior managment. Sprinklr also has a depth of reporting that you don't see in other social media tools. I never had to have anything extra to help track our social media engagements.
Minpunten
The social listening feature on Sprinklr is ok. Their listening software does as pretty good job or tracking mentions on social but if you want to track the whole internet, you're going to need some extra help.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
A great product with poor customer support
Beoordeeld op 20/5/2022
Pluspunten
Sprinklr can fetch real time comments, messages, posts from social media channels into dashboards which help advisors to reply to customer queries and/or concerns. It has extensive reporting and does social listening as well across social media channels where you can fetch posts using particular keywords.
Minpunten
Sprinklr can do almost everything but there are sometime few misses. It misses to fetch comments or the numbers in the reporting are sometimes different from actual channel analytics. Their support is a major miss. If something needs extensive troubleshooting, the support will always try to brush it under the carpet and push back.
- Sector: Muziek
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Sprinklr
Beoordeeld op 30/4/2021
When used for social listening purposes, it's a good tool. Social media management, not the ideal...
When used for social listening purposes, it's a good tool. Social media management, not the ideal one.
Pluspunten
I like the research and insight features. It helps me understand my audience and come up easily with solutions.
Minpunten
Don't really like the social media manager interface, it's not intuitive. Customer service is also veeeery slow.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Soup-to-nuts social CMS tool
Beoordeeld op 24/5/2019
We have been very happy with our Sprinklr partnership - if your company has the budget to support...
We have been very happy with our Sprinklr partnership - if your company has the budget to support the (expensive) tool, then I think it is definitely worth it.
Pluspunten
Sprinklr has every feature a social media marketer could need - in the publishing, listening and reporting categories. Its robust system allows us to publish to 120+ social assets simultaneously - a HUGE time saver for the company.
Minpunten
Sprinklr's system is so thorough that it can feel intimidating or overwhelming to use. There are so many options to accomplish a goal it can be difficult to know where to start.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
super scheduler
Beoordeeld op 4/1/2019
Pluspunten
i really like all of the features offered by sprinklr. So easy to schedule content and not have to worry about pushing it live yourself. Tagging features help determine best performing content and analytics aspect is very helpful. Platform is extra helpful if you have an Instagram business profile because it will pull in your IG story metrics. Otherwise, those will not be captured and you need to pull manually.
Minpunten
creating widgets in the analytics function can be tricky and not always the easiest to set up. Once you get the hang of it, you're golden and ready to dive into your performance.
Sprinklr - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Sprinklr.V. Welke prijsmodellen heeft Sprinklr te bieden?
Sprinklr kent de volgende prijsmodellen:
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Sprinklr?
Sprinklr heeft de volgende typische klanten:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Sprinklr ondersteund?
Sprinklr ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans
V. Biedt Sprinklr ondersteuning voor mobiele apparaten?
Sprinklr ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Sprinklr worden geïntegreerd?
Sprinklr kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adjust, Adobe Analytics, Adobe Commerce, Adobe Experience Manager, AppsFlyer, BL.INK, Bazaarvoice, Beckon, Bitly, Bronto Marketing Platform, Canary, Chargify, Domo, FormAssembly, Google Analytics 360, Google Data Studio, Haptik, HubSpot Marketing Hub, Jive, Kochava, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Marketo Engage, Marketo Sales Connect, MediaValet, Meta for Business, Microsoft Power BI, Microsoft Power BI - BI - JourneyTEAM (Reseller), Oracle Eloqua Marketing Automation, Oracle Responsys, PowerReviews, SAP Service Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Snapchat, Stripe, Tableau, Trustpilot, Twitter/X, WordPress, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Sprinklr te bieden?
Sprinklr biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Sprinklr.
- Social media marketing tools
- Uitgeverij software
- Content marketing tools
- Social media management tools
- Social media software
- Social media monitoring tools
- Personeelsbeheer software voor call center
- Call center software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Klantenservice software
- Customer support software
- Customer experience software
- All-in-One Marketing Platform Software
- Customer engagement software
- Advocacy software
- Social selling software