Zendesk Suite reviews
Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
3998 reviews
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Zendesk voor betere CX
Beoordeeld op 25/11/2024
Zendesk Suite wordt vaak geprezen om zijn uitgebreide functionaliteit, de mogelijkheid om verschille...
Zendesk Suite wordt vaak geprezen om zijn uitgebreide functionaliteit, de mogelijkheid om verschillende communicatiekanalen te beheren en de sterke focus op de klantervaring. De AI-mogelijkheden kunnen helpen bij het automatiseren van taken en het verbeteren van de efficiëntie. Een nadeel is de complexiteit van de software.
Pluspunten
Zendesk Suite biedt een platform voor klantenservice, waardoor je verschillende kanalen (email, chat, telefoon, social media) kunt beheren vanuit één interface. Dit zorgt voor een efficiënt proces en een goed overzicht van alle klantinteracties.
Minpunten
Zendesk Suite biedt een uitgebreide set aan functies, wat overweldigend kan zijn voor nieuwe gebruikers. Het kan tijd kosten om alle mogelijkheden te leren kennen en de juiste configuratie te vinden.
- Sector: Luxeartikelen en sieraden
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Zendesk Review
Beoordeeld op 7/10/2023
In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.
In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.
Pluspunten
Het is een platform waarop alle tickets gelijk te zien zien, wat het overzichtelijk maakt. Verder kunnen andere collega's tickets van je inzien, dus bij afwezigheid kunnen deze alsnog tijdig worden opgepakt
Minpunten
Voor nieuwe gebruikers is het moeilijk om gelijk hun weg te vinden. Verder is het een vrij duur programma.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Review Zendesk Suite
Beoordeeld op 31/7/2023
Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.
Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.
Pluspunten
Op dit platform kan je eenvoudig zien wanneer, waarom en hoe een klant contact met je opneemt. Verder is de geschiedenis van chats eenvoudig terug te vinden.
Minpunten
Voor beginnende mensen op het platform is het moeilijk te navigeren.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Brandfield review Zendesk Suite
Beoordeeld op 20/7/2023
Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.
Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.
Pluspunten
Een overzichtelijk programma waar alle klantcontact op binnenkomt. Dit maakt het makkelijk om snel te reageren op vragen van klanten.
Minpunten
Het gebruiksgemak had in mijn beleving nog wat beter gekund. Nu zijn er nog verschillende routes nodig/mogelijk om op de juiste plek te komen.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Pepijns review Zendesk
Beoordeeld op 18/7/2023
Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie...
Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie het erg overzichtelijk.
Pluspunten
Voorheen gebruikten wij MessageBird en dat was een lastiger programma om mee te werken. Nu we Zedesk hebben kunnen we de klanten beter van dienst zijn. Het mooie aan Zendesk vind ik de gebruiksvriendelijkheid.
Minpunten
Er worden kleine 'stickers' gebruikt achter de naam van de klant. Daarmee wordt aangeduid of de case open, geparkeerd of closed is. Dit kan duidelijker.
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Good Tool for Support Tickets, Live Chat and Messaging
Beoordeeld op 22/12/2023
A good tool to communicate with the customers and also internal communication in Contact Center
A good tool to communicate with the customers and also internal communication in Contact Center
Pluspunten
I like the way Zendesk is handling the Support tickets, Live chats, and messages & providing a lot of options to analyze the data on their end or extract the data via API & analyze on our end
Minpunten
Lack of Option for extracting some of the data via API which is available in their website Dashboard
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Use Zendesk to improve customer satisfaction and manage all functions needed
Beoordeeld op 31/10/2024
It's a great platform for customer support, managing tickets and multichannel support. I feel like...
It's a great platform for customer support, managing tickets and multichannel support. I feel like it improves our customer interactions
Pluspunten
I like that it combines multiple channels like email, chat, phone, and social media- also works with 3rd party tools like Salesforce. It is scalable which is great for our growing company
Minpunten
It can be expensive for smaller companies, it is also hard to set up (per our IT dept)
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Worst Support in Industry
Beoordeeld op 8/5/2024
The service before the sale was exceptional. However, we found out too late that the service we...
The service before the sale was exceptional. However, we found out too late that the service we purchased is not the service we were shown. There is no way to get support for the product. Everything costs extra.
Pluspunten
There is not much that has worked perfectly. The live chat has cut down on our overall customer support time, however the setup was more difficult and the maintenance is more difficult than other solutions. Most of the features that we like either don't operate on all versions of Zendesk or they only work about half of the time.
Minpunten
The mobile app is almost unusable. But nothing is as bad as their support after the sale. You will get the excellent communication before the sale and you will be shown every feature Zendesk offers, but after the sale you will find out that there is no way to contact a human for support and all of the features that they showed you are not included and cost ridiculous amounts more. For instance, for us to add AI chat, business hour management and reporting to our account (all of which were included in our demo as part of the plan we were buying) it would more than double our subscription cost on a yearly basis.
Redenen om over te stappen op Zendesk Suite
We thought it would integrate better with our current systems. Unfortunately many of those integrations are poorly built or glitchy because Zendesk does not want you to use the integrations they want to upcharge you for their version of the service.- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Underwhelming experience
Beoordeeld op 20/9/2024
Pluspunten
Ease of set up was good. Customer support is good.
Minpunten
I thought the user interface was rather confusing, and the lack of multiple templates on the cheapest tier wasn't great. The default template was ugly.
Overwogen alternatieven
IntercomRedenen om over te stappen op Zendesk Suite
Our customer success lead had used Zendesk before- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great helpdeak solution
Beoordeeld op 13/10/2024
Pluspunten
I use it mainly for the FAQ feature, it saves me quite a lot of time for customer support.
Minpunten
I had an issue with the helpdesk chat pop-up on my shopify website, support were quick to help me and resolve the situation.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Solution space
Beoordeeld op 6/11/2024
Pluspunten
Ease of use and collective data when you need it
Minpunten
There is nothing that I didn’t like in this program
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Mandatory Download
Beoordeeld op 19/11/2024
My overall experience with Zendesk Suite is its an amazing, high quality, app that allows you to...
My overall experience with Zendesk Suite is its an amazing, high quality, app that allows you to work from home, do school from home and just basic business contacts.
Pluspunten
Qhat i like most about zendesk it that ability to interact with co-workers, amagers and even school.
Minpunten
What i like least about zendesk suite is that i just wish it qould turn off somethimes in just needa brake feom work. Lol.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Rich in features and very user friendly
Beoordeeld op 30/10/2024
Pluspunten
All the features are very customizable and user friendly for both agents and end users.
Minpunten
Harder to integrate with source control systems than other alternatives.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Zendesk Review
Beoordeeld op 22/10/2024
My overall experience so far have been a good one.
My overall experience so far have been a good one.
Pluspunten
It is very easy to organize your works and track your assigned tasks and activities
Minpunten
I would say it is a bit on the high side for me though.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Best in the League
Beoordeeld op 26/10/2024
Pluspunten
Easiness of integration and support of multiple chat options
Minpunten
I think pricing should be improved and made more accessible.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Zendesk is a good tool to have in your tool kit.
Beoordeeld op 1/2/2024
My overall experience with Zendesk Suite has been positive. The platform offers a comprehensive...
My overall experience with Zendesk Suite has been positive. The platform offers a comprehensive solution for customer support, seamlessly integrating various tools to streamline processes and enhance the overall efficiency of our support operations. The intuitive interface, robust ticket management, and knowledge base features contribute significantly to providing a better customer support experience.
Pluspunten
The standout feature of Zendesk Suite is its seamless integration of various customer support tools, providing a unified platform for ticket management, knowledge base, and communication channels. This integration enhances efficiency, reduces response times, and contributes to an overall improved customer support experience.
Minpunten
One drawback is that the pricing structure of Zendesk Suite can be relatively higher compared to some competitors, which might be a consideration for budget-conscious organizations.
Overwogen alternatieven
Service FusionRedenen om voor Zendesk Suite te kiezen
The software was getting too costly and we needed a better-priced product.Overgestapt van
Salesforce Sales CloudRedenen om over te stappen op Zendesk Suite
We chose Zendesk Suite over alternative products because of its comprehensive and integrated solution. The seamless combination of ticket management, knowledge base, and communication tools within a single platform offered the efficiency and scalability we needed for our customer support operations. Additionally, the user-friendly interface and reputation for excellent customer support played a role in our decision.- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Zendesk Suite offers both quality and quantity under the same basket.
Beoordeeld op 8/12/2023
Profoundly amazing. Giving the best experience to customers and creating a wonderful working...
Profoundly amazing. Giving the best experience to customers and creating a wonderful working environment for all.
Pluspunten
Achieving automations in workflows saves time and energy. It also relieves the organization the cost of hiring more personnels for the job. I have experienced a quantified benefits ranging from speed, smartness in the outcome and cost effectiveness. I highly treasure Zendesk Suite. Customers are appreciating what they get from us. Join the ride for greater achievements.
Minpunten
Very clean. I find no cons for Zendesk Suite. Everything is sorted by the ease of navigation and smart results.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
All in one package for customer support and external documentation
Beoordeeld op 7/6/2024
Pluspunten
Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.
Minpunten
The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great tool for customer engagement, but a bit expensive.
Beoordeeld op 24/12/2023
Overall average - would have been above average if not for the pricing.
Overall average - would have been above average if not for the pricing.
Pluspunten
Sub-products are useful and integrated to each other. Ai has been been recently introduced as well which brings a ton of features such as ticket summarization, intent, and sentiments.
The analytics is also good but lack a few things.
Minpunten
Real-time dashboard - existing but cannot be customized.
Tiered level of support - if you’re not a Premier Support customer then wait for a few days for a reply from their supprot team.
Pricing - lots of contenders out there stepping up there games but a lot cheaper.
- Sector: Meubels
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Swiss army knife of online tickets
Beoordeeld op 22/3/2024
I have used Zendesk at a formal office job for almost two years and it was very stable and very...
I have used Zendesk at a formal office job for almost two years and it was very stable and very convenient to use as a hub to handle all the online requests including social media at a single place. Most softwares usually require days or weeks of training but Zendesk was very easy to use.
Pluspunten
A one point of contact to receive multiple online requests (Email, Facebook, Twitter)
Being able to find tickets solved even years ago for a better understanding of a customers path.
Being able to see who is working on a ticket in order to move on to another ticket or contact your coworker to communicate information if needed.
Minpunten
The spam filter is not as aggressive as some other softwares can be but I understand that it is dependent on the team that is supposed to feed the spam filters
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A 5 year user of ZD
Beoordeeld op 17/9/2024
My overall experience with Zendesk Suite has been positive. The platform offers a comprehensive...
My overall experience with Zendesk Suite has been positive. The platform offers a comprehensive solution for customer support, seamlessly integrating various tools to streamline processes and enhance the overall efficiency of our support operations.
Pluspunten
Zendesk is user friendly and easy to navigate.
Minpunten
So far, the least I like about zendesk is Complexity of Setup and Configuration.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Zendesk user as a team leader
Beoordeeld op 10/3/2024
It helps our company run using Zendesk suite
It helps our company run using Zendesk suite
Pluspunten
It is a very important tool at work when communicating with customer and clients
Minpunten
Sometimes we experience some outage but not frequently
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Top notch ticketing system
Beoordeeld op 17/5/2024
Pluspunten
As an administrator, Zendesk offers a comprehensive set of tools for managing customer support operations. The ticketing system is robust and customizable, allowing us to tailor workflows to our specific needs. The reporting and analytics features provide valuable insights into support performance metrics, enabling us to identify trends and areas for improvement.
Minpunten
Zendesk's customer service is generally responsive, occasional delays in resolving technical issues can disrupt operations.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Complete ticketing tool
Beoordeeld op 16/8/2024
Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and...
Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and accurate timeline of all the support tickets. Easy to configure and automate responses on the tickets.
Pluspunten
Highly performant ticket tool with complete options.
Easy login through SSO and reliable tool.
Can easily configure profile , signature and automated replies in tickets.
Minpunten
On mobile and personal hotspot internet it works little slow.
- Sector: Professionele training en coaching
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Good helpdesk tool with many features
Beoordeeld op 3/9/2024
As well, it saves me so much hassle concerning the enhancement of the workflow. Issues can be...
As well, it saves me so much hassle concerning the enhancement of the workflow. Issues can be handled and resolved a lot quicker adding to the satisfaction of both myself and my clients.
Pluspunten
It helps me to manage my customer support effectively – all my interactions are in one location that makes it a lot easier to follow up on.
Minpunten
It may be a little interesting to set up in the beginning particularly for small teams. There are many functionalities to get there.