Kindly

Conversationeel AI-platform

Totaalscore

4 /5
(1)
Prijs-kwaliteitverhouding
0/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
0/5

100%
heeft deze app aanbevolen

Filteren op

Totaalscore
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
Sorteren op

1 reviews

Anette
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Our Kindly chatbot is great

Beoordeeld op 2/12/2021

Pluspunten

We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.

Minpunten

When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.