Customer Loyalty reviews

Customer Loyalty
Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
35 reviews
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Ideale manier om klanten blij te maken
Beoordeeld op 22/10/2021
Het spaarsysteem werkt super leuk in onze ReShare Store in alkmaar. Klanten worden er erg blij van!
Het spaarsysteem werkt super leuk in onze ReShare Store in alkmaar. Klanten worden er erg blij van!
Pluspunten
Gebruiksvriendelijk. 1 account voor alle winkels die het spaarsysteemvan Piggy gebruiken. Dus niet nóg een app of nóg een pasje in je portemonne.
Minpunten
Klanten zien niet meteen waar de camera zit op de tablet. Camera vergroot ook sterk. Dus het is ff zoeken bij het scannen van de QR code. Maar hoe vaker ze komen, hoe bedrevener ze erin worden.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
het gemak van 1 pasje of app voor alle winkels die Piggy hebben
Beoordeeld op 25/4/2022
Prima, Je wordt snel te woord gestaan. Wel ondervind ik soms problemen met het iets kunnen krijgen....
Prima, Je wordt snel te woord gestaan. Wel ondervind ik soms problemen met het iets kunnen krijgen. Bijvoorbeeld 1 mailing om uit te proberen. Zelfs niet afkoopbaar voor een xbedrag. Daarin merk ik dat Piggy te groot wordt en minder persoonlijk. Wel kun je de mailing opnemen in je contract maar dit is ontzettend prijzig.
Pluspunten
De software is erg makkelijk, ook voor een leek!
Minpunten
Dat wij soms 1,5 dag geen verbinding hebben. Dan ligt Piggy er uit. Dit is voor ons en voor de klant erg vervelend vooral als de klant punten wil inwisselen.
Zelf vindt ik dit te lang duren!
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Sparen is leuk!
Beoordeeld op 4/10/2021
Bij ons in het dorp zijn verschillende winkeliers met Piggy. Hierdoor herkennen klanten het systeem...
Bij ons in het dorp zijn verschillende winkeliers met Piggy. Hierdoor herkennen klanten het systeem en willen ze graag sparen. Doordat de punten niet vervallen en de klant zelf kan bepalen wanneer en hoe hij ze verzilvert is het voor iedereen een interessant spaarsysteem.
Pluspunten
Klanten waarderen het heel erg dat ze meteen zien hoeveel ze gespaard hebben en dat ze de punten meteen kunnen verzilveren.
Minpunten
Geen koppeling met het klantensysteem in onze kassa.
Bij retouren wordt vaak vergeten om de punten ook terug te boeken.
- Sector: Kunst en nijverheid
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Geen gedoe
Beoordeeld op 25/4/2022
Top, vooral ook omdat klanten enthousiast zijn en ‘fel op sparen’…
Top, vooral ook omdat klanten enthousiast zijn en ‘fel op sparen’…
Pluspunten
Het Piggy-loyaliteitsprogramma is een prima programma om je klantenkring mede een reden te geven je winkel ‘aan te doen’. Eenmaal geïnstalleerd werkt het voor de consument heel eenvoudig en voor ons als winkeleigenaar is ‘t simpel om bijna al je klanten in één keer te bereiken! Fantastisch toch?
Minpunten
Er is nog wel eens hulp nodig bij het maken van een bericht ( template ) voor je klanten.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Altijd uitgaand van de mogelijkheden
Beoordeeld op 11/10/2021
Erg goede ervaring omdat ze net dat stapje extra zetten
Erg goede ervaring omdat ze net dat stapje extra zetten
Pluspunten
De klant ondersteuning is heel goed. Gaan altijd uit van de mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Zijn sterk in het zoeken van passende oplossingen. Nemen voldoende tijd om uitleg te geven face to face, telefonisch en FaceTime. Gaan naar ons idee net een stapje verder dan andere bedrijven.
Minpunten
Helaas kan ook niet alles omdat ze als software ook afhankelijk zijn van andere partijen, zoals in ons geval lightspeed. Vaak worden er wel “workarounds” bedacht
- Sector: Kunst en nijverheid
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Het werkt !
Beoordeeld op 25/4/2022
werkt naar tevreden voor ons en onze klanten.
werkt naar tevreden voor ons en onze klanten.
Pluspunten
Ik ben geen specialist, maar gebruiker. Maar aan al mijn vragen en wensen was al gedacht. Zelfs ik kan er mee werken. En als er een probleem wordt het direct opgelost.
Minpunten
Hebben we nog niet kunnen ontdekken.....
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Geen customer service, slecht!!
Beoordeeld op 26/4/2022
Geen oplossing aangeboden, slechte customer service. Alleen aanwezig als het geld oplevert :(
Geen oplossing aangeboden, slechte customer service. Alleen aanwezig als het geld oplevert :(
Pluspunten
Makkelijk sparen, ik heb verder geen voordelen!
Minpunten
Ingewikkeld, loop heel vaak te zoeken. Klanten ook die het pasje op hun mobiel hebben staan, die dan bijv niet het kaartje bij mij hebben gebruikt, staan alleen de bedrijven waar ze kaartje wel al hebben gebruikt, heel verwarrend voor de klanten.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
niet tevreden
Beoordeeld op 25/4/2022
Slechte communicatie en ook geen terugkoppeling .Als ondernemer heb je geen tijd voor bepaalde...
Slechte communicatie en ook geen terugkoppeling .Als ondernemer heb je geen tijd voor bepaalde zaken en aangezien ik beste maandelijks een hoop geld betaal , verwacht ik wel iets meer service
Pluspunten
dat mijn cadeaubonnen veel overzichtelijker zijn
Minpunten
Niet duidelijk voor de klant en geen rekening houden met oudere gebruikers
- Sector: Zuivel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Review Piggy
Beoordeeld op 27/9/2021
Pluspunten
Een flexibele manier van sparen die bovendien eenvoudig aan te passen is aan de wensen van de klant. Dus wij zijn tevreden en onze klanten ook.
Minpunten
Het systeem is gemakkelijk te begrijpen, maar om dit te doen, moet er wat informatie zijn verkregen. Dit kost wat tijd.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Fantastich spaarsysteem!
Beoordeeld op 28/4/2022
Goede oplossingen, denken graag mee en leggen alles goed uit!
Goede oplossingen, denken graag mee en leggen alles goed uit!
Pluspunten
Gemakkelijk te gebruiken.
Veel functionaliteiten.
Minpunten
Je moet er even voor gaan zitten om het te begrijpen en er ook tijd in stoppen om alles eruit te halen wat mogelijk is. Maar is zeker de moeite waard!
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Simpel en gemakkelijk zou het (moeten) zijn
Beoordeeld op 25/4/2022
Klanten vinden het leuk om te sparen op deze manier, maar ze vinden het niet leuk als ze teveel...
Klanten vinden het leuk om te sparen op deze manier, maar ze vinden het niet leuk als ze teveel worden lastig gevallen met aanpassingen of meldingen.
Pluspunten
Snel vindbaar op je telefoon, met meerdere mensen tegelijk kunnen sparen, in veel winkels te gebruiken. Dit vinden klanten een voordeel, dus ik ook.
Minpunten
Doordat er veel updates zijn, moet er vaak opnieuw ingelogd worden. Dat kost tijd en soms is de app dan buiten gebruik.
De software krijgt veel te vaak nieuwe toepassingen waar niemand om gevraagd heeft. Daardoor raak je nooit thuis in de software. Het is iedere keer weer net iets anders. Wekt veel ergernis op.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Review Piggy
Beoordeeld op 1/12/2021
Pluspunten
Alles gaat automatisch en je hoeft er niet meer over na te denken. Daarnaast is het gebruiksvriendelijk.
Minpunten
Het is een bedrijf die blijft groeien daardoor zijn er veel innovaties die ik zelf niet altijd kan bij houden.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
gemak voor het deelnemende bedrijf/ consument
Beoordeeld op 25/4/2022
Pluspunten
gemakkelijk te gebruiken/ bedienen en de meeste consumenten zijn tevreden met het gebruikers gemak
Minpunten
Kan zo geen nadelen bedenken! De gebruiksvriendelijkheid is groot!
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Ideaal spaarsysteem
Beoordeeld op 15/8/2022
Pluspunten
Gebruiksvriendelijk, veel opties en fijn dat je met 1 pasje bij veel winkeliers terecht kunt
Minpunten
Het maken van een nieuwsbrief zou iets gebruiksvriendelijker mogen zijn
- Sector: Wijn en sterke drank
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Piggy werkt top
Beoordeeld op 7/10/2021
Fijn bedrijf om mee samen te werken. Reageren snel.
Fijn bedrijf om mee samen te werken. Reageren snel.
Pluspunten
Nieuwsbrief sturen vanuit Piggy, sparen nog nooit zo makkelijk gemaakt.
Minpunten
Klant heeft soms moeite met het instaleren van de app.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Review Piggy
Beoordeeld op 10/12/2021
Pluspunten
Klanten binden aan het bedrijf en waardoor ze ook terug komen
Minpunten
Techniek is soms moeilijk te volgen. hierdoor volg ik het niet altijd helemaal
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Beoordeling Piggy
Beoordeeld op 13/10/2021
Vriendelijk, makkelijk en hopelijk nu nog beter!
Vriendelijk, makkelijk en hopelijk nu nog beter!
Pluspunten
Je hebt veel statistieken en het is makkelijk in gebruik
Minpunten
Nadeel is wel dat er heel veel functies zijn. Dashboard wordt daardoor minder overzichtelijk
- Sector: Landbouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Ervaringen
Beoordeeld op 6/5/2022
Evaluatie van de behaalde resultaten mis ik. Als ondernemer zouden we meer ondersteuning mogen...
Evaluatie van de behaalde resultaten mis ik. Als ondernemer zouden we meer ondersteuning mogen verwachten van Piggy over de behaalde resultaten van de software en hoe dit nog verder te verbeteren is.
Dus de software acties nog optimaliseren per bedrijf.
De ondernemer hier zelf ook wel verantwoordelijk voor, maar door gebrek aan tijd komt ik er meestal niet toe om ea te evalueren.
Pluspunten
Geeft inzicht in klant gedrag.
De software helpt wel met het opbouwen van contact met nieuwe klanten.
Minpunten
De prijs wordt vastgesteld bij aankoop ,op basis van de hoeveelheid emailadressen die je hebt opgebouwd . Maar data die ouder dan bv 1 jaar is is niet meer relevant voor de klant.
- Sector: Voedselproductie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Klant verbindend.
Beoordeeld op 28/4/2022
Pluspunten
Wij profiteren het meest van de e-mail templates. Werkt echt klant verbindend. Is ook fijn programma om mee te werken.
Minpunten
Kan zo gauw geen enkel nadeel bedenken.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Erg tevreden
Beoordeeld op 7/10/2021
Fijne ervaring met piggy
Fijne ervaring met piggy
Pluspunten
Het systeem is erg gebruiksvriendelijk.
Minpunten
Verandert snel qua setup.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Goede communicatie en gebruiksvriendelijk
Beoordeeld op 28/4/2022
Pluspunten
Piggy is makkelijk te leren en makkelijk te gebruiken. Bij vragen is de klantenservice behulpzaam en snel.
Minpunten
Door de vele verbeteringen een aanpassingen die afgelopen jaar zijn toegepast blijft het soms zoeken naar functies die verplaatst zijn.
- Sector: Kunst en nijverheid
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
zeer fijne begeleiding
Beoordeeld op 16/11/2021
tot nu toe erg prettig en vooral een enthousiast team die ons ondersteuning geeft.
en alles goed...
tot nu toe erg prettig en vooral een enthousiast team die ons ondersteuning geeft.
en alles goed heeft ingericht.
Pluspunten
het is zeer gebruik vriendelijk.
een duidelijk en overzichtelijk programma.
Minpunten
heb ik nog niet ondervonden.
dus kan hier geen mening over geven.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Thnx Piggy!
Beoordeeld op 23/9/2021
Toen we hadden besloten om met Piggy te starten, waren we ook binnen 3 dagen aangesloten en...
Toen we hadden besloten om met Piggy te starten, waren we ook binnen 3 dagen aangesloten en volledig up and running. Top! :-)
Piggy is goed bereikbaar wanneer we vragen hebben en ik ben blij dat we onze klanten deze spaarservice kunnen bieden.
Pluspunten
Snelle implementatie, geen moeilijk programma
Minpunten
Ik heb nog niet ervaren wat de nadelen zijn.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Super service
Beoordeeld op 7/8/2022
Mijn ervaring zijn positief. Contact verliep vlot zoals het hoort.
Mijn ervaring zijn positief. Contact verliep vlot zoals het hoort.
Pluspunten
Het is een makkelijk systeem om klanten te belonen voor hun loyaliteit.
Minpunten
Op dit moment zijn er nog geen minpunten.
- Sector: Kunst en nijverheid
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Meer details weergeven
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
is geld niet waard!
Beoordeeld op 25/4/2022
slecht!
slecht!
Pluspunten
weinig voordelen, slechte begeleiding en service!
Minpunten
slechte begeleiding, en constant veranderingen in software .