Treatwell

4,6 (273)
Schrijf een review!
Tool voor salonbeheer

Totaalscore

4,6 /5
(273)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

92%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

273 reviews

Alexandra
Alexandra
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Vreselijke ervaring.

Beoordeeld op 10/1/2024

Ik heb een uiterst gebrekkige dienstverlening ervaren voor bedrijven met Treatwell. Ik was een jaar...

Ik heb een uiterst gebrekkige dienstverlening ervaren voor bedrijven met Treatwell. Ik was een jaar lang aangesloten en heb meer dan 4 maanden gewacht op een oplossing voor een probleem met de online getoonde diensten. Na talloze telefoontjes, waarvan één waarbij de telefonist de oproep zonder waarschuwing beëindigde, ontving ik pas na 4 maanden uitleg. Gedurende deze periode moest ik voortdurend contact met hen opnemen. Er deden zich problemen voor, zoals klanten die boekingen maakten op momenten dat de salon gesloten was, gebrek aan meldingen, activering van kortingen die ik niet had aangevraagd wat resulteerde in het verlies van klanten, enzovoort. In totaal is er meer dan 5000€ in rekening gebracht voor een dienst die ik als zeer gebrekkig beschouw, gekenmerkt door een opvallend gebrek aan professionaliteit, onbekwaam personeel en lage kwaliteit van de software. De ervaring was buitengewoon negatief.

Pluspunten

Ik vind dat met Treatwell mag je niuwe klanten hebben.

Minpunten

Gebreken in de software, in het personeel, gebrek aan professionaliteit en kennis, talrijke fouten en vergissingen, kostbaar.

Roy
Totaalscore
  • Sector: Alternatieve geneeskunde
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Kennis van salonzaken

Beoordeeld op 19/4/2024

Goed met snelle reactie van de hulpdesk. Vriendelijke mensen met geduld. Pluspunt dat laatste.

Goed met snelle reactie van de hulpdesk. Vriendelijke mensen met geduld. Pluspunt dat laatste.

Pluspunten

Laagdrempelig en breed aanbod. Korte lijn met Salonized

Minpunten

Er zijn geen echte nadelen. Misschien dat er iets meer op het alternatief gebied geregeld en aangeboden kan worden door treatwell. Acupunctuur en Shiatsu gaan over schoonheid van binnen

Antwoord van Treatwell

Hi Roy, bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Treatwell. Ik zal jouw feedback doorgeven, wie weet dat we hier in de toekomst wat mee kunnen doen. Leuk dat je zo met ons meedenkt! Ik zie dat klanten al wel op Acupunctuur en Shiatsu kunnen zoeken op de marketplace. Groet, Team Treatwell

Aruna
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Treatwell voor massagepraktijk aan huis

Beoordeeld op 22/1/2024

Pluspunten

Klanten worden goed geïnformeerd na het maken van een boeking. Er is ook fijn nazorg.

Minpunten

De Treatwell agenda geeft regelmatig aan dat er geen plaats is in mijn agenda, terwijl dit niet klopt. Er zijn een paar keer per jaar technische problemen, waardoor mensen niet kunnen boeken.

Tunchanok
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Treatwell slechter dan slecht voor partners

Beoordeeld op 2/9/2024

Hele slechte ervaring met hun waren we maar nooit eraan begonnen met treatwell had beter iets...

Hele slechte ervaring met hun waren we maar nooit eraan begonnen met treatwell had beter iets kunnen doen via sd dan hou je meer over eraan en als er wat is kan je sd bereiken treatwell helemaal niet

Pluspunten

Zie geen pluspunten treatwell is zelfde bijna wie social deal alleen verschil is sd kan je wel bereiken treatwell helemaal niet

Minpunten

Alles wat ze aanbieden en regelen klopt totaal niks van

Antwoord van Treatwell

Hi Tunchanok, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met Treatwell. Dat is zeker niet wat we willen, excuus voor het ongemak! Ik kon helaas uit je review niet precies opmaken wat er mis ging. Wel zag ik dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en zij gaf aan dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Mocht je ergens tegenaan lopen kun je altijd contact opnemen via de chat, of het mailadres dat bij jou bekend is. Groet, Team Treatwell

Vicki
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy and effortless

Beoordeeld op 20/3/2019

Treatwell connect has really helped me stay organised and has boosted the growth of the business....

Treatwell connect has really helped me stay organised and has boosted the growth of the business. There is always a team member to help who is very knowledgable and friendly that can assist if you get stuck or need any advice. They have your best interest at heart, I think it's really great!

Pluspunten

It's simple to use, very user friendly. It keeps all my appointments in one place and allows me to manage my week easily. It's boosted my business growth, I especially like the reminder texts and emails that are automatically sent out the day before the appointment, and I really like the widget that can be linked onto my facebook page, website and instagram profile. It's really helping my business take off and I've been telling everyone about it.

Minpunten

Cancellations can be difficult when client as paid in advance for treatment.

Tooran
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Highly recommended

Beoordeeld op 25/10/2023

100 percent satisfied and highly recommended

100 percent satisfied and highly recommended

Pluspunten

Easy to use and bring a lot of customers to the salon

Minpunten

Commission for introducing new customer

michael
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Treatwell Spain is a nightmare

Beoordeeld op 7/4/2023

Our company Splash salons has been using Treatwell in the UK for almost 15 years and we have had a...

Our company Splash salons has been using Treatwell in the UK for almost 15 years and we have had a great relationship with them. We opened a salon in Madrid 6 weeks ago and we decided to use Treatwell for our software. since then it has been a nightmare. They are single-handedly ruining our business. 1. they DO NOT get back to us regardless how many emails or whatsapp’s we send them. 2. All of our prices and treatments are incorrect and we do not have the options to change them ourselves.3. Treatwell Pro is not fit for purpose and it’s creating chaos to our day to day operation. To everyone who is considering using Treatwell Spain i strongly advice you not

Pluspunten

none

carmen
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

customer service

Beoordeeld op 11/5/2023

it would be great if the booking system could sync with our salon 1Q system so that we aren’t...

it would be great if the booking system could sync with our salon 1Q system so that we aren’t running 2 separate booking systems. or even an option to copy the calendar so it can be forwarded on to our receptionist when i’m not in the salon .

Pluspunten

That it generates new business and brings clients to my business. However i do find the first time client percentage quite high as it usually means i make no profit at all (occasionally out of pocket) on the first treatment . This is ok if the client is returning but if they are passing through the city it’s not financially viable. Also it’s sometimes necessary to change an appointment time without this having an adverse effect on ratings as clients choose a time but it means i can’t fit somebody in before or after the treatment meaning it impacts how many bookings i can take.

Minpunten

I do find the first time client percentage quite high as it usually means i make no profit at all (occasionally out of pocket) on the first treatment . This is ok if the client is returning but if they are passing through the city it’s not financially viable. Also it’s sometimes necessary to change an appointment time without this having an adverse effect on ratings as clients choose a time but it means i can’t fit somebody in before or after the treatment meaning it impacts how many bookings i can take. The fact clients can leave anonymous reviews..they don’t help resolve an issue and sometimes they aren’t directly related to my service . I would also like a deposit option so that it reduces the risk of no shows .

Hiba
Totaalscore
  • Sector: Medische apparatuur
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing software

Beoordeeld op 25/10/2023

My account manager [sensitive content hidden] is soooo friendly and very helpful

My account manager [sensitive content hidden] is soooo friendly and very helpful

Pluspunten

So easy to use and I feel so organised .

Minpunten

Commission is Very expensive on market place

Mohsen
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

One of the best platforms

Beoordeeld op 1/12/2023

Pluspunten

One of the best of the best in tream of booking appointments

Minpunten

Booking Appointment with treatwell is just hane changing

Viktorija
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Ok

Beoordeeld op 24/11/2023

Easy to book appointments, reminder and good support

Easy to book appointments, reminder and good support

Pluspunten

New clients
Treatwell can sewrch new clients

Minpunten

Program its easy to use, good servise but I think its cost too much money

Emma
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great platform

Beoordeeld op 19/4/2023

Pluspunten

Fantastic features with amazing SEO included I’d never get my website at the top. I’m a top rated salon due to great reviews so feature high on the listings in my area. Booking payments taken and paid out with no hassle.

Minpunten

Need consultation forms linked to bookings and a reminder to confirm no changes to medication etc before attending another appointment is essential! Charges for clients returning after two years when they originated via the salon not Treatwell is harsh!

Overwogen alternatieven

Timely

Redenen om over te stappen op Treatwell

Price point and Seo fir salons in my area
Gabriella
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gabriella review

Beoordeeld op 20/9/2023

Pluspunten

Fast and easy bookings. The clients can leave a review

Minpunten

The ability to make quick changes in Treatwell. Always have to reach out

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Tteatwell- work smarter not harder

Beoordeeld op 27/4/2019

At our spa, even though the company does marketing each professional is responsible to.build their...

At our spa, even though the company does marketing each professional is responsible to.build their own client buisnesses/ portfolio. Treatwell has really helped our professionals expend their clientel and most importantly it has helped everyone have a cleaner schedule.

Pluspunten

Easy to use and as spaanager able to select what other employees can do. Love the notifications straight to our phones once someone has booked and reminder for individuals schedules. Has completely eliminated double bookings.

Minpunten

Does not require a deposit for booking, so people and cancel or no show with out penalty.

Only recognizes a client if exact name is used.. would be nice to locate client by phone number ber / email.

Salma
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Costomer service

Beoordeeld op 21/8/2023

I am at the moment A new costomer so I'm finding it good

I am at the moment A new costomer so I'm finding it good

Pluspunten

Professional and friendly it is helpful 🙂 my quirys are answered and I am happy with the service

Minpunten

That it takes some time to set up and get started

Juliette
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great app, super useful

Beoordeeld op 22/11/2023

I had a very good overall experience with Treatwell. Useful app, saves time !

I had a very good overall experience with Treatwell. Useful app, saves time !

Pluspunten

I really like the fact that you can book appointments from Treatwell directly and pick which salon you’re choosing from just one place.

Minpunten

Honestly Treatwell is overall a really good app.

Lutchmin
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Build up your. Business

Beoordeeld op 25/3/2023

They try to help as much as they can to make your business grow. An very understanding I like to...

They try to help as much as they can to make your business grow. An very understanding I like to work with

Pluspunten

They are help full an always there to help. I make your booking

Minpunten

Nothing I know of That I can say is bad. Or not good everything is nice an help full

Emad
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great service

Beoordeeld op 7/3/2023

New database New clientele

New database New clientele

Pluspunten

Database gathering New clientele development

Minpunten

The slow performance of the systemI need a boost from you guysI mean more boost and help

Stefanie
Totaalscore
  • Sector: Vermogensbeheer
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best platform to book my beauty appointments

Beoordeeld op 1/1/2023

I prefer booking online and choosing my treatment as well as the hairdresser so it’s always nice to...

I prefer booking online and choosing my treatment as well as the hairdresser so it’s always nice to do it with a few clicks.

Pluspunten

I really love to book my hair and lash appointments online and to choose my treatment in advance so I can go to the Salon and everything is prepared for me.

Minpunten

I would love an option that makes it easy to reschedule my appointments because it’s more user friendly.

Jenna
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Mostly I love it, a few things I would add if I could

Beoordeeld op 21/2/2019

We love being open all hours with treatwell. We have a lot of clients who tell us that they would...

We love being open all hours with treatwell. We have a lot of clients who tell us that they would never have knew we existed without. It’s enabled us to have a very good start to the year.

Pluspunten

It’s easy and quick to use. Especially on the go! It’s common sense, and really I needed little training to use it. The added reports and marketing will be great!

Minpunten

I wish the was an online form section. To create records! I also would love more options to select what staff can and cannot do, possibly ways to disputed reviews, especially those that don’t make sense. I also don’t like that I cannot cancel appointments made via treatwell without contacting them directly. If a client message after hours you’re stuck with it until morning.

Antwoord van Treatwell

Hi Jenna,

Thanks so much for taking the time to leave us a review. Great to hear that you are enjoying using Treatwell Connect on the go.

I have looked through your feedback and have some notes below:
- Good news, on Treatwell Connect you are able to select what staff can and cannot do. If you speak to your Account Manager they will be able to talk you through this.
- If you believe a review to be unfair you can always report it and our team will investigate. You can check out our community guidelines to see what can and cannot be said in a review https://www.treatwell.co.uk/info/community-guidelines/.
- As for online forms, that is a great idea, I will feed this back to our tech team as something for the future.
- We know that you are super busy, so in the unlikely event that you need to cancel a booking, we want to take the pressure off you if you can't get hold of the customer, that is why we take care of Treatwell cancellations.

I hope that helps.
Best,
Treatwell

Monica
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best app x massage businesses

Beoordeeld op 22/2/2019

I feel very lucky to have come across Treatwell a couple of years ago and decided to start using...

I feel very lucky to have come across Treatwell a couple of years ago and decided to start using their app to help growing my business. It has helped me to fill a lot of empty slots, and to be found by lots of new clients.
ABSOLUTELY RECOMMENDED! especially if you are a solo massage therapist trying to build your business!

Pluspunten

it is very easy to use, and the CUSTOMER SERVICE is OUTSTANDING! Very responsive and always able to help with any enquiries or issues. It is like having a personal support team!

Minpunten

I have 3 locations supported by treatwell and it would be nice to be able to book a client who visited only 1 venue in a different clinic without having to re-create a profile and copy/paste their details.

Antwoord van Treatwell

Hi Monica,

Thanks so much for taking the time to leave such a lovely review.

It's great to hear your feedback about our customer service and how Treatwell is helping you grow your business.

Thanks for being a great Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Gets me bookings that otherwise I would not have had

Beoordeeld op 7/5/2019

It’s been a positive experience in general

It’s been a positive experience in general

Pluspunten

The software functions fairly well from the client booking side and the clients tend to be a good calibre.

Minpunten

My least favourite part of the software is a lack in featured which sends clients marketing promotions, newsletter, events etc. Also there is very limited space to provide client history. It would be great if it could have client record cards, consultation forms and pre & aftercare forms to allow clients to complete online. The problem I have is because Treatwell is very basic here, it is not possible to intergrate with another diary system.

Abi Smith
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use, seemless functions and great cistomer service

Beoordeeld op 26/2/2019

We find that many clients forget to book a patch test, advice from our Treatwell rep means we have...

We find that many clients forget to book a patch test, advice from our Treatwell rep means we have minimised no shows or disappointed clients just with a few simple edits

Pluspunten

The ease of use. Even with having multiple stores the software is speedy and easy to jump from one store to another. I love the inbuilt marketing features too and prompts to maximise effectiveness!

Minpunten

The small print on treatments is rather small. It would be great to have a section to make edits or notices to clients

Marilyn
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fantastic booking system which generates new clients!

Beoordeeld op 21/2/2019

We are being able to fill in last minute slots with new clients booking via Treatwell. It also...

We are being able to fill in last minute slots with new clients booking via Treatwell. It also allows clients to book in without needing to contact us directly which reduces admin. Taking pre-payment also ensures less cancellations and no shows.

Pluspunten

The software is user friendly and also a widget can be inserted into your own website and on facebook to take people to your calendar.

Minpunten

The fact that you can't run numerous discounts on the same services to run at different times.

Antwoord van Treatwell

Hi Marilyn,

Thanks for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear that you find the software easy to use and are making use of the widget.

Thanks for being a great Treatwell partner.

Best,
Treatwell

Bea
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Treatwell connect

Beoordeeld op 21/2/2019

Pluspunten

It is a big help for my business. Customers can book 24/7. It is quick and easy to understand.

Minpunten

It would be great if as a business we can ask for a deposit to pay. It would be great for businesses and for Treatwell as well.

Antwoord van Treatwell

Hi Bea,

Thanks for taking the time to leave us a review. We are so pleased that the partnership helps your business and that you find it quick and easy to understand.

In terms of a deposit system, it is something that we are looking into, however, in the meantime we try and reduce no-shows by sending automatic appointment reminders to customers as well as giving customers the option to pre-pay for their appointments.

Best,
Treatwell