Efficy CRM

Betaal minder, krijg meer. Het meest flexibele CRM van Europa.

Totaalscore

4,0 /5
(90)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,8/5

78%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

90 reviews

Elon
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

mijn ervaring met Efficy

Beoordeeld op 28/2/2022

hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.

hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.

Pluspunten

redelijk gemakkelijk om te gebruiken
documenten rechtstreeks per mail te versturen, indien mailadres ontvanger in Efficy bekend is

Minpunten

vooral gericht op verkoop
loopt wel eens vast
foto's moet je per stuk openen
telefonische hulplijn is slecht bereikbaar
mappen overzetten van verkenner niet mogelijk
indien het mailadres niet in Efficy staat, moet het te versturen document eerst in verkenner worden opgeslagen om het te kunnen versturen

Antwoord van Efficy

Hi Elon,
and thank you for your review.

Nice to see that you benefit a bit from Efficy.

Concerning your requests, I may have answer for some of them. Photos, don't forget you can use the Gallery view in your CRM, you'll see the pictures without haing to open each of them. Concerning folder, I'll get answers for you ;-) Don't hesitate to remind me, here's my address [email protected]. Sorry but Ik sprak geen nederlands but English should work

Talk to you soon
The Efficy Team

Lisa
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Goede CRM maar niet geschikt als opleidingssoftware

Beoordeeld op 28/2/2022

Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via...

Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via efficy en loopt wel goed.

Pluspunten

De integratie met office is een groot voordeel, zodat je mails meteen kan opslaan in efficy. Het feit dat alle onderdelen in het programma aan elkaar kunnen gelinkt worden is ook een groot voordeel.

Minpunten

Het is en blijft een crm, er werd gekozen om onze noodzaak naar een nieuwe opleidingssoftware ook in efficy te laten ontwikkelen, maar dat is niet de juiste keuze geweest. Efficy kan niet bieden wat wij op dat gebied nodig hebben.

Antwoord van Efficy

Hi Lisa and thank you for your review

As you say our integration with Office is a huge advantage that makes every employee's lilfe easier. They fill in the CRM without notiing it almost.

Concerning your usage as a training software, I will dig into that a bit deeper and see what we could improve together. Do not hesitate to contact me directly on my address [email protected].

To follow-up then
The Efficy Team

Pieter
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services

Beoordeeld op 28/2/2022

De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met...

De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.

Pluspunten

Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.

Minpunten

Grootste nadelen zijn:
- de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren.
- de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig.
- de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.

Antwoord van Efficy

Hi Pieter and dankje wel for your review

I'm sure it could help people to understand better our solution.

Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected]

Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/

Have a nice day and thanks again
The Efficy team

Barbara
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Efficy CRM review obv 6 jaar ervaring

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

- Project management
- Per klant kan een dossier opgesteld worden en kan je alle acties bijhouden
- Met de Flexmail integratie kan je email campagnes uitsturen

Minpunten

- Opleiding nodig om te kunnen werken met Efficy

Overwogen alternatieven

monday.com en SuiteCRM

Redenen om over te stappen op Efficy CRM

We hadden al het Efficy CRM platform, gemak voor de configuratie heeft de doorslag gegeven.

Antwoord van Efficy

Hi Barbara,
And thank you for your comment.

It will even be easier in the future because we'll integrate completely a marketing automation solution within our CRM ;-) Thanks to APSIS' acquisition, a Swedish company.

Concerning training, you shoudl think about attending to our webinars. They'll be back very soon. These webinars are dedicated to our customers, and could give you some tricks & tips in your usage.
https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/

Stay tuned then ;-)
The Efficy Team

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

veel opties

Beoordeeld op 28/2/2022

Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende...

Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende plaatsen. Met dit programma weet iedereen waar wat terug te vinden is. Programma is dus tijdbesparend en ook bij verandering van het team kan iedereen gemakkelijk aan de juiste documenten.

Pluspunten

Er zijn zoveel mogelijkheden om de software toe te passen in je bedrijf. Handig om alles te bewaren in the cloud ipv op je pc in klassieke mapjes. Eenvoudig om samen te werken aan één project. Goed overzicht op de projecten

Minpunten

Doordat er zoveel functionaliteiten zijn is het wel belangrijk om vanuit je bedrijf een goede opleiding te krijgen om ten volle gebruik te kunnen maken van de software. Voor de pc gebruikers die iets minder vlot zijn kan dit wel een drempel zijn. Maar met goede instructies kan echt iedereen er mee aan de slag.

Antwoord van Efficy

Thank you for this review

As you say, it's really important to onboard your users in the best way you can.

Concerning CRM, success relies on too adoption by users. So, it's worth it to
invest time and energy on it.

Thanks again and see you on one of our events ;-)
The Efficy Team

dirk
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

betrouwbare klanteninfo gestructureerd en gemakkelijk terug te vinden

Beoordeeld op 28/2/2022

alle klanteninfo kunnen we gestructureerd en gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten...

alle klanteninfo kunnen we gestructureerd en gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Pluspunten

stabiel, flexibel pakket waarin we alle klanteninfo gestructureerd kunnen bijhouden en ook gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Minpunten

drag & drop functies
meer rapporten maar wordt aan gewerkt

Antwoord van Efficy

Hi Dirk and thank you for your review,

Nice to read our solution makes your life easier

Nice to read that our teams are reactive too, and started working on your reports

See you soon Dirk
The Efficy Team

Xander
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

goedkoop maar weinig standaard aangeboden martech integraties

Beoordeeld op 28/2/2022

klantcontact lossen we nu uiteraard op met efficy.

klantcontact lossen we nu uiteraard op met efficy.

Pluspunten

de prijs & projectmanagement combinatie.

Minpunten

slechte klantenservice, weinig martech -integraties die eigenlijk standaard zouden moeten zijn.

Antwoord van Efficy

Hi Xander and thank you for your comment.

We highly value feedback from the field and I'll forward it to our teams. It will help us to improve.

Concerning our MarTech integrations, there has been a big move lately with APSIS acquisition, a marketing automation platform. And we're planning to integrate completely this solution within our CRM. So, fasten your seatbelt, it will rock.

Thanks again and keep you posted
The Efficy Team

thomas
Totaalscore
  • Sector: Chemicaliën
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Goede CRM en leuk om mee te werken

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Aanpasbaar aan noden
Cloud-based
Efficy team is super responsive

Minpunten

Veel tools op andere CRMs zijn indrukwekkend maar niet per se must-haves.

Antwoord van Efficy

Thank you Thomas for your comment!!

It's nice to see such reviews... I'll make sure our developemnt teams see that. They're always super happy to receive this kind of compliments :-)

Thanks again
The Efficy Team

Hiske
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Ongeschikt wekelijks gebruik door een support specialist

Beoordeeld op 9/3/2022

Pluspunten

Ongetwijfeld combineert Efficy alle informatie van een klant die nuttig is voor sales doeleinden. Het vinden, aanpassen en gebruiken van deze informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Minpunten

Het vinden, aanpassen en gebruiken van informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Antwoord van Efficy

Hi Hiske,
And thank you for your review.
In order to onboard your users, we organize regularly webinars on our solutions. Do not hesitate to register.
See you soon online
The Efficy Team

Daniel
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Efficy is extremely flexible

Beoordeeld op 26/1/2017

I have used Efficy for 2 years and I have been extremely impressed with the ease of integration...

I have used Efficy for 2 years and I have been extremely impressed with the ease of integration with our business.
Once the product is implemented correctly it is extremely effective all the way through dashboards and reporting.

Pluspunten

Efficiency ! Centralizing data and ability to sync across platforms.

Minpunten

Nothing so far!

Muhammad
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

" CRM is know a Children game "

Beoordeeld op 6/9/2022

I have a good experience and I rate it 9/10.

I have a good experience and I rate it 9/10.

Pluspunten

it was one the user-friendly software. We can easily manage our tasks through this tool.
The customer support team is always available for help and I'm so impressed by their developers.
This software also suggests and show some New option that is helpful in CRM.

Minpunten

Some options still need work like the customer data area and there is also an issue with some projects that are shown after it is complete.
If it was defined early so it was very easy and useful.

Antwoord van Efficy

Thanks Muhammad for your review.
always nice to read such comments :-) I'll forward to the team.
You should wait a bit longer and see what we're on right now, wtih our brand new version. It rocks!!

Jie
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Very complete tool for CRM

Beoordeeld op 28/2/2022

Overall satisfied

Overall satisfied

Pluspunten

Many features can be customised, easy to manage client's data and sale pipeline

Minpunten

sometimes it had error, or page is not updated, or digital signature status has to be refreshed manually

Antwoord van Efficy

Hi Jie,
and thank you for your review

Always nice to read such comments on our solution.

Have you ever tried to reach our support team to see how we could improve the issues you're highlighting?

Don't hesitate to contact us

Have a nice day
The Efficy Team

Marjorie
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

EFFICY is an excellent CRM because it allows to have a clear vision of the business

Beoordeeld op 17/11/2017

Efficiency and organization of the sales department

Efficiency and organization of the sales department

Pluspunten

EFFICY is an excellent CRM software because it allows to have a clear vision of the current and future business. EFFICY is easy to use and very easy to understand. After use others CRM, for me EFFICY is a sofware efficent and easy to use for sales and purcharse departments.

Breitenstein
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

I'm working with this software for more than 1 year, mainly for follow-up customer informéation...

Beoordeeld op 11/5/2017

Pluspunten

I like layout of efficy, colors, notifications, possibility to synchronize outlook with efficy, and the possibility to save mails in efficy.

Minpunten

I don't like the fact we can't easily make simple "custom" as putting buttons (orverview, email,...), on customer front page , in the sequence we want.

Dominique
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

9 months experience

Beoordeeld op 14/1/2017

I discovered Efficy in March 2016, when I sold my startup to Efficy, and I am using it since. I was...

I discovered Efficy in March 2016, when I sold my startup to Efficy, and I am using it since. I was astonished by the range of features offered and the 'object' contextual approach. In Efficy, you connect the dots: documents, contacts, opportunities, ... everything is related and you get a clear vision of the data, you can analyse it and anticipate future decisions.

Pluspunten

Ease of use
Full features
Mobile experience
Gamification

Graziella
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak

Efficy CRM - a major competitive asset

Beoordeeld op 16/3/2017

I had the pleasure of using Efficy platform during several months, rummaging all the functionalities...

I had the pleasure of using Efficy platform during several months, rummaging all the functionalities to identify, extract and exploit the whole commercial and operational potential offered by Efficy CRM. In light of my experience, I can ensure that this tool, when used properly and integrated in a CRM strategy, represents a tremendous force and a substantial added value. We're far from an encoding tool. Totally customer-centric, Efficy CRM offers an instant 360° view, it allows to be extremely proactive and to make the difference towards customers. As collaborative tool, it allows to access and to share useful information at any time and from anywhere. It offers a number of practical and relevant links ans shortcuts, significantly decreasing wastes of time.
Efficy does a lot to continuously upgrade the tool, acting as an "agile partner" for its customers. In competitive or rapidly changing markets, this is certainly one of their main assets.

Rémi
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

I was part of the purchasing team for our new CRM and am very happy with our choice of Efficy...

Beoordeeld op 20/11/2017

Pluspunten

It has a very modern and fluid presentation and is was adapted very precisely to our needs. The 360 vision of the clients is a very powerfull tool and i couldn't

Minpunten

The only difficulty we had in the whole project was the formation. In part because we didn't understand fully the potential of the software and didn't allocate enough time for it. So a tip is not to neglect this point and listen carefully to Efficy's Team advice.

Gerben
Totaalscore
  • Sector: Chemicaliën
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

good system, but it can be better

Beoordeeld op 21/3/2017

Many choices you can make to handle Efficy, but this is also the problenm. i think there are too...

Many choices you can make to handle Efficy, but this is also the problenm. i think there are too many choices you can make.
I think the sync from excel to Efficy can be better.

Pluspunten

- fast
-

Minpunten

- too many choices, the persons that don't work as much with Efficy have problems where to find everything
- Load data from Excel to Efficy. I want a standard Excel form
- Mobile App
- Standard templete for letters

Chris
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Must have for any small business!!

Beoordeeld op 15/7/2021

This product has greatly improved my organization with knowing who my clients are and what services...

This product has greatly improved my organization with knowing who my clients are and what services they need currently and in the future.

Pluspunten

This product is very easy to use and user friendly. You can set up anyway that will be useful for your business and clients.

Minpunten

I haven’t come across any areas that I feel should be improved. It is very easy to use and it helps me organize my clients that I deal with on a weekly basis.

Antwoord van Efficy

Hey Chris,
Thank you for your message. We care for our clients and this kind of messages is always nice to read ;-)
See you in one of our webinars
https://www.efficy.com/news-type/webinars/
or in our community
https://www.linkedin.com/company/efficy/

The Efficy team

christine
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Inescrm par efficy se dégrade au fil des ans

Beoordeeld op 25/1/2023

Support technique de 2nd à améliorer , le premier niveau essaie de faire au mieux

Support technique de 2nd à améliorer , le premier niveau essaie de faire au mieux

Pluspunten

Offre et annonce CRM intégré depuis le lead jusque facturation avec suivi projet et marketing idéal PME

Minpunten

Dans les faits la gestion de projets n en est pas une et récemment l intégration avec office365 ne marche plus vraiment, les fonctionnalités marketing s appauvrissent par rapport à l état de l art et l ergonomie est à revoir …la promesse était belle la réalité devient décevante et perd petit à petit ses avantages

Overwogen alternatieven

Sellsy

Redenen om over te stappen op Efficy CRM

Promesse sur la gestion de projets intégrée

Antwoord van Efficy

Bonjour Christine,
Et merci pour votre commentaire. Nous lisons avec beaucoup d'attention les retours de nos clients. C'est d'ailleurs dans ce contexte que nous avons reçu récemment le renouvellement de notre certification ScoreFact auprès des clients INES CRM.
Nous allons organiser prochainement 3 sessions pour vous présenter les résultats de cette étude et toutes les nouveautés que nous réservons à notre plateforme. Vous êtes bien entendu la bienvenue. N'hésitez pas à m'écrire un email pour en savoir plus.
Merci encore

Anne Cecile
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Outil largement perfectible

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Capacité à customiser l'outil afin de coller au mieux aux processus métiers. Simplicité d'utilisation sur les fonctionnalités basiques.

Minpunten

Quelques exemples concrets (liste non exhaustive) > Beaucoup de dysfonctionnements sur la partie Marketing qui est peu aboutie (pas d'outil de création WYSIWYG pour les campagnes email, bugs lors du tracking et des envois, etc.), la synchronisation avec Outlook est fastidieuse, le moteur de recherche toujours aléatoire (basé sur la langue anglaise et donc incompatible avec nos habitudes d'utilisation de ce type de moteurs), application mobile trop light pour être exploitée par les métiers sur le terrain. Trop grand nombre de difficultés rencontrées avec l'intégrateur.

Antwoord van Efficy

Bonjour Anne-Cécile,
et merci pour cette review.

Ravie de voir que vous appréciez la possibilité de personnalisation de l'outil.

Concernant les soucis que vous rencontrez actuellement, je vais me mettre en contact avec votre chef de projet l'intégrateur qui travaille sur votre projet pour voir comment nous pourrions améliorer la situation. N'hésitez pas à me contacter en direct, voici mon adresse [email protected].

Bonne journée
L'équipe Efficy

Denis
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Bien avec des progrès à réaliser

Beoordeeld op 28/2/2022

Le partage d'information est très utile, mais le paramétrage de qui a le droit de voir quoi n'est...

Le partage d'information est très utile, mais le paramétrage de qui a le droit de voir quoi n'est pas si simple.

Pluspunten

Suivi des devis, des affaires. Permet de savoir où l'on en est sur chaque dossier.

Minpunten

les fonctionnalités e-mails, très loin de la référence "outlook". Le plugin outlook ne permet pas d'associer des dossiers, des affaires aux emails.
Pas de gestion de référence produit du fournisseur.

Antwoord van Efficy

Merci Denis pour cette review !!

Chez Efficy, nous appliquons l'amélioration continue. Comment faire autrement ?

Donc, merci encore pour ce commentaire. Cela nous aide à nous améliorer. Je vais transmettre aux équipes R&D pour qu'elles tiennent compte de vos remarques pour leurs prochains développement. N'hésitez pas à me donner plus de détails, ce sera transmis. Voici mon adresse [email protected]

À bientôt
L'équipe Efficy

Blandine
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Une éditique qui n'a pas évolué depuis trop longtemps

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

L'articulation en modules
L'adaptation aux mode opératoires différents selon les sites d'exploitation
La personnalisation des affichages

Minpunten

L'éditique n'a pas évolué depuis longtemps, et a même connu des régressions lors de notre migration en 2020 : perte de la fonctionnalité de conditionnement en particulier.
Des bugs longs à corriger.
L'accès à la programmation relativement difficile.

Antwoord van Efficy

Merci Blandine pour cette review

Je vois que vous êtes une utilisatrice de longue date et ça fait plaisir de lire cela !!

Pour l'éditique, je vais regarder ça de mon côté, n'hésitez pas à me contacter en direct afin que nous regardions ensemble ce qu'il est nécessaire de faire. Voici mon adresse [email protected]

À bientôt Blandine
L'équipe Efficy

Thomas
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Une bonne solution

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Interface intuitive, bonne interconnexion entre les diverses entités, personnalisation simple à mettre en place

Minpunten

Support peu compétent dans divers domaines (compta, export, ...) donc difficile pour les techniciens de comprendre les besoins, documentation pour les développeurs à revoir.

Antwoord van Efficy

Bonjour Thomas et merci pour cette review

C'est important de récolter ces retours terrain de la part de nos clients. Je transmets à nos équipes pour qu'ils voient comment améliorer cela. Et si vous avez plus de détails à m'apporter, surtout n'hésitez pas, je suis preneuse !!! Voici mon adresse [email protected]

Merci et à bientôt
L'équipe Efficy

Magali
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Bon outil de pilotage

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Logiciel très complet
Fiche client très détaillé
On retrouve tout sur la fiche, mail, contact, contrat, devis ... permet à quelqu'un absent de prendre la suite ou de répondre à une question du client

Minpunten

Notre outil manque de paramétrage adapté à notre utilisation pour un meilleur pilotage et une vision sur notre activité et avoir un tableau de bord à jour

Paramétrage d'un avoir qui ne fonctionne pas

Antwoord van Efficy

Merci Magali pour votre commentaire !!

Je crois comprendre que le logiciel vous rend la plus simple au bureau et c'est chouette à lire !!

Pour aller plus loin dans la personnalisation, vous pouvez vous rapprocher de vos contacts, je suis certaine qu'ils auront des solutions à vous proposer.

Excellente journée à vous et à bientôt
L'équipe Efficy