Efficy CRM

Betaal minder, krijg meer. Het meest flexibele CRM van Europa.

Totaalscore

4,0 /5
(88)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,7/5

78%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

88 reviews

Pieter
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services

Beoordeeld op 28/2/2022

De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.

Pluspunten

Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.

Minpunten

Grootste nadelen zijn:
- de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren.
- de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig.
- de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.

Antwoord van Efficy

Hi Pieter and dankje wel for your review

I'm sure it could help people to understand better our solution.

Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected]

Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/

Have a nice day and thanks again
The Efficy team

Xander
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

goedkoop maar weinig standaard aangeboden martech integraties

Beoordeeld op 28/2/2022

klantcontact lossen we nu uiteraard op met efficy.

Pluspunten

de prijs & projectmanagement combinatie.

Minpunten

slechte klantenservice, weinig martech -integraties die eigenlijk standaard zouden moeten zijn.

Antwoord van Efficy

Hi Xander and thank you for your comment.

We highly value feedback from the field and I'll forward it to our teams. It will help us to improve.

Concerning our MarTech integrations, there has been a big move lately with APSIS acquisition, a marketing automation platform. And we're planning to integrate completely this solution within our CRM. So, fasten your seatbelt, it will rock.

Thanks again and keep you posted
The Efficy Team

thomas
Totaalscore
  • Sector: Chemicaliën
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Goede CRM en leuk om mee te werken

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Aanpasbaar aan noden
Cloud-based
Efficy team is super responsive

Minpunten

Veel tools op andere CRMs zijn indrukwekkend maar niet per se must-haves.

Antwoord van Efficy

Thank you Thomas for your comment!!

It's nice to see such reviews... I'll make sure our developemnt teams see that. They're always super happy to receive this kind of compliments :-)

Thanks again
The Efficy Team

Elon
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

mijn ervaring met Efficy

Beoordeeld op 28/2/2022

hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.

Pluspunten

redelijk gemakkelijk om te gebruiken
documenten rechtstreeks per mail te versturen, indien mailadres ontvanger in Efficy bekend is

Minpunten

vooral gericht op verkoop
loopt wel eens vast
foto's moet je per stuk openen
telefonische hulplijn is slecht bereikbaar
mappen overzetten van verkenner niet mogelijk
indien het mailadres niet in Efficy staat, moet het te versturen document eerst in verkenner worden opgeslagen om het te kunnen versturen

Antwoord van Efficy

Hi Elon,
and thank you for your review.

Nice to see that you benefit a bit from Efficy.

Concerning your requests, I may have answer for some of them. Photos, don't forget you can use the Gallery view in your CRM, you'll see the pictures without haing to open each of them. Concerning folder, I'll get answers for you ;-) Don't hesitate to remind me, here's my address [email protected] Sorry but Ik sprak geen nederlands but English should work

Talk to you soon
The Efficy Team

Barbara
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Efficy CRM review obv 6 jaar ervaring

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

- Project management
- Per klant kan een dossier opgesteld worden en kan je alle acties bijhouden
- Met de Flexmail integratie kan je email campagnes uitsturen

Minpunten

- Opleiding nodig om te kunnen werken met Efficy

Overwogen alternatieven

monday.com en SuiteCRM

Redenen om over te stappen op Efficy CRM

We hadden al het Efficy CRM platform, gemak voor de configuratie heeft de doorslag gegeven.

Antwoord van Efficy

Hi Barbara,
And thank you for your comment.

It will even be easier in the future because we'll integrate completely a marketing automation solution within our CRM ;-) Thanks to APSIS' acquisition, a Swedish company.

Concerning training, you shoudl think about attending to our webinars. They'll be back very soon. These webinars are dedicated to our customers, and could give you some tricks & tips in your usage.
https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/

Stay tuned then ;-)
The Efficy Team

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

veel opties

Beoordeeld op 28/2/2022

Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende plaatsen. Met dit programma weet iedereen waar wat terug te vinden is. Programma is dus tijdbesparend en ook bij verandering van het team kan iedereen gemakkelijk aan de juiste documenten.

Pluspunten

Er zijn zoveel mogelijkheden om de software toe te passen in je bedrijf. Handig om alles te bewaren in the cloud ipv op je pc in klassieke mapjes. Eenvoudig om samen te werken aan één project. Goed overzicht op de projecten

Minpunten

Doordat er zoveel functionaliteiten zijn is het wel belangrijk om vanuit je bedrijf een goede opleiding te krijgen om ten volle gebruik te kunnen maken van de software. Voor de pc gebruikers die iets minder vlot zijn kan dit wel een drempel zijn. Maar met goede instructies kan echt iedereen er mee aan de slag.

Antwoord van Efficy

Thank you for this review

As you say, it's really important to onboard your users in the best way you can.

Concerning CRM, success relies on too adoption by users. So, it's worth it to
invest time and energy on it.

Thanks again and see you on one of our events ;-)
The Efficy Team

Lisa
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Goede CRM maar niet geschikt als opleidingssoftware

Beoordeeld op 28/2/2022

Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via efficy en loopt wel goed.

Pluspunten

De integratie met office is een groot voordeel, zodat je mails meteen kan opslaan in efficy. Het feit dat alle onderdelen in het programma aan elkaar kunnen gelinkt worden is ook een groot voordeel.

Minpunten

Het is en blijft een crm, er werd gekozen om onze noodzaak naar een nieuwe opleidingssoftware ook in efficy te laten ontwikkelen, maar dat is niet de juiste keuze geweest. Efficy kan niet bieden wat wij op dat gebied nodig hebben.

Antwoord van Efficy

Hi Lisa and thank you for your review

As you say our integration with Office is a huge advantage that makes every employee's lilfe easier. They fill in the CRM without notiing it almost.

Concerning your usage as a training software, I will dig into that a bit deeper and see what we could improve together. Do not hesitate to contact me directly on my address [email protected]

To follow-up then
The Efficy Team

dirk
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

betrouwbare klanteninfo gestructureerd en gemakkelijk terug te vinden

Beoordeeld op 28/2/2022

alle klanteninfo kunnen we gestructureerd en gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Pluspunten

stabiel, flexibel pakket waarin we alle klanteninfo gestructureerd kunnen bijhouden en ook gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Minpunten

drag & drop functies
meer rapporten maar wordt aan gewerkt

Antwoord van Efficy

Hi Dirk and thank you for your review,

Nice to read our solution makes your life easier

Nice to read that our teams are reactive too, and started working on your reports

See you soon Dirk
The Efficy Team

Hiske
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Ongeschikt wekelijks gebruik door een support specialist

Beoordeeld op 9/3/2022

Pluspunten

Ongetwijfeld combineert Efficy alle informatie van een klant die nuttig is voor sales doeleinden. Het vinden, aanpassen en gebruiken van deze informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Minpunten

Het vinden, aanpassen en gebruiken van informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Antwoord van Efficy

Hi Hiske,
And thank you for your review.
In order to onboard your users, we organize regularly webinars on our solutions. Do not hesitate to register.
See you soon online
The Efficy Team

Rob
Totaalscore
  • Sector: Import en export
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Efficy drives you to persist in maintaining the projects you are working on.

Beoordeeld op 29/5/2017

Generating a helicopter view. Managing a large number of contacts. Managing a huge number of hotel projects. It improves my success rate in these projects and it makes me therefore a happier person

Pluspunten

Multi device solution is enabling me to use Efficy everywhere. It therefore pushes you to make updates on the projects you are working on. Next to this it automatically creates a paperless office whilst keeping the overall view on anything you work on. dialing telephone numbers is another plus. I work on numerous hotel projects with multi contact persons in every project. It enables me to assess who is who in the project and what is his or her role.

Daniel
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Efficy is extremely flexible

Beoordeeld op 26/1/2017

I have used Efficy for 2 years and I have been extremely impressed with the ease of integration with our business.
Once the product is implemented correctly it is extremely effective all the way through dashboards and reporting.

Pluspunten

Efficiency ! Centralizing data and ability to sync across platforms.

Minpunten

Nothing so far!

Benjamin
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Extensive crm software with lots of flexibiliy

Beoordeeld op 28/5/2017

Better customer insights

Pluspunten

Good value for money and lots of features. Efficy lets you manage your customer relation database extensively.

Minpunten

A bit technical for people who are not used to work with databases. Once you get the hang of it, everything works smoothly.

riesgo saives
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

EFFICY efficient sharing of Customer/suppliers data, opportunities, products

Beoordeeld op 6/6/2017

Advance the business quickly by sharing data easily from Outlook and SAP

Pluspunten

-Efficy easily interfaces with SAP via webservice.
-Access relevant customer / suppliers information, any place, any time
-Efficy allows to have a helicopter view of the business by customer, product and supplier
-Efficy allows the sharing of information between the salespersons but also between the product leader
-Efficy is easy to implant, to install and to use
The mail send function from EFFICY is a real time saver.

Minpunten

Efficy is a highly flexible and intuitive CRM.
Integration with Outlook is excellent.
However, saving an email sent to a client in EFFICY could be optimized.

Marjorie
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

EFFICY is an excellent CRM because it allows to have a clear vision of the business

Beoordeeld op 17/11/2017

Efficiency and organization of the sales department

Pluspunten

EFFICY is an excellent CRM software because it allows to have a clear vision of the current and future business. EFFICY is easy to use and very easy to understand. After use others CRM, for me EFFICY is a sofware efficent and easy to use for sales and purcharse departments.

Dominique
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

9 months experience

Beoordeeld op 14/1/2017

I discovered Efficy in March 2016, when I sold my startup to Efficy, and I am using it since. I was astonished by the range of features offered and the 'object' contextual approach. In Efficy, you connect the dots: documents, contacts, opportunities, ... everything is related and you get a clear vision of the data, you can analyse it and anticipate future decisions.

Pluspunten

Ease of use
Full features
Mobile experience
Gamification

Graziella
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak

Efficy CRM - a major competitive asset

Beoordeeld op 16/3/2017

I had the pleasure of using Efficy platform during several months, rummaging all the functionalities to identify, extract and exploit the whole commercial and operational potential offered by Efficy CRM. In light of my experience, I can ensure that this tool, when used properly and integrated in a CRM strategy, represents a tremendous force and a substantial added value. We're far from an encoding tool. Totally customer-centric, Efficy CRM offers an instant 360° view, it allows to be extremely proactive and to make the difference towards customers. As collaborative tool, it allows to access and to share useful information at any time and from anywhere. It offers a number of practical and relevant links ans shortcuts, significantly decreasing wastes of time.
Efficy does a lot to continuously upgrade the tool, acting as an "agile partner" for its customers. In competitive or rapidly changing markets, this is certainly one of their main assets.

Rémi
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

I was part of the purchasing team for our new CRM and am very happy with our choice of Efficy...

Beoordeeld op 20/11/2017

Pluspunten

It has a very modern and fluid presentation and is was adapted very precisely to our needs. The 360 vision of the clients is a very powerfull tool and i couldn't

Minpunten

The only difficulty we had in the whole project was the formation. In part because we didn't understand fully the potential of the software and didn't allocate enough time for it. So a tip is not to neglect this point and listen carefully to Efficy's Team advice.

Chris
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Must have for any small business!!

Beoordeeld op 15/7/2021

This product has greatly improved my organization with knowing who my clients are and what services they need currently and in the future.

Pluspunten

This product is very easy to use and user friendly. You can set up anyway that will be useful for your business and clients.

Minpunten

I haven’t come across any areas that I feel should be improved. It is very easy to use and it helps me organize my clients that I deal with on a weekly basis.

Antwoord van Efficy Vertalen naar het Nederlands

Hey Chris,
Thank you for your message. We care for our clients and this kind of messages is always nice to read ;-)
See you in one of our webinars
https://www.efficy.com/news-type/webinars/
or in our community
https://www.linkedin.com/company/efficy/

The Efficy team

Daniel
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Very good upgrade from Winris

Beoordeeld op 3/4/2017

We are working with Efficy since 4 months as replacement of Winris. Much easier in use and specially the cloud environment works very well for us. We are looking for more functionality while Efficy offers a lot but we have to decide what we want to ad to our formal format. The people behind Efficy are very helpful and dedicated to help us find our way in the new system. When there is an issue the helpdesk will give you all efforts to give a solid solution. When we know all features and work with the system some more months all the ranking stars will probably be full.

Janssen
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Efficy

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Les données de contact de nos clients sont bien sécurisées dans le CRM. L'historique sue les différents fiches de contact peuvent être utile afin de retracer des informations ou actions des utilisateurs qui ne sont plus actif dans l'entreprise.

Minpunten

Il n'y a pas de moyen à filtrer des sociétés par secteur d'activité. Le CRM n'est pas très facile à utiliser pour tout le monde. Pour ceux qui sont un peu plus affine avec les outils numériques, c'est utilisable, mais pour tout le reste, c'est difficile à comprendre même avec des formations.
Il faudrait avoir une interface qui est simple et facile pour tout le monde. (simple & efficient)

Antwoord van Efficy Vertalen naar het Nederlands

Bonjour Janssen
et merci pour ce commentaire.

C'est toujours agréable de lire que le logiciel est apprécié.

Pour la recherche de sociétés par secteur d'activité, je ne saurai que vous conseiller de passer par une Query avec un champ que vous pourriez laisser "modifiable" par l'utilisateur pour qu'il puisse changer de secteur à chaque recherche.

Pour ce qui est de l'interface, nos équipes R&D travaillent jour (et presque nuit ) sur notre prochaine version Efficy 2022. Et, pour avoir des écrans déjà, vous verrez qu'on s'améliore grandement sur le sujet.

Restez connecté
L'équipe Efficy

Olivier
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Retour Efficy

Beoordeeld op 7/3/2022

Pluspunten

Le fait qu'il intègre à la fois le CRM et la gestion documentaire avec toutes les options de recherches qui en découlent.

Minpunten

Le manque de personnalisation possible de l'interface est un réel point négatif. L'absence de certaines fonctionnalités avec Mac également (ex: Efficy Drive). Par ailleurs, la gestion documentaire ne dispose pas de fonction qui semble pourtant évidente telles que la suppression de plusieurs documents à la fois.

Antwoord van Efficy Vertalen naar het Nederlands

Bonjour Olivier et merci pour cette review !!

Avoir les infos clients et la gestion documentaire est en effet, un aspect important de notre solution CRM. Tout est centralisé !!

Et pour l'ajout de fonctionnalités, je vais transférer vos commentaires à notre équipes R&D. ils sont toujours très friands des retours terrain. Ça les inspire...

Merci et à bientôt
L'équipe Efficy

Morgane
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Efficy

Beoordeeld op 28/2/2022

Bonne en Générale

Pluspunten

La Simplicité d'utilisation et le contact facile.

Minpunten

Certaines choses prennent trop de temps à implémenter. J'attends toujours que mon agenda Outlook soit connecté à celui d'Efficy.

Antwoord van Efficy Vertalen naar het Nederlands

Merci Morgane pour cette review

Ravie de voir que appréciez et la solution et les équipes

Concernant votre synchronisation, je vais voir de mon côté si je peux faire accélérer les choses. Je ne veux pas remuer le couteau dans la plaie, mais ça vous faciliterait tellement la vie !!! Voici mon adresse si vous voulez garder un lien direct [email protected]

Je vous tiens informée
L'équipe Efficy

Maël
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Très customisable

Beoordeeld op 28/2/2022

Pluspunten

Efficy Corporate est un CRM très customisable, à la fois par paramétrage (sans connaissances techniques) mais également au travers de développements supplémentaires.
De plus, l'auto-hébergement est possible et donc assure que les données client restent dans le SI

Minpunten

Certaines fonctionnalités sont un peu vieillissantes et parfois mal documentées

Antwoord van Efficy Vertalen naar het Nederlands

Salut Maël,
et merci pour ce commentaire.

Effectivement, les possibilités de customization de nos solutions sont un point fort hyper important. Cela nous permet de coller au maximum aux besoins de nos clients.

Pour la documentation, je vais revenir vers vous pour en savoir plus. Ce sera très utile pour les prochaines versions ;-)

À bientôt
L'équipe Efficy

Claire
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Pratique

Beoordeeld op 28/2/2022

Efficy permet de communiquer, entre collègues, des informations sur nos clients avec un gain de temps considérable. Il y a un réel suivi. Tout a été pensé pour faciliter la gestion journalière de l'entreprise.

Pluspunten

L'application est très utile et très complète, rappel des tâches, suivi client, agenda, listes complètes,...

Minpunten

Il est parfois difficile pour certains utilisateurs de créer des listes de sélection.

Antwoord van Efficy Vertalen naar het Nederlands

Bonjour Claire et merci pour ce commentaire

Ravie de voir que cela vous aide dans votre vie quotidienne !!!

Pour info, nous organisons régulièrement des webinars à destination de nos clients pour les aider dans leur utilisation pratique de nos solutions. Je ne saurai que trop vous recommander de leur faire suivre les infos... Ils peuvent suivre nos événements sur cette page https://www.efficy.com/fr/news-type/webinars-fr/

à bientôt, en ligne
L'équipe Efficy

Tanguy
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

CRM efficace

Beoordeeld op 8/3/2022

Organisation des informations et mis à dispo pour tous les acteurs de l'entreprise.

Pluspunten

La possibilité de personnaliser facilement les champs.
Les requêtes puissantes.

Minpunten

La partie mobile n'est pas assez avancée (pas de photos en PJ d'un historique).

Antwoord van Efficy Vertalen naar het Nederlands

Bonjour Tanguy

Et merci pour ce beau commentaire. Ca fera plaisir aux equipes de lire de tels retours !!
Concernant votre remarque sur la version mobile, je transfere a notre R&D, ils sont en train de travailler sur la prochaine version et de tels retours peuvent leur etre tres utiles.

a bientot
L'equipe Efficy