Findmyshift

4,6 (1.058)
Schrijf een review!
Online personeelsplanning

Totaalscore

4,6 /5
(1.058)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

96%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

1058 reviews

Elly
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gemakkelijk hanteerbare software voor een transparante en gebruiksvriendelijke planningstool

Beoordeeld op 27/2/2023

Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer....

Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer. Dikwijls moeten we dagelijks de planning aanpassen om ervoor te zorgen dat projecten door kunnen gaan, of als projecten even stil komen te liggen. findmyshift is een uitstekende tool om dat te kunnen doen én ervoor te zorgen dat alle medewerkers continu inzichtelijk hebben waar zij ingepland zijn.

Pluspunten

eenvoudig aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, gemakkelijke app

Minpunten

sorry, na 2 jaar gebruik nog niets tegengekomen... Voor ons bedrijf is dit een zeer goede tool

Jor
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simpel in het gebruik

Beoordeeld op 15/5/2024

Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software

Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software

Pluspunten

Simpel in het gebruik
Gratis om te testen en voor kleine bedrijven
betaalbare software

Minpunten

Soms verspringt het rooster als er veel man op 1 dag ingepland staan
Max 500 users zonder maatwerk (ik heb net wat meer gebruikers)

Maarten
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Findmyshift

Beoordeeld op 21/3/2023

Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning...

Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning van de uurrooster is zeer handig. Ook het aanvragen van verlof in de app door de personeelsleden is een handig feature.

Pluspunten

Een mooi overzicht van planning en verlofdagen van onze werknemers.

Minpunten

Het inplannen van een kort verlof is niet handig. Een halve dag of 1u verlof is moeilijk te registreren.

Yentl
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best tevreden

Beoordeeld op 7/3/2022

Pluspunten

Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.

Minpunten

Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.

Gerrit
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Goede hulp bij het plannen van personeel!

Beoordeeld op 16/4/2024

Pluspunten

Het gemak, werkt van beide kanten echt top.

Minpunten

Nergens negatieve punten wat mij betreft.

Ilona
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Makkelijk in het gebuik

Beoordeeld op 7/6/2022

Wij zijn erg tevreden

Wij zijn erg tevreden

Pluspunten

Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier.
Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.

Minpunten

Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.

Alex
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Eenvoudig te gebruiken groot in gemak

Beoordeeld op 15/5/2024

zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk

zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk

Pluspunten

minder loze personeelsuren, minder tijd kwijt aan inroosteren

Minpunten

geen implantatie met cao regelgeving met betrekking op inzet uren

Jan
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Handig en niet te duur

Beoordeeld op 22/5/2023

Pluspunten

De prikklok is heel eenvoudig in gebruik .

Minpunten

Ik gebruik alleen het kloksysteem, maar ik moet voor alles betalen

Ceyda
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Revieuw 2022

Beoordeeld op 21/11/2022

Heel postief

Heel postief

Pluspunten

Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.

Minpunten

Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.

Sylvester
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Heel makkelijk te gebruiken

Beoordeeld op 15/7/2022

Pluspunten

Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.

Minpunten

Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.

Monika
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Fijne software met goede gebruiksvriendelijkheid

Beoordeeld op 25/6/2024

Pluspunten

Het grote voordeel is het zowel kunnen maken van roosters, het in- en uitklokken voor medewerkers en het daarna kunnen registreren van uren voor de verloning.

Minpunten

Het is vervelend dat alles in het Engels is. De rapportages zijn onoverzichtelijk. Het is lastig/niet mogelijk om een overzicht van alle verlofaanvragen te krijgen.
Verlof wordt tevens niet bijgehouden.

Christine
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning

Beoordeeld op 10/6/2022

wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft...

wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning

Pluspunten

schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig

Minpunten

dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning

Bianca
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Horecaplanning

Beoordeeld op 24/1/2023

Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen

Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen

Pluspunten

Makkelijk te implementeren, makkelijk te vullen en makkelijk/ goed (24/7) bereikbaar voor iedereen

Minpunten

Geen overzicht met namen op de diensten; alleen aantallenGeen mogelijkheid om afmeldingen te voorkomen op het laatste moment

Tony
Tony
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Simple to use, easily accessible

Beoordeeld op 21/11/2017

Pluspunten

Ability to use it anywhere anytime, ease of use. Ability to communicate with staff members and trace all updates and changes

Minpunten

Its incompatibility with Apple devices. Makes it difficult to make changes on the move sometimes and it isn't always easy to use with touch screen

Antwoord van Findmyshift B.V.

Thanks for the review Tony. Get in touch with our support team so we can work through the issues you're having on your touch screen devices.

Alistair
Totaalscore
  • Sector: Musea en instituten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Stick with it, it gets better

Beoordeeld op 18/6/2024

It's not the best rota software I have used, but for the price, its really good value for money.
The...

It's not the best rota software I have used, but for the price, its really good value for money.
The back end is complicated and difficult to get your head around, but once you do, you can truly use it as a one stop shop for everything. The front end for the user is wonderfully simple.

Pluspunten

The mobile app simplicity really was key for us. We are a museum who work with a large number of volunteers, many of whom aren't computer literate and don't use their phones for anything other than calls or texts. We had to ensure that they could access the schedules easily and understand them
The messaging system is a lovely surprise and works well - as does the notice board.
We also like its flexibility to store extra facts and info, so over time it has changed from being just our scheduling software to our HR hub, with all our staffing information (vehicle info, references etc) and policies and procedures stored alongside our weekly team updates.

Minpunten

Some of the menus and reports are unnecessarily complicated with way too many options. Some of the office staff have struggle to gain access to the information they need. The reporting side is clumsy and difficult to use.
Some really simple, obvious changes can make a big difference but these changes don't seem to be being considered in any software changes to the program. For example, when looking on the mobile app, shifts are listed by the alphabetical order of first names rather than the actual times (or even the area!) of the shift. This is pretty ludicrous for a scheduling program.

Pal
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great value for price

Beoordeeld op 5/4/2024

Good for the purpose we are using, but very difficult to integrate other administrative services....

Good for the purpose we are using, but very difficult to integrate other administrative services. You need multiple softwares to do an HR admin.

Pluspunten

A relatively easy to use employee management and scheduling solution for a reasonable price. Ideal for small remote teams and for office environment.

Minpunten

Outdated platform design, some features are challenging to use. It is costly to use for multiple departments of the same company. No API connection to my understanding and no mobile access which makes it impossible to adapt in non-office like environment. Some reporting features missing, others are not useful for remote operations.

Overwogen alternatieven

Humanity en Deputy

Redenen om over te stappen op Findmyshift

More reasonable pricing for the features that we are already using.
Alexander
Alexander
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Comprehensive but requires work

Beoordeeld op 10/2/2017

FindMyShift is excellent for getting everything done that you need - scheduling a lot of employees,...

FindMyShift is excellent for getting everything done that you need - scheduling a lot of employees, flexible and easy to change pay rates, reporting and budget views. I even use it as a notice board - part of employee shifts I can leave notes with instructions for my workers, which is excellent.

The downside, and what may eventually push me to another service, is that I make all of the shift changes myself. Employees email me when they'd like to swap shifts and unfortunately this leaves me at the center of an ever increasing employee base that needs me to make detailed changes.

There is a Timesheet feature but it seems pretty complicated and wouldn't serve our purposes, although I'm considering taking a third look at this to see if it's really not possible for us to use.

Antwoord van Findmyshift B.V.

Thanks for the review Alexander. Get in touch if you'd like us to walk you through the way swaps and timesheets work.

Philippa
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fabulous find my shift.

Beoordeeld op 19/8/2024

Time saving. Easy to use, easy to understand

Time saving. Easy to use, easy to understand

Pluspunten

Easy to operate .Staff access fantastic and economical billing.

Minpunten

Nothing. I love using it. Saves me countless hours of fluffing around

Nalinda
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great app, would recommend

Beoordeeld op 5/9/2024

Great app; staff were able to access their shifts

Great app; staff were able to access their shifts

Pluspunten

Very easy to use, would recommend to anyone

Minpunten

The price, but it is worth is, very good app

Irfan
Totaalscore
  • Sector: Farmaceutica
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Review of Find My Shift

Beoordeeld op 25/7/2024

Pluspunten

It was easy to use. straight forward and easy to access with staff members.
Clocking in features are also good

Minpunten

Sometimes there is a lag when saving shifts

Blessing
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

review of app

Beoordeeld op 2/8/2024

Pluspunten

Nice app. the rota system and time shifts

Minpunten

Not applicable in this as the app is working

Tea
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Meets our requirements well

Beoordeeld op 8/8/2024

Perfect for our small business - does exactly what we need.

Perfect for our small business - does exactly what we need.

Mariam
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Can't believe its free

Beoordeeld op 19/8/2024

Easy to use, this helps manage different homes

Easy to use, this helps manage different homes

Pluspunten

User-friendly
Use for free, great for small business

Minpunten

None found yet, there is so many features to explore

Gurpreet
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good software overall but not getting regular updates

Beoordeeld op 7/5/2024

Great product minimum issues, but UI is old and new features non existant.

Great product minimum issues, but UI is old and new features non existant.

Pluspunten

Familiarity, solves 80% of my issues. We use time clock, scheduling, time off management, and some basic reporting.

Minpunten

No regular updates, we have been on this system for 4 years and now it has started to look old compared to more contemporary softwares.

Overwogen alternatieven

7shifts

Redenen om over te stappen op Findmyshift

Slack integration was important for us, we did select the software over others because of it. However, after using slack integration the use case has not worked out as we expected and now aren't using this feature.
brenda
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best addition to any business !

Beoordeeld op 24/11/2022

We have used Fingerpick My Shift for several years, no hesitation to keep renewing.

We have used Fingerpick My Shift for several years, no hesitation to keep renewing.

Pluspunten

Love the ease of scheduling shifts and for staff to request leave. Permissions allow you to streamline your scheduling options to your company needs.

Minpunten

No consolidation in reports in the hours section. When entering information into the notes section in employee details, when you update profile the information can sometimes disappear from the notes.

Overwogen alternatieven

ADP Workforce Now

Redenen om over te stappen op Findmyshift

It was down to price and overall Find My Shift had what we needed.