Findmyshift

Online personeelsplanning

Totaalscore

4,6 /5
(852)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

96%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

852 reviews

Elly
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gemakkelijk hanteerbare software voor een transparante en gebruiksvriendelijke planningstool

Beoordeeld op 27/2/2023

Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer. Dikwijls moeten we dagelijks de planning aanpassen om ervoor te zorgen dat projecten door kunnen gaan, of als projecten even stil komen te liggen. findmyshift is een uitstekende tool om dat te kunnen doen én ervoor te zorgen dat alle medewerkers continu inzichtelijk hebben waar zij ingepland zijn.

Pluspunten

eenvoudig aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, gemakkelijke app

Minpunten

sorry, na 2 jaar gebruik nog niets tegengekomen... Voor ons bedrijf is dit een zeer goede tool

Maarten
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Findmyshift

Beoordeeld op 21/3/2023

Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning van de uurrooster is zeer handig. Ook het aanvragen van verlof in de app door de personeelsleden is een handig feature.

Pluspunten

Een mooi overzicht van planning en verlofdagen van onze werknemers.

Minpunten

Het inplannen van een kort verlof is niet handig. Een halve dag of 1u verlof is moeilijk te registreren.

Yentl
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best tevreden

Beoordeeld op 7/3/2022

Pluspunten

Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.

Minpunten

Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.

Ilona
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Makkelijk in het gebuik

Beoordeeld op 7/6/2022

Wij zijn erg tevreden

Pluspunten

Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier.
Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.

Minpunten

Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.

Jan
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Handig en niet te duur

Beoordeeld op 22/5/2023

Pluspunten

De prikklok is heel eenvoudig in gebruik .

Minpunten

Ik gebruik alleen het kloksysteem, maar ik moet voor alles betalen

Ceyda
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Revieuw 2022

Beoordeeld op 21/11/2022

Heel postief

Pluspunten

Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.

Minpunten

Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.

Sylvester
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Heel makkelijk te gebruiken

Beoordeeld op 15/7/2022

Pluspunten

Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.

Minpunten

Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.

Christine
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning

Beoordeeld op 10/6/2022

wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning

Pluspunten

schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig

Minpunten

dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning

Bianca
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Horecaplanning

Beoordeeld op 24/1/2023

Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen

Pluspunten

Makkelijk te implementeren, makkelijk te vullen en makkelijk/ goed (24/7) bereikbaar voor iedereen

Minpunten

Geen overzicht met namen op de diensten; alleen aantallenGeen mogelijkheid om afmeldingen te voorkomen op het laatste moment

Kirsty
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Invaluable

Beoordeeld op 13/12/2016

We use FindMyShift daily, it is an invaluable service. There is so much that you can do with it and it is so versatile. The support is also great and they are always willing to show you how to best utilise all of it's functions.

Pluspunten

Quick and easy. Support is great. So many different things you can do.

Minpunten

It would be good to be able to put all of the hours you need covered into a system and you work out a rolling rota for a team.

Alexander
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Comprehensive but requires work

Beoordeeld op 10/2/2017

FindMyShift is excellent for getting everything done that you need - scheduling a lot of employees, flexible and easy to change pay rates, reporting and budget views. I even use it as a notice board - part of employee shifts I can leave notes with instructions for my workers, which is excellent.

The downside, and what may eventually push me to another service, is that I make all of the shift changes myself. Employees email me when they'd like to swap shifts and unfortunately this leaves me at the center of an ever increasing employee base that needs me to make detailed changes.

There is a Timesheet feature but it seems pretty complicated and wouldn't serve our purposes, although I'm considering taking a third look at this to see if it's really not possible for us to use.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Thanks for the review Alexander. Get in touch if you'd like us to walk you through the way swaps and timesheets work.

Ellen
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Thing I ever did for the department!!

Beoordeeld op 4/4/2023

We went from pen and pencil to professional in one week!

Pluspunten

Easy to learn, both for managers and employees!

Minpunten

UK time frame for support. It works, I just know I may have to wait a few hours. I ade it work. Besides there really are no issues.

Robynne
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Plant Nursery Task Management has been a breeze.

Beoordeeld op 6/9/2021

Has streamlined the management of tasks and different departments. See at a glance the staff required to fill roles for the day.

Pluspunten

I can chose to use the different features or not. Affordable.

Minpunten

Did take a bit to get the hang of the rostering of times and tasks. (but I am old school). Font of default print outs too small to display on one page as there are so many spaces in report so I always export data to an excell document.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Thanks for the review, Robynne!

Vaibhav
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great app but needs improvement

Beoordeeld op 27/1/2023

Great! besides some of the minor functionality issues, the app delivers what it promises.

Pluspunten

Real-time tracking of hours, Break management, shift swapping

Minpunten

Clock in app is patchy, and isn't accurate most of the time

Darren
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

rota

Beoordeeld op 30/3/2023

saved time and money organising rotas

Pluspunten

cost effective easy to use, staff engage with the app

Minpunten

Could have more functionallity but realise this would come at a cost

Brent
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Quality scheduling management

Beoordeeld op 2/5/2023

Pluspunten

We have found this to be a convenient, functional scheduling software. Covers the basic needs at a reasonable price.

Minpunten

The price feels a little bit high for what we receive.

Jandre
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

VLocity Comms Review

Beoordeeld op 11/4/2023

Happy So far , made my life easier

Pluspunten

My HR retired and i replaced and automated the task using FMS , Helps ease the roster and holiday

Minpunten

Reporting on leave an holidays could be better

Isobel
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Brillant app for staffing levels

Beoordeeld op 9/5/2023

overall expierence has bee brilliant with find my shift it has made the working day wek month so much easier

Pluspunten

The ease of chnaging staff in to different areas on the rota, the time off requests are brillant as staff can do this remotely at any time.

Minpunten

harder to make changes on the mobile app

Lee
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great tool to organise any small business team

Beoordeeld op 30/3/2023

All great

Pluspunten

easy to use easy to edit easy for staff use

Minpunten

free for so long then had to pay unexpectedly

Rebecca
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Happy using Findmyshift

Beoordeeld op 6/4/2021

Really happy - easy to use. We have Full time part time casual and contractors. Very functional for us.

Pluspunten

Web based - and easy for staff to log in

Minpunten

Adding exceptions to pay rates, take's me a while.

Overwogen alternatieven

Deputy

Redenen om over te stappen op Findmyshift

Visually easy to look at. Staff happy with app use. Functional for multiple types of employees and contractors.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Thanks for the review, Rebecca!

Cal
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best value for money scheduling app out there! Simple but has all the features you need.

Beoordeeld op 3/1/2018

More efficient scheduling (than using Excel spreadsheets) - cost saving
Easy to manage staff requests, holiday and time off

Pluspunten

We have been using findmyshift for scheduling in our business (hostel, 30 employees) for a year now - having previously only used excel spreadsheets for our rota. This software has helped us schedule more accurately according to our business level which helped us save hours as well as relieving our team during the busier periods. It's use is very straightforward and does pretty much anything you need it to with a bit of fiddling. The customer support team are very quick to respond to your queries with a live chat as well. On top of that it is pretty much the cheapest in it's category (compared to Deputy or WhenIWork) although it might not look as snazzy or have all the functionalities these have. We will definitely be continuing to use this software for the next year.
Can also connect to your google cal or ical which helped me personally organise my life better :)

Minpunten

It is a bit fiddly at times, and does seem more catered towards office businesses (9 to 6, Monday to Friday) than a 24 hours, 7 day a week business like ours.
The app (for phones, Android and Apple) is a great plus but could be improved upon - The way the shifts are displayed is not super clear, the filter is hit & miss, and how you navigate the app is not the best.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Thanks for the review Cal!

Russell
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Does what we need for managing 30 staff across 10 locations

Beoordeeld op 23/6/2017

We have 15+ 'rooms' (8 surgeries and a number of shared admin offices) and around 30 staff. Some staff (e.g. dentists) not only need a room allocating to them they also need a nurse allocating to work with them. Other staff may just need space to work - for example allocating receptionists to one of 3 receptions, allocating admin staff to an office to work in, etc. We used to do this with spreadsheets but as we expanded it became unwieldy and prone to errors. FindMyShift has proved to be an economical way of us both planning who is where on any particular day but also communicating this easily to the staff.

Pluspunten

The ability to access the software from anywhere with just a browser is the biggest plus for us. Clear easy to understand graphical interface goes a long way too. The support from FindMyShift has always been fast and helpful.

Minpunten

Sometimes screens can be a little 'busy' - for example the time off planner. However it is hard to think quite what could be done better - there is inherently a lot of information to display.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Hi Russell! Thank you for your positive comments.

A tip for the time off planner, if you look under options you can narrow it down to just specific types of time off. It will make it less busy and much easier to see.

If you ever have any questions or issues, please let us know, we are happy to help!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

beautiful app to manage employees from anywhere

Beoordeeld op 16/5/2018

Pluspunten

findmyshift is a friendly app with a very nice and easy to use interface where you can manage employees from anywhere and any device from your web browser.
allows real-time monitoring of employees either in a single company or in several at the same time. where you can monitor with your clock application the hours that employees are working and automatically generate automated reports to calculate payroll and manage costs.
very easy to program, we can manage perzonalizables database and configure reminders of daily changes, notifications by email, text messages or push notification.
As if that were not enough, it allows deducting personnel breaks and making smart calculations to generate a payroll.
and all this we can store it in a completely secure way in the cloud with backups.
findmyshift can use it totally free of charge up to 5 employees and provides us with enough documentation to see everything you can do. and with a very low price we can manage an unlimited number of employees, perfect for large companies and with several branches

Minpunten

It is very difficult to see something negative in this application, since it has several years in development and improvement.
the only negative would be his dependence on the Internet to manage. since if the Internet fails, we could have administrative control problems.
It should be developed in more languages.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Thanks for the review!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

exceptional value for money - Mobile app needs improvement

Beoordeeld op 6/12/2016

We're a cafe/bar employing a team of 20+. We use the back office constantly - amending hours and shifts is a daily chore made simple and easy with Find My Shift. The ability to have a working calendar months in advance at our staffs fingertips is priceless. Barely having scratched the surface in regards to reporting functions, from an administrative point of view it is exceptional. The only issues we've faced are in regards to our staff accessing and using it themselves. The mobile site isn't great and the last time I checked the app to help a staff member out, it was awful.

Pluspunten

We love having access across our management team to the reporting features. It cuts our work time down dramatically being able to see all of our figures laid out.

Minpunten

Our staff find it difficult to use the app - most being quite young, won't open find my shift in a browser: they will go straight to the app. Even when opened in a browser, if they're using the mobile-site it is still not easy enough for them to see who is working and when. We also have a problem with the "reject shift" feature every time a new staff member starts with us: they tend to believe that working is optional as a result of seeing the option.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Thanks for the honest review!

Richard
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Just right for us

Beoordeeld op 12/10/2018

We schedule multiple jobs at multiple sites with multiple staff on a daily basis, that also changes on a daily basis. This software allows us to view multiple locations and 'who is where' each day, whilst instantly notifying each member of staff and syncing with their own calendar automatically. This dramatically reduces the amount of time scheduling jobs and we also put purchase order information onto each staff members daily booking, making cross referencing of invoices much quicker. We have been using this software for our business for several years now and it quite simply just does its job, and does it well!

Pluspunten

We love the fact that you can add as many staff as necessary without paying per person, particularly as we use a wide database of freelance contractors, so we have may only use some of them on rare occasions yet we don't have to continually pay just to have their name sitting in the app.

Minpunten

The fact that you can't zoom in and out whilst viewing the calendar to be able to see several weeks at a time on screen.

Antwoord van Findmyshift B.V. Vertalen naar het Nederlands

Thanks for the review Richard! To zoom in and out, press CTRL - and CTRL +. I hope this helps!