Hier is onze lijst met apps voor Marketing planning software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

69 softwareopties

Sorteren op
Asana is een marketingplanningstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Voer je meest naadloze campagne uit met de vertrouwde marketingplanning van Wrike. Stroomlijn je intake met aangepaste aanvraagformulieren, werk samen in realtime, plan projecten, deel resultaten en verkort feedbacklussen met ingebouwde controletools. Meer informatie over Wrike
monday.com, software voor marketingplanning, helpt teams bij het plannen en uitvoeren van marketingstrategieën die resultaten opleveren. Het platform bevat krachtige functies, waaronder voortgangs- en urenregistratie, geautomatiseerde meldingen, aanpasbare workflows, dashboards, tijdlijnweergaven en integraties. Meer informatie over monday.com
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer. Meer informatie over Dreamdata
Mediatool is een tool voor mediaplanning dat adverteerders en marketingorganisaties helpt bij het plannen, analyseren en beheren van marketingactiviteiten en -budgetten voor meerdere campagnes. Het platform bevat een uniform portaal waar marketeers feedback van klanten kunnen ontvangen en mediaplannen met opmerkingen kunnen goedkeuren/afwijzen. Meer informatie over Mediatool
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
ActiveCollab is project management tools voor creatieve professionals. Het bevat functies voor taakbeheer, samenwerking, urenregistratie en facturering in één krachtige tool - de tool die je nodig hebt om je bureau te laten groeien. Meer informatie over ActiveCollab
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
Odyssey Attribution is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingtoewijzing die kan worden geïntegreerd met Google Analytics en die adverteerders helpt met aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en kanaalbeheer. Belangrijke functies zijn onder meer verkeersanalyse, campagnebeheer, aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en gepersonaliseerde... Meer informatie over Odyssey Attribution
N.Rich is een cloudgebaseerd platform dat speciaal is ontworpen om de juiste advertentietools te bieden aan groeigerichte bedrijven, ABM-overstappers (Account-Based Marketing) en prestatiegerichte commerciële teams. Meer informatie over N.Rich
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Plan, volg en organiseer je marketingworkflow op één plek. Werk moeiteloos samen, creëer ideeën en nodig je team uit om de communicatie te centraliseren en alle belanghebbenden op één lijn te... Meer informatie over Miro
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Taskworld is een cloudgebaseerde oplossing voor project- en taakbeheer die een combinatie biedt van visuele taakborden, privé-en groepsberichten, projectanalyses en meer. Meer informatie over Taskworld
admation is een collaboratieve tool voor de goedkeuringsworkflow die projectmanagement, resourceplanning en urenregistratietools integreert in één uitgebreid online platform. Meer informatie over Admation
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven. Controleer meerdere taken, wijs taken toe, beheer externe medewerkers en houd projecten op schema en binnen het budget. De gratis demo maakt het gemakkelijk om te zien hoe FunctionFox je workflow stroomlijnt. Probeer het vandaag nog. Meer informatie over FunctionFox
Productboard is een klantgestuurd productbeheersysteem waarmee teams sneller de juiste producten op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Productboard
Create blog and social media campaigns with your all-in-one workspace for content creation and distribution. Meer informatie over StoryChief
Toggl Plan is een eenvoudig te gebruiken planningstool. Het visuele, kleurgecodeerde tijdlijnoverzicht maakt het eenvoudig om je workflow te optimaliseren en projecten op tijd te leveren. Boards helpen je bij het prioriteren van taken tijdens sprints en het opvolgen van de voortgang. Meer informatie over Toggl Plan
GoodDay is een cloudgebaseerd platform voor werkmanagement dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van projectplanning, productbeheer, taakorganisatie, voortgangscontrole en samenwerking. Het platform bevat een interactief dashboard waarmee gebruikers taken kunnen bekijken, plannen, inroosteren en uitvoeren. Meer informatie over GoodDay
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. Meer informatie over CoSchedule
inMotion ignite helps marketing teams plan and execute on campaigns, fast! Your team has control and visibility into project progress with a single tool to intake project requests, allocate resources, track tasks and timelines, collaborate in real-time, manage approvals, and report on performance. Meer informatie over inMotion ignite
DivvyHQ is een robuust contentmarketingplatform dat marketingteams helpt hun contentstrategie te bepalen en al hun contentactiviteiten te beheren. Meer informatie over DivvyHQ
Stackby is a collaborative workspace that brings ease of use of spreadsheets, functionality of databases and access to popular services via no-code API connectors - to create, organize and automate anything. Meer informatie over Stackby
Percolate is speciaal ontworpen om marketeers te helpen gecoördineerde, efficiënte en intelligente campagnes en content op schaal te leveren. Meer informatie over Percolate
Screendragon is werkmanagementsoftware voor teams in marketing, bureaus en professionele dienstverlening. Gebruikt door Kellogg's, The IOC, BP, Virgin Atlantic, McCann, TBWA en meer. De softwareoplossing voor workflowbeheer werd in 2019 op Capterra door klanten verkozen tot 'Best Value'. Meer informatie over Screendragon
MARMIND® is the only Marketing Resource Management solution to combine plans, budgets, and results in one platform, enabling businesses to optimize resources and increase their marketing ROI. Meer informatie over MARMIND
Slope is a web-based project management tool designed for marketing and creative teams demanding a single space for planning, tracking, collaborating on and reviewing project tasks, with notable features including real time feedback with chat, multi-image reviews, PDF annotating and video commenting Meer informatie over Slope
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing projects, time, resources, and clients Meer informatie over Ravetree
Maak categorieën voor marketingplanning, zoals sociale media, reclame, materialen, campagnes, online, beurzen en evenementen, personeel en meer. Pas categorieën aan op je behoeften en organiseer ze in groepen van projecten waarmee je later makkelijk kunt rapporteren. Meer informatie over MRMcentral
Met het pakket voor marketing resource management van Wedia kunnen marketeers vanaf één platform al hun digitale bedrijfsmiddelen beheren, delen, hergebruiken en volgen. Meer informatie over Wedia
Demo Wizard is a cloud-based promotion scheduling solution, which helps retailers plan in-store marketing campaigns to help improve foot traffic. Key features include multi-shift scheduling, performance analysis, invoice processing, customer relationship management & reporting. Meer informatie over Demo Wizard
Shopperations is a marketing planning and budget management platform for retail and brand marketers in the CPG industry. Features include budgeting, omni-channel tactical planning, invoice management, automated reporting, calendars, post-promo analytics, process design consulting, and more. Meer informatie over Shopperations
BrandMaker Marketing & Campaign Planning provides full visibility and control over activity planning and performance across multiple stakeholders on a central platform. It empowers marketers to plan, manage, run, localize and optimize campaigns across all regions and channels aligned on the overall. Meer informatie over BrandMaker
Measured is een cloudgebaseerd platform dat merken, retailers en e-commerceleveranciers helpt met cross-channel marketing en het meten van incrementele bijdragen van media. Belangrijke functies omvatten het bijhouden van conversies, gegevensbeheer, kanaalattributie, kwaliteitsanalyse en rapportage. Meer informatie over Measured
Pulse is a marketing analysis solution that helps businesses analyze competitors & compare performance across multiple departments. It comes with a built-in scoring model, which assists enterprises with ranking companies across various verticals using paid, as well as organic, data. Meer informatie over Pulse
Blacksmith TPO is a trade optimization software that helps businesses in the food service and CPG retail industries build baseline models and automatically perform post event analysis (PEA) to improve promotional strategies. Managers can store data related to POS consumption, shipment, and more. Meer informatie over Blacksmith TPO
Organizes your content marketing teams across multiple departments and functional areas. Bird's eye view of planned content and content in production. The smartest content marketing calendar in the world. Meer informatie over Mintent
Husky Marketing Planner is een projectmanagement- en planningstool voor marketeers. Met het cloudgebaseerde platform kunnen marketingteams en bureaus een overzicht krijgen van alle planningsgegevens, communiceren en samenwerken met teamleden en/of klanten en inzicht krijgen in marketingprestaties. Meer informatie over Husky Marketing Planner
MyMarketingMate uses smart marketing planning software to support owners and managers to create marketing plans that are strategic and effective, in a streamlined way, to best achieve their goals. Meer informatie over MyMarketingMate
ATOMIZED is a marketing visualization & collaboration platform designed to help brand & agency teams with staging, planning, and workflow functions Meer informatie over ATOMIZED
Match2One is een cloudgebaseerde, programmatische advertentie-oplossing die bedrijven en bureaus helpt met het targeten van doelgroepen en campagnebeheer. Belangrijkste functies omvatten klantbeheer, toegangscontrole, fraudedetectie, ondersteuning voor meerdere indelingen en het creëren van banners. Meer informatie over Match2One
We connect brands to retailers with automation and intelligence to curate custom social experiences that align with marketing plans. Meer informatie over ThumbStopper Brand Manager
ayeQ is een platform voor strategie-automatisering dat is ontworpen om organisaties te helpen de impact en prestaties van verkoop- en marketingactiviteiten te volgen. De belangrijkste functies omvatten teamsamenwerking, voortgangsregistratie, resource-optimalisatie, klantsegmentatie en verkoopprognoses. Meer informatie over ayeQ
Opal is the marketing planning platform where teams plan and visualize their campaigns. Meer informatie over Opal

Gerelateerde categorieën