Leveranciersmanagement software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Leveranciersmanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
93 softwareopties
ContractNow is een cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Consolideer kosten, verminder risico's, centraliseer al je leveranciersdocumentatie en beheer verlengingen met gemak. ContractNow wordt momenteel gratis aangeboden tot 1 september 2020.
Meer informatie over ContractNow
Beheer leveranciersrelaties met gemak via een self-serviceportal en gedetailleerde tracking en rapportage. Analyseer uitgaven, beheer compliance en automatiseer de samenwerking.
Meer informatie over Gatekeeper
Promena is een oplossing voor e-veilingen, e-inkoop en e-sourcing die is ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren.
Meer informatie over Promena
Welii zorgt voor een revolutie in de inkoop met een gecentraliseerd platform voor het beheren van SaaS-aankopen, leveranciersbeheer en naleving. Het platform integreert met belangrijke tools en biedt gedetailleerde uitgavenanalyse en inkoopondersteuning voor optimale efficiëntie.
Meer informatie over Najar
Met NetSuite ERP krijg je volledige controle over je leveranciers met leveranciersspecifieke dashboards, die inzicht bieden in de huidige A/P-veroudering, item- en transactiegeschiedenissen terwijl je nieuwe relaties en transacties creëert.
Meer informatie over NetSuite
Medewerkers kunnen via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers. Managers keuren uitgaven in een oogwenk goed en financiële medewerkers hebben volledige transparantie voor alle inkoop.
Meer informatie over ProcurementExpress.com
AuditBoard is een volledig geïntegreerd GRC-platform voor SOX, operationele audits, ERM en de naleving van interne controles.
Meer informatie over AuditBoard
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer.
Meer informatie over Quickbase
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer.
Meer informatie over IT Glue
Geautomatiseerd leveranciersbeheer binnen een paar seconden. Krijg transparantie over je inkoop door middel van volledige automatisering van het inkoopproces. Bewaar lijsten van leveranciers en producten op één plek. Contractbeheer, visuele analyse en rapportage: allemaal in één inkoopsysteem.
Meer informatie over Precoro
PEx maakt je RFQ-proces (Request for Quotation) beter beheersbaar; stuur binnen enkele minuten aanvragen, bekijk samengevatte offertes in een dashboard en communiceer rechtstreeks met leveranciers.
Meer informatie over Procurify
SecureLink is een toegangsbeheeroplossing voor technologiebedrijven en -leveranciers die functies biedt zoals op rollen gebaseerde machtigingen, auditlogboeken, nalevingsbeheer, zelfregistratie, bureaublad delen, ondersteuning op afstand, bestandsoverdracht en meer.
Meer informatie over SecureLink
Q-Pulse is een systeem voor het beheer van kwaliteit, veiligheid en risico's dat tools biedt voor het beheer van controles voor documentincidenten, corrigerende maatregelen en meer.
Meer informatie over Ideagen Quality Management
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis.
Meer informatie over Zoho Creator
Oplossing voor leveranciersbeheer die de onboarding van je leveranciers en je communicatie en betaling aan hen automatiseert.
Bevat een online leveranciersportaal en realtime ERP-integraties voor NetSuite, Xero, Quickbooks en meer.
Meer informatie over Tipalti
Bizagi is een BPM-oplossing (Business Process Management) waarmee gebruikers bedrijfsprocessen kunnen modelleren, verbeteren en uitvoeren via een grafische omgeving. De cloudversie van Bizagi biedt automatiserings- en modelleringservices, waaronder tools voor het bouwen, optimaliseren en publiceren van dynamische workflows.
Meer informatie over Bizagi
Het cloudgebaseerde pakket van financiële toepassingen van Coupa biedt zichtbaarheid en controle over alle uitgaven in je bedrijf; inkoop, kosten en crediteurenadministratie.
Meer informatie over Coupa
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.).
Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers.
Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar.
Meer informatie over Dolibarr
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van leveranciers.
Meer informatie over Worksuite
HighBond is een cloudgebaseerde oplossing voor GRC die is ontworpen om professionals te helpen bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot auditing, risicobeoordelingen, onderzoeken, forensisch onderzoek en meer. Het gecentraliseerde dashboard biedt leidinggevenden een realtime overzicht van mogelijke risico's en risicobeperkende...
Meer informatie over Diligent One Platform
Ubeya is de softwareoplossing bij uitstek voor personeelsbeheer en personeelsplanning. Plan werknemers eenvoudig in en houd werktijden bij, betaal salarissen en communiceer met je team met evenementenkalenders, flexibele diensten, een mobiele GPS-klok, geautomatiseerde urenstaten, salarisrapporten en groepchats.
Meer informatie over Ubeya
Wijs belangrijke taken met slechts een paar klikken toe aan externe leveranciers. Bekijk ingediende documenten, keur voltooide taken goed en stel snel vast of externe leveranciers volledig voldoen aan de vereisten voor orders door middel van geautomatiseerde verlengingen van vereiste documenten.
Meer informatie over Contractor Compliance
Het leveranciersbeheersysteem van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op werkomschrijving gebaseerde consultants, freelancers, onafhankelijke aannemers, projectwerkers en nog veel meer, voor een compleet overzicht van het personeel.
Meer informatie over SAP Fieldglass
Geïntegreerd proces van aanvraag tot inkooporder tot factuur met goedkeuringen op meerdere niveaus, inclusief RFQ-bodanalyse, RFI, ontvangst, leveranciersbeheer en positieve beoordelingen
Meer informatie over eBuyerAssist Platform
Event Essentials is een kant-en-klare oplossing voor evenementenbeheer, speciaal ontworpen voor het online beheer van festivals, beurzen en andere evenementen. Het bevat webgebaseerde functies voor het verkopen van tickets, het beheren van verkopers, het organiseren van veilingen, advertenties, planning en het organiseren van vrijwilligers of...
Meer informatie over Event Essentials