Hier is onze lijst met apps voor Verandermanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

45 softwareopties

Sorteren op
Wrike is een platform voor verandermanagement dat wordt vertrouwd door meer dan twee miljoen gebruikers over de hele wereld. Functies zijn gedeelde Kanbanborden, veelzijdige Gantt-diagrammen en op maat gemaakte rapporten. Gebruik de intuïtieve software van Wrike om je snel aan te passen en je teams op schema te houden om bestellingen op tijd te... Meer informatie over Wrike
Lemon Learning is een digitaal adoptieplatform dat werknemers in staat stelt om volwaardige spelers in digitalisering te worden. Lemon Learning is rechtstreeks geïntegreerd in de software van gebruikers, ongeacht hun aard (CRM, HRIS, ERP, enz.), en helpt gebruikers door hun dagelijkse bedrijfsprocessen te navigeren. Meer informatie over Lemon Learning
IdeaScale is software voor ideeënbeheer waarmee je je meest waardevolle hulpmiddel - enthousiaste mensen - kunt gebruiken om effectieve beslissingen te nemen. Genereer inkomsten, bespaar geld en creëer een betere werkplek. Meer informatie over IdeaScale
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Freshservice helpt bij het effectief plannen en evalueren van veranderingen en automatiseert het goedkeuringsproces om alledaagse taken te minimaliseren. Meer informatie over Freshservice
Nlyte DCIM (Data Center Infrastructure Management) is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheer van de fysieke en virtuele computerinfrastructuur, waaronder datacenters, colocaties en edge computing. Meer informatie over Nlyte DCIM
Newired is een 100% codevrije bedrijfsoplossing voor digitale acceptatie die bedrijven helpt bij het begeleiden, analyseren en optimaliseren van de gebruikerservaring. Creëer interactieve begeleidingslagen bovenop bestaande webgebaseerde apps of websites om stapsgewijze begeleiding te bieden. Meer informatie over Newired
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
BOSSDesk is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
STRATWs ONE is a cloud-based strategic management software designed to help businesses track and measure organizational performance according to defined goals and objectives. Managers can monitor employees’ performance through analytical reports and consolidate data from different sources to facilitate decision-making processes. Meer informatie over STRATWs ONE
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Device42 is een IT-infrastructuuroplossing voor het beheer van bedrijfsmiddelen, apparaten, IP-adressen, bekabeling, onderlinge afhankelijkheden, op rollen gebaseerde toegang, auditing en meer. Meer informatie over Device42
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Giva is a cloud-based, HIPAA compliant ITIL help desk software for any size organization. Highly customizable, but easy to deploy and accessible via mobile, tablet and desktop, eHelpDesk provides features for measuring customer satisfaction, responsiveness and team productivity. Meer informatie over Giva
Track the progress of your strategic plan with Balanced Scorecard Software, Strategy Maps, dashboards, and instantly generated exports in PDF, PPT, and Excel. Meer informatie over ESM+Strategy
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Intelligent Service Management
Workflow management software that's flexible, scalable and powerful. Automate business processes quickly and integrate with other systems easily Meer informatie over Integrify
BrainStorm QuickHelp helps mid-size and enterprise companies dramatically improve change management initiatives. Our highly personalized approach to change management reduces user frustration, alleviates IT workloads, and helps organizations achieve their change management goals. Meer informatie over BrainStorm QuickHelp
For details, please visit 4me's blog posts on change management at: https://www.4me.com/blog/category/change-management/ Meer informatie over 4me
OnScreen step by step walkthroughs to help business users complete any task live in any application. Business process guides created in minutes by power users or trainers. Trusted by top Enterprise organizations to improve training & onboarding users on SAP, Salesforce, or any business application. Meer informatie over OnScreen
évolt is a collaborative platform that enables teams and organizations to lead all their projects in a user-centered way. The solution delivers a suite of specialized applications/tools, expert methods, and templates to support teams in every aspect of their work. Meer informatie over évolt
Spekit is a cloud-based software that provides businesses with sales enablement resources and training content for employees. It enables managers to collect and store knowledge across all business units in a centralized repository and automatically organize Salesforce metadata and processes. Meer informatie over Spekit
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
A Hybrid Application Dependency Mapping platform enables creation of interactive, real-time maps of your IT environment. Offers detailed visibility, real-time data, quick time to value, and is simple and easy to use. Meer informatie over VNT
ClickLearn ensures digital adoption by enabling organizations to easily onboard users in their business systems, for example, Microsoft D365, SAP, or Oracle. ClickLearn saves content authors time by automating the creation of training materials and documentation. Meer informatie over ClickLearn
Projector allows an organization to create custom on-screen guides and lead the end-user efficiently through the correct step-by-step processes. Projector eliminates the need for labor-intensive paper guides, time-consuming training sessions and extensive change implementations. Meer informatie over Projector
REAL is een platform voor transformatie en betrokkenheid dat is ontworpen voor consultants in verandermanagement met functies voor samenwerking, analyse en training. Meer informatie over Howspace
Dime.Scheduler is a visual resource and project planning solution for the Microsoft Dynamics product suite. Powerful features such as the graphical planning board, Gantt chart, capacity pivot grid, and extended integration possibilities make planning an asset that can set your business apart. Meer informatie over Dime.Scheduler
Mission Control is a project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. Meer informatie over Mission Control
Coreworx manages project information and enables controlled collaboration on complex engineering projects. Coreworx solutions enable best practice compliance across project teams for disciplines such as document control & collaboration, document management, interface management, & change management. Meer informatie over Coreworx
Nectir is an ideation and innovation management platform with a focus on developing company culture, facilitating constant collaboration, and rapidly evaluating ideas for organizations ranging from SMEs to international enterprises. ✅ Nectir is an approved Microsoft Partner. Meer informatie over Nectir
Ecesis is een cloudgebaseerde oplossing voor milieu, gezondheid en veiligheid die productie-, bouw- en energiebedrijven ondersteunt bij audits, inspecties en naleving, met functies zoals documentatie, het volgen van taken, afvalbeheer, preventief onderhoud en noodplanning Meer informatie over Ecesis
A mobile-friendly, integrated, scalable Enterprise Quality Management Software (EQMS) system designed to learn from your experiences. With SOLABS organization builds all the required controls and visibility to continuously improve in real time. Meer informatie over QM
Do change requests require approval by the steering committee before you become active as a project manager? Flexibly select the suitable option for approval. Whether via tickets or open items - change management is mapped transparently and in line with processes. Meer informatie over Projektron BCS
Panviva is a knowledge management platform designed to help organizations enhance the customer experience by delivering information in real-time via a centralized knowledge-base. Key features include content authoring, multi-channel distribution, natural language interactions, and version control. Meer informatie over Upland Panviva
Met proactieve waarschuwingen, loganalyse en geavanceerde database-analyse bewaakt VirtualMetric SQL-databases om potentiële infrastructurele problemen en uitvaltijd van databases te voorkomen. Plan en configureer opslag voor SQL-databases voor eenvoudige capaciteitsplanning met VirtualMetric. Meer informatie over VirtualMetric
SpecBreak is a cloud-based asset management & management of change (MOC) software for complex industrial equipment, with scheduling & reporting capabilities Meer informatie over SpecBreak
InsideBoard is een cloudgebaseerd platform voor veranderingsbeheer en digitale acceptatie dat is ontworpen om bedrijven te helpen met gebruikersacceptatie en de voortdurende teamprestaties met betrekking tot wijzigingen te beheren. Belangrijke functies zijn onder meer voortgang volgen, geautomatiseerde meldingen, gamification, analyse en rapportage... Meer informatie over InsideBoard
ADOPT is a digital adoption solution, which helps businesses create, manage, & distribute training content to streamline the implementation of new technologies. It enables organizations to provide on-demand training, track progress, & customize communication as per user role, language, or location. Meer informatie over ADOPT
versiondog is a change management software designed to help businesses in automotive, pharmaceutical, oil & gas, utilities, food and beverages, and other sectors save, secure, protect, and manage version configurations. Administrators can process and project data for programmable industrial devices such as computer numerical control (CNC) and... Meer informatie over versiondog
Lead and manage the people side of change, a single platform for an organization’s change initiatives. Meer informatie over Chama
Automate key processes around audit reporting, change management and impact analysis. Monitor and manage sensitive access, metadata and configuration data. Meer informatie over Strongpoint
Echometer enables teams to run better team retrospectives and initiate a bottom-up continuous improvement process. Meer informatie over Echometer

Gerelateerde categorieën