Hier is onze lijst met apps voor Customer success software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

72 softwareopties

Skalin berekent je klantgezondheidsscore en waarschuwt je indien nodig. We helpen je team proactiever te zijn, tijd te besparen en meer inkomsten te genereren. Meer informatie over Skalin
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
LiveAgent is krachtige software voor klantenbinding en klantensucces. De software helpt bedrijven bij het beheren van klantinteracties via klantlevenscycli. LiveAgent is toonaangevend in het opbouwen van klantrelaties met behulp van omnichannel klantenservice. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig. Meer informatie over LiveAgent
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Product Fruits biedt tools voor app-acceptatie zonder code, productrondleidingen, hints, feedback en aankondigingen. Meer informatie over Product Fruits
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om klantsucces en -retentie te stimuleren. Stel je klanten in staat om feedback te delen, deel te nemen aan ideeënontwikkeling, toegang te krijgen tot belangrijke bronnen, gelijkgestemden te helpen en oplossingen te vinden vanuit de kennisbank via de out-of-the-box functional... Meer informatie over Bettermode
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
UserGuiding is een cloudgebaseerde digitale oplossing voor acceptatie- en gebruikersonboarding voor teams, waarmee gebruikers interactieve productrondleidingen kunnen maken, aangepaste onboarding-stromen kunnen genereren en productacceptatiemetrieken kunnen analyseren. Met het platform kunnen bedrijven walkthroughs en rondleidingen creëren zonder... Meer informatie over UserGuiding
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Qiscus is een krachtige cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee ondernemingen klantgegevens, leads, omnichannel CRM en activiteiten voor klantenbinding kunnen verwerken. Hiermee kunnen gebruikers één enkel overzicht van de verkooptrechter van je hele organisatie creëren, zodat je effectiever kunt reageren op... Meer informatie over Qiscus
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en het klantensucces verhogen door middel van hogere klantenretentie, toegang tot realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis. Meer informatie over Zendesk Suite
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het platform is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Meer informatie over Bitrix24
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay CRM
Volg de voortgang van elke klant van onboarding tot ondersteuning en krijg moeiteloos toegang tot de informatie van elke vraag. Pipefy maakt het mogelijk een uitvoeringsstandaard te creëren naargelang de ondersteuning die elke klant nodig heeft en ervoor te zorgen dat geen enkele stap wordt overgeslagen. Meer informatie over Pipefy
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren, zoals e-mail, e-mailgroepen zoals success@, sms-berichten, live-chats en meer. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Mixmax is een toepassing voor e-mailcommunicatie en verkoopproductiviteit die is ontworpen om bedrijven te helpen prospects om te zetten naar klanten via Gmail, Google Inbox, Google Agenda, Salesforce en Pipedrive met behulp van 1-op-1 communicatie, gepersonaliseerde e-mails, workflowautomatisering, het volgen van e-mails, CRM-synchronisatie en... Meer informatie over Mixmax
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden. Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf. Meer informatie over Efficy CRM
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
Met Groove kunnen kleine of grote teams op één lijn blijven en hun klanten de gepersonaliseerde ervaring bieden die ze verdienen. Groove is ontworpen voor groeiende teams. Je krijgt alles wat je nodig hebt om productiever te zijn en je klanten tevredener te maken, zonder de rompslomp van een ingewikkelde helpdesk. En het is een persoonlijkere... Meer informatie over Groove
Vanilla biedt een one-stop-shop oplossing die de kracht van klantgemeenschappen, Q&A, kennisbasis en ideeën combineert om merken te helpen hun klantervaring te verbeteren en klantenloyaliteit te verhogen terwijl de kosten worden verlaagd. Meer informatie over Higher Logic Vanilla
OnePageCRM is een actiegerichte verkoop-CRM die kleine en middelgrote bedrijven helpt de controle over hun verkoop te houden. Richt je op wat er vervolgens moet worden gedaan, volg elke lead op, houd het team op één lijn en sluit meer deals, één verkoopactie tegelijk. Meer informatie over OnePageCRM
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
Gainsight vertaalt gegevenspunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je retentie kunt verhogen, de omzet kunt vergroten en activiteiten kunt opschalen. Meer informatie over Gainsight CS
Software voor klantensucces die is ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je klanten tevreden te houden. Met Channels kun je gemakkelijk verbinding maken, ongeacht waar je klanten vandaan komen, met telefoonnummers uit meer dan 60 landen en functies zoals een IVR, gratis nummers, gespreksopnames en een mobiele app. Meer informatie over Channels
Met het LMS van Skilljar kunnen bedrijven hun trainingsprogramma's voor klanten en partners schalen. De oplossing versnelt de onboarding en betrokkenheid van klanten door de creatie van multimediacursussen, een intuïtieve en mobielgevoelige leeromgeving en CRM-gegevensintegraties mogelijk te maken. Meer informatie over Skilljar Customer Education
SalesDirector.ai is een cloudgebaseerde oplossing voor SFA (Sales Force Automation) die ondernemingen helpt bij het vergemakkelijken van het vastleggen van gegevens, CRM (Customer Relationship Management en marketingtoewijzing met behulp van AI-technologie (Artificial Intelligence). Met het gecentraliseerde platform kunnen gebruikers coaching en... Meer informatie over SalesDirector.ai
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
SubscriptionFlow helpt bedrijven bij het beheren van proefabonnementen, facturering, terugbetalingen, gepersonaliseerde abonnementen en meer. Het platform maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om terugkerende taken te automatiseren, aangepaste voorkeuren te voorspellen, gegevens te verzamelen om leads te genereren en verkoopkansen te... Meer informatie over SubscriptionFlow
SmartKarrot is een geïntegreerd product- en klantensuccesplatform dat bedrijven helpt bij het beheer van klantervaringen en gedragsanalyses. Belangrijke functies zijn onder andere monitoring van de accountstatus, gedetailleerde segmentatie, feedbackverzameling en meldingen. Meer informatie over SmartKarrot
Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en op aanvraag te delen. Bespaar tijd en moeite door simpelweg een proces te verzenden dat is ingesloten in een URL. Meer informatie over Minerva
ProfitWell biedt gratis en nauwkeurige financiële statistieken voor abonnementen voor meer dan 6000 bedrijven door naadloos te integreren met factureringssystemen. Meer informatie over ProfitWell
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire

Gerelateerde categorieën