Hier is onze lijst met apps voor Customer success software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

83 softwareopties

Sorteren op
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren, zoals e-mail, e-mailgroepen zoals [email protected], sms-berichten, live-chats en meer. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Stimuleer de productacceptatie, bied self-service onboarding en maximaliseer de efficiëntie van het klantensucces met het scala aan functies. Meer informatie over inSided
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Meer informatie over Bitrix24
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om klantsucces en -retentie te stimuleren. Stel je klanten in staat om feedback te delen, deel te nemen aan ideeënontwikkeling, toegang te krijgen tot belangrijke bronnen, gelijkgestemden te helpen en oplossingen te vinden vanuit de kennisbank via de out-of-the-box functional... Meer informatie over Tribe
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
UserGuiding is een cloudgebaseerde digitale oplossing voor acceptatie- en gebruikersonboarding voor teams, waarmee gebruikers interactieve productrondleidingen kunnen maken, aangepaste onboarding-stromen kunnen genereren en productacceptatiemetrieken kunnen analyseren. Met het platform kunnen bedrijven walkthroughs en rondleidingen creëren zonder... Meer informatie over UserGuiding
Froged is a customer service engagement and communication software that helps companies improve customer satisfaction, customer onboarding and long-term customer success. Meer informatie over Froged
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Volg de voortgang van elke klant van onboarding tot ondersteuning en krijg moeiteloos toegang tot de informatie van elke vraag. Pipefy maakt het mogelijk een uitvoeringsstandaard te creëren naargelang de ondersteuning die elke klant nodig heeft en ervoor te zorgen dat geen enkele stap wordt overgeslagen. Meer informatie over Pipefy
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
Met Groove kunnen kleine of grote teams op één lijn blijven en hun klanten de gepersonaliseerde ervaring bieden die ze verdienen. Groove is ontworpen voor groeiende teams. Je krijgt alles wat je nodig hebt om productiever te zijn en je klanten tevredener te maken, zonder de rompslomp van een ingewikkelde helpdesk. En het is een persoonlijkere... Meer informatie over Groove
SurveyMonkey CX is een NPS-oplossing waarmee bedrijven hun feedback van klanten kunnen verzamelen, begrijpen en ernaar kunnen handelen. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen, identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyses en sluit de cirkel met klanten door vervolgacties te activeren. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Userpilot is a cloud-based product experience platform designed for customer success & product teams to onboard users and increase product adoption through behavior-triggered experiences. The code-free solution allows users to create, manage & A/B test flows, customize the user interface, and more. Meer informatie over Userpilot
Enterprises that use Liveoak's Virtual Interactions™ platform, bring on new accounts faster, complete routine customer paperwork faster and offer customers the convenience of not having to physically visit a branch or office. Through Liveoak, enterprises and their customers complete work virtually. Meer informatie over Liveoak
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
From pre-sale value assessments to post-sale value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value. Meer informatie over Ecosystems
Software voor klantensucces die is ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je klanten tevreden te houden. Met Channels kun je gemakkelijk verbinding maken, ongeacht waar je klanten vandaan komen, met telefoonnummers uit meer dan 60 landen en functies zoals een IVR, gratis nummers, gespreksopnames en een mobiele app. Meer informatie over Channels
Gainsight vertaalt gegevenspunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je retentie kunt verhogen, de omzet kunt vergroten en activiteiten kunt opschalen. Meer informatie over Gainsight CS
SalesDirector.ai is een cloudgebaseerde oplossing voor SFA (Sales Force Automation) die ondernemingen helpt bij het vergemakkelijken van het vastleggen van gegevens, CRM (Customer Relationship Management en marketingtoewijzing met behulp van AI-technologie (Artificial Intelligence). Met het gecentraliseerde platform kunnen gebruikers coaching en... Meer informatie over SalesDirector.ai
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Meer informatie over Retently
Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en op aanvraag te delen. Bespaar tijd en moeite door simpelweg een proces te verzenden dat is ingesloten in een URL. Meer informatie over Minerva
GuideCX is a client onboarding and project management software designed to help businesses across automotive, finance, education, and other sectors streamline the customer experience and engagement operations. The application enables employees to interact with clients, manage tasks, and automate workflows via a unified portal. Meer informatie over GuideCX
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
ProfitWell biedt gratis en nauwkeurige financiële statistieken voor abonnementen voor meer dan 6000 bedrijven door naadloos te integreren met factureringssystemen. Meer informatie over ProfitWell
Take your onboarding experience to the next level. Create a repeatable and scalable process to ensure each customer is successful. Meer informatie over Precursive OBX
Totango offers automated customer engagement management to drive conversions, boost retention and grow lifetime value. It enables you to close bigger deals faster by focusing on the right opportunities. It drive renewal rates up by ensuring customer success. It allows you to record events from your applications in real time and then analyze them.... Meer informatie over Totango
TaskRay is the modern project management app for you and your team. Use it to quickly track, manage and communicate your work. Drag-and-drop actions, Chatter conversation and a beautiful, clean interface make project management in Salesforce awesome. Meer informatie over TaskRay
Rindle is a task and project management automation tool that helps businesses save hundreds of hours by putting their projects on autopilot. Meer informatie over Rindle
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over USU Knowledge Management
Met het LMS van Skilljar kunnen bedrijven hun trainingsprogramma's voor klanten en partners schalen. De oplossing versnelt de onboarding en betrokkenheid van klanten door de creatie van multimediacursussen, een intuïtieve en mobielgevoelige leeromgeving en CRM-gegevensintegraties mogelijk te maken. Meer informatie over Skilljar Customer Education
PeerBoard is een plug-and-play gemeenschapsplatform dat is ontworpen om bedrijven, marktplaatsen, startups en clubs te helpen discussieforums te beheren om de betrokkenheid tussen klanten, gebruikers en andere leden te vereenvoudigen. Met de groepsinstellingen voor privacycontroles kunnen beheerders openbare of privégroepen bouwen. Meer informatie over PeerBoard

Gerelateerde categorieën