Predictive dialer software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Predictive dialer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
49 softwareopties
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde...
Meer informatie over Dialfire
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren.
Meer informatie over Squaretalk
Alles-in-één-communicatiesysteem, inclusief telefoon, sms en WhatsApp
Meer informatie over Voicespin
Bitrix24 biedt een gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven.
Meer informatie over Bitrix24
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit.
Meer informatie over Talkdesk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden.
Meer informatie over Dialpad
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale...
Meer informatie over Convoso
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools.
Meer informatie over Outreach
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één.
Meer informatie over Kixie PowerCall
Met de krachtige software van CloudTalk voor voorspellend kiezen kunnen je medewerkers meer oproepen afhandelen in minder tijd. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 tijdbesparende functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande bedrijfssoftware. Probeer de gratis proefperiode van 14...
Meer informatie over CloudTalk
Bevat een geavanceerde voorspellende kiesfunctie naast naadloze afhandeling van gemengde gesprekken.
Meer informatie over VICIdial
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
Dankzij de voorspellende nummerselectie van JustCall kun je de omzet exponentieel verhogen en meer telefoontjes per medewerker uitvoeren. Bel hele lijsten met contactpersonen tegelijkertijd.
Meer informatie over JustCall
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen.
Meer informatie over DialedIn CCaaS
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen.
Meer informatie over PhoneBurner
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je...
Meer informatie over Close
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer.
Meer informatie over CallTools
Gebruik de kiesmethode die uitstekend past bij de behoeften van je callcenter: voorbeeldweergave, progressief, krachtig of voorspellend.
Op deze manier kun je de spreektijd van je medewerkers maximaliseren en hun prestaties verbeteren.
Meer informatie over XCALLY
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
CallHub is een spraak- en sms-dienst voor politieke campagnes, grassroots belangenbehartiging, non-profitorganisaties en bedrijven. Callcenter, spraak- en sms-uitzendingen.
Meer informatie over CallHub
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters.
Meer informatie over Bright Pattern
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt
Meer informatie over Ameyo