Hier is onze lijst met apps voor Franchise management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

32 apps
Sorteren op
#1 Marketing Platform For Small Business
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the technology gives them everything they need to manage and grow their business in one place. Meer informatie over Marketing 360
Win meer opdrachten en laat je bedrijf groeien met mHelpDesk.
Functionaliteit voor opdrachtvolging en -facturering via je mobiele apparaat Directe toegang tot je klantinformatie vanaf elk apparaat - verlies nooit je opdrachten of apparaten uit het oog Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere... Meer informatie over mHelpDesk
Operationeel platform voor kleine tot middelgrote en franchisebedrijven
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Franchisesoftware voor de gehele levenscyclus van een franchise
FranConnect is een cloudgebaseerde oplossing voor franchisebeheer die is ontworpen om de hele levenscyclus van een franchise te beheren, inclusief de onboarding van franchisenemers, veldactiviteiten, customer relationship management, verkoop, beheer van financiële gegevens, communicatie, training, marketing, bijhouden van prestaties en meer. Meer informatie over FranConnect
Beheeroplossing voor klassen en op schema's gebaseerde bedrijven
ClassJuggler is een webgebaseerde tool voor bedrijfsmanagement voor dansscholen, gymnastiekstudio's, zwemscholen, tenniskampen, cheerleaderkampen, dojo's en meer. Meer informatie over ClassJuggler
Populaire beheersoftware voor aannemers van thuisdiensten.
ServiceTitan is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer die is ontworpen voor thuisdienstbedrijven in de elektrotechniek, loodgieterswerk, HVAC en garagedeuren. Meer informatie over ServiceTitan
Beheertool voor salons, spa's en kappers.
Shortcuts is salonbeheersoftware die bedrijven van elke omvang helpt bij hun dagelijkse activiteiten, variërend van klantenbeheer tot bedrijfsmanagement. Gebruikers kunnen klantinteracties personaliseren en zich richten op hun doelgroep, terwijl de bedrijfsactiviteiten soepel verlopen. Meer informatie over Shortcuts
Platform voor afspraakplanning, POS en klantenbinding
MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere locaties en franchises. Aanvullende functionaliteiten zijn onder andere e-mailmarketing, salarisadministratie, CRM en meer. Meer informatie over MyTime
Aanpassen, beheren en delen van digitale middelen
MarcomCentral Enterprise is een cloudgebaseerd systeem waarmee gebruikers digitale en merkmiddelen kunnen aanpassen en verspreiden terwijl de toegang en naleving worden beheerd. Meer informatie over MarcomCentral Enterprise
Foodservicebeheer voor restaurants en foodtrucks
FreshCheq is een tool voor voedselregistratie die is ontworpen om restaurants, foodtrucks en andere voedselbereidingsbedrijven te helpen de veiligheid te waarborgen met temperatuurlogboeken en checklists. Meer informatie over FreshCheq
Build Excellence.
Provide franchisors with quality technology and exceptional customer service so that their franchisees can achieve excellence. You Deserve Better, and this is it. Meer informatie over The Better Software
Cloudgebaseerde software voor de buitendienst
Vonigo is een cloudgebaseerd platform voor bedrijfsvoering dat helpt bij het verhogen van de omzet en het stroomlijnen van de bedrijfsactiviteiten van buitendienstbedrijven. Meer informatie over Vonigo
Operations Execution Software for Multi-Unit Operators
Restaurants, convenience stores, and other retail chains use Zenput to see inside and improve the operations of every store. By making it easy to roll-out, track and enforce compliance with operating procedures and key initiatives, Zenput helps improve performance and exceed customer expectations. Meer informatie over Zenput Mobile
POS-oplossing voor salons, winkels en restaurants.
Franpos is een cloudgebaseerd franchise POS-systeem (point of sale) dat bedrijven van elke omvang helpt bij de verwerking van betalingen en het volgen van de verkoop. Belangrijke functies omvatten beloningenbeheer, itemtracering, klanttargeting, loyaliteitsprogramma's, royaltyberekening, urenregistratie en afspraakboeking. Meer informatie over Franpos POS System
Hybride cloudgebaseerde POS voor ketens en franchises
LivePOS is hybride POS-software die is ontworpen om elke soort winkel te ondersteunen, inclusief ketens en franchises. Gebruikers kunnen voorraad, klanten, werknemers en meer beheren op meerdere verkooppunten en de volledige controle krijgen over alle winkels, ongeacht hun fysieke locatie. Meer informatie over LivePOS
Point of sale (POS) for retail
We at Erply pride ourselves on being able to offer a complete retail operations solution that can be adapted to meet unique business requirements. Our solutions manage billions of transactions annually with more than 300,000 stores worldwide, supporting over 15 different languages. Meer informatie over Erply
Operationeel managementplatform voor franchisebedrijven
Naranga is een cloudgebaseerd platform voor franchisebeheer dat tools biedt voor operationeel management, training van werknemers, het genereren van leads, marketing en meer. Meer informatie over Naranga
Franchise audit, collaboration and performance tools
FranchiseBlast offers a full suite of franchise management solutions including the field audit application, benchmarking, collaboration tools, line-check application and project plans. Meer informatie over FranchiseBlast
Cloud-based CRM and lead automation software for franchises
ClientTether is a cloud-based customer relationship management (CRM) and lead automation software that enables franchises and businesses to engage with clients, communicate with team members, track sales activities, and manage brand reputation across the web. Meer informatie over ClientTether
Web-to-print-oplossing en beheer van de toeleveringsketen
Met krachtige klantgerichte portals voor je eindklanten is Propago een uitgebreid systeem voor het beheren van bestellingen en voorraad gedurende de gehele levenscyclus. Meer informatie over Propago
Digital advertising spend tracking, reporting & optimization
AdHawk is a cross-platform digital advertising spend tracking, reporting and optimization platform for online advertisers, advertising agencies, franchises, co-ops, and enterprises to manage their Google AdWords & Facebook Ad campaign spend. Meer informatie over AdHawk
Platform for creating standard operating procedures (SOP)
Way We Do is cloud-based SOP software that seamlessly integrates policies, procedures and checklists into the team's daily workflow via online manuals Meer informatie over Way We Do
Complete Marketing Automation Software
For medium to large businesses - Totus is a multi-channel marketing automation engine for housing, personalizing, and distributing marketing materials. By working with your marketing teams, your distributed sales force can now customize, print, and send marketing collateral more efficiently through a variety of channels like email, direct mail,... Meer informatie over TOTUS
Marketing automation for franchises, and small businesses
SambaSaaS is a marketing automation solution for small businesses, franchises & brands offering automated SEO, PR, social marketing, email nurturing, CRM, website builder, shopping cart & more Meer informatie over SambaSaaS
Cloud-based lease management solution
LeaseEagle is a cloud-based real estate asset management solution designed specifically for tenants which allows users to improve efficiency, control and accuracy over their property portfolios. Meer informatie over LeaseEagle
Mobile-first enablement platform for distributed workforces
Inkling is a mobile-first enablement platform which connects distributed workforces through interactive experiences, group messaging & real-time updates Meer informatie over Inkling
Cloud-based Brand & Marketing Asset Management software
Ontrack Workflow helps streamline the administration, control and distribution of marketing and sales assets while maintaining brand integrity Meer informatie over Ontrack Workflow
Franchise-oplossing voor verkoop-, marketing- en operationele activiteiten
BrandWide is een franchise-oplossing voor verkoop-, marketing- en operationele activiteiten waarmee volledige franchises locaties van bedrijfskantoren en franchisenemers kunnen verbinden met merkeigen CRM- en marketingtools, met een reeks andere functies zoals het vastleggen van leads, afspraken en taken, verkoopprognoses en meer. Meer informatie over BrandWide
Franchise management solution for field service businesses
Waterstreet is a franchise management solution that helps field service organizations manage communication, customers, marketing, performance, & more. It enables businesses to add and update agreements, territory definitions, communication history, & performance logs in a centralized repository. Meer informatie over Waterstreet FMS
Mobile retail audit and deskless task management
QVALON is a cloud-based in-store audit and task management software designed to help businesses across retail, restaurants, banks, and various other sectors conduct inspections, monitor issues, and manage staff members. Meer informatie over QVALON
Web-based enterprise resource planning (ERP) software
ERP Sankhya is a web-based enterprise resource planning (ERP) software designed to help businesses in service, wholesale, retail, agriculture, and other industries manage processes such as finances, sales, accounting, bookkeeping, payroll, recruitment, and more. Meer informatie over ERP Sankhya
Business intelligence platform to collect & analyze data
Maestro Intelligence Hub is a cloud-based platform designed to help small to midsize organizations connect the frontend and backend applications such as ERP, CRM, accounting, or POS to streamline and evaluate operational processes. Meer informatie over Maestro Intelligence Hub