Hier is onze lijst met apps voor Franchise management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

31 softwareopties

Franchise On Cloud is software voor franchisebeheer. Met dit alles-in-één samenwerkingsplatform kunnen franchisegevers hun netwerk ontwikkelen met een volledig aanpasbare Franchise CRM. Meer informatie over Franchise On Cloud
Axonaut is een cloudgebaseerde oplossing die kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het stroomlijnen van administratieve processen met betrekking tot onder andere CRM, facturering, marketing en voorraadregistratie. Meer informatie over Axonaut
Beheer je franchise en laat het groeien. Stuur leads van hoge kwaliteit aan, leg marktaandeel vast, bouw een sterke reputatie op, verhoog je zichtbaarheid, beheer je contacten en meer. Meer informatie over Marketing 360
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies. Meer informatie over mHelpDesk
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay CRM
Thryv is alles-in-één, cloudgebaseerde beheersoftware die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert functionaliteiten zoals contactbeheer, CRM, sms-berichten en e-mailmarketing, online advertenties en reputatiebeheer, online boeken van afspraken, planning voor sociale media, betalingsverwerking en meer. Meer informatie over Thryv
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Beheer en groei je franchise. vcita is een alles-in-één app voor bedrijfsvoering die is ontworpen voor kleine bedrijven en waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
ServiceTitan is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer die is ontworpen voor thuisdienstbedrijven in de elektrotechniek, loodgieterswerk, HVAC en garagedeuren. Meer informatie over ServiceTitan
GOFRUGAL biedt detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen een reeks ERP- en POS-oplossingen die geschikt zijn voor meerdere transacties, met een cloudgebaseerde optie voor beheer van meerdere winkels, voorraadbeheer, inkoopautomatisering, BI-rapportage en gegevenssynchronisatie voor offline toegang. Meer informatie over GoFrugal
FranConnect is een cloudgebaseerde oplossing voor franchisebeheer die is ontworpen om de hele levenscyclus van een franchise te beheren, inclusief de onboarding van franchisenemers, veldactiviteiten, customer relationship management, verkoop, beheer van financiële gegevens, communicatie, training, marketing, bijhouden van prestaties en meer. Meer informatie over FranConnect
ClassJuggler is een webgebaseerde tool voor bedrijfsmanagement voor dansscholen, gymnastiekstudio's, zwemscholen, tenniskampen, cheerleaderkampen, dojo's en meer. Meer informatie over ClassJuggler
Shortcuts is salonbeheersoftware die bedrijven van elke omvang helpt bij hun dagelijkse activiteiten, variërend van klantenbeheer tot bedrijfsmanagement. Gebruikers kunnen klantinteracties personaliseren en zich richten op hun doelgroep, terwijl de bedrijfsactiviteiten soepel verlopen. Meer informatie over Shortcuts
MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere locaties en franchises. Aanvullende functionaliteiten zijn onder andere e-mailmarketing, salarisadministratie, CRM en meer. Meer informatie over MyTime
Configio is een cloudgebaseerd platform voor evenementenbeheer, content management, e-commerce, customer relationship management en e-learning. Meer informatie over Configio
MarcomCentral Enterprise is een cloudgebaseerd systeem waarmee gebruikers digitale en merkmiddelen kunnen aanpassen en verspreiden terwijl de toegang en naleving worden beheerd. Meer informatie over Marcom Portal
De tools bieden je uitmuntende hulp bij het genereren en onderhouden van nieuwe klanten, het leveren van uitzonderlijke klantenservice zodat je eerdere klanten blijven terugkomen en orderprocessen om je Zees (franchisenemers) te helpen verkopen en hun gemiddelde verkoop te verhogen. Meer informatie over Better
FreshCheq is een tool voor voedselregistratie die is ontworpen om restaurants, foodtrucks en andere voedselbereidingsbedrijven te helpen de veiligheid te waarborgen met temperatuurlogboeken en checklists. Meer informatie over FreshCheq
Vonigo is een cloudgebaseerd platform voor bedrijfsvoering dat helpt bij het verhogen van de omzet en het stroomlijnen van de bedrijfsactiviteiten van buitendienstbedrijven. Meer informatie over Vonigo
Marvia is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van merken en digitale middelen (DAM) waarmee bedrijven marketingmateriaal kunnen creëren, bestellen en beheren op basis van het bedrijfskader. Het platform wordt geleverd met functies zoals sjablonen voor sociale media, een bidbookgenerator, een samenvoegingsfunctie voor direct mail en meer. Meer informatie over Marvia
OnPrintShop is een cloudgebaseerde printoplossing die drukkerijen, commerciële drukkerijen en marketingbureaus helpt met ontwerp, orderbeheer en analyse. Belangrijke functies zijn aanpasbare sjablonen, beheer van meerdere winkels, productconfiguratie en het genereren van offertes. Meer informatie over OnPrintShop
Franpos is een cloudgebaseerd franchise POS-systeem (point of sale) dat bedrijven van elke omvang helpt bij de verwerking van betalingen en het volgen van de verkoop. Belangrijke functies omvatten beloningenbeheer, itemtracering, klanttargeting, loyaliteitsprogramma's, royaltyberekening, urenregistratie en afspraakboeking. Meer informatie over franpos
Software voor taakbeheer zonder code voor gedistribueerde teams, met een mobiele app voor de frontlijn en rapportagedashboards voor het leiderschap. Je kunt werk toewijzen, een bewijs van voltooiing ontvangen en de uitvoering meten om de efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, het risico te verminderen en het concurrentievoordeel te vergroten. Meer informatie over FORM MarketX
iPost is e-mailmarketingsoftware die is ontworpen om marketeers te helpen bij het beheren van e-mailcampagnes, doelgroeptargeting, klantsegmentatie en het maken van werkstromen. Met de ontwerptool met functionaliteit voor slepen en neerzetten kunnen gebruikers e-mailelementen naar reeds bestaande merksjablonen verplaatsen en deze naar behoefte... Meer informatie over iPost
Beheer meerdere bedrijven rechtstreeks vanaf een gecentraliseerd online dashboard. Meer informatie over LivePOS
Naranga is een cloudgebaseerd platform voor franchisebeheer dat tools biedt voor operationeel management, training van werknemers, het genereren van leads, marketing en meer. Meer informatie over Naranga
Met krachtige klantgerichte portals voor je eindklanten is Propago een uitgebreid systeem voor het beheren van bestellingen en voorraad gedurende de gehele levenscyclus. Meer informatie over Propago
Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Meer informatie over Centralpoint
BrandWide is een franchise-oplossing voor verkoop-, marketing- en operationele activiteiten waarmee volledige franchises locaties van bedrijfskantoren en franchisenemers kunnen verbinden met merkeigen CRM- en marketingtools, met een reeks andere functies zoals het vastleggen van leads, afspraken en taken, verkoopprognoses en meer. Meer informatie over BrandWide
Bindy is een cloudgebaseerde oplossing voor auditbeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen intelligente inspecties uit te voeren, meertalige checklists te configureren en corrigerende actietaken toe te wijzen om merken te helpen hun normen en programma's uit te voeren. Meer informatie over Bindy
The Ramp is software voor franchisebeheer waarmee detailhandelaars, mediabureaus en franchisegevers marketingcampagnes op sociale platforms kunnen opzetten en beheren. Met de oplossing kunnen beheerders samengestelde media met teamleden in meerdere winkels delen en met hen communiceren op een uniforme interface. Meer informatie over The Ramp

Gerelateerde categorieën