Event management software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Event management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
183 softwareopties
LineUpr is een mobiel platform voor het creëren van evenement-apps dat organisaties helpt over hun evenement te communiceren en deelnemers interactief te betrekken met enquêtes en peilingen via een smartphone. Maak zonder codering of ontwerpvaardigheden aangepaste evenement-apps voor conferenties, jaarlijkse vergaderingen, topbijeenkomsten,...
Meer informatie over LineUpr
idloom stroomlijnt het beheer van evenementen van registratie tot analyse, met aangepaste websites, agenda's met meerdere tracks, veilige betalingen en beveiliging van hoog niveau. idloom biedt geautomatiseerde facturering, btw-afhandeling en realtime gegevens en past zich naadloos aan evenementen van elke omvang aan voor een efficiënte, georganise...
Meer informatie over idloom
Event Catalyst is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het afhandelen van registraties en het organiseren van zowel virtuele als hybride evenementen. Tot de functies behoren contextuele begroetingen, meertalige ondersteuning, orderbeheer, marketing analytics, rapportage en het opzetten van sociale gemeenschappen.
Meer informatie over Event Catalyst
Gratis platform voor evenementenbeheer dat wereldwijd door 12 miljoen professionals wordt gebruikt.
Meer informatie over Bitrix24
Invent App is een intuïtief platform voor evenementenbeheer dat is ontworpen voor virtuele, persoonlijke en hybride evenementen. Het platform is volledig aanpasbaar voor branding, kleuren en ontwerp.
Meer informatie over Invent App
Ungerboeck biedt een softwareoplossing voor evenement- en locatiebeheer met CRM, boekingen, registratie, mobiel, websites, rapportage en financiële gegevens. Het sectorspecifieke platform maakt het beheer van complexe zaken eenvoudig met functionaliteit voor evenementenfaciliteiten en -locaties, en voor tentoonstellings- en conferentiebeheerders.
Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten.
Meer informatie over Wix
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer.
Meer informatie over Webex Suite
Eventbrite is een wereldwijd platform voor ticketing en evenemententechnologie dat makers van evenementen tools en middelen biedt om live ervaringen naadloos te plannen, promoten en produceren.
Meer informatie over Eventbrite
Met monday.com kunnen teams op één flexibel en codevrij platform elk aspect van aankomende evenementen organiseren, van registratie tot feedback.
Meer informatie over monday.com
Wrike is een softwareoplossing voor evenementenbeheer die door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Functies zijn kant-en-klare sjablonen, veelzijdige Gantt-diagrammen, tijdbesparende proofing-tools en aanpasbare rapporten. Verbeter je evenementenplanning met de alles-in-één software van Wrike.
Meer informatie over Wrike
Whova is cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer waarmee bedrijven, universiteiten, exposanten en overheidsorganisaties in contact kunnen komen met bezoekers, naambadges kunnen genereren, online registratieprocessen kunnen afhandelen en videovergaderingen kunnen organiseren.
Meer informatie over Whova
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren.
Meer informatie over Airtable
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven.
Meer informatie over GoTo Webinar
SignUpGenius is een cloudgebaseerd programma voor het beheer van vrijwilligers en evenementenplanning dat je in staat stelt om online aanmeldingsbladen te creëren, vrijwilligers uit te nodigen en herinneringen te automatiseren.
Meer informatie over SignUpGenius
Met software voor het volgen van goederen voor evenementen kun je evenementkraampjes beheren, audits uitvoeren en onderhoud moeiteloos plannen. Gratis proefperiode van 15 dagen.
Meer informatie over EZOfficeInventory
Een alles-in-één platform voor evenementenbeheer dat in staat is om evenementen van elke soort of schaal te verwerken. Odoo Events regelt alle aspecten van de taak van een evenementencoördinator, van de organisatie van evenementen en de ticketverkoop tot zichtbaarheid en promotie.
Meer informatie over Odoo
Cvent biedt online evenementenplanning en -beheer, webenquête- en e-mailmarketingsoftware voor evenementenplanners, bezoekers en horecagelegenheden in verschillende bedrijfstakken wereldwijd. De software ondersteunt de gehele levenscyclus van evenementen, van marketing en aanvankelijke registratie tot evenementencheck-in en meer.
Meer informatie over Cvent Event Management
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB.
Meer informatie over HoneyBook
Software voor verenigingsbeheer voor lokale verenigingen die lidmaatschapsbeheer, websitecontent, evenementenregistratie en e-mailmarketing combineert.
Meer informatie over StarChapter
vFairs is een virtueel platform voor evenementenbeheer waarmee organisaties end-to-end online evenementen kunnen hosten en relevante doelgroepen betrokken kunnen maken met aangepaste registratieformulieren, virtuele standsjablonen, interactiviteitstools waaronder groepschat of 1:1-chat, webinar-functionaliteit, rapportage van evenementen en meer.
Meer informatie over vFairs
Wild Apricot is eersteklas online lidmaatschapssoftware voor verenigingen, non-profitorganisaties en clubs. Laat Wild Apricot alle administratieve taken automatiseren die gepaard gaan met het runnen van een organisatie : lidmaatschapsbeheer, evenementenregistratie, online betalingen, e-mails en je website.
Meer informatie over WildApricot
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, met boekingen, betalingen, documentbeheer en meer.
Meer informatie over Tripleseat
Verkoop tickets met Ticket Tailor: een whitelabel platform voor evenementtickets met lage kosten waarmee je een kassa kunt creëren voor fondsenwervingsactiviteiten voor liefdadigheidsinstellingen, concerten, comedy clubs en meer!
Meer informatie over Ticket Tailor
Integratie van al je verkoopkanalen in één dashboard. Promoot je evenement online. Controleer de verkoop en beheer je evenement met live rapportage.
Meer informatie over TicketSource