Hier is onze lijst met apps voor Catering software . Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

56 softwareopties

Transformeer je bedrijf tot één holistisch, geïntegreerd end-to-end systeem. Wanneer je een groter resultaat moet leveren dan slechts één product, heb je een geïntegreerd systeem nodig. Beheer je bedrijf door grip te houden op het boeken van bestellingen, het verwerken van bestellingen, menubeheer en leveringsbeheer. Meer informatie over Ungerboeck Software
De eenvoudige manier voor cateringbedrijven en andere op evenementen gebaseerde organisaties om uurloonwerknemers te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met werknemers te communiceren. Bespaar tijd. Verbeter de verantwoording. Gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, met boekingen, betalingen, documentbeheer en meer. Meer informatie over Tripleseat
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Connecteam
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen. In tegenstelling tot Word-documenten en pdf-facturen verbetert Curate de klantervaring met moderne technologie en interactieve voorstellen. Meer informatie over Curate
GOFRUGAL biedt detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen een reeks ERP- en POS-oplossingen die geschikt zijn voor meerdere transacties, met een cloudgebaseerde optie voor beheer van meerdere winkels, voorraadbeheer, inkoopautomatisering, BI-rapportage en gegevenssynchronisatie voor offline toegang. Meer informatie over GoFrugal
Nowsta is a cloud-based workforce management software designed to help businesses handle staff scheduling, communications, time or attendance tracking, and payroll processing, among other administrative operations. Supervisors can gain insights into workers' ratings, projected and actual costs. Meer informatie over Nowsta
Catering management software to simplify your life and help you pull off flawless events every time. Learn more at totalpartyplanner.com. Meer informatie over Total Party Planner
De webgebaseerde cateringsoftware van CaterTrax stroomlijnt niet-commerciële foodservice met mobielvriendelijke websites en tools voor productiebeheer. Meer informatie over CaterTrax
STS Cloud is toegankelijk vanaf pc, tablet en mobiele apparaten en is cloudgebaseerde, veilig gehoste software voor verkoop- en cateringteams, met functionaliteiten voor CRM, groepsbeheer, het registreren van leads en het beheren van kansen, rapportage en meer. Meer informatie over STS Cloud
Ontstaan naar aanleiding van de behoefte, ontwikkeld door ervaring en gedreven door innovatie. Caterease is evenementenplanning- en cateringsoftware voor vooruitstrevende denkers. Naast alle tools die je nodig hebt om je bedrijf te beheren, is Caterease de oplossing die aan al je behoeften voldoet. Meer informatie over Caterease
Software voor Party & Catering bedrijven. Met Rentman beheren Party & Catering bedrijven efficient hun dagelijkse activiteiten. Plan de logistiek van evenementen, deel informatie met je klanten en zorg ervoor dat je inventaris regelmatig roteert. Wees op elk moment op de hoogte van de beschikbaarheid van medewerkers en freelancers en plan deze in.... Meer informatie over Rentman
Schedulehead maakt gebruik van artificiële intelligentie om medewerkers voor evenementenbedrijven in te plannen. Je kunt zelfs tot 90% sneller werken bij het plannen en urenregistratie. Eenvoudige software voor personeelsplanning voor evenementenbedrijven. Meer informatie over Schedulehead
Cloudgebaseerde software en app voor restaurantinventaris en cateringbeheer. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Meer informatie over Marketman
Het interactieve evenementenbeheer van ReServe is een webgebaseerde oplossing waarmee cateraars en evenementenplanners hun evenementenboekingen en evenementgerelateerde activiteiten kunnen automatiseren. Meer informatie over Infor Sales & Catering
ChefMod is a cloud-based restaurant management & purchasing platform that helps restaurant owners as well as chefs manage recipes, orders & purchase lifecycle Meer informatie over ChefMod
Event Temple is een softwareplatform voor locatiebeheer dat is ontworpen om locaties van alle soorten te helpen bij het verhogen van boekingen, omzet en inkomsten zonder extra advertenties. Meer informatie over Event Temple
CaterZen is een alles-in-één oplossing die is ontworpen om te voldoen aan de CRM-, verkoop-, marketing- en operationele behoeften van cateraars die aan bedrijven leveren. Meer informatie over CaterZen
Push is cloudgebaseerde software voor personeelsbeheer die je HR, loonadministratie, urenregistratie en planningstaken integreert in één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over Push Operations
The only recipe management system of its kind with food costing, scaling, conversions and yields in one place where you can add docs, photos and videos for collaborating, training and sharing. Start creating and importing recipes for free to see your dishes come to life digitally. Meer informatie over meez
Sapaad is een toonaangevend cloudgebaseerd POS en leveringsbeheersysteem voor restaurants dat door duizenden restaurants wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Sapaad
AllSeated is een cloudgebaseerd platform voor evenementplanning en een samenwerkingsnetwerk voor evenementprofessionals en -gastheren/-vrouwen, met virtual reality en 360 RealPlans-3D-diagrammen. Meer informatie over AllSeated
Better Cater is een eenvoudige, mobiel geoptimaliseerde cateringsoftware voor grote en kleine cateraars die gebruikers helpt bij het plannen, produceren en beheren van tal van evenementen. Meer informatie over Better Cater
Catering management software for all sizes of business whether just starting a catering company or looking to grow catering revenues. Online ordering, back office order management, production planning, delivery sheduling, invoicing, credit card payment, reporting and e-marketing modules. Meer informatie over Spoonfed
Planning Pod is cloudgebaseerde software voor evenementplanning en -beheer met ondersteuning voor planning, budgettering, het bijhouden van deelnemers, promotie en meer. Meer informatie over Planning Pod
YesEvents is modulaire, cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer met een online registratiesysteem en tools voor e-marketing, het maken van websites, communicatie, interactieve plattegronden, rapportage, enquêtes en meer. Meer informatie over YesEvents
Als cateringbedrijf wil je de voedselkosten laag houden en de voorraad klein. Apicbase helpt je dit te bereiken met de bestelling van stuklijsten die berekent wat je moet bestellen, waarbij rekening wordt gehouden met je huidige voorraad. Grote en kleine cateringbedrijven werken graag met Apicbase. Meer informatie over APICBASE Food Management
Event Staff App helpt het saaie werk van het plannen en beheren van je evenementenpersoneel te automatiseren. Verminder de communicatietijd via sms-berichten, houd moeiteloos de tijd bij en beheer alle ploegendiensten. Meer informatie over Event Staff App
FoodStorm is the world's leading comprehensive catering software offering flexible catering management solutions for every style caterer. Meer informatie over FoodStorm
iVvy locatiebeheer is software voor leveranciersbeheer die wordt gebruikt door hotels, restaurants en andere horecaorganisaties om boekingen voor ruimtes en locaties te beheren. Meer informatie over iVvy Venue Management
Priava is een cloudgebaseerd catering- en evenementenbeheersysteem met gedetailleerde functionaliteit voor cateraars, restaurants en bars met meerdere locaties. De gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing van Priava omvat cateringbestellingen, CRM, verkoop en marketing, offertes, apparatuurtracking, resourcevereisten en business intelligence. Meer informatie over Priava
Oz Software is a cloud-based booking, scheduling & business management solution designed for agents & professionals in the entertainment & event industries Meer informatie over Oz Software
Event Booking Engines is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer die is ontworpen om locaties, restaurants en horecagroepen te helpen bij het beheren van evenementenboekingen, personeel en activiteiten. Meer informatie over Event Booking Engines
HoneyCart is an online ordering system designed specifically for catering businesses. With features built for catering orders, HoneyCart can streamline the ordering process for customers. Customers are able to order through a self-service portal, which allows them to place one-time orders for an event, sign up for recurring orders, manage payment... Meer informatie over HoneyCart
Amadeus Sales & Event Management is a cloud-based catering software that helps hotels, restaurants, banquet halls, casinos, and gaming enterprises handle operations related to guest room blocking, contract creation, rates management, availability checking, and more. Meer informatie over Amadeus Sales & Event Management
Stock manages inventories through an easy to use and very efficient tool, do the counts on paper or using tablets and mobiles. Controls shrinkage or accidental waste of both products and semi-finished products. Manages the reasons for shrinkage and takes measures to prevent further shrinkage. Meer informatie over Gstock
Advanced catering software for caterers and restaurants with unbeatable online ordering website. Meer informatie over Flex Catering
Shyfter is een platform voor personeelsplanning en HR voor mkb-bedrijven en grote bedrijven. Meer informatie over Shyfter
A private team management app with shift dispatch and chats. Match your employees with open gigs within minutes! Easy to target relevant member profiles, simple communication and reporting features. Meer informatie over Zelos
QuickShift is an event scheduling and payroll solution designed to help staffing agencies, non-profit organizations, contractors, caterers, and solar installation businesses manage staff members, team communication, performance, and more. Employees can filter availability based on region, receive information about work shifts, and access event... Meer informatie over QuickShift
CaterSOFT Occasion is an inclusive booking management system designed to help run your event catering business. The platform enables organizations to manage enquiries, generate proposals, function sheets, monitor deposits and streamline event planning and invoicing operations. Meer informatie over CaterSOFT Occasion
Online catering configuration and automated quoting. Customized PDF catering quotes are sent instantly to the clients. All pricing models can be set up for banquets, events, seminars or meetings. Smart MICE revenue management and automated function sheets, running orders and event schedules. Meer informatie over Eventmachine meeting
De beste roosters ontstaan vanuit samenwerking Ben je benieuwd hoe onze software jouw organisatie kan helpen om beter en sneller planningen te maken? Timezynk is een cloudgebaseerd online planningsplatform waarmee werknemers en managers planningen, tijdrapportage, loonadministratie en boekingsverzoeken kunnen beheren. Met mobiele en desktop-capaci... Meer informatie over Timezynk
Meal preparation software that helps caterers or restaurants automate orders, manage calendar, track sales and more. Meer informatie over KitchenFuel
qnips offers numerous features for digitization in contract catering. Whether it is online ordering, mobile payment, customer feedback, menu management, or digital signage, the platform combines all relevant features and can be individually configured. Meer informatie over qnips
Agilysys Sales & Catering helps hotels, resorts, conference centers, and other event spaces manage bookings, schedules, payments, events, and more. Organizations can capture guest information like account number, name, arrival date, and contract details, and assign managers for the entire stay. Meer informatie over Agilysys Sales & Catering
Fully interactive, eMenus lets you manage, revise and publish menus for group and social events in real-time. Showcase food and beverage options with a touchless option, eliminating costly and time-consuming paper menus. Meer informatie over eMenus
Function Tracker for Caterers is a catering software that helps businesses manage bookings, menus, equipment, staffing, quoting, schedules, customers, and other event-related activities. The platform enables managers to generate and share invoices, contracts, and quotes with relevant personnel. Meer informatie over Function Tracker for Caterers

Gerelateerde categorieën