Catering software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Catering software . Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
33 softwareopties
Als cateringbedrijf wil je de voedselkosten laag houden en de voorraad klein. Apicbase helpt je dit te bereiken met de bestelling van stuklijsten die berekent wat je moet bestellen, waarbij rekening wordt gehouden met je huidige voorraad.
Grote en kleine cateringbedrijven werken graag met Apicbase.
Meer informatie over Apicbase Restaurant Management
Event Temple is een softwareplatform voor locatiebeheer dat is ontworpen om locaties van alle soorten te helpen bij het verhogen van boekingen, omzet en inkomsten zonder extra advertenties.
Meer informatie over Event Temple
Software voor Party & Catering bedrijven. Met Rentman beheren Party & Catering bedrijven efficient hun dagelijkse activiteiten. Plan de logistiek van evenementen, deel informatie met je klanten en zorg ervoor dat je inventaris regelmatig roteert. Wees op elk moment op de hoogte van de beschikbaarheid van medewerkers en freelancers en plan deze in....
Meer informatie over Rentman
De eenvoudige manier voor cateringbedrijven en andere op evenementen gebaseerde organisaties om uurloonwerknemers te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met werknemers te communiceren. Bespaar tijd. Verbeter de verantwoording. Gratis proefversie van 14 dagen.
Meer informatie over When I Work
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren.
Meer informatie over Deputy
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB.
Meer informatie over HoneyBook
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, met boekingen, betalingen, documentbeheer en meer.
Meer informatie over Tripleseat
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Connecteam
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren.
Meer informatie over Jolt
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen. In tegenstelling tot Word-documenten en pdf-facturen verbetert Curate de klantervaring met moderne technologie en interactieve voorstellen.
Meer informatie over Curate
GOFRUGAL biedt detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen een reeks ERP- en POS-oplossingen die geschikt zijn voor meerdere transacties, met een cloudgebaseerde optie voor beheer van meerdere winkels, voorraadbeheer, inkoopautomatisering, BI-rapportage en gegevenssynchronisatie voor offline toegang.
Meer informatie over Gofrugal
De webgebaseerde cateringsoftware van CaterTrax stroomlijnt niet-commerciële foodservice met mobielvriendelijke websites en tools voor productiebeheer.
Meer informatie over CaterTrax
STS Cloud is toegankelijk vanaf pc, tablet en mobiele apparaten en is cloudgebaseerde, veilig gehoste software voor verkoop- en cateringteams, met functionaliteiten voor CRM, groepsbeheer, het registreren van leads en het beheren van kansen, rapportage en meer.
Meer informatie over STS Cloud
17hats helpt freelancers en kleine bedrijven om projecten, marketing, contracten, boekhouding, online betalingen en meer te beheren. Het gecentraliseerde dashboard in de toepassing toont actiepunten, urgente meldingen, aankomende agenda-evenementen en weersvoorspellingen om dagelijkse activiteiten te stroomlijnen.
Meer informatie over 17hats
Cloudgebaseerde software en app voor restaurantinventaris en cateringbeheer. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat.
Meer informatie over Marketman
Ontstaan naar aanleiding van de behoefte, ontwikkeld door ervaring en gedreven door innovatie. Caterease is evenementenplanning- en cateringsoftware voor vooruitstrevende denkers. Naast alle tools die je nodig hebt om je bedrijf te beheren, is Caterease de oplossing die aan al je behoeften voldoet.
Meer informatie over Caterease
Schedulehead maakt gebruik van artificiële intelligentie om medewerkers voor evenementenbedrijven in te plannen. Je kunt zelfs tot 90% sneller werken bij het plannen en urenregistratie. Eenvoudige software voor personeelsplanning voor evenementenbedrijven.
Meer informatie over Roosted
Het interactieve evenementenbeheer van ReServe is een webgebaseerde oplossing waarmee cateraars en evenementenplanners hun evenementenboekingen en evenementgerelateerde activiteiten kunnen automatiseren.
Meer informatie over Infor Sales & Catering
Transformeer je bedrijf tot één holistisch, geïntegreerd end-to-end systeem. Wanneer je een groter resultaat moet leveren dan slechts één product, heb je een geïntegreerd systeem nodig. Beheer je bedrijf door grip te houden op het boeken van bestellingen, het verwerken van bestellingen, menubeheer en leveringsbeheer.
Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
CaterZen is een alles-in-één oplossing die is ontworpen om te voldoen aan de CRM-, verkoop-, marketing- en operationele behoeften van cateraars die aan bedrijven leveren.
Meer informatie over CaterZen
iVvy locatiebeheer is software voor leveranciersbeheer die wordt gebruikt door hotels, restaurants en andere horecaorganisaties om boekingen voor ruimtes en locaties te beheren.
Meer informatie over iVvy Venue Management
Push is cloudgebaseerde software voor personeelsbeheer die je HR, loonadministratie, urenregistratie en planningstaken integreert in één gebruiksvriendelijk platform.
Meer informatie over Push Operations
Sapaad is een toonaangevend cloudgebaseerd POS en leveringsbeheersysteem voor restaurants dat door duizenden restaurants wereldwijd wordt vertrouwd.
Meer informatie over Sapaad
Planning Pod is cloudgebaseerde software voor evenementplanning en -beheer met ondersteuning voor planning, budgettering, het bijhouden van deelnemers, promotie en meer.
Meer informatie over Planning Pod
AllSeated is een cloudgebaseerd platform voor evenementplanning en een samenwerkingsnetwerk voor evenementprofessionals en -gastheren/-vrouwen, met virtual reality en 360 RealPlans-3D-diagrammen.
Meer informatie over Prismm