Hier is onze lijst met apps voor ICT-beheersoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

234 softwareopties

Blijf op de hoogte van IT-beheer met het werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste formulieren en sjablonen om verzoeken af te handelen, IT-onboarding te organiseren, de voortgang bij te houden en werklasten te beheren. Plan projecten met Gantt-diagrammen en presenteer resultaten met ingebouwde rapportage. Meer informatie over Wrike
NinjaOne is een platform voor IT-beheer dat is ontworpen om je technici efficiënter te maken door middel van diepgaande inzichten in IT-middelen en robuuste tools om je te helpen IT-problemen te verhelpen. Met NinjaOne kun je werkstations, servers, netwerkapparaten en virtuele machines beheren vanuit één venster. Meer informatie over NinjaOne
Ondersteuning op afstand voor IT-beheer. Bied ad-hoc technische ondersteuning aan je teamleden, werknemers en klanten. Snel te verbinden, eenvoudig te gebruiken en veilig. Meer informatie over ISL Light
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog... Meer informatie over Atera
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en beheer van ConnectWise Automate. Meer informatie over ConnectWise Automate
Met Splashtop Remote Support kunnen MSP's, IT-serviceproviders en helpdeskprofessionals ondersteuning op afstand bieden voor computers van klanten vanaf elke desktop/elk mobiel apparaat. Meer informatie over Splashtop Remote Support
Acronis Cyber Protect Cloud is een uniek product waarin back-up is geïntegreerd met uitgebreide tools voor antimalwarebeveiliging en eindpuntbeheer. Deze synergie neemt alle complexiteit weg, zodat serviceproviders hun klanten een betere beveiliging kunnen bieden tegen lagere kosten. Meer informatie over Acronis Cyber Protect Cloud
OpManager is daadwerkelijk geïntegreerde netwerkbeheersoftware voor sneller en slimmer netwerkbeheer. Meer informatie over ManageEngine OpManager
Addigy is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om IT-teams van organisaties van elke omvang te helpen bij het beheren en onderhouden van Mac- en iOS-apparaten. Belangrijkste kenmerken zijn gebruikersgroepbeheer, geautomatiseerde apparaatinschrijving, activabewaking, gebruikstracering en rapportage. Meer informatie over Addigy
Garandeer softwarenaleving, verlaag hardware-uitvaltijd en wees altijd voorbereid op een audit met een eenvoudige IT-oplossing voor activabeheer. Meer informatie over AssetSonar
ConnectWise RMM is een nieuwe oplossing die is gebouwd op het oneindig schaalbare ConnectWise-platform dat het beste van twee werelden combineert: out-of-the-box automatisering in combinatie met de robuuste automatisering die nodig is om je klanten diensten op maat te leveren. ConnectWise RMM aggregeert de software en menselijke elementen. Meer informatie over ConnectWise RMM
Acronis Cyber Protect is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven AI-technologie kunnen inzetten om cyberveiligheidsbedreigingen in IT-middelen en endpointsystemen te detecteren. Supervisors kunnen kwetsbaarheidsbeoordelingen uitvoeren, beveiligingspatches implementeren en bedreigingen op afstand voorkomen. Meer informatie over Acronis Cyber Protect
Good Sign is a cloud-based revenue monetization solution for companies of all sizes. It offers users an effective billing system and more than one type of pricing structure. Meer informatie over Good Sign
Met Key Manager Plus krijgen ondernemingen volledig inzicht en controle over hun cryptografische omgevingen. IT- en PKI-beheerders kunnen periodieke detectie van SSH-sleutels, SSL/TLS-certificaten en PGP-sleutels uitvoeren, een centrale inventaris aanmaken, aanvragen, verwerven, inzetten, roteren, vernieuwen en bijhouden. Meer informatie over ManageEngine Key Manager Plus
monday.com is krachtige software voor IT-beheer en helpt teams om efficiënt samen te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit ervan zorgen ervoor dat je team snel kan instappen en dat jij je werk op je eigen manier kunt beheren. Meer informatie over monday.com
Zapier biedt een cloudgebaseerd integratieplatform om je te helpen je gewenste web-apps en systemen te verbinden. Je kunt het Zapier-platform gebruiken om gegevens over te dragen tussen je favoriete apps, waarbij de software meer dan 300 apps ondersteunt. Zapier kan worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je apps met elkaar communiceren wanneer er... Meer informatie over Zapier
Malwarebytes is a network security software that enables businesses to identify and detect potential cyberthreats across networks or enterprise servers. The cloud-based Malwarebytes Nebula platform lets administrators gain visibility into threat patterns from the centralized dashboard. Meer informatie over Malwarebytes for Business
AVG Antivirus Business Edition is ontworpen om bedrijfs- en klantgegevens te beschermen door alle belangrijke gegevens te beveiligen, van pc's tot bestandsservers. Meer informatie over AVG Antivirus Business Edition
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. Meer informatie over Rippling
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescodes en RFID. Meer informatie over EZOfficeInventory
Miro is het populaire whiteboardplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Versnel innovatie, werk samen alsof je in dezelfde ruimte bent, maak een diagram van complexe architectuur, organiseer je achterstanden en bouw een visuele hub voor documentatie waarnaar je team steeds opnieuw zal verwijzen. Meer informatie over Miro
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Jamf Pro is een uitgebreide beheeroplossing voor mobiele apparaten waarmee IT-professionals de implementatie, inventaris en beveiliging van Macs, iPads, iPhones en Apple TV's kunnen vereenvoudigen. Meer informatie over Jamf Pro
Desktop Central is geïntegreerde software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten waarmee je vanaf een centrale locatie servers, laptops, desktops, mobiele telefoons en tablets kunt beheren. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
Freshservice biedt complete automatisering van de ITSM-workflow met eersteklas ticketing, krachtige CMDB, servicecatalogus, kennisbank en meer voor je service desk. Meer informatie over Freshservice
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Meer informatie over Central
Remote Desktop Manager is an IT management software that helps businesses launch, run, and manage remote connections to virtual machines, websites, remote servers, and business applications. It allows IT professionals to store passwords, usernames, and credentials in a centralized repository. Meer informatie over Remote Desktop Manager
Het CrashPlan van Code42 voor kleine bedrijven is een wereldwijde SaaS-leverancier van gegevensbescherming en beveiliging van eindpuntgegevens. Back-up, herstel en bescherm je gegevens vanaf elke locatie met CrashPlan voor kleine bedrijven. Meer informatie over CrashPlan
Patch Manager Plus is eindpunt-patchbeheersoftware voor het volledig geautomatiseerd patchen van Windows, Mac, Linux en meer dan 550 toepassingen van derden. Meer informatie over ManageEngine Patch Manager Plus
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
PagerDuty is cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten. Meer informatie over PagerDuty
Costpoint is an artificial intelligence (AI)-enabled enterprise resource planning (ERP) software that helps businesses streamline project management, accounting, and material tracking operations. It offers a budgeting module, which enables administrators to allocate project budgets and create estimates at completion (EAC) forecasts. Meer informatie over Deltek Costpoint
Beheer alle IT vanaf één geïntegreerde console met Kaseya VSA. Omvat geautomatiseerde ontdekking en beheer van hardware, software en systeeminventaris. Meer informatie over Kaseya VSA
IT-beheersoftware zoals het hoort - voor Windows-, Linux- en Mac-systemen en elke toepassing die gebruikmaakt van de monitoring-API. Een IT-beheerplatform met een volledig uitgebreide mobiele app. Meer informatie over Pulseway
LogMeIn Pro is een tool voor toegang op afstand voor particulieren en kleine bedrijven waarmee gebruikers hun computer op afstand kunnen ondersteunen vanaf elke locatie en waarmee ze vanaf een andere computer of mobiel apparaat volledige toegang kunnen krijgen tot de desktop met alle toepassingen, bestanden en gegevens. Meer informatie over Pro
Splunk Enterprise is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen met big data-beheer en analyse van machinegegevens. Belangrijke functies zijn onder meer datavisualisatie, prestatiestatistieken, gegevensverzameling, realtime zoeken, indexering, KPI-tracking, rapportage en monitoring. Meer informatie over Splunk Enterprise
Maak kennis met PRTG Network Monitor, een allesomvattende monitoringoplossing. Begin met het bewaken van "alles wat IT is", inclusief je besturingssystemen, toepassingen, netwerkapparaten, verschillende beveiligingsmaatregelen, webservices, databases en nog veel meer. PRTG kan worden geschaald naar netwerken van elke omvang. Meer informatie over PRTG Network Monitor
Designed with today's SMBs in mind, GoTo Resolve is an all-in-one IT support software built to help IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. Meer informatie over GoTo Resolve
Blijf op de hoogte van gebruikersactiviteit en configuraties in je on-premises en cloudgebaseerde IT-systemen. Meer informatie over Netwrix Auditor
xMatters is een actiegericht IT-waarschuwingsplatform dat gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen betrekt om incidenten sneller op te lossen. Meer informatie over xMatters
Sunbird DCIM is een cloudgebaseerd datacenterbeheersysteem dat faciliteitenmanagers helpt bij het volgen van activa en capaciteitsmonitoring. Belangrijke functies omvatten aanvraagbeheer, omgevingsbewaking, 3D-visualisatie, business intelligence en zoekfunctionaliteit. Meer informatie over Sunbird DCIM
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
eM Client is een krachtige e-mailclient voor Windows en macOS met een duidelijke en gebruiksvriendelijke interface. Het kan ook je agenda's, taken, contacten, aantekeningen en chat beheren. eM Client voldoet aan alle professionele communicatiebehoeften voor elk team of elke onderneming en maakt eenvoudig verbinding met elke e-mailservice. Meer informatie over eM Client
Opsgenie centraliseert waarschuwingen van je monitoring-, ticketing- en ITSM-tools en stuurt ze vervolgens op basis van bron, inhoud en tijd naar de mensen die bereikbaar zijn en klaar zijn om actie te ondernemen. Opsgenie biedt teams alle informatie die nodig is om tijdens een incident samen te werken en problemen op te lossen. Meer informatie over OpsGenie
Datadog is een monitoring- en beveiligingsplatform waarmee ontwikkelings-, beveiligings- en operationele teams statistieken, sporen en logboeken kunnen combineren op één plek, zodat teams volledig inzicht krijgen in hun IT-omgeving. Meer informatie over Datadog
SmartDeploy's unieke gelaagde aanpak maakt single-image management van Windows en applicaties mogelijk. Meer informatie over SmartDeploy

Gerelateerde categorieën