Hier is onze lijst met apps voor Juridisch documentbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

124 softwareopties

Sorteren op
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Precisely is contractbeheersoftware ontworpen om advocatenkantoren en bedrijven in de bouw, financiën, technologie, werving en andere sectoren te helpen bij het creëren, beoordelen, valideren, archiveren en controleren van contracten op een uniform platform. Meer informatie over Precisely
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
App4Legal is een volledig geïntegreerde en voor mobiel gebruik geoptimaliseerde oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken, ontworpen voor gebruik door advocatenkantoren, juridische afdelingen, juristen en advocaten. Meer informatie over App4Legal
EntityKeeper is een cloudgebaseerde oplossing voor entiteitsbeheer voor bedrijven, die tools biedt zoals een organigrambouwer en entiteitsdatabasebeheer. Het platform helpt het MKB om entiteitsdocumenten te beheren, volgen, organiseren en openen vanuit één veilige oplossing. Meer informatie over EntityKeeper
Colligo biedt uitgebreide oplossingen voor e-mail- en documentbeheer om SharePoint moeiteloos uit te breiden als een juridisch DMS, voor het efficiënt classificeren en openen van elektronische cliëntendossiers vanuit Office-documenten, afbeeldingen, pdf's, e-mails en bijlagen. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
Een product voor e-mailarchivering waarmee gebruikers hun zakelijke e-mails veilig kunnen archiveren en deze e-mails eenvoudig kunnen ophalen. ArcTitan is conform, zeer snel, veilig en integreert goed met Office365. Meer informatie over ArcTitan Email Archiving
Knackly is software voor documentautomatisering die is ontworpen om advocatenkantoren te helpen bij het beheren van klantintakeprocessen, het veilig opslaan van bestanden en meer, met behulp van verschillende tools. Klanten kunnen op een online platform informatie invullen met betrekking tot persoonsgegevens, activa, accounts, makelaars en diverse... Meer informatie over Knackly
Corporify is een toonaangevende Europese cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische entiteiten en bedrijfszaken. Het platform is een doorbraak voor juridische teams bij bedrijven, moderne juridische dienstverleners en beleggingsfondsen (PE/VC). Het omvat de volledige end-to-end entiteitslevenscyclus, van het volgen van effecten tot... Meer informatie over Corporify
Colligo Office Connect for Microsoft 365 allows businesses to save & categorize documents on SharePoint from within Microsoft 365. Meer informatie over Colligo Office Connect for Microsoft 365
De Clio Suite is cloudgebaseerde software voor advocatenkantoren die de manier waarop je advocatenkantoor werkt verandert: van de eerste intake tot de laatste factuurbetaling. De Clio Suite biedt alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, te beheren en te laten groeien. Je cliënten zullen een verschil opmerken - en jij ook. Meer informatie over Clio
TimeSolv Legal Billing helps legal firms manage payments, invoices, budgets, tasks, and more. The built-in trust accounting functionality lets users create trust accounts to automatically process payments, update replenishment amount in invoices, and transfer funds between different trust accounts. Meer informatie over TimeSolv Legal Billing
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren van elke omvang. Meer informatie over PracticePanther Legal Software
MyCase is software voor juridisch praktijkbeheer die kleine advocatenkantoren helpt hun meest kritieke bedrijfsproblemen op te lossen. Besteed minder tijd aan de maandelijkse facturering, krijg sneller betaald en verlies geen uren van je week meer aan vervelende administratieve taken dankzij een zeer intuïtieve cloudgebaseerde oplossing voor... Meer informatie over MyCase
AbacusLaw is een oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken die een virtuele desktop biedt in een privécloud voor zaakbeheer, facturering en boekhoudkundige bewerkingen. Meer informatie over AbacusLaw
PDFelement is een documentbeheeroplossing voor bedrijven van elke omvang dat meerdere Microsoft Office-bestandsindelingen in PDF converteert, inclusief .docx, .doc, .xlsx, .pptx, .ppt en afbeeldingsbestanden zoals .jpeg, .jpg, .png, .tiff, .gif en .bmp. De tool werkt op elk Mac- of Windows-besturingssysteem. Meer informatie over PDFelement
CosmoLex is een cloudgebaseerd alles-in-één systeem voor praktijkbeheer, facturering en boekhouding (geen QuickBooks vereist). Meer informatie over CosmoLex
Logikcull maakt eDiscovery eenvoudig en minder duur. Logikcull is webgebaseerd en zeer eenvoudig in het gebruik. Procesvoering is veel eenvoudiger en betaalbaarder met Logikcull. Meer informatie over Logikcull
Rocket Matter is de toonaangevende cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenkantoren die je helpt een efficiënter advocatenkantoor te runnen, je inkomsten met meer dan 20% te verhogen en je klanten blij te maken. Meer informatie over Rocket Matter
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor teams van elke omvang. Je hoeft niet te betalen voor gegevens: gratis, onbeperkt aantal gegevensuploads, verwerking, hosting, OCR, beeldvorming en producties. Begin binnen enkele minuten met het bestuderen van documenten met krachtige tools voor gegevensanalyse en toegang... Meer informatie over Nextpoint
Amicus Attorney is een cloudgebaseerde en lokale oplossing waarmee advocatenkantoren de volledige levenscyclus van een zaak kunnen stroomlijnen, van het creëren van documenten tot het opstellen van facturen. Gebruikers kunnen afspraken delen en bijwerken, wijzigingsmeldingen ontvangen en evenementen zoals rechtbankdatums aan agenda's koppelen. Meer informatie over Amicus Attorney
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, krachtige integraties... Meer informatie over Smokeball
Filevine is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische casussen die is ontworpen voor advocatenkantoren om juridische documenten te organiseren en te beheren en essentiële casusmijlpalen bij te houden. Meer informatie over Filevine
ServeManager is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van juridische dossiers waarmee advocatenkantoren het beheer van beëdigde verklaringen, facturering, taakroutering, geautomatiseerde meldingen en meer kunnen stroomlijnen. Gebruikers kunnen taakstatussen bijhouden en toegang krijgen tot taakgeschiedenis met behulp van gps- en tijdstempel... Meer informatie over ServeManager
LEAP is echte cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor advocatenkantoren. LEAP omvat het beheer van juridische zaken, geautomatiseerde juridische formulieren, e-mailbeheer, automatische tijdregistratie, trustboekhouding, facturering, kantoorrapportage en een klantenserviceportaal in één systeem voor één prijs. Meer informatie over LEAP
Tabs3 is een pakket voor juridisch beheer dat advocatenkantoren helpt om alle activiteiten met betrekking tot financiën, facturering en praktijkbeheer te beheren. Tabs3 biedt juridische entiteiten de tools om juridische processen te stroomlijnen, van trustboekhouding tot elektronisch dossierbeheer. Meer informatie over Tabs3
Een zeer kosteneffectieve manier om je juridische praktijk vanaf elke locatie te beheren. HoudiniEsq is een geïntegreerd toolpakket dat de workflow stroomlijnt, de productiviteit verhoogt, je helpt betere dienstverlening te bieden en helpt bij het opbouwen van je praktijk. En dit alles gebaseerd op schaalbare webtoegankelijkheid. Meer informatie over HoudiniESQ
Actionstep is een populair cloudgebaseerd beheersysteem voor advocatenkantoren dat is gebaseerd op automatisering. Het biedt advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten. Meer informatie over Actionstep
Access your business, securely with a purpose-built and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Meer informatie over Abacus Private Cloud
EisenVault is een oplossing voor documentbeheer en -opslag die zowel lokaal als in de Microsoft Azure-cloud kan worden geïmplementeerd. Met het platform kunnen gebruikers documenten veilig opslaan, versleutelen en bewerken, en mappen en afdelingswerkplekken organiseren om samenwerking te vereenvoudigen. Meer informatie over EisenVault
SmartVault helps businesses store documents and collaborate with internal and external stakeholders via a unified portal. The platform complies with a variety of statutory guidelines including CCPA, SEC, GLBA, GDPR, and FINRA to prevent violation of rules and fulfil legal obligations. Meer informatie over SmartVault
ContractSafe is een cloudgebaseerd contractbeheersysteem met veilige documentopslag, OCR (Optical Character Recognition) en zoeken naar en filteren van documenten, automatische herinneringen aan belangrijke datums en meer. Meer informatie over ContractSafe
CaseFox is webgebaseerde software voor urenregistratie, juridische facturering, trustboekhouding, agendaplanning en casusbeheer voor advocaten, registeraccountants en andere juridische professionals. Meer informatie over CaseFox
TrialWorks is een oplossing voor casebeheer voor juridische praktijken en procesadvocaten, beschikbaar als een cloudgebaseerde gehoste versie met ondersteuning voor native mobiele apps. Meer informatie over TrialWorks
Copyleaks is a proofreading and plagiarism checking software that is designed for education institutes, law firms, marketing agencies, content developers, and bloggers. It helps organizations conduct online searches to compare and analyze created content with similar search results. Meer informatie over Copyleaks
MerusCase is een aanpasbare cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken die documentautomatisering, agendafuncties, urenregistratie, facturering en geïntegreerde e-mail biedt. Meer informatie over MerusCase
Prevail is servergebaseerde software met veel tijdbesparende functies zoals geïntegreerde agenda's, het bijhouden van statuten, SSA- en VA-arbeidsongeschiktheidsprocessen, sms-/chatberichten, samenvoegen van documenten, scannen, bijhouden van bewijsmateriaal en rapportage/dashboardanalyse. Iedereen kan wel software creëren - het is de automatiserin... Meer informatie over Prevail Case Management System
Docsketch is cloudgebaseerde software voor elektronische handtekeningen die bedrijven in alle sectoren de tools biedt om juridisch bindende elektronische handtekeningen op documenten vast te leggen. Het platform biedt functies zoals aanpasbare sjablonen, configureerbare workflows, auditrapporten en meer. Meer informatie over SignWell
SmartAdvocate is beschikbaar als lokale installatie of gehost in de cloud en is een softwaresysteem voor het beheer van rechtszaken met documentopslag, rapporten en e-mailintegratie. Meer informatie over SmartAdvocate
Firm Central is online software voor het beheer van advocatenpraktijken die bedrijfsactiviteiten centraliseert voor materiebeheer, urenregistratie en facturering, planning en het samenstellen van formulieren. Meer informatie over Firm Central
Time Matters is a practice management solution, which helps legal firms handle operations related to document management, information sharing, task monitoring, and more. The platform assists organizations with creating customizable workflows, forms, and documents to manage cases. Meer informatie over Time Matters
HotDocs is een oplossing voor documentautomatisering die veelgebruikte documenten of formulieren omzet in intelligente sjablonen, voor snellere reproductie met grotere nauwkeurigheid. Meer informatie over HotDocs
Relativity is an electronic discovery platform for managing large volumes of data and identifying key issues across areas of litigation, investigations and more Meer informatie over Relativity
An online rule-based court deadline calculator with automatic updates when court rules change, email reminders, deadline reports, and synchronization to any calendaring platform. Meer informatie over LawToolBox
Needles is een oplossing voor het beheer van juridische zaken die advocatenkantoren ondersteunt bij het beheren van documentworkflows, contacten en meer. De software stelt gebruikers in staat om leadafspraken te plannen, verwijzingen bij te houden en contactgegevens vast te leggen binnen een gecentraliseerd platform om het intakeproces van klanten... Meer informatie over Needles Neos
CobbleStone is een wereldwijde leider in het leveren van geavanceerde contractbeheersoftware. Het wordt door professionals gebruikt om contracten, overeenkomsten en andere verplichtingen beter te beheren. CobbleStone Contract Management Software bevat krachtige functies, waaronder: contracttracking, leverancier- en klantenbeheer, het opstellen... Meer informatie over CobbleStone Contract Insight
Cloud-based eDiscovery automation software that simplifies litigation, investigations, and audits for legal and business professionals. Meer informatie over CloudNine
ClaimMaster is a Microsoft Word add-in for automated proofreading, drafting, and analysis of patent claims, patent application drafts, and Office Action responses. Meer informatie over ClaimMaster
Content Central, aangeboden door Ademero, is een online documentbeheersysteem dat helpt bij het delen van documenten, samenwerking en workflowbeheer. Meer informatie over Content Central
Nuance is de toonaangevende leverancier van spraak- en imaging-oplossingen voor bedrijven. PaperPort Professional is een productieve en kosteneffectieve manier voor iedereen in je kantoor om papier, bestanden en foto's te scannen, organiseren, vinden en delen. Meer informatie over PaperPort

Gerelateerde categorieën