Hier is onze lijst met apps voor Call tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
43 softwareopties
CloudTalk is een slim telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor het volgen van oproepen. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 trackingfuncties en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande bedrijfssoftware. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis.
Meer informatie over CloudTalk
CALLR is cloudgebaseerde software die bedrijven helpt bij het opzetten van tweerichtingscommunicatie met klanten via sms en spraakoproepen. Met de aangepaste IVR-tool kunnen organisaties telefoonmenu's bouwen om klantverzoeken te verwerken en telefoongesprekken doorsturen naar relevante klantenservicemedewerkers.
Meer informatie over CALLR
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer.
Meer informatie over RingCentral MVP
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste...
Meer informatie over GoTo Connect
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden.
Meer informatie over Dialpad
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren.
Meer informatie over Agile CRM
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads...
Meer informatie over EngageBay CRM
CallHippo is een virtueel telefoonsysteem dat gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie.
Meer informatie over CallHippo
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en...
Meer informatie over Twilio
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit.
Meer informatie over Nextiva
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te...
Meer informatie over CallSource
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten.
Meer informatie over CallRail
LeadSquared is complete software voor CRM en marketing automation waarmee bedrijven hun leads op één plek kunnen vastleggen, ontwikkelen, beheren en volgen. De cloudgebaseerde oplossing is ontworpen voor ondernemingen en het MKB en biedt tools voor het vastleggen van leads, lead nurturing, verkoopbeheer, marketinganalyse en meer.
Meer informatie over LeadSquared
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je...
Meer informatie over Close
Groove is een cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid voor accountgebaseerde verkoopteams die Gmail en Salesforce gebruiken. De software synchroniseert gegevens tussen e-mail en CRM-systemen en biedt tools voor het automatiseren van campagnes, verkoopanalyses, het prioriteren van accounts, het volgen van e-mails, het plannen van...
Meer informatie over Groove
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call...
Meer informatie over JustCall
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface.
Meer informatie over InfoFlo
MightyCall is een virtueel telefoonsysteem dat is ontworpen om kleine bedrijven en ondernemers te helpen de klantervaring efficiënt te beheren met een reeks functionaliteiten voor oproepen, klantenservice en teambeheer, waaronder visuele configuratie van de gespreksstroom, gespreksopname, prestatierapporten en meer.
Meer informatie over MightyCall
Met ActiveDEMAND Phone Call Tracking software kunnen bedrijven meerdere call tracking campagnes beheren vanuit één account, met alle benodigde functies.
Meer informatie over ActiveDEMAND
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties.
Meer informatie over FluentStream
Eenvoudig. Verbeter je productiviteit
Oproepen traceren is het proces om te bepalen hoe bellers jouw bedrijf hebben gevonden. Marketing- en verkoopteams kunnen gesprekstraceringsgegevens gebruiken om het succes van advertentiecampagnes te meten en toekomstige initiatieven te optimaliseren.
Meer informatie over ZIWO
800response is een platform voor het genereren van leads, volgen van oproepen en analyseren van klanten dat bedrijven helpt processen te stroomlijnen met betrekking tot het genereren en volgen van leads, het vastleggen van klantgegevens, marketingcampagnebeheer, interactieanalyse en meer.
Meer informatie over 800response
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd.
Meer informatie over AVOXI
Zadarma biedt een zakelijk telefoonsysteem van de nieuwe generatie met virtuele nummers uit 100 landen, gratis Cloud PBX, gratis CRM en widgets.
Meer informatie over Zadarma
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer.
Meer informatie over Telnyx Suite
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM.
Meer informatie over Ricochet360
Mooie, eenvoudige software voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven kunnen zien welke marketingcampagnes hoogwaardige leads genereren.
Meer informatie over PhoneWagon
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen.
Meer informatie over CloudCall
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden.
Meer informatie over CallPage
Clixtell biedt geavanceerde oproepregistratie en klikmonitor, live rapportage, web-analytics, PPC-tools voor klikfraudebescherming voor bedrijven en reclamebureaus.
Meer informatie over Clixtell
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter.
Meer informatie over CallFire
Variphy is een oplossing voor unified communications-rapportage voor Cisco Call Data Record (CDR) en Call Analytics. Variphy biedt realtime analyse, rapportage, selectie van tijdsbereiken met nauwkeurige gegevens, grafieken en tabellen om netwerkbeheerders te helpen de prestaties van je callcenter te verbeteren.
Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Met de uitstekend beoordeelde Call Analytics-software kunnen marketingteams meer omzetten. Krijg realtime inzicht in de kanalen, advertenties en zoekwoorden die waardevolle telefonische leads en verkoop naar je bedrijf brengen.
Meer informatie over Nimbata
Ringostat is een platform voor tracking, end-to-end analyse, bellen en berichten.
Het helpt om de marketing te optimaliseren, rekening houdend met het terugverdienen van de kosten, maar ook om effectieve communicatie met klanten op te bouwen en de verkoop te verhogen. Officiële technologische partner van Google Analytics.
Meer informatie over Ringostat
Callcap vergroot het inzicht in verkoop- en marketingdoelen en de algehele klantervaring met meetbare, realtime analyse, feedback en meer.
Meer informatie over Callcap
INVOX is een cloudgebaseerde oplossing voor het volgen van oproepen die bedrijven helpt de bron van inkomende oproepen te volgen, waardoor het genereren van leads en verkoopactiviteiten worden vergemakkelijkt. Gebruikers kunnen de marketingbron van oproepen volgen via online en offline campagnes, trefwoorden, advertenties en websitepagina's.
Meer informatie over INVOX
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring.
Meer informatie over Focus Contact Center
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken.
Meer informatie over NOLA
InfoCision biedt digitale marketingoplossingen aan bedrijven in verschillende industrieën en marktsectoren, waardoor bedrijven weloverwogen beslissingen kunnen nemen. Belangrijke functies zijn onder meer e-mail- en wachtrijbeheer, prestatiestatistieken, realtime chat, e-mailbewaking, geautomatiseerde routering, samenwerkingstools en waarschuwingen.
Meer informatie over InfoCision
CallThread is een platform voor het volgen van oproepen waarmee gebruikers met één tool pay-per-call-telefoonleads kunnen volgen, registreren en kopen. CallThread kan worden gebruikt als een zelfstandige oplossing of als onderdeel van een programmatisch Noord-Amerikaans pay-per-call-netwerk. Voor elke campagne kunnen lokale en gratis nummers...
Meer informatie over CallThread