Hier is onze lijst met apps voor Call tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

60 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Een geïntegreerde marketingoplossing voor marketeers en bureaus
Met ActiveDEMAND Phone Call Tracking software kunnen bedrijven meerdere call tracking campagnes beheren vanuit één account, met alle benodigde functies. Meer informatie over ActiveDEMAND
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Oproepregistratie-analyse voor direct marketing, PPC en SEO
Met de uitstekend beoordeelde Call Analytics-software kunnen marketingteams meer omzetten. Krijg realtime inzicht in de kanalen, advertenties en zoekwoorden die waardevolle telefonische leads en verkoop naar je bedrijf brengen. Meer informatie over Nimbata
Prestatiebeheeroplossing voor verkoop- en marketinggesprekken
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te... Meer informatie over CallSource
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Sluit meer deals. Creëer meer omzet.
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je... Meer informatie over Close
Oproepregistratie en analyse
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail
Groove is een cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid voor accountgebaseerde verkoopteams die Gmail en Salesforce gebruiken. De software synchroniseert gegevens tussen e-mail en CRM-systemen en biedt tools voor het automatiseren van campagnes, verkoopanalyses, het prioriteren van accounts, het volgen van e-mails, het plannen van... Meer informatie over Groove
Call tracking software for sales & marketing teams
Novocall is a call tracking software that helps businesses manage multi-channel customer communications on a centralized platform. Team members can embed widgets and custom forms into websites, allowing them to automatically schedule and trigger callbacks with customers. Meer informatie over Novocall
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
PPC & SEO reporting platform for agencies
NinjaCat is an all-in-one reporting, call tracking, and call monitoring solution for tracking pay-per-click campaigns, SEO, AdWords, and more for digital marketing agencies. The platform provides tools for PPC reporting, budget monitoring, call tracking, campaign monitoring, SEO reporting, and more. Meer informatie over NinjaCat
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Telephony tool for searching & activating toll-free numbers
800.com is a telephony and call tracking software designed to help businesses of all sizes search and activate toll free and vanity numbers in compliance with FCC regulations. It enables employees to view name and phone number of callers and identify forwarded calls using a caller ID feature. Meer informatie over 800.com
De alles-in-één oplossing voor contactcenters en het volgen van oproepen
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Oplossing voor leadbeheer, het volgen van oproepen en klantanalyse
800response is een platform voor het genereren van leads, volgen van oproepen en analyseren van klanten dat bedrijven helpt processen te stroomlijnen met betrekking tot het genereren en volgen van leads, het vastleggen van klantgegevens, marketingcampagnebeheer, interactieanalyse en meer. Meer informatie over 800response
Alles-in-één communicatieplatform en API
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Hoog beoordeelde software voor oproepregistratie
Mooie, eenvoudige software voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven kunnen zien welke marketingcampagnes hoogwaardige leads genereren. Meer informatie over PhoneWagon
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
Eenvoudig. Verbeter je productiviteit Oproepen traceren is het proces om te bepalen hoe bellers jouw bedrijf hebben gevonden. Marketing- en verkoopteams kunnen gesprekstraceringsgegevens gebruiken om het succes van advertentiecampagnes te meten en toekomstige initiatieven te optimaliseren. Meer informatie over ZIWO
Call tracking for full marketing attribution
Marchex Marketing Edge is an innovative, easy-to-use conversational analytics solution that enables marketers to make data-driven decisions that improve their digital marketing performance. Meer informatie over Marchex
Geavanceerde oproepregistratie | Bescherming tegen klikfraude binnen Google Ads
Clixtell biedt geavanceerde oproepregistratie en klikmonitor, live rapportage, web-analytics, PPC-tools voor klikfraudebescherming voor bedrijven en reclamebureaus. Meer informatie over Clixtell
so much more than just a sales dialer
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
Verkopen gaat om contact maken. Het systeem voor automatisch kiezen verbindt je direct.
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
Telefonie- en callcenter-app
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
Registratie, controle en opname van oproepen
Callcap vergroot het inzicht in verkoop- en marketingdoelen en de algehele klantervaring met meetbare, realtime analyse, feedback en meer. Meer informatie over Callcap
сall tracking, end-to-end analytics, calling, messaging
Ringostat is сall tracking, end-to-end analytics, calling, and messaging platform. It helps to optimize marketing considering the cost recovery, as well as build effective communication with customers and increase sales. Official Google Analytics technological partner. Meer informatie over Ringostat
Lead Management for Call Centers and Sales Teams
Route web leads, inbound phone calls, and improve your sales teams ability to reach and convert more of their leads to paying customers. Meer informatie over ClickPoint
Call tracking & analytics software
Invoca is AI-powered call tracking and analytics solution that helps marketers get conversion reporting and campaign attribution from inbound phone calls. Meer informatie over Invoca
Call intelligence platform for businesses of all sizes
Infinity is a call intelligence solution that features online and offline call tracking. Integrated with multiple CRM platforms, Infinity can easily understand the full customer journey and maximize ROI by viewing revenue against specific marketing campaigns. Meer informatie over Infinity Call Tracking
Call tracking-oplossing voor marketingcampagnes
INVOX is een cloudgebaseerde oplossing voor het volgen van oproepen die bedrijven helpt de bron van inkomende oproepen te volgen, waardoor het genereren van leads en verkoopactiviteiten worden vergemakkelijkt. Gebruikers kunnen de marketingbron van oproepen volgen via online en offline campagnes, trefwoorden, advertenties en websitepagina's. Meer informatie over INVOX
Sales engagement and call tracking platform
ringDNA is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over RingDNA
Predictive Sales & Marketing Analytics
Funnel Science is a sales, marketing, and predictive AI software for real-time ROI optimization for PPC, SEO & social media ad campaigns for brands & agencies Meer informatie over Funnel Science
Cloud-based inbound call tracking software
Ringba is a cloud-based call tracking software designed to help businesses manage call attribution, recording and routing, marketing campaign, customer service, and other operational processes on a centralized platform. Managers can allocate local and on-demand toll-free phone numbers. Meer informatie over Ringba
Cloud-based all-in-one marketing platform
Phonexa is an all-in-one marketing software that streamlines call tracking, lead management, ROI tracking, email marketing, and accounting for businesses across healthcare, insurance, or home service industries. Meer informatie over Phonexa
Cloud-based call center management
Retreaver is a cloud-based call center solution that tracks, tags and routes callers to specific agents or departments, & helps agencies, marketers and brands analyze their inbound calls, manage caller profiles, dynamically route calls, analyze ROI, track conversions and generate reports. Meer informatie over Retreaver
Free lead generation & callback software
LiveCall is a lead generation and callback tool designed to shorten the lead response time of inside sales teams & boost lead generation campaigns Meer informatie over LiveCall
Marketing automation for franchises, and small businesses
SambaSaaS is a marketing automation solution for small businesses, franchises & brands offering automated SEO, PR, social marketing, email nurturing, CRM, website builder, shopping cart & more Meer informatie over SeoSamba Marketing Operating System
Phone call tracking & recording
TeleCapture is a phone call tracking & recording solution for businesses, with local & toll-free numbers for measuring marketing effectiveness, and optimizing conversion rates. With TeleCapture, users can access reports and dashboards to gather insight into how marketing campaigns are performing. Meer informatie over TeleCapture
Text message & call analytics platform
SmartNumber is an SMS & voice call solution which enables users to route & track calls & text messages from customers through any internet-enabled device Meer informatie over SmartNumber
Call tracking system
Jet Interactive is a call tracking system which helps call centers & marketers track the source & result of their calls, & then feeds this information back into their CRM &/or analytics system. Jet Interactive ensures sales teams have access to real-time data to see which ad has triggered the call. Meer informatie over Jet Interactive
Focus Contact Center software voor call- en contactcentra
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring. Meer informatie over Focus Contact Center
Oplossing voor automatisch kiezen voor callcenters en incassobureaus
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken. Meer informatie over NOLA
Omnichannel call center and business phone system
Contact Cloud is an omnichannel call center solution designed to help businesses capture leads, track calls, send or receive text messages, manage web forms, and streamline unified communications as a service (UCaaS) operations. Supervisors can route interactions based on agents' availability, queues, or location and analyze calls from email... Meer informatie over Contact Cloud
Global Phone System 100% native in Salesforce CRM
Natterbox is a cloud based business telephony and voice service software for small and medium sized organizations and can be integrated with Salesforce CRM Meer informatie over Natterbox
Call tracking & marketing attribution software
Ruler Analytics is a marketing attribution software which enables SMBs to track calls & forms & so gain accurate insight into the impact of marketing campaigns Meer informatie over Ruler Analytics
Powerful Callback Widget for Your Website
Cloud-based marketing and customer engagement solution that helps boost and convert website visitors into inbound calls. Meer informatie over BounceHelp
One-click web, audio & video collaboration
CafeX Meetings is an online video collaboration solution with HD video, live chat, screen sharing, drag-and-drop content sharing, call recording, and more Meer informatie over CafeX Suite

VeraSMART

(0)
Oplossing voor oproepregistratie en -rapportage
VeraSMART is een oplossing voor oproepregistratie en -rapportage van Calero dat gebruiksmonitoring, call-tracking, naleving en meer ondersteunt voor zowel vaste als mobiele netwerken. Meer informatie over VeraSMART
Web-based lead management solution for SMBs
Track My Leads is an online call tracking & intake management solution for call centers to track leads, manage appointments, measure conversion analytics & more Meer informatie over TrackMyLeads
All-in-one conversion tracking software
Optimise your online marketing towards sales from phone call leads with Leadtosale. All-in-one offline conversion tracking software. Meer informatie over Leadtosale
Tool voor het volgen van oproepen en campagnebeheer
CallThread is een platform voor het volgen van oproepen waarmee gebruikers met één tool pay-per-call-telefoonleads kunnen volgen, registreren en kopen. CallThread kan worden gebruikt als een zelfstandige oplossing of als onderdeel van een programmatisch Noord-Amerikaans pay-per-call-netwerk. Voor elke campagne kunnen lokale en gratis nummers... Meer informatie over CallThread

InQuery

(0)
Call detail recording (CDR) tool for telecom businesses
InQuery by Sierragold helps telecom businesses store, track, and search historical and recent call records. The platform enables organizations to allocate call expenses, identify underutilized extensions, wireless assets, and service costs, and monitor resource utilization across multiple locations. Meer informatie over InQuery

matelso

(0)
Call tracking software for agencies and marketers
matelso is a call-tracking software is aimed at companies who wish to streamline the evaluation of incoming customer phone calls. The platform makes the process of analyzing calls faster and requires much less effort than manually recording and listening. Meer informatie over matelso
Call tracking software for sales and marketing teams
PhoneTrack is a call tracking software designed to help businesses track the performance of sales and marketing teams by analyzing data collected via customer calls. It allows managers to run marketing campaigns and classify calls as productive or unproductive based on interactions. Meer informatie over PhoneTrack

CallOne

(0)
CallOne is call center software to aid customer service
CallOne enables companies to integrate various call center functions into their customer service facility. These include intelligent call control, real-time monitoring with statistics, and call recording, as well as cloud storage of emails. Meer informatie over CallOne

Call Sumo

(0)
Complete call tracking solution for business and marketing.
Call Sumo allows businesses to measure and monitor the performance of their online and offline campaigns by identifying the number of sourced leads. Using the call reports and call auditing tool, managers can determine lead conversions and improve overall customer experience with the brand. Meer informatie over Call Sumo