Hier is onze lijst met apps voor Call tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

70 softwareopties

Sorteren op
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Met de uitstekend beoordeelde Call Analytics-software kunnen marketingteams meer omzetten. Krijg realtime inzicht in de kanalen, advertenties en zoekwoorden die waardevolle telefonische leads en verkoop naar je bedrijf brengen. Meer informatie over Nimbata
FreJun is a call automation platform for outbound teams. FreJun meets your end to end communication needs and integrates with your workflow tools seamlessly. Meer informatie over FreJun
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een virtueel telefoonsysteem dat gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te... Meer informatie over CallSource
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je... Meer informatie over Close
Groove is een cloudgebaseerde oplossing voor verkoopbetrokkenheid voor accountgebaseerde verkoopteams die Gmail en Salesforce gebruiken. De software synchroniseert gegevens tussen e-mail en CRM-systemen en biedt tools voor het automatiseren van campagnes, verkoopanalyses, het prioriteren van accounts, het volgen van e-mails, het plannen van... Meer informatie over Groove
Novocall is a call tracking software that helps businesses manage multi-channel customer communications on a centralized platform. Team members can embed widgets and custom forms into websites, allowing them to automatically schedule and trigger callbacks with customers. Meer informatie over Novocall
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
MightyCall is een virtueel telefoonsysteem dat is ontworpen om kleine bedrijven en ondernemers te helpen de klantervaring efficiënt te beheren met een reeks functionaliteiten voor oproepen, klantenservice en teambeheer, waaronder visuele configuratie van de gespreksstroom, gespreksopname, prestatierapporten en meer. Meer informatie over MightyCall
NinjaCat is an all-in-one reporting, call tracking, and call monitoring solution for tracking pay-per-click campaigns, SEO, AdWords, and more for digital marketing agencies. The platform provides tools for PPC reporting, budget monitoring, call tracking, campaign monitoring, SEO reporting, and more. Meer informatie over NinjaCat
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
Met ActiveDEMAND Phone Call Tracking software kunnen bedrijven meerdere call tracking campagnes beheren vanuit één account, met alle benodigde functies. Meer informatie over ActiveDEMAND
800.com is a telephony and call tracking software designed to help businesses of all sizes search and activate toll free and vanity numbers in compliance with FCC regulations. It enables employees to view name and phone number of callers and identify forwarded calls using a caller ID feature. Meer informatie over 800.com
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
800response is een platform voor het genereren van leads, volgen van oproepen en analyseren van klanten dat bedrijven helpt processen te stroomlijnen met betrekking tot het genereren en volgen van leads, het vastleggen van klantgegevens, marketingcampagnebeheer, interactieanalyse en meer. Meer informatie over 800response
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
Eenvoudig. Verbeter je productiviteit Oproepen traceren is het proces om te bepalen hoe bellers jouw bedrijf hebben gevonden. Marketing- en verkoopteams kunnen gesprekstraceringsgegevens gebruiken om het succes van advertentiecampagnes te meten en toekomstige initiatieven te optimaliseren. Meer informatie over ZIWO
Mooie, eenvoudige software voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven kunnen zien welke marketingcampagnes hoogwaardige leads genereren. Meer informatie over PhoneWagon
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Marchex Marketing Edge is an innovative, easy-to-use conversational analytics solution that enables marketers to make data-driven decisions that improve their digital marketing performance. Meer informatie over Marchex
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
Clixtell biedt geavanceerde oproepregistratie en klikmonitor, live rapportage, web-analytics, PPC-tools voor klikfraudebescherming voor bedrijven en reclamebureaus. Meer informatie over Clixtell
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
Natterbox is an expert voice solution for Salesforce with native telephony integration that helps organizations personalize customer experience at scale, boost sales and service efficiency, and gain complete visibility into their operations. Meer informatie over Natterbox
Callcap vergroot het inzicht in verkoop- en marketingdoelen en de algehele klantervaring met meetbare, realtime analyse, feedback en meer. Meer informatie over Callcap
Ringostat is сall tracking, end-to-end analytics, calling, and messaging platform. It helps to optimize marketing considering the cost recovery, as well as build effective communication with customers and increase sales. Official Google Analytics technological partner. Meer informatie over Ringostat
Route web leads, inbound phone calls, and improve your sales teams ability to reach and convert more of their leads to paying customers. Meer informatie over ClickPoint
Invoca is AI-powered call tracking and analytics solution that helps marketers get conversion reporting and campaign attribution from inbound phone calls. Meer informatie over Invoca
Infinity is a call intelligence solution that features online and offline call tracking. Integrated with multiple CRM platforms, Infinity can easily understand the full customer journey and maximize ROI by viewing revenue against specific marketing campaigns. Meer informatie over Infinity Call Tracking
INVOX is een cloudgebaseerde oplossing voor het volgen van oproepen die bedrijven helpt de bron van inkomende oproepen te volgen, waardoor het genereren van leads en verkoopactiviteiten worden vergemakkelijkt. Gebruikers kunnen de marketingbron van oproepen volgen via online en offline campagnes, trefwoorden, advertenties en websitepagina's. Meer informatie over INVOX
ringDNA is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over RingDNA
Funnel Science is a sales, marketing, and predictive AI software for real-time ROI optimization for PPC, SEO & social media ad campaigns for brands & agencies Meer informatie over Funnel Science
Ringba is a cloud-based call tracking software designed to help businesses manage call attribution, recording and routing, marketing campaign, customer service, and other operational processes on a centralized platform. Managers can allocate local and on-demand toll-free phone numbers. Meer informatie over Ringba
Phonexa is an all-in-one marketing software that streamlines call tracking, lead management, ROI tracking, email marketing, and accounting for businesses across healthcare, insurance, or home service industries. Meer informatie over Phonexa
Retreaver is a cloud-based call center solution that tracks, tags and routes callers to specific agents or departments, & helps agencies, marketers and brands analyze their inbound calls, manage caller profiles, dynamically route calls, analyze ROI, track conversions and generate reports. Meer informatie over Retreaver
SambaSaaS is a marketing automation solution for small businesses, franchises & brands offering automated SEO, PR, social marketing, email nurturing, CRM, website builder, shopping cart & more Meer informatie over SeoSamba Marketing Operating System
LiveCall is a lead generation and callback tool designed to shorten the lead response time of inside sales teams & boost lead generation campaigns Meer informatie over LiveCall
TeleCapture is a phone call tracking & recording solution for businesses, with local & toll-free numbers for measuring marketing effectiveness, and optimizing conversion rates. With TeleCapture, users can access reports and dashboards to gather insight into how marketing campaigns are performing. Meer informatie over TeleCapture
Analytic Call Tracking is an analytics software designed to help businesses and agencies manage inbound and outbound calls on a centralized dashboard. Organizations can track data for each client on an individual dashboard, set up multiple blacklists, record calls, and generate reports in real-time. Meer informatie over Analytic Call Tracking

Gerelateerde categorieën