Werkorder software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Werkorder software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
135 softwareopties
Standaard, zeer configureerbare werkordersoftware die naadloos workflowbeheer op meerdere contactpunten mogelijk maakt: definieer werkordertypen met hun eigen workflows en statussen, wijs de juiste resources toe op basis van vaardigheden en beschikbaarheid, controleer de prestaties en SLA's (Software License Agreements). Voor bedrijven 500+.
Meer informatie over Spacewell
FieldBuddy is een SaaS-oplossing voor het beheren van in- en externe servicediensten, en ondersteunt technici met alle belangrijke informatie. Via workflows kan de administratieve afhandeling automatisch plaatsvinden. Terugmelding uren en materialen op tablet. Integreert met alle ERP-systemen.
Meer informatie over FieldBuddy
Software voor werkorderbeheer. Met functies voor het volgen van mobiele medewerkers, planning, dispatch, agenda, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning.
Meer informatie over Synchroteam
Housecall Pro is een full-service tool waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf vanaf hun smartphone en gratis webportal kunnen runnen.
Meer informatie over Housecall Pro
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven. Stroomlijn je werkorders met behulp van aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, prestatierapporten, middelenbeheer en gedeelde workflows. Inclusief automatisering met meer dan 400 integraties.
Meer informatie over Wrike
Maak veilig e-tekenformulieren en geniet van naadloze samenwerking en gegevensbescherming. Verbeter je werkorderproces met Jotform.
Meer informatie over Jotform
Plan terugkerende diensten, volg de onderhoudsgeschiedenis en ontwerp werkorders. Robuuste module voor het volgen van goederen met scanfunctionaliteit voor QR-/streepjescode en RFID. Probeer het gratis uit.
Meer informatie over EZOfficeInventory
Fracttal is een cloudgebaseerd CMMS en EAM (Enterprise Asset Management). Met Fracttal kunnen bedrijven alle aspecten van onderhoudsbeheer volgen, zoals apparatuur, leveranciers, technici, planningen, reserveonderdelen, kosten, werkorders, noodsituaties en meer.
Meer informatie over Fracttal
Het cloudgebaseerde Asset Panda-platform voor het beheer en volgen van goederen ondersteunt werkorderbeheer, inkooporderbeheer, compliance management, inchecken en uitchecken, afschrijvingen, servicebeheer, bedrijfsbrede servicedeskoplossingen en meer, plus mobiele apps voor iOS en Android.
Meer informatie over Asset Panda
UpKeep is mobiele software voor onderhoudsbeheer voor werkorders waarmee gebruikers hun team kunnen beheren, werkorders kunnen toewijzen en apparaten kunnen synchroniseren.
Meer informatie over UpKeep
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget.
Meer informatie over Odoo
Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee kleine en middelgrote bedrijven planning, facturering, klanten en offertes kunnen beheren en meer.
Meer informatie over Jobber
Dankzij Verizon Connect kun je de prestaties van je wagenpark nauwkeurig meten en zowel verborgen kosten als kansen voor verbeterde efficiëntie ontdekken.
Meer informatie over Verizon Connect
JobBOSS is een beheersysteem voor werkwinkels van kleine en middelgrote fabrikanten met tools voor offertes, orderverwerking, geavanceerde planning, inventaris en meer.
Meer informatie over JobBOSS²
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je klantgegevens vanaf elk apparaat. Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere aantrekkelijke functies.
Meer informatie over mHelpDesk
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die frontlijnteams van fabrieken helpt precies te weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen met gecentraliseerde veiligheidsprocedures, milieuchecklists, tooling en meterrapportage, onderhoudsprocedures, trainingschecklists en meer.
Meer informatie over MaintainX
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB.
Meer informatie over HoneyBook
Fiix, een bedrijf van Rockwell Automation, is een uitstekende manier om werk, bedrijfsmiddelen en onderdelen te beheren. Krijg een 360-gradenoverzicht van kosten, planningen, KPI's en meer. Verbeter de prestaties van bedrijfsmiddelen en verhoog de uptime met cloudgebaseerde en mobiele capaciteiten, AI-gestuurde inzichten en de mogelijkheid om...
Meer informatie over Fiix
RazorSync is zeer krachtige, eenvoudige software voor bedrijfsvoering voor je mobiele telefoon, tablet en computer. RazorSync ondersteunt serviceprofessionals bij alle aspecten van hun dagelijkse werkzaamheden.
Meer informatie over RazorSync
JobNimbus is de hub voor dakdekkers en verbouwers voor het bijhouden van omzet en productie. Krijg meer zichtbaarheid dan ooit tevoren, stroomlijn je teamcommunicatie en samenwerking voor het delen van bestanden, taakbeheer, leadbeheer, workflowautomatisering en nog veel meer.
Meer informatie over JobNimbus
Coolfront is een voor mobiel geoptimaliseerde toepassing voor het beheer van vaste prijzen en overeenkomsten voor aannemers en servicebedrijven in HVAC, loodgieterij en elektriciens.
Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile
eSPACE is een webgebaseerde softwareoplossing voor faciliteitenbeheer die functies biedt zoals evenementenbeheer, werkorderbeheer, levenscyclusplanning en integraties met belangrijke bouwsystemen.
Meer informatie over eSPACE
Facilities Management eXpress (FMX) is webgebaseerde software voor faciliteitenbeheer voor vastgoedbeheer, scholen, religieuze organisaties, overheidsinstellingen en meer.
Meer informatie over FMX
Gebouwd en vertrouwd door duizenden professionals in de dienstverlening. Compleet papierloos taakbeheer : leads, schattingen, teamplanning, lopende opdrachten uit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Bekroond : meest gebruiksvriendelijk en meest betaalbaar.
Meer informatie over Kickserv
Sage 100cloud is een ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot productie en distributie. De aanpasbare oplossing biedt functies zoals financieel beheer, supply chain tracking, realtime rapportage en meer.
Meer informatie over Sage 100