Hier is onze lijst met apps voor Contactcenter software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

193 softwareopties

Sorteren op
Sabienzia is cloudgebaseerde software voor contactcenters waarmee bedrijven hun klantenserviceactiviteiten kunnen stroomlijnen via meerdere communicatiekanalen. Functies zijn toegang op afstand, prestatiestatistieken, teamsamenwerking, automatische oproepdistributie en gegevensbeheer. Meer informatie over Sabienzia
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde contactcentersoftware die met één druk op de knop klaar is voor gebruik, voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
XCALLY biedt alle tools om de interactie met je klanten te beheren, afkomstig van verschillende kanalen: e-mail, sms, webchat, telefoongesprekken, sociale media en berichten-apps. Bovendien heb je fundamentele modules zoals Dialer, IVR Designer en een lite CRM. Meer informatie over XCALLY
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Cloud PBX is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen met het beheer van oproepdoorschakeling, voicemailmeldingen en uniforme berichten. Met Cloud PBX kunnen gebruikers bestaande VoIP- en IP-telefoons met internet verbinden om opgenomen spraakberichten naar meerdere bestemmingen te routeren. Meer informatie over Axiom
INO CX is a cloud-based omnichannel call center software, which helps businesses aggregate customer interactions from various channels such as voice, SMS, email, chat in a centralized platform. Meer informatie over INO CX
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten. Meer informatie over Zoho Desk
Self-servicebeheer. Integraties in één klik met Salesforce, Zendesk, Desk.com en vele anderen. Geen telefoons, hardware, downloads of codering nodig. Meer informatie over Talkdesk
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Verhoog de productiviteit van medewerkers en verbeter de klanttevredenheid met de Service Cloud Lightning-toepassing voor klantenondersteuning van Salesforce. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bitrix24 is gratis software voor CRM, contactbeheer en callcenters die door meer dan 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
3CX integreert callcenterfuncties die je helpen je meest veeleisende klanten tevreden te stellen. CRM-integratie en oproepwerkstromen voorkomen vervelende en tijdrovende taken. Met de 3CX Live Chat-plug-in kunnen je medewerkers in realtime chatten, video's maken en bellen met je websitebezoekers. Meer informatie over 3CX
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
8x8 Virtual Office biedt slimmere, efficiëntere manieren om contact te onderhouden met klanten en werknemers. 8x8 Virtual Office levert een krachtig platform voor unified communications dat één oplossing biedt voor spraak, video en chat op elk apparaat, altijd en overal. Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Transformeer klantenbinding met technologie voor gezamenlijke gesprekken en contactcenters: omnichannel routering; CRM-integraties; tools voor agentbeheer; bruikbare analyses Meer informatie over RingCentral Contact Center
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
De oplossingen voor voorspellende nummerselectie betekenen meer uitgaande oproepen, meer antwoorden, efficiënter nummers toetsen en informatie verzamelen en meer contacten. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten kunt begeleiden en interne processen kunt beheren. Meer informatie over Zingtree
Bria is a cloud-based and on-premise VoIP solution that helps businesses manage communication & collaboration via messaging, file sharing, video conferencing & more. The white-label capabilities help organizations design a personalized softphone using custom logos, themes, colors, and configuration. Meer informatie over Bria
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers. Meer informatie over Voiptime Cloud
With Playvox, you will centralize & automate your entire QA process. This ensures quality performance is always being monitored, measured, trained, recognized & rewarded. Playvox helps customer service teams focus on what's most important by optimizing daily tasks, thereby boosting work satisfaction Meer informatie over Playvox
Een toonaangevende cloudgebaseerde contactcenteroplossing voor Salesforce en Desk.com. Oplossingen om de productiviteit van de interne verkoop- en klantenserviceteams te verbeteren. Meer informatie over Vonage Contact Center
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
3CLogic is een compleet cloudgebaseerd contactcenterplatform, gehost op Amazon Web Services, met implementaties op vier continenten voor een groeiende lijst van Global 2000- en ondernemingsklanten. Meer informatie over 3CLogic
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Telnyx is een alles-in-één communicatieplatform dat spraak-, berichten- en IP-diensten levert voor toepassingen en communicatiebedrijven. Telnyx stelt gebruikers in staat om al hun behoeften op het gebied van spraak en berichten te integreren, beheren en analyseren met functies zoals elastische SIP-trunking, programmeerbare sms en meer. Meer informatie over Telnyx Suite
wolkvox is an innovating Contact Center solution that allows to connect calls, videocalls, social media interactions, create bots, manage web chat and overflow agents, its expense is variable and adjusted to the fluctuation of the operation and has automatic updates of new functionalities at no cost Meer informatie over wolkvox
Scorebuddy - een alles-in-één kwaliteitsbeheerplatform voor contactcenters voor het scoren van medewerkers en het analyseren van klantinteracties; flexibele scorekaarten, rijke dashboards, AI-tekstanalyse, oplossingen voor leren en ontwikkeling geïntegreerd in één platform; als bundel of zelfstandige oplossing. Gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Scorebuddy
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Telefoniesoftware op maat gemaakt voor contactcenters. Gebruik functies zoals automatisch kiezen, bewaking van oproepen en gespreksopnames om je prestaties te verbeteren. Bovendien kun je binnen 5 minuten al aan de slag gaan met CrazyCall, zodat nieuwe medewerkers meteen kunnen beginnen met bellen. Meer informatie over Channels
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Praat gewoon met je klanten Beheer telefoon-, WhatsApp- en sms-gesprekken - allemaal op één plek. Volledige API- en CRM-invoegtoepassingen. Virtuele telefoonnummers in elk land Meer informatie over ZIWO
Zadarma biedt een zakelijk telefoonsysteem van de nieuwe generatie met virtuele nummers uit 100 landen, gratis Cloud PBX, gratis CRM en widgets. Meer informatie over Zadarma
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Efficy CRM is een webgebaseerde tool voor CRM die klantgegevens centraliseert, marketing, verkoop en klantenservice synchroniseert en gegevens analyseert met als doel de ROI te verhogen en zakelijke relaties te versterken. Meer informatie over Efficy CRM
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
Soon is een pakket met cloudgebaseerde plannings- en samenwerkingstools voor klantenserviceteams. Het platform biedt tools voor het beheren van personeelsplanningen, teamcommunicatie, vrijgenomen dagen, evenementen, beschikbaarheid van werknemers, rollen, tijd en aanwezigheid en meer. Meer informatie over Soon
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
uContact is a contact center solution designed to provide inbound, outbound & blended call centers with multiple channels to manage sales & customer care Meer informatie over uContact
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables contact centers to create simple visual maps to support customer service operations Meer informatie over ProcedureFlow
VoIPstudio is een VoIP-telefoondienst, ontworpen om flexibele communicatie binnen bedrijven mogelijk te maken, inclusief functies voor doorverbinden, vergaderen en hot desking. Meer informatie over VoIPstudio
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
Simplify lead generation and win more business. Spend less time navigating through various software and more time connecting with leads. Meer informatie over Ytel
Manage the customer experience from end-to-end across multiple channels, unifying contextual data and knowledge. Meer informatie over Oracle B2C Service
Qubicles is a blockchain software company and the creators of decentralized tools and services for the contact center industry. Our solution includes on-demand staffing for remote workers and powerful cloud-based contact center software that includes all features needed to run centers of all sizes. Meer informatie over Qubicles
Freshcaller is moderne contactcentersoftware voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om activiteiten op te zetten. Het heeft telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
CallFire combineert sms-berichten, oproepregistratie, spraakuitzending en IVR met een cloudgebaseerd callcenter. Meer informatie over CallFire
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Meer informatie over HoduCC
SEP (SpitFire Enterprise Predictive) is web-based software voor callcenters die tools biedt om gemengde inkomende en uitgaande callcentercampagnes te lanceren. Meer informatie over SpitFire
Wix Answers is een uniek geïntegreerd platform voor klantenondersteuning. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer inzicht krijgen in hun activiteiten. Meer informatie over Wix Answers
Dialer360 is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die inkomende, uitgaande en gemengde callcenters een voorspellende kiesfunctie biedt met ingebouwde avatar, CRM en webtelefoon, spraak- en sms-uitzendingen, VoIP en meer. De webpagina's voor beheerders en medewerkers van Dialer360 zijn beschikbaar in meerdere talen. Meer informatie over Dialer360
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine notifications and communicate with staff. Meer informatie over One Call Now
Snapforce combines CRM, call center and telephony to offer a complete CRM with an integrated phone system, ACD, IVR and call center reports. Meer informatie over Snapforce
Het self-service cloudcontactcenter van 8x8 biedt een flexibele manier om met klanten in contact te komen, zodat elk bedrijf een positieve klantervaring kan bieden met een complete multi-channel oplossing en uitgebreide klantanalyse. Meer informatie over 8x8 Contact Center
Dixa biedt one-stop contactcentersoftware die telefonie, e-mail-, livechat- en berichten-apps ondersteunt en in je browser draait. Ontworpen om de ervaring van medewerkers en klanten te verbeteren - slimme routering, een ingebouwde CRM, integraties en meer helpen merken omnichannel klantervaringen te leveren. Meer informatie over Dixa
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Meer informatie over EvaluAgent
Close more leads in less time by following up with leads quickly and efficiently. ClickPoint is lead management software built specifically for sales teams and c Meer informatie over ClickPoint
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics. Meer informatie over Monet Live WFO
MAXvoice is a cloud-based communication platform that lets businesses use voice calling and group chat to connect with customers, partners, vendors, support resources, and co-workers across multiple locations. Meer informatie over MAXvoice
PanTerra heeft een revolutionair product gecreëerd genaamd Streams, die een eenvoudige interface biedt met één portal/toepassing voor al je zakelijke communicatiebehoeften. Werk met plezier in de wetenschap dat Streams je in staat stelt om op elk medium te communiceren dat je team nodig heeft. Meer informatie over PanTerra Networks
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Xencall is a predictive dialer software for contact centers, with a CRM, call distribution, blended inbound/outbound and a live floor map of your sales team. Meer informatie over XenCall
Intradiem is a workforce automation solution designed to streamline operations related to agent engagement & customer service experience. It comes with an automated training module, which lets organizations create real-time training & allows employees to manage schedules via a mobile application. Meer informatie over Intradiem
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen. Meer informatie over CallShaper
Met het bekroonde contactcenterplatform van Vocalcom kunnen bedrijven een effectiever verkoopteam aansturen en moeiteloze omnichannel klantervaringen creëren. Meer informatie over Vocalcom
Ideal for 150+ agents, the Aspect Via Platform offers modular contact center and workforce optimization applications in the cloud. Meer informatie over Aspect Via

Gerelateerde categorieën